Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі ОЗОШ № 107 за адресою: м. Одеса, вул. Льва Толстого, 30 (памʼятка архітектури та містобудування місцевого значення)»
Очікувана вартість
1 396 600,00 UAH
UA-2021-03-10-005651-c 59bdc653a3d74ace81b322fa63e8fa0c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2021 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2021 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2021 17:30
Очікувана вартість: 1 396 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 983,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством) Категоріязамовника - органидержавноївлади та органимісцевогосамоврядування).МісцезнаходженняЗамовника - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Розробка проектної документації по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі ОЗОШ № 107 за адресою: м. Одеса, вул. Льва Толстого, 30 (памʼятка архітектури та містобудування місцевого значення)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Комітетська,10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2021 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2021 16:30
проект договору.doc
10 березня 2021 16:30
Додаток 1.docx
10 березня 2021 16:29
Додатки до оголошення спрощеної закупівлі.docx
10 березня 2021 16:28
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-10-005651-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 12 березня 2021 13:13
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити вимогу щодо надання Акту технічного огляду щодо обстеження об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі ОЗОШ № 107 за адресою: м. Одеса, вул. Льва Толстого, 30 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)», за підписами представників замовника та учасника.адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником. Також Вам слід врахувати той факт, що у зв'язку із поширенням коронавірусної інфекції у багатьох регіонах України призупинено міжміське транспортне сполучення, таким чином, Ви обмежуєте коло потенційних учасників і виставляєте дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2021 16:22
Оголошенням передбачено надання учасником Акт технічного огляду щодо обстеження об’єкту по предмету закупівлі: Розробка проектної документації по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі ОЗОШ № 107 за адресою: м. Одеса, вул. Льва Толстого, 30 (памʼятка архітектури та містобудування місцевого значення)», за підписами представників замовника та учасника, для детального обстеження об’єкту .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2021 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКАЙСТРОЙ" 1 396 461,94
UAH з ПДВ
1 396 461,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2021 19:04
Електронний підпис
18 березня 2021 18:36
Сертифікати_ трудові.rar
18 березня 2021 18:36
Аналогічний договір.rar
18 березня 2021 18:36
Повноваження_ звіт.rar
18 березня 2021 18:36
Документи до пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКАЙСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СКАЙСТРОЙ"
#35845584
Переможець 1 396 461,94
UAH з ПДВ
23 березня 2021 11:01

Документи

23 березня 2021 11:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКАЙСТРОЙ"
#35845584
1 396 461,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2021 11:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 16:46
дод. угода 3.pdf зміни до договору
03 січня 2024 16:45
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 12:19
договір 46.pdf укладений
29 березня 2021 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML