Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція, реставрація, капітальний ремонт приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 «Реконструкція корпусу інфекційного відділення Тячівської РЛ №1, м. Тячів, вул. Жовтнева, 48 Тячівського району Закарпатської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45454000-4 — РЕКОНСТРУКЦІЯ)
Очікувана вартість
17 664 842,40 UAH
UA-2021-03-10-006422-b 8f310f5e4ff2405a995e01537acb9942
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Лаврюк

+380313432351 zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01992682
Вебсайт: https://www.facebook.com/Тячівська-Районна-Лікарня-101448985189429
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48
Контактна особа: Василь Лаврюк
+380313432351
zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Дана закупівля "Реконструкція, реставрація, капітальний ремонт приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 «Реконструкція корпусу інфекційного відділення Тячівської РЛ №1, м. Тячів, вул. Жовтнева, 48 Тячівського району Закарпатської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45454000-4 — РЕКОНСТРУКЦІЯ)" проводиться на підставі Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України».
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ є закладом який надає медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 відповідно до переліку Міністерство охорони здоров'я України, опубліковано 29 березня 2020 року. на Урядовому порталі та розпорядження №7 від 27.03.2020р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція корпусу інфекційного відділення Тячівської РЛ №1, м. Тячів, вул. Жовтнева, 48 Тячівського району Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м.Тячів, вул. Нересенська,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

10 березня 2021 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КАРПАТИ-Л"
#37314606
Переможець 17 664 842,40
UAH з ПДВ
10 березня 2021 13:45

Документи

10 березня 2021 13:45
Електронний підпис
10 березня 2021 13:44
Карпати Л.pdf
10 березня 2021 13:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2023 11:07
Протокол.pdf укладений
15 травня 2023 11:05
ДУ 6.pdf укладений
15 травня 2023 11:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 17:01
ДУ5.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 16:58
Повідомлення.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 16:58
Лист.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 16:58
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2022 14:14
Додаток 2.PDF зміни до договору
30 червня 2022 14:11
ДУ4.PDF зміни до договору
30 червня 2022 14:11
Повідомлення.PDF зміни до договору
30 червня 2022 14:11
Лист.PDF зміни до договору
30 червня 2022 14:11
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2022 15:11
Додаток 2.PDF зміни до договору
15 березня 2022 15:09
Додаток 3.PDF зміни до договору
15 березня 2022 15:09
ДУ 3.PDF зміни до договору
15 березня 2022 15:09
Повідомлення.PDF зміни до договору
15 березня 2022 15:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:07
ДУ 2.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 10:05
Лист.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 10:05
Повідомлення.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 10:05
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 09:10
ДУ1.PDF зміни до договору
28 серпня 2021 09:09
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 13:48
Додаток 3.PDF укладений
10 березня 2021 13:47
Додаток 2.PDF укладений
10 березня 2021 13:47
Додаток 1.PDF укладений
10 березня 2021 13:47
Договір 42.PDF укладений
10 березня 2021 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Сторонами, уклали цю Додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору № 42 від 10.03.2021 р. (далі – Договір) про наступне: 1. У зв’язку з змінами реквізитів Підрядника сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 23 Договору, та викласти його в новій редакції: 23. Місцезнаходження і реквізити Сторін Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ 90500 м. Тячів, Закарпатська обл., вул. Нересенська,48, Код ЄДРПОУ 01992682 Р/р UA373005280000026006455074364 в АТ ОТП Банк МФО 300528 Р/р UA188201720344351008100052044 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 ІПН019926807131 тел./ф (03134) 3-27-43 Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КАРПАТИ-Л» 89600, Закарпатська обл., м. Мукачеве вул. Набережна-бічна, буд. 45 Код ЄДРПОУ 37314606 Р/р UA 153003460000026008018014701 в АТ "АЛЬФА-БАНК" У М.КИЄВІ У МФО 300346 Р/р UA 138201720355319600000710349 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 ІПН 373146007094 Тел. 0988411178 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі п.4 ч.5 стаття 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та Листа від 07.12.2021р. №861щодо неможливості виконати роботи в зазначені терміні у з в’язку з наданням дозволу на виконання робіт тільки 28.08.2021 року а також настання зимового періоду, що уповільнило темпи виконання робіт, та пункту 2.4 Договору №42 від 10.03.2021 року, сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 2.2 Розділу 2, пункт 19.2 Розділу 19 Договору, та викласти його в новій редакції: - 2.2. Датою завершення робіт вважається дата їх прийняття Замовником, але не пізніше 30.06.2022р., або до повного виконання робіт. - 19.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 30.06.2022 року, а в частині невиконаних зобов’язань за цим Договором – до повного їх виконання Сторонами. 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору.Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -На підставі п.3 ч.5 стаття 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; У зв’язку з продовженням робіт на 2022 рік та на підставі пункту 20.4 розділ 20 Договору «Будь-які зміни та доповнення Договору та інших договірних документів вважаються дійсними, якщо вони оформлені в письмовій формі та підписані (узгоджені) Сторонами» Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток 2 та Додаток 3 та викласти їх в новій редакції. 1. В пункт Договору 13.2 внести зміни: 13.2. Фінансування робіт здійснюється за рахунок державного/місцевого/ власного бюджетів. - на 2021 р. фінансування становить: 9 936 996,24 грн. (дев’ять мільйонів дев’ятсот тридцять шість тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 24 коп.) з ПДВ - на 2022 р. фінансування становить: 7 727 846,16 грн. (сім мільйонів сімсот двадцять сім тисяч вісімсот сорок шість грн. 16 коп.) з ПДВ 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 5. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.5 стаття 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та Листа від 30.06.2022. № б/н щодо неможливості виконати роботи в попередньо зазначені терміні у з в’язку з веденням воєнного стану, що уповільнило темпи виконання робіт, та пункту 2.4 Договору №42 від 10.03.2021 року, сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 2.2 Розділу 2, пункт 19.2 Розділу 19 Договору, та викласти його в новій редакції: - 2.2. Датою завершення робіт вважається дата їх прийняття Замовником, але не пізніше 31.12.2022р., або до повного виконання робіт. - 19.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2022 року, а в частині невиконаних зобов’язань за цим Договором – до повного їх виконання Сторонами. 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі п.4 ч.5 стаття 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, листа Підрядника від 27.12.2022 щодо неможливості виконати роботи в попередньо зазначені терміні, та пункту 2.4 Договору №42 від 10.03.2021 року, сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 2.2 Розділу 2, пункт 19.2 Розділу 19 Договору, та викласти його в новій редакції: - 2.2. Датою завершення робіт вважається дата їх прийняття Замовником, але не пізніше 30.06.2023р., або до повного виконання робіт. - 19.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 30.06.2023 року, а в частині невиконаних зобов’язань за цим Договором – до повного їх виконання Сторонами. 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2021 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 17 145 787,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 857 631,23 UAH)
Причини розірвання договору: Замовник і Виконавець у зв'язку з проведенням коригувальних робіт на підставі експертного звіту №07-0133/01-23, та пункту договору 18.7.5, дійшли згоди розірвати Договір № 42 від 10.03.2021 р., укладений між Замовником та Виконавцем