Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01991820 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13 |
Контактна особа: |
Лариса Лобащук +380971517692 lobachyk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 3 464 869,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 648,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2021 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2021 13:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
16 березня 2021 13:59 |
Тендерна документація ФП2.docx |
16 березня 2021 14:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 березня 2021 13:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
16 березня 2021 13:59 |
Тендерна документація ФП2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-01-000075 ● 0c034c36f3f64514b837d6d453b157a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 № 536
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 536.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-03-10-005233-b, 10.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-03 09:58:04
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-03-10-005233-b, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством «Новоград-Волинське міськрайоннетериторіальне медичне об’єднання» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів (Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-08 16:49:18
Відповідь на Запит
На Ваш Запит в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-03-10-005233-b, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання» як Замовником за процедурою відкритих торгів (Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція) Комунальне некомерційне підприємство "Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання" повідомляє наступне:
1.Визначення очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275:
1.1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро» тощо, із застосуванням відкритих даних Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби МОЗ України.
1.2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Фармацевтична продукція» визначені відповідно до потреб Замовника, для забезпечення медичного обслуговування населення, з урахуванням вимог чинного законодавства України та зазначені в тендерній документації закупівлі за ID: UA-2021-03-10-005233-b.
1.3. Розміщення на веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі не проводилось, оскільки закупівля за ID: UA-2021-03-10-005233-b проводилась не за рахунок бюджетних коштів, а з коштів, отриманих від НСЗУ за Договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій (відповідно до плану закупівлі UA-P-2021-03-10-003614-b, з джерела фінансування «Інше» ( «Кошти НСЗУ»)).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-24 10:41:03
Відповідь на Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Ідентифікатор закупівлі та назва предмету закупівлі:
UA-2021-03-10-005233-b
Згідно Єдиного закупівельного словника
ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція
Комунальне некомерційне підприємство "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" повідомляє, що Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2021-03-10-005233-b Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція, опублікований 21.09.2021, уважно розглянуто.
Комунальним некомерційним підприємством "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" здійснено наступні заходи для виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі:
1. Товариству з обмеженою відповідальністю «Подорожник Житомир» 22.09.2021 направлено лист № 1910, який містить Інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, з пропозицією про розірвання Договору від 13.04.2021 № 403.
2. З метою підвищення рівня знань в сфері правового регулювання публічних закупівель, секретаря тендерного комітету, юрисконсульта Лобащук Л.В. направлено на стаціонарне навчання.
Додаток: 1. Копія листа № 1910 від 22.09.2021.
2.Витяг з наказу № 117-ВЯ від 22.09.2021.
- Лист ДАСУ.pdf
- Лист ТзОВ Подорожник.pdf
- витяг з наказу про відрядження.pdf
- Лист формат Word.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Ідентифікатор закупівлі та назва предмету закупівлі: UA-2021-03-10-005233-b Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція Комунальне некомерційне підприємство "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" повідомляє, що Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2021-03-10-005233-b Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція, опублікований 21.09.2021, уважно розглянуто. Комунальним некомерційним підприємством "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" здійснено наступні заходи для виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі: 1. Товариству з обмеженою відповідальністю «Подорожник Житомир» 22.09.2021 направлено лист № 1910, який містить Інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, з пропозицією про розірвання Договору від 13.04.2021 № 403. 2. З метою підвищення рівня знань в сфері правового регулювання публічних закупівель, секретаря тендерного комітету, юрисконсульта Лобащук Л.В. направлено на стаціонарне навчання. Додаток: 1. Копія листа № 1910 від 22.09.2021. 2.Витяг з наказу № 117-ВЯ від 22.09.2021.
2021-09-24 10:43:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР |
3 408 874,65
UAH з ПДВ
|
3 408 874,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" |
3 449 114,80
UAH з ПДВ
|
3 449 114,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР #41087452 |
Переможець |
3 408 874,65
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 17:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:36
|
ДУ до Договору 403.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 08:38
|
Договір № 403.pdf | укладений |
14 квітня 2021 08:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення в новій редакції пункту 3.1.Договору та додатку № 1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 квітня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
3 408 874,65
UAH (в тому числі ПДВ 568 145,77 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби в Львівській області щодо моніторингу закупівлі |