Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тушка курей охолоджена, філе куряче охолоджене, печінка куряча, м'ясо свинина 1 гатунок охолоджене, м'ясо яловиче 1 гатунок охолоджене
Очікувана вартість
166 700,00 UAH
UA-2021-03-10-006094-b 3ae0fb16e1e745cab434462defa33c79
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Марія Іванівна

+380342787412 shkola_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Івано-Франківський навчально-реабілітаційний центр Івано-Франківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04544300
Місцезнаходження: 76492, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Фракнівськ, с. Угорники, вул. Тополина,6
Контактна особа: Чуй Марія Іванівна
+380342787412
shkola_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2021 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2021 18:00
Очікувана вартість: 166 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 833,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Забезпечення пропозиції не вимагається.Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатку №2 до Оголошення. Єдиним критерієм оцінки є: Ціна – 100%. Забезпечення виконання договору не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кг
Тушка курей охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, село Угорники, вулиця Тополина, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
350 кг
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, село Угорники, вулиця Тополина, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
166 кг
Печінка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, село Угорники, вулиця Тополина, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112300-9 — Печінка свійської птиці
400 кг
М'ясо свинина 1 гатунок охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, село Угорники, вулиця Тополина, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
350 кг
М'ясо яловиче 1 гатунок охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, село Угорники, вулиця Тополина, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2021 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2021 13:22
оголошення (1).docx
10 березня 2021 13:22
додаток _1.docx
10 березня 2021 13:22
Додаток 3.docx
10 березня 2021 13:22
Додаток 2.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій