Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159)
Очікувана вартість
1 666 666,67 UAH
UA-2021-03-11-003338-b ● 63ced083248f45c3a9c204fbb80133a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Волошанюк Наталія Романівна 048-738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2021 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2021 14:21 |
Очікувана вартість: | 1 666 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 666,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 120 календарних днів, з дати надання заявки Замовником, протягом 2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 666 666,67 грн. без ПДВ / 2 000 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.04.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично виконані роботи/надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | поетапна оплата за фактично виконані роботи/надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 80 |
Iнша подія | - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 11:20 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (зі змінами).docx | |
30 березня 2021 11:20 |
ТД послуги з поточного ремонту режимного огородження (редакція 2).docx | |
30 березня 2021 11:20 |
перелік змін від 30 03 2021.docx | |
11 березня 2021 11:03 |
проект договору.docx |
30 березня 2021 11:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 березня 2021 11:20 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (зі змінами).docx
|
|||
30 березня 2021 11:20 |
ТД послуги з поточного ремонту режимного огородження (редакція 2).docx
|
|||
30 березня 2021 11:20 |
перелік змін від 30 03 2021.docx
|
|||
11 березня 2021 11:03 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін у відомість обсягів
Дата подання: 22 березня 2021 16:30
Дата відповіді: 25 березня 2021 09:58
Наша компанія уважно вивчила опубліковану тендерну документацію (далі ТД) та звертається до Вас з наступним питанням. Проаналізувавши «відомість обсягів», яка є додатком №1 до технічних вимог (Додаток №5 до ТД), ми дійшли висновку, що довжина нової частини огорожі з секцій паркану ПО-2 будуть складати порядку 485 м. При цьому, кількість фундаментів стаканного типу ФО-1 складають 194 шт. Враховуючи те, що вказаний Вами тип секцій є достатньо застарілим та не досить розповсюдженим на ринку залізобетонних виробів, пропонуємо Вам внести зміни у ТД шляхом застосування секцій паркану типу П5ВК (серія 3.017-1 випуск 1). Виходячи із очікуваної вартості закупівлі, застосування вказаного типу паркану П5ВК (серія 3.017-1 випуск 1) надасть можливість влаштувати нову частину огорожі довжиною близько 520 м, при цьому використати фундаменти типу Ф1К у кількості 130 шт. Вказані зміни суттєво покращать умови закупівлі, оскільки надають можливість збільшити довжину паркану на 35 м та зменшити кількість фундаментів на 64 шт. Запропоновані ресурси до заміни повністю відповідають вимогам будівельного законодавства, зокрема ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій», ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень» тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням тендерного комітету від 25.03.2021р.
Роз’яснення на запитання
(подання запитання –22 березня 2021 о 16:30)
по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159)за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи.
(Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-03-11-003338-b).
Стосовно поставленого запитання щодо внесення змін у відомість обсягів повідомляємо наступне:
Розглянувши пропозицію, щодо заміни секцій паркану ПО-2 та фундаменту ФО-1 на секцію паркану типу П5ВК (серія 3.017-1 випуск 1) та фундаменту типу Ф1К, адміністрація морського порту Південний вважає за доцільне виконати відповідну заміну. Вказані зміни суттєво покращать умови закупівлі.
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації (далі – ТД) до «Відомості обсягів», яка є Додатком № 1 до технічних вимог (технічної специфікації) (Додаток №5 до ТД). Перелік змін та ТД у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Затверджено рішенням тендерного комітету від 25.03.2021р.
Роз’яснення на запитання
(подання запитання –22 березня 2021 о 16:30)
по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159)за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи.
(Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-03-11-003338-b).
Стосовно поставленого запитання щодо внесення змін у відомість обсягів повідомляємо наступне:
Розглянувши пропозицію, щодо заміни секцій паркану ПО-2 та фундаменту ФО-1 на секцію паркану типу П5ВК (серія 3.017-1 випуск 1) та фундаменту типу Ф1К, адміністрація морського порту Південний вважає за доцільне виконати відповідну заміну. Вказані зміни суттєво покращать умови закупівлі.
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації (далі – ТД) до «Відомості обсягів», яка є Додатком № 1 до технічних вимог (технічної специфікації) (Додаток №5 до ТД). Перелік змін та ТД у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УБПК" |
1 658 336,65
UAH
|
1 658 336,65
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» |
1 665 000,00
UAH
|
1 665 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УБПК" #43236589 |
Переможець |
1 658 336,65
UAH
|
15 квітня 2021 12:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2021 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 10:11
|
Звіт про виконання договору про закупівлю 123-В-ПВФ-21 від 30.04.2021.docx | укладений |
21 січня 2022 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 15:28
|
Повідомлення про внесення змін до договору 123-В-ПВФ-21 від 30.04.2021.docx | зміни до договору |
12 липня 2021 15:27
|
ду 1 к 123-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 ТОВ УБПК.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 11:47
|
Звіт про результати проведення закупівлі.docx | укладений |
30 квітня 2021 11:45
|
123-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 ТОВ УБПК.pdf | укладений |
30 квітня 2021 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: - згідно з пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - згідно з пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 8.5. Договору Сторони досягли згоди абзац 1 пункту 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Послуг за Договором визначається на підставі Додатку № 2 – «Договірна ціна», який є невід'ємною частиною Договору, та складає 1 657 979,61 грн. (один мільйон шістсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять грн., 61 коп.) без ПДВ. ПДВ складає 331 595,92 грн. (триста тридцять одна тисяча п’ятсот дев’яносто п’ять грн., 92 коп.). Разом з ПДВ ціна цього Договору становить 1 989 575,53 грн. (один мільйон дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят п’ять грн., 53 коп.).». 2. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони домовились Додаток № 1– «Відомість обсягів» та Додаток № 2 – «Договірна ціна» викласти в нових редакціях, що додаються до Угоди та є невід’ємними частинами Договору. 3. Усі інші умови Договору, не порушені Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним. 4. Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін.». |
Номер договору про закупівлю: | 123-В-ПВФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |