Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо яловичини охолоджене, м'ясо свинини охолоджене, філе куряче охолоджене
Очікувана вартість
300 500,00 UAH
UA-2021-03-10-005218-b ● ddcbfdfb0661428392015e19d4da56fe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад «Ситковецька спеціальна школа» Вінницької обласної Ради |
Код ЄДРПОУ: | 21725440 |
Місцезнаходження: | 22865, Україна , Вінницька обл., Ситківці, Леніна,140 смт.Ситківці,Немирівський р.-н.Вінницька обл. |
Контактна особа: |
Бондаренко Ольга Дмитрівна +380433162254 sytkiv.inter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 14:36 |
Очікувана вартість: | 300 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 502,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (М'ясо яловичини охолоджене, м'ясо свинини охолоджене, філе куряче охолоджене)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кг
М'ясо яловичини охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22865, Україна, Вінницька область, селище міського типу Ситківці, вулиця Центральна, будинок 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
900 кг
М'ясо свинини охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22865, Україна, Вінницька область, селище міського типу Ситківці, вулиця Центральна, будинок 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
100 кг
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22865, Україна, Вінницька область, селище міського типу Ситківці, вулиця Центральна, будинок 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зведеної накладної на поставлену партію товару та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2021р. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2021 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2021 18:11 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
18 березня 2021 18:11 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
18 березня 2021 18:11 |
Додаток 2 зі змінами.doc | |
18 березня 2021 18:11 |
Додаток 1 зі змінами.docx |
18 березня 2021 18:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2021 18:11 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
18 березня 2021 18:11 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
18 березня 2021 18:11 |
Додаток 2 зі змінами.doc
|
|||
18 березня 2021 18:11 |
Додаток 1 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-10-005218-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДАР-М", Код ЄДРПОУ:41435970
Дата подання: 11 квітня 2021 15:38
прохання розглянути дану вимогу
прохання розглянути дану вимогу
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2021 16:17
Керуючись положенням частини 3 статті 31 Закону №922-VIII, Замовник ознайомившись зі змістом Вашої вимоги в належні строки інформує про наступне.
Відповідно до пункту 5.1. розділу І тендерної документації Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Більше того, відповідно до статті 5 Закону №922-VIII Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тому, основоположна засада проведення публічних закупівель була дотримана під час складання умов тендерної документації, яка доречі не містила жодних обмежень щодо участі в даній процедурі закупівлі. Тобто, як безпосередній виробник, так і його офіційний представник, дистриб’ютор, дилер або інші суб’єкти господарювання мали змогу взяти участь у відкритих торгах.
У відповідності до Закону № 771/97-ВР Замовник передбачив, ряд вимог по гігієні до транспортних засобів, котрі будуть задіяні до виконання умов договору про закупівлю, а також вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, що складають предмет закупівлі. Наявна матеріально-технічна база учасника ФОП Когут П.К. задовольняє встановлені вимоги Замовника. Щодо встановлення легальності використання якісних документів по запропонованій продукції Замовник передбачив: «…шляхом подання копії договору про поставку харчових продуктів, за змістом якого Замовник може встановити можливість учасника отримати продукцію, що складає предмет закупівлі в повному обсязі. …» (пункт 6.1. розділу ІІІ документації). Дана вимога була виконана ФОП Когут П.К. шляхом надання договору поставки товару №2/21 від 04.01.2021 року та договору поставки продукції №0000030 від 09.01.2021 року.
Стосовно Вашої вимоги в частині періодичності проходження медичного огляду працівниками оператора ринку продуктів харчування, що мають безпосередній контакт, насправді зауваження доречне, однак виходячи з вимоги за тендерною документацією, а саме: «3) На працівників, що матимуть безпосередній контакт з харчовими продуктами, учасник обов’язково має надати особисті медичні книжки працівників.» (пункт 5.2.2. розділ ІІІ), не було встановлено вимог, щоб медичний огляд відповідав діючим нормативним актам в частині періодичності проходження медичного огляду, тому підстав для відхилення за наведених обставин Замовник не мав. Однак, гарантовано до учасника-переможця будуть застосовані міри впливу згідно договору про закупівлю, у разі порушення останнім вимог Закону № 771/97-ВР та інших нормативно-правових актів даної сфери, зокрема в питанні особистої гігієни.
Відтак Замовник вимушений повідомити про відсутність підстав для об’єктивного відхилення пропозиції ФОП Когут П.К., а відтак і задоволення Вашої вимоги.
Відповідно до пункту 5.1. розділу І тендерної документації Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Більше того, відповідно до статті 5 Закону №922-VIII Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тому, основоположна засада проведення публічних закупівель була дотримана під час складання умов тендерної документації, яка доречі не містила жодних обмежень щодо участі в даній процедурі закупівлі. Тобто, як безпосередній виробник, так і його офіційний представник, дистриб’ютор, дилер або інші суб’єкти господарювання мали змогу взяти участь у відкритих торгах.
У відповідності до Закону № 771/97-ВР Замовник передбачив, ряд вимог по гігієні до транспортних засобів, котрі будуть задіяні до виконання умов договору про закупівлю, а також вимог щодо безпечності та якості харчових продуктів, що складають предмет закупівлі. Наявна матеріально-технічна база учасника ФОП Когут П.К. задовольняє встановлені вимоги Замовника. Щодо встановлення легальності використання якісних документів по запропонованій продукції Замовник передбачив: «…шляхом подання копії договору про поставку харчових продуктів, за змістом якого Замовник може встановити можливість учасника отримати продукцію, що складає предмет закупівлі в повному обсязі. …» (пункт 6.1. розділу ІІІ документації). Дана вимога була виконана ФОП Когут П.К. шляхом надання договору поставки товару №2/21 від 04.01.2021 року та договору поставки продукції №0000030 від 09.01.2021 року.
Стосовно Вашої вимоги в частині періодичності проходження медичного огляду працівниками оператора ринку продуктів харчування, що мають безпосередній контакт, насправді зауваження доречне, однак виходячи з вимоги за тендерною документацією, а саме: «3) На працівників, що матимуть безпосередній контакт з харчовими продуктами, учасник обов’язково має надати особисті медичні книжки працівників.» (пункт 5.2.2. розділ ІІІ), не було встановлено вимог, щоб медичний огляд відповідав діючим нормативним актам в частині періодичності проходження медичного огляду, тому підстав для відхилення за наведених обставин Замовник не мав. Однак, гарантовано до учасника-переможця будуть застосовані міри впливу згідно договору про закупівлю, у разі порушення останнім вимог Закону № 771/97-ВР та інших нормативно-правових актів даної сфери, зокрема в питанні особистої гігієни.
Відтак Замовник вимушений повідомити про відсутність підстав для об’єктивного відхилення пропозиції ФОП Когут П.К., а відтак і задоволення Вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ " |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮДАР-М" |
284 244,00
UAH з ПДВ
|
284 244,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОГУТ ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ |
300 400,00
UAH з ПДВ
|
300 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАЦЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
300 500,00
UAH з ПДВ
|
300 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ
" #3175309695 |
Відхилено |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 16:07
|
ТОВ "ЮДАР-М" #41435970 |
Відхилено |
284 244,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 16:40
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОГУТ ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ #2319821931 |
Переможець |
300 400,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 16:53
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 15:25
|
Договір 18 від 20.04.2021 року | укладений |
20 квітня 2021 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |