Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі спеціалізованого призначення типу універсал (кросовер)
Cars of specialized purpose type station wagon (crossover)
Очікувана вартість
168 492 000,00 UAH
UA-2021-03-10-011619-b e7c5f5c9eb2541f6bf5f30ba318f8445
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Миколайович Лобко

+380442547953 yanchuk@police.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національна поліція України
Код ЄДРПОУ: 40108578
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БОГОМОЛЬЦЯ, будинок 10
Контактна особа: Анатолій Миколайович Лобко
+380442547953
yanchuk@police.gov.ua
Додаткові контактні особи: Алексеєнко Михайло Вадимович
+380442561812
alex-vtz@police.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Official name: The national police of Ukraine
National ID: 40108578
Contact point: Lobko Anatoliy
+380442547953
yanchuk@police.gov.ua
Additional contacts: Алексеєнко Михайло Вадимович
+380442561812
alex-vtz@police.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 березня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2021 19:00
Початок аукціону: 21 квітня 2021 12:09
Очікувана вартість: 168 492 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 685 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1685000 UAH
Publication date: 10 березня 2021 18:09
Enquiries until: 02 квітня 2021 00:00
Complaints submission until: до 08 квітня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 квітня 2021 19:00

Information

Estimated total value: 168 492 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 685 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Scope of the procurement
1) Строк поставки товарів: протягом 60 календарних днів з дня набрання чинності договором. 2) Згідно абз 3 п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на Веб порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Розгорнути Згорнути
1) Delivery time of goods: 60 calendar days from the date of entry into force of the agreements. 2) According to paragraph 3, item 3 of the Procedure for posting information on public procurement approved by the order of the Ministry of Trade and Agriculture of Ukraine dated 11.06.2020 №1082, information about what is filled in electronic fields can be displayed on the Web portal in the documentation , available for printing.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 одиниця
Легкові автомобілі спеціалізованого призначення типу універсал (кросовер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Святошинська, 27, м. Київ, м. Київ, 03115, Україна
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Cars of specialized purpose type station wagon (crossover)
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 04 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: На підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.5 ч.1 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію-довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника (лише для фізичних осіб)
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: На підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.6 ч.1 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію-довідку в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: На підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.4 ч.1 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію-довідку в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: На підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.2 ч.1 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію-довідку в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: На підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.2 ч.1 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію-довідку в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: На підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п.12 ч.1 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію-довідку в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: На підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п.13 ч.1 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію-довідку в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У разі наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У разі наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У разі наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У разі наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У разі наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: На підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.8 ч.1 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію-довідку в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 березня 2021 18:29
Електронний підпис
10 березня 2021 18:09
ТД кросовери - 300 од..doc
10 березня 2021 18:09
Оголошення_англійська.doc
10 березня 2021 18:09
Оголошення кросоверии - 300 од..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

okay
Дата подання: 19 березня 2021 17:50
Дата відповіді: 22 березня 2021 10:02
We ho out of this and other your car tenders as you raise terms, which foreign supplier cannot perform. Neither physically, nor legally. Enough.
Відповідь: Розглянувши, у порядку ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звернення суб’єкта сфери закупівель, викладене англійською мовою, роз’яснюємо наступне. Згідно з вимогами ч. 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ч. 5 ст. 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» документи/інформація, у тому числі під час проведення процедур закупівель мають викладатись українською мовою. З метою забезпечення належного розгляду звернення суб’єкта, з урахуванням вище вказаних вимог законодавства про мову в Україні, звернення, у разі його викладення англійською мовою, повинно мати автентичний переклад українською мовою.
your answer
Дата подання: 22 березня 2021 13:26
Дата відповіді: 22 березня 2021 14:29
Ваша відповідь зазначена. Ми виходимо з цього та інших ваших тендерів, оскільки ви піднімаєте умови, які іноземний постачальник не може виконати. Ні фізичнo, ні юридичнo. Достатньо.
Відповідь: За результатами розгляду звернення, відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», роз’яснюємо наступне.
Проєкт договору про закупівлю Товару (Істотні умови) визначено відповідно до вимог Цивільного, Господарського та Бюджетного кодексів з урахуванням особливостей законодавства у сфері публічних закупівель.
Ураховуючи зазначене, умови даного проєкту договору є обґрунтованими та збалансованими між інтересами замовника та постачальника, а отже залишаються в чинній редакції.


Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-10-011619-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 11 березня 2021 21:02
Contract
Dear Buyer,

Your contract is okay, but requiring small amendments:

1. Please insert word "delivery and" after words "Parties agree that..." in Sec. 4.2. Rationale is not requiring explanations.

2. Please replace figure 60 with figure 120 in Sec. 5.1. 300 special cars require planning, delivery and montage of special parts (radio stations, safety boxes etc). As well needed time for overseas shipment. Anyway deadline for delivery time remains unchanged - 2021. Alternatively, we may arrange acceptance of the cars directly at the factory's yard by your inspector and receipt by him of copy of multi-modal bill of lading from cargo forwarder, who will ship the cars from EXW to DAP your destination. In this case 75 days would be enough.

Respectfully,

-------------------------------
Шановний покупце,

Ваш контракт нормальний, але вимагає невеликих змін:

1. Будь ласка, вставте слово "доставка і" після слів "Сторони погоджуються, що ..." у розділі. 4.2. Обгрунтування не вимагає пояснень.

2. Будь ласка, замініть цифру 60 на цифру 120 у розділі. 5.1. 300 спеціальних автомобілів вимагають планування, доставки та монтажу спеціальних деталей (радіостанцій, сейфів тощо). Як необхідний час для закордонних перевезень. У будь-якому випадку термін доставки залишається незмінним - 2021. Або ж ми можемо домовитись про приймання автомобілів безпосередньо на подвір’ї заводу вашим інспектором та отримання ним копії мультимодального коносамента від експедитора вантажу, який відвантажує машини EXW до DAP місця призначення. У цьому випадку було б достатньо 75 днів.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 14:43
За результатами розгляду звернення, відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», роз’яснюємо наступне.
Редакцію пункту 4.2. розділу IV (Порядок здійснення оплати) проекту договору про закупівлю Товару (Істотні умови) легкових автомобілів спеціалізованого призначення типу седан (далі – проект Договору), викладено виходячи з умов поставки - DDP (відповідно до правил та тлумачень у міжнародній торгівлі INKOTERMS-2010) та відповідно до вимог Бюджетного законодавства (зокрема ст. 46, 47, 48 Бюджетного кодексу України) в якому чітко окреслені стадії бюджетного процесу, які передбачають таку послідовність: взяття розпорядниками коштів бюджетних зобов’язань (зокрема, укладання договорів про закупівлю) – отримання товарів, робіт чи послуг - здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань. Враховуючи викладене умови зазначеного пункту залишаються незмінними.
Стосовно збільшення термінів поставки Товару визначених в п. 5.1. розділу V (Поставка Товару) проекту Договору інформуємо, що зазначені терміни визначені, згідно потреби в забезпечені підрозділів Національної поліції автомобільним транспортом спеціалізованого призначення, у зв’язку з чим терміни поставки залишаються в чинній редакції.
Номер вимоги: UA-2021-03-10-011619-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 16 березня 2021 18:53
Your answer
Шановний покупце,

Я посилаюся на вашу сьогоднішню відповідь.

1. Розділ 23.1 Бюджетного кодексу України сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".

Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов’язання. Якщо ви зобов’язуєтесь платити бюджетними грошима - це бюджетні зобов’язання. Отже, ми розуміємо, що перед підписанням контракту у вас просто є фінансування.

Ми розуміємо, що такий термін, який ви маєте у своєму контракті, присутній майже у половині контрактів. Але це неправильно. А інші серйозні покупці негайно змінюють такий термін. Як приклад я додав сьогоднішню поправку, внесену OhMaDit щодо наших вимог, у контракт на поставку дуже дорогого обладнання. І поправка, внесена військовим покупцем щодо спеціального обладнання. Так легко співпрацювати.

2. DDP - це термін, який застосовується лише для платника ПДВ та інших податків в Україні - для резидентів. Іноземні / нерезидентні постачальники можуть доставляти лише DAP.

Див. Витяг із українського законодавства з поясненнями, а також корисну таблицю ІНКОТЕРМС 2020. На практиці іноземний постачальник торгує за тендером із ціною DDP, доставляє до вас та надає документи на митне оформлення. У нашому випадку це робиться митним брокером в Одеському порту. Покупець платить іноземному постачальнику за вирахуванням сум ПДВ та митних зборів. Ці податки ви сплачуєте самостійно відповідним податковим органам України.

Це рішення дуже професійно зроблено за контрактом з ЕнергоАтомом. Будь ласка, витяг із нього додайте.

3. Що стосується часу доставки. Як ви, можливо, знаєте, що ми пропонуємо 1000 поліцейських автомобілів, включаючи будівельний під ключ повністю обладнаний сервісний центр рік тому, безпосередньо міністру Авакову. Ми отримали відповідь, що ми повинні чекати тендерів на Prozorro. Отже, це не така надзвичайна ситуація, як ви кажете.

Формально ми можемо прийняти 60 днів, оскільки згідно з міжнародним законодавством датою поставки є дата коносамента. Оскільки автомобілі будуть відправлятись з мультимодальним коносаментом - це дата отримання автомобілів експедитором зі складу заводу. До речі, ваш інспектор може відвідати завод, щоб отримати машини та підписати протокол приймання.

Загалом, якщо ви зупинилися на Renault Dusters з Марокко - жоден європейський виробник не може перемогти їх за ціною. Тільки китайські та індійські виробники. Якість китайських та індійських автомобілів хороша. Якість африканських транспортних засобів ви побачите найближчим часом. Якщо ви хочете європейської якості та збірки, ми можемо поставити автомобілі Chevrolet, зібрані у Відні. Але ви повинні переглянути свій бюджет і підняти стан доставки автомобілів, зібраних лише в ЄС.

Отже, формально, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері.

Для цього, будь ласка, надайте окремі умови для резидентів та нерезидентів. Для нерезидентів термін доставки повинен бути DAP.

Також було б доцільним посилатися на INCOTERMS 2020, оскільки насправді INCOTERMS 2010 більше не діє. Див. Додану корисну діаграму.

Такі ж вимоги ми маємо до вашого тендера на 70 седанів.

З повагою,
------------------------------
Dear Buyer,

I refer to your reply of today.

1. Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення."

It means that you should not commit yourself unless you have budget. Contract is a commitment. If you commit to pay by budget money - it is budget commitment. So, we understand that before signing contract you just have financing.

We understand that such term as you have in your contract is present in almost half of contracts. But it is wrong. And other serious buyers are changing such term immediately. As an example I attached amendment of today made on our requirements by OhMaDit in contract for delivery of very expensive equipment. And amendment, made by military buyer for special equipment. It is so easy to be cooperative.

2. DDP is a term, which is applicable only for payer of VAT and other taxes in Ukraine – for residents. Foreign/non-resident vendors may deliver only DAP.

See extract from Ukrainian Law with explanation, as well as useful table of INCOTERMS 2020. On practice, foreign vendor is bidding on tender with DDP price, delivers to your place and provides customs clearance papers. In our case it is made by customs broker in Odessa port. Buyer pays to the foreign supplier less on amounts of VAT and Customs Duty. Those taxes you are paying yourself to the corresponding Ukraine Tax Authorities.

This solution is very professionally made in contract of EnergoAtom. Please find extract from it attached.

3. As for delivery time. As you maybe know, that we offer 1000 police cars including construction turn-key of fully equipped service center a year ago directly to Minister Avakov. We got reply that we must wait for tenders on Prozorro. So, it is no such emergency as you say.

Formally, we may accept 60 days, as by international legislation delivery date is Bill of Lading date. As cars are going to be shipped with multi-modal Bill of Lading - it is a date of cars receipt by forwarder from the factory warehouse. By the way, your inspector may visit the plant to receive the cars and sign acceptance protocol.

In general, if you are fixed on Renault Dusters from Marocco - no European manufacturer can beat them by price. Only Chinese and Indian manufacturers. Quality of Chinese and Indian cars is good. Quality of African vehicles you will see soon. If you want European quality and assembly, we may supply Chevrolet cars, assembled in Vienna. But you must revise your budget and raise a condition of delivery of cars, assembled in EC only.

So, formally, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” to enable non-resident suppliers to participate in your tender.

For that please provide separate terms for residents and non-residents. For non-residents delivery term must be DAP.

Also it would be reasonable to refer to INCOTERMS 2020 as it is actual INCOTERMS 2010 is not valid anymore. See attached useful wallchart.

Same requirements we have for your tender for 70 sedans.

Respectfully,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2021 11:44
За результатами розгляду звернення, відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», роз’яснюємо наступне.
Проєкт договору про закупівлю Товару (Істотні умови) визначено відповідно до вимог Цивільного, Господарського та Бюджетного кодексів з урахуванням особливостей законодавства у сфері публічних закупівель.
Ураховуючи зазначене, умови даного проєкту договору є обґрунтованими та збалансованими між інтересами замовника та постачальника, а отже залишаються в чинній редакції.
Номер вимоги: UA-2021-03-10-011619-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 18 березня 2021 20:13
Sec. 4.2
Шановний покупце,

Я бачив сотні українських контрактів протягом минулого року. Але таке формулювання розд. 4.2, як у вашому контракті я бачу вперше. Навіть не потрібно це критикувати. Все зрозуміло.

Отже, наш попит простий:
Будь ласка, вставте слова "виготовлення, доставка та" після слів "спільної згоди, що ..." у розділ 4.2.

Нижче наведена формула оплати таких (не спеціалізованих, які не потрібні нікому, крім вас, а звичайних пікапів) іншим регіональним українським державним покупцем.
Ви найзаможніше міністерство в Україні. І соромно вживати такі хитрі терміни. Це руйнує імідж України. І це не тільки слова. Я бачу це протягом минулого року на практиці. Серйозні виробники просто не ставляться до України серйозно. Приклад: немає проблем.
1. Китайські залізниці, які минулого року пропонували через нас залізничні колеса UZ, заявили сьогодні, що не пропонуватимуть зараз 100 пасажирських вагонів, які UZ хоче купити. Чому? Тому що минулого року вони встановили ціну, яка нижча від собівартості. Ніхто не постачав і УЗ не купував.
2. DongFeng Motor, який запропонував нам для Міністерства оборони України та для вас майже 20 типів броньованих та позашляховиків, включаючи міліцію, зараз не хоче навіть чути про Україну та радить нам відкрити інші ринки.
3. Ми також працюємо з Індією. Коли в минулому році наша лондонська філія мала намір відкрити рахунок в індійському банку в Лондоні, було лише одне питання: з якими країнами, крім Індії, ви збираєтеся працювати? Коли я сказав Україна - вони відразу сказали НІ.

Знищити репутацію легко, але відновити - потрібні роки.
Найпростішим способом було б дійсно піти на кращий ринок (ми також беремо участь у тендерах у Вірджинії та Італії). Але я, як і людина з українським корінням, маю обов'язок допомогти Україні. І я допомагаю. Дивіться доданий документ, який є зрозумілим. Але очікується, що наші зусилля будуть спрямовані на співпрацю, а не на протидію.

ЦИТА:
____________________________________
4.1. Розрахунок здійснюється Покупцем за два етапи, а саме:
4.1.1. Оплата здійснюється Покупцем при попередній оплаті за 5-ти (п’яти) робочих днів з дня виставлення рахунку, у розмірі 50% від загальної загальної вартості за одиницею товару.
4.1.2. Остаточний розрахунок за товаром здійснюється Покупцем тестованих 3-х (трьох) робочих днів після фактичного огляду транспортного засобу та оформленого замовника Акта огляду автомобіля (Додаток 2). Сума остаточного розрахунку складає 50% від загальної загальної вартості товару, що визначається, як різниця між сумою фактично відправленого товару, яка зазначена в акті огляду автомобіля та оплаті Покупці попередньої оплати.
Форма оплати - безготівкова, через переказ грошових коштів на рахунок Продавця, зазначена в Договорі.
Грошова одиниця - гривня. Підставами, для здійснення розрахунків є рахунки Продавця.
____________________________


З повагою,
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dear Buyer,

I have seeing hundreds of Ukrainian contracts within last year. But such wording of Sec. 4.2 as in your contract I see for the first time. Even no need to critic it. All is clear.

So, our demand is simple:
Please insert words "production, delivery and " after words "спільної згоди, що ..." in section 4.2.

Below is a formula of payment for such (not specialized, which nobody else except you will need, but normal pickups) by other regional Ukrainian state buyer.
You are the most wealthy ministry in Ukraine. And it is a shame to use such tricky terms. That is destroying an image of Ukraine. And it is not only words. I see it within last year on practice. Serious manufacturers are just not treating Ukraine seriously. Example: no problem.
1. China Railways, who offered through us railway wheels last year to UZ said today that will not offer now 100 passenger carriages, which UZ wants to buy. Why? Because last year they set a price, which is below of cost. Nobody supply and UZ did not buy.
2. DongFeng Motor, who offered to us for Ukraine MoD and for you almost 20 types of armored and off-road vehicles, including police, now do not want even to hear about Ukraine and advicing us to discover other markets.
3. We work also with India. When our London branch intended to open an account in Indian bank in London last year, there was only one question: with which countries except India you are going to work? When I said Ukraine - they said immediately NO.

To destoy reputation is easy, but to recover - it takes years.
The easiest way would be really to go to better market (we take part in tenders in Virginia and Italy as well). But I, as for person with Ukrainian roots, have a duty to help to Ukraine. And I am helping. See attached document, which is self-explaining. But our efforts are expected to meet cooperation, not an opposition.

QUOTE:
____________________________________
4.1. Розрахунок здійснюється Покупцем в два етапи, а саме:
4.1.1. Оплата здійснюється Покупцем у формі попередньої оплати протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дня виставлення рахунку, в розмірі 50% від суми загальної вартості за одиницю товару.
4.1.2. Остаточний розрахунок за товар здійснюється Покупцем протягом 3-х (трьох) робочих днів після фактичного огляду транспортного засобу, та оформленого належним чином Акта огляду автомобіля (Додаток 2). Сума остаточного розрахунку складає 50% від суми загальної вартості товару, та визначається, як різниця між сумою фактично поставленого товару, яка зазначена в акті огляду автомобіля, та оплатою Покупцем попередньої оплати.
Форма оплати – безготівкова, шляхом переказу грошових коштів на рахунок Продавця, зазначений в Договорі.
Грошова одиниця – гривня. Підставами, для здійснення розрахунків є рахунки Продавця.
____________________________


Sincerely,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2021 11:43
За результатами розгляду звернення, відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», роз’яснюємо наступне.
Проєкт договору про закупівлю Товару (Істотні умови) визначено відповідно до вимог Цивільного, Господарського та Бюджетного кодексів з урахуванням особливостей законодавства у сфері публічних закупівель.
Ураховуючи зазначене, умови даного проєкту договору є обґрунтованими та збалансованими між інтересами замовника та постачальника, а отже залишаються в чинній редакції.

Документи подані скаржником

16 березня 2021 18:53
DAP NonResident ENERGOATOM CONTRACT.docx
16 березня 2021 18:53
Перелік змін Military.docx
16 березня 2021 18:53
15.03.2021. Перелік змін.docx
16 березня 2021 18:53
803e_incoterms_2020_wallchart-a4.pdf
16 березня 2021 18:53
DAP and DDP.docx

Документи подані скаржником

18 березня 2021 20:13
Kovalev UA Embassy Cert. of Honor.jpg

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 квітня 2021
UA-2021-03-10-011619-be7c5f5c9eb2541f6bf5f30ba318f8445
Найменування: Національна поліція України
Код ЄДРПОУ: 40108578
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БОГОМОЛЬЦЯ, будинок 10
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 16:45
Електронний підпис
12 квітня 2021 16:45
Електронний підпис
12 квітня 2021 16:26
ТУ цвет.pdf
12 квітня 2021 14:24
Електронний підпис
12 квітня 2021 14:19
Ст. 17.pdf
12 квітня 2021 14:19
аналогічний договір 1.pdf
12 квітня 2021 14:19
SKM_C224e21040214240.pdf.P7S.ZIP
12 квітня 2021 14:19
аналогічний договір 2.pdf
12 квітня 2021 14:19
Ракша Ю.М.PDF.P7S.ZIP
12 квітня 2021 14:19
тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2021 14:19
кольорова копія ТУ.pdf
12 квітня 2021 14:19
GISS21081.pdf.P7S.ZIP
12 квітня 2021 14:19
Статут.pdf
12 квітня 2021 14:19
Лист-відгук _ГТС_.pdf
12 квітня 2021 14:19
проект договору.pdf
12 квітня 2021 14:19
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf.P7S.ZIP
12 квітня 2021 14:19
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf.P7S.ZIP
12 квітня 2021 14:19
копія Витягу з ЄДР.pdf
12 квітня 2021 14:19
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" 168 000 000,00
UAH з ПДВ
168 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР" 168 492 000,00
UAH з ПДВ
168 492 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 16:45
Електронний підпис
12 квітня 2021 16:45
Електронний підпис
12 квітня 2021 16:26
ТУ цвет.pdf
12 квітня 2021 14:24
Електронний підпис
12 квітня 2021 14:19
Ст. 17.pdf
12 квітня 2021 14:19
аналогічний договір 1.pdf
12 квітня 2021 14:19
SKM_C224e21040214240.pdf.P7S.ZIP
12 квітня 2021 14:19
аналогічний договір 2.pdf
12 квітня 2021 14:19
Ракша Ю.М.PDF.P7S.ZIP
12 квітня 2021 14:19
тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2021 14:19
кольорова копія ТУ.pdf
12 квітня 2021 14:19
GISS21081.pdf.P7S.ZIP
12 квітня 2021 14:19
Статут.pdf
12 квітня 2021 14:19
Лист-відгук _ГТС_.pdf
12 квітня 2021 14:19
проект договору.pdf
12 квітня 2021 14:19
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf.P7S.ZIP
12 квітня 2021 14:19
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf.P7S.ZIP
12 квітня 2021 14:19
копія Витягу з ЄДР.pdf
12 квітня 2021 14:19
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
Переможець 168 000 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 13:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2021 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
168 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 17:59
Договір №115НП від 07.05.2021.pdf укладений
07 травня 2021 17:34
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 18:29
Додаткова угода №2_151НП від 07.06.2021 до Договору №115НП.pdf зміни до договору
07 червня 2021 18:20
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 18:12
Додаткова угода №1_116НП від 07.05.2021 до Договору №115.pdf зміни до договору
07 травня 2021 18:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 115 НП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1/116 НП до Договору № 115 НП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 115 НП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2/151НП до Договору № 115НП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML