Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий)
DK 021:2015 - 24310000-0 – Basic inorganic chemicals substance(liquid chlorine)
DK 021:2015 - 24310000-0 – Basic inorganic chemicals substance(liquid chlorine)
Очікувана вартість
9 102 473,60 UAH
UA-2021-03-10-007197-b ● 17ead7b63fce47daa517b27a1a78fc89
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 31448144 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Контактна особа: |
Олена Баланчук +380674736817 balanchuk@vodokanal.mk.ua |
Додаткові контактні особи: |
Олена Жаган +380675503677 zhagan@vodokanal.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Miske komunalne pidpryiemstvo "Mykolaivvodokanal" |
National ID: | 31448144 |
Contact point: |
Olena Balanchuk +380674736817 balanchuk@vodokanal.mk.ua |
Additional contacts: |
Олена Жаган +380675503677 zhagan@vodokanal.mk.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2021 14:03 |
Очікувана вартість: | 9 102 473,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 024,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 270000 UAH |
Publication date: | 10 березня 2021 14:16 |
Enquiries until: | 02 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 квітня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 9 102 474 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 91 024 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються державною (українською) мовою відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до неї, повинні бути складені українською мовою. Документи, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), обов’язково повинні мати переклад на державну мову.У разі якщо в складі тендерної пропозиції учасника надається копія документа іноземною мовою, учасник повинен надати переклад на державну мову зроблений бюро перекладів українською мовою або з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками – нерезидентами України подаються державною мовою країни нерезидента, при цьому повинні мати завірений бюро перекладів переклад українською мовою або з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 14.12.2020 № 2628 та умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
During the procurement procedures, all documents that are prepared by the customer are stated in the state (Ukrainian) language in accordance with the Law of Ukraine "On ensuring the functioning of the Ukrainian language as the state".The tender proposal of the participant and all documents related to it must be drawn up in Ukrainian.Documents issued to a participant by other organizations (enterprises, institutions) must be translated into the state language.If a copy of a document in a foreign language is provided as part of a tender proposal, the participant must provide a translation into the state language made by a translation agency into Ukrainian or with a translation into Ukrainian with notarization of the translator's signature.Tender proposals prepared by non-resident Participants of Ukraine are submitted in the state language of the non-resident country, while they must have a translation into Ukrainian certified by a translation agency or with a translation into Ukrainian with notarization of the translator's signature.The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.In case of disagreement with the original text, preference is given to the Ukrainian language text. The customer requires the Participants to provide the tender proposal in condition of a bank guarantee in the form of an electronic document in accordance with the order of the Ministry for Development of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine №2628 dated 14.12.2020 and terms of bidding documents.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
241 тонни
хлор рідкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24311900-6 — Хлор
liquid chlorine
CPV: 24311900-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Договором здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника протягом 90 календарних днів з моменту фактичної поставки Товару шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості Товару, що передається згідно поданої заявки. Payment under the Contract shall be made on the basis of the invoice of the Supplier within 90 calendar days from the moment of delivery of the Goods by transferring to the Supplier's current account 100% of the value of the supplied goods. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 10:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 10:05 |
ТД зі змінами 26.03.doc | |
26 березня 2021 10:05 |
протокол змін 26.03.doc | |
10 березня 2021 14:16 |
ОГОЛОШЕННЯ_Eng_Хлор.docx |
26 березня 2021 10:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2021 10:05 |
ТД зі змінами 26.03.doc
|
|||
26 березня 2021 10:05 |
протокол змін 26.03.doc
|
|||
10 березня 2021 14:16 |
ОГОЛОШЕННЯ_Eng_Хлор.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-10-007197-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 23 квітня 2021 11:35
Вимога на рішення Замовника
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2021 року тендерну пропозицію ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» було допущено до аукціону.
Однак, ознайомившись зі змістом тендерної пропозиції зазначеного учасника, видно, що його пропозиція не відповідає умовам та вимогам тендерної документації та має бути відхилена з огляду на наступне.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних документів (паспорт або сертифікат або декларацію або будь-який інший документ), що видані заводом-виробником (завірені належним чином), які підтверджують технічні характеристики контейнерів для рідкого хлору та запірної арматури. Учасником не надано документів, що видані заводом-виробником, які підтверджують технічні характеристики контейнерів для рідкого хлору.
ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» надано паспорти на посудини, що працюють під тиском, в яких зазначено виробників:1. Контейнер №705. Виробник Батайський завод резервкарних металоконструкцій, 1988рік. 2. Контейнер №1261. Виробник ЗАТ «Рузаївський завод хімічного машинобудування, 1974рік. 3. Контейнер №1170. Виробник ЗАТ «Рузаївський завод хімічного машинобудування, 1984рік, проте, надані Учасником паспорти не є від заводів-виробників, зазначених у документах.
Відповідно до положень чинного законодавства, а саме Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 року №333, кожне обладнання під тиском повинно супроводжуватись експлуатаційною документацією. Зокрема, дані правила містять такі вимоги:
- ВИРОБНИКИ (їх уповноважені представники) або постачальники (імпортери) обладнання під тиском або їх складових частин закордонного виробництва мають забезпечити їх експлуатаційними документами (паспорти, настанови щодо монтажу та експлуатації), табличками і маркуванням, викладеними державною мовою, технічним файлом.
- Працівник, відповідальний за справний стан і безпечну експлуатацію обладнання під тиском, зобов’язаний зберігати журнали нагляду (паспорти) обладнання під тиском та інструкції з монтажу і експлуатації ВИРОБНИКІВ.
- У разі необхідності відновлення втраченого, зіпсованого чи заміни непридатного для використання журналу нагляду (паспорта) обладнання під тиском, що перебувало в експлуатації, суб’єкт господарювання має забезпечити отримання дубліката журналу нагляду (паспорта) від ВИРОБНИКА чи складання нового журналу нагляду.
Отже, надані документи не відповідають вимогам встановленим у тендерній документації Замовника.
2. В наданих учасником ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» паспортах посудин, що працюють під тиском №705, №1170 та № 1261 вказано, що обов’язковими додатками до паспорта є, зокрема, креслення посудини із зазначенням основних розмірів; розрахунок на міцність; інструкція по експлуатації; регламент пуску посудини в зимовий час. Із даних додатків Учасником надано лише інструкція по експлуатації. Отже, паспорти на контейнери надані не в повному обсязі, що можна вважати взагалі не поданими документами.
На підставі вищевикладеного, замовник протиправно визнав пропозицію ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» такою, що відповідає умовам тендерної документації Замовника, порушивши принципи недискримінації учасників, об`єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій, що є грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі, з огляду на пропозиції учасників, які виконали вимоги документації у повному обсязі.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення замовника щодо допущення пропозиції учасника ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» до аукціону та визнати тендерну пропозицію ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Однак, ознайомившись зі змістом тендерної пропозиції зазначеного учасника, видно, що його пропозиція не відповідає умовам та вимогам тендерної документації та має бути відхилена з огляду на наступне.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних документів (паспорт або сертифікат або декларацію або будь-який інший документ), що видані заводом-виробником (завірені належним чином), які підтверджують технічні характеристики контейнерів для рідкого хлору та запірної арматури. Учасником не надано документів, що видані заводом-виробником, які підтверджують технічні характеристики контейнерів для рідкого хлору.
ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» надано паспорти на посудини, що працюють під тиском, в яких зазначено виробників:1. Контейнер №705. Виробник Батайський завод резервкарних металоконструкцій, 1988рік. 2. Контейнер №1261. Виробник ЗАТ «Рузаївський завод хімічного машинобудування, 1974рік. 3. Контейнер №1170. Виробник ЗАТ «Рузаївський завод хімічного машинобудування, 1984рік, проте, надані Учасником паспорти не є від заводів-виробників, зазначених у документах.
Відповідно до положень чинного законодавства, а саме Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 року №333, кожне обладнання під тиском повинно супроводжуватись експлуатаційною документацією. Зокрема, дані правила містять такі вимоги:
- ВИРОБНИКИ (їх уповноважені представники) або постачальники (імпортери) обладнання під тиском або їх складових частин закордонного виробництва мають забезпечити їх експлуатаційними документами (паспорти, настанови щодо монтажу та експлуатації), табличками і маркуванням, викладеними державною мовою, технічним файлом.
- Працівник, відповідальний за справний стан і безпечну експлуатацію обладнання під тиском, зобов’язаний зберігати журнали нагляду (паспорти) обладнання під тиском та інструкції з монтажу і експлуатації ВИРОБНИКІВ.
- У разі необхідності відновлення втраченого, зіпсованого чи заміни непридатного для використання журналу нагляду (паспорта) обладнання під тиском, що перебувало в експлуатації, суб’єкт господарювання має забезпечити отримання дубліката журналу нагляду (паспорта) від ВИРОБНИКА чи складання нового журналу нагляду.
Отже, надані документи не відповідають вимогам встановленим у тендерній документації Замовника.
2. В наданих учасником ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» паспортах посудин, що працюють під тиском №705, №1170 та № 1261 вказано, що обов’язковими додатками до паспорта є, зокрема, креслення посудини із зазначенням основних розмірів; розрахунок на міцність; інструкція по експлуатації; регламент пуску посудини в зимовий час. Із даних додатків Учасником надано лише інструкція по експлуатації. Отже, паспорти на контейнери надані не в повному обсязі, що можна вважати взагалі не поданими документами.
На підставі вищевикладеного, замовник протиправно визнав пропозицію ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» такою, що відповідає умовам тендерної документації Замовника, порушивши принципи недискримінації учасників, об`єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій, що є грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі, з огляду на пропозиції учасників, які виконали вимоги документації у повному обсязі.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення замовника щодо допущення пропозиції учасника ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» до аукціону та визнати тендерну пропозицію ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2021 09:01
Доброго дня. На вашу вимогу повідомляємо наступне – у Замовника відсутня технічна можливість повернути учасника ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» на прекваліфікацію для повторного розгляду тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-10-007197-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 27 квітня 2021 14:49
Дата подання: 27 квітня 2021 14:49
Скарга на рішення Замовника
Скарга на протиправне рішення Замовника про допущення до аукціону Учасника, тендерна пропозиція якого підлягає відхиленню
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2021 12:58
Рішення від 29.04.2021 № 9480 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2021 12:58
інформація про перенесення розгляду скарги від 13.05.2021 № 8363.pdf
Дата публікації: 14 травня 2021 12:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.05.2021 № 11650.pdf
Дата публікації: 27 травня 2021 18:00
Рішення від 26.05.2021 № 11650.pdf
Дата публікації: 31 травня 2021 18:33
Номер скарги: UA-2021-03-10-007197-b.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ, Код ЄДРПОУ:33075701
Скарга в порядку ст 18 Закону "Про публічні закупівлі"
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-03-10-007197-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ, Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 28 квітня 2021 12:48
Дата подання: 28 квітня 2021 12:48
скарга в порядку ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі"
Вих. №206 від 28.04.2021р.
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
____________________________________________
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45
Найменування замовника рішення,
дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Міське комунальне підприємство «Миколаївводоканал»
Код ЄДРПОУ 31448144
54055, Миколаївська область, м. Миколаїв,
вул. Погранична, 161
Тел.+380674736817
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Код в ЄДРПОУ 33075701
Місцезнаходження суб’єкта оскарження:
смт. Аули Криничанський район
Дніпропетровська область, 52310
Рішення Замовника в процедурі, що оскаржується: UA-2021-03-10-007197-b
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал» (надалі – Замовник)
10 березня 2021 року було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-10-007197-b) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини – хлор рідкий. Очікувана вартість Закупівлі складає 9 102 4730,60 грн з ПДВ, критерій вибору переможця – ціна (100%).
Пропозиції для участі в процедурі Закупівлі подали наступні учасники: ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» (надалі – Скаржник), ТОВ «ЕКСТРАГРУП», ТОВ «МАРІЛАЙФ».
23.04.2021року за результатами розгляду пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) пропозиції усіх Учасників було допущено до аукціону.
Скаржник переконаний, що рішення Замовника про допущення пропозиції ТОВ «Марілайф» до аукціону є незаконним та прямо порушує права Скаржника, принципи здійснення державних закупівель, оскільки пропозиція такого Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, з наступних підстав:
1. Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції — копії договору на користування хлорною тарою — контейнерами в достатній кількості для постачання мінімальної партії товару 25,2 тони одноразово.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати випробувань, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам на закупівлю», Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних документів (паспорт або сертифікат або декларацію або будь-який інший документ), що видані заводом-виробником (завірені належним чином), які підтверджують технічні характеристики контейнерів для рідкого хлору та запірної арматури.
Учасник закупівель ТОВ “Марілайф” на виконання даних вимог Замовника надає договір на користування хлорною тарою №32 від 28.09.2020р. та акт приймання-передачі від 28.09.2020р. до зазначеного контракту та паспорт на контейнер для рідкого хлору №146.
При цьому, контейнер для рідкого хлору №146 ВІДСУТНІЙ в акті приймання-передачі хлорної тари, що є додатком до контракту №32 від 28.09.2020р. А тому, фактично Учасник не володіє контейнером (№146) на законних підставах, паспорт на який надано учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних характеристик.
При цьому, жодного іншого паспорту на контейнер для рідкого хлору, який підтверджує технічні характеристики контейнеру, яким учасник володіє на законних підставах, відповідно до укладеного контракту №32 від 28.09.2020р. Учасником не надано (!).
Окрім цього, учасник надав паспорт на ОДИН контейнер для рідкого хлору (№146, файл “технічні вимоги” стр.18), хоча Замовник чітко зазначив “....які підтверджують технічні характеристики КОНТЕЙНЕРІВ для рідкого хлору ...”, а не контейнеру (!), що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Жодних пояснень щодо відсутності інших паспортів на контейнери у складі тендерної пропозиції учасником не надано.
При цьому, наданий у складі тендерної пропозиції паспорт №146 на посудину, що працює під тиском не завірений належним чином, при цьому не вдається з'ясувати, що така сканована копія паспорту зроблена з оригіналу документу (за відсутності підписів уповноважених осіб та печатки підприємства-виробника контейнеру у самому паспорті), що також не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Окрім цього, паспорт на контейнер для рідкого хлору №146 наданий не в повному обсязі. За змістом паспорту паспорт має містити 37 аркушів, Учасником надано лише 28 аркушів, що також не відповідає вимогам тендерної
Більш того паспорт №146 не містить обов'язкових реквізитів, що визначені самим паспортом - підписів головного інженера, начальника ВТК та печатки підприємства-виробника контейнеру для рідкого хлору. А тому, з огляду на зміст висновку щодо можливої експлуатації зазначеного контейнеру не вбачається чи взагалі його можна використовувати за цільовим призначенням, оскільки відповідно до інструкції з експлуатації контейнеру п.4.1. дозвіл на експлуатацію посудини (контейнеру) видається інспектором. Однак такий дозвіл відсутній у складі тендерної пропозиції учасника.
З огляду на вищезазначене тендерна пропозиція Учасника, в цій частині, не відповідає умовам тендерної документації Замовника та має бути відхилена. Дії Замовника, що полягають у допущені до аукціону ТОВ «МАРІЛАЙФ», є дискримінаційними по відношенню до Скаржника та суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель у розумінні статті 5 Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у розумінні пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та підлягає відхиленню Замовником.
2. Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції — копії договору на користування хлорною тарою — контейнерами в достатній кількості для постачання мінімальної партії товару 25,2 тони одноразово.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати випробувань, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам на закупівлю», рідкий хлор заливають у контейнери місткістю 800 дм3.
Учасник закупівель ТОВ “Марілайф” на виконання даних вимог Замовника, надає контракт №32 від 28.09.2020р. та акт приймання-передачі від 28.09.2020р. до зазначеного контракту. Втім, а ні з тексту договору, і ні з акту приймання-передачі тари не вбачається що учасник закупівель орендує контейнери для рідкого хлору місткістю 800 дм3.
З огляду на вищезазначене тендерна пропозиція Учасника, в цій частині, не відповідає умовам тендерної документації Замовника та має бути відхилена. Дії Замовника, що полягають у допущені до аукціону ТОВ «МАРІЛАЙФ», є дискримінаційними по відношенню до Скаржника та суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель у розумінні статті 5 Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у розумінні пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та підлягає відхиленню Замовником.
Всі наведені порушення в сукупності доводять наявність дискримінаційного підходу Замовника до аналізу тендерних пропозицій Учасників даної закупівлі, що залежить від бажання Замовника працювати з тим чи іншим Учасником. Такий підхід призводить до допущення Учасника до аукціону, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, внаслідок зловживання своїми правами Замовником.
В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ «АХПС» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана в межах строку на оскарження, встановленого електронною системою закупівель.
Ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Враховуючи зазначене та керуючись нормами чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, вважаємо, що Замовником не дотримано положення щодо оцінки тендерних пропозицій учасників, чим порушено ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та такі принципи здійснення державних закупівель як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та як результат неправомірно допущено до аукціону пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, чим порушено права Скаржника, який належним чином підготував тендерну пропозицію та виконав усі вимоги тендерної документації Замовника.
На підставі наведеного вище і у відповідності до ст. 3, 16, 18, ч. 9 ст. 26, ч. 16 ст. 29, п.1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2021-03-10-007197-b з приводу викладених у цій скарзі фактів.
3. Зобов’язати Замовника – міське комунальне підприємство «Миколаївводоканал” – скасувати протокол кваліфікації, сформований на веб-порталі Prozorro 23 квітня 2021 року у процедурі закупівлі UA-2021-03-10-007197-b відносно рішення щодо допущення до аукціону ТОВ «МАРІЛАЙФ».
Директор ТОВ «АХПС» О.В. Богданенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 травня 2021 11:27
рішення від 30.04.2021 № 9569 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 11:27
інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2021 №10660.pdf
Дата публікації: 17 травня 2021 16:21
рішення від 14.05.2021 №10660.pdf
Дата публікації: 19 травня 2021 15:35
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 квітня 2021
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 31448144 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2021 09:00
|
ТОВ "Марілайф" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2021 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ |
6 579 300,00
UAH з ПДВ
|
5 542 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" |
8 916 759,00
UAH з ПДВ
|
5 543 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" |
9 037 500,00
UAH з ПДВ
|
5 784 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ #33075701 |
Переможець |
5 542 999,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2023 08:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 11:38
|
ДУ 2.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2021 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 12:08
|
ДУ №1 18 06 21.PDF | зміни до договору |
29 червня 2021 12:05
|
Договір хлор.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 10:43
|
Договір хлор.PDF | укладений |
18 червня 2021 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.4 ст.41 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) – необхідність здійснення перерахунку ціни за результатом аукціону в бік зменшення без зменшення обсягів закупівлі, Цивільним кодексом України від 16.01.2003р. (№ 435-IV), Господарським кодексом України від 16.01.2003 (№ 436-IV), керуючись пунктами 12.1 цього Договору, уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди змінити пункт 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1. Загальна сума цього Договору становить 5 542 997,59 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот сорок дві тисячі дев’ятсот дев’яносто сім грн. 59 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 18/06-2021-н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися змінити ціну Товару до 10 відсотків. пунктами 12.1., 12.3 Договору, уклали додаткову угоду.Загальна сума цього Договору становить 5 535 684,74 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот тридцять п’ять тисяч шістсот вісімдесят чотири грн. 74 коп.) з ПДВ. Найменування, максимальна кількість, одиниці виміру, асортимент Товару, що підлягає поставці за цим Договором: Хлор рідкий в контейнерах 229,1 т. |
Номер договору про закупівлю: | 18/06-2021-н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |