Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Complete set of equipment for infusion therapy, code SC 021:2015: 33190000-8 Miscellaneous medical devices and products, code NC 024:2019: 46861 Microflow infusion system
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Грушевського 7 |
Контактна особа: |
Аністратенко Віта Вікторівна , vito4k@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SOE "Ukrmedproektbud" |
National ID: | 37700171 |
Contact point: |
Anistratenko Vita Viktorivna , vito4k@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 86 784 090,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 867 840,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2603522.7 UAH |
Publication date: | 10 березня 2021 15:50 |
Enquiries until: | 10 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 травня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 86 784 090 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 867 841 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | «Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМУ № 1764 від 27.12.2001 року, визначено, що авансування закупівлі обладнання для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі м. Києва замовники можуть здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 100 відсотків". Отже, здійснення авансування замовником може бути в розмірі до 100%, проте здійснення такого авансування не є його обов'язком». "According to the order of capital construction state financing, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers № 1764 of 27.12.2001, stipulates that the advance purchase of equipment for the construction of a modern medical and diagnostic complex of the National Children's Specialized Hospital" Okhmatdyt "on the street. Chornovola, 28/1, in the Shevchenkivskyi district of Kyiv, customers can make an advance payment of up to 100 percent." Therefore, the advance payment from the customer may be up to 100%, however making of such advance payment is not Customer responsibility. | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2021 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 15:01 |
12.05.2021. Перелік змін до тендерної документації.docx | |
12 травня 2021 15:00 |
12.05.2021.Тендерна документація. МВТ. Тендер №1_Інфузійне обладнання.docx | |
07 травня 2021 13:52 |
07.05.2021_Перелік змін до тендерної документації.docx | |
22 березня 2021 14:29 |
Перелік змін 22.03.21.docx | |
16 березня 2021 10:02 |
15.03.2021. Перелік змін.docx | |
16 березня 2021 10:01 |
15.03.2021. Проект Договору на закупівлю обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ваша формула розділу 4.1 договору може бути предметом важкого непорозуміння:
"4.1. Оплата Товару може бути здійснена виключно при наявності відповідних бюджетних асигнувань, в залежності від реального фінансування на такі цілі. В іншому випадку жодні зобов’язання щодо оплати Товару не виникають, а Покупець не несе відповідальності перед Постачальником.
Сторони підтверджують, що оплата за Договором має бути здійснена згідно з чинним в Україні законодавством, зокрема, затвердженим Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації державного інвестиційного проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит».
Бюджетні зобов’язання виникають в межах Договірної ціни (ціни Договору) за наявності відповідних бюджетних асигнувань.
В разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за цим Договором здійснюється відповідно до умов Договору після отримання Покупцем бюджетного фінансування Товару на свій реєстраційний рахунок."
Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".
Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов’язання. Якщо ви зобов’язуєтесь платити бюджетними грошима - це бюджетні зобов’язання. Отже, перед підписанням контракту ви повинні отримати фінансування.
Але формулювання розділу 4.1 означає, що у вас немає грошей на дату підписання контракту, інакше цей розділ безглуздий. Отже, ви хочете спочатку взяти товар, потім, можливо, заплатити, але, можливо, ні, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ контракту, щоб максимально захистити покупця і очікуючи, що продавці психічно нездорові.
Якщо вам потрібен підписаний контракт, щоб довести, що вам потрібно фінансування: ми можемо бути гнучкими в цьому питанні. Але далі формулювання розд. 4.1 вносити такі зміни:
4.1. ΠΟCTABKA i Оплата Товару може бути здійснена виключно при наявності відповідних бюджетних асигнувань, в залежності від реального фінансування на такі цілі. В іншому випадку жодні зобов’язання щодо ΠΟCTABKI ΤΑ оплати Товару не виникають, а Покупець не несе відповідальності перед Постачальником a Постачальник не несе відповідальності перед Покупецeм.
Сторони підтверджують, що оплата за Договором має бути здійснена згідно з чинним в Україні законодавством, зокрема, затвердженим Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації державного інвестиційного проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит».
Бюджетні зобов’язання виникають в межах Договірної ціни (ціни Договору) за наявності відповідних бюджетних асигнувань.
ΠΟCTABKA I розрахунок за цим Договором здійснюється відповідно до умов Договору після отримання Покупцем бюджетного фінансування Товару на свій реєстраційний рахунок.
Отже, наш попит: редагувати розділ. 4.1 вашого контракту, як зазначено вище.
З повагою,
Фабрика просто попросила нас повідомити про запропоновані умови оплати.
Ми вдячні за вашу співпрацю та внесення змін до розділу. 4.1 договору. Але одне формулювання у Вашому зміненому розділі. 4.1. повинен бути замінений. Слова "проведені дії Договору" необхідно замінити словами "5 банківських днів" або краще "3 банківські дні".
Обґрунтування:
Термін дії контракту включає не тільки термін доставки (30.07.2021). Контракт діє до закінчення гарантії на обладнання, інакше ви не зможете вимагати ремонту або заміни після 30.07.2021. Як ви розумієте, у такому випадку слова "проведена дія Договору" без конкретної дати неприйнятні.
Я вважаю, що для вас не буде проблемою зробити це незначне коригування якомога швидше. Ми повинні відповісти реальними умовами, щоб не налякати фабрику і не отримати відмову.
З повагою,
P.S. Чи є у вас інтерес до мобільних лікарень низького тиску? Вони являють собою комплекти "зроби сам" під ключ із звичайно керівництвом зі збирання та розбирання та наглядом виробника. Ви зможете легко зібрати і розібрати їх для зберігання в 40-футових контейнерах до наступної хвилі епідемій. У нас є повний проект для Бразилії, і ми можемо "вирізати маленький шматочок" для України.
---------------------------------------------
Dear Buyer,
Factory just asked us to inform about payment terms proposed.
We highly appreciate your cooperation and amendment of Sec. 4.1 of contract. But one wording in your amended Sec. 4.1. must be replaced. Words "протягом дії Договору" must be replaced by words "5 banking days" or better "3 banking days".
Rationale:
Contract validity is including not only delivery time deadline (30.07.2021). Contract is valid till the end of warranty for equipment, otherwise you will be not able to claim for repairs or replacement after 30.07.2021. As you understand, in such case words "протягом дії Договору" without concrete date is not acceptable.
I believe that it would be no problem for you to make this minor adjustment as soon as possible. We have to answer with real terms not to spook the factory and get rejection.
Best regards,
P.S. Do you have interest in mobile low-pressure hospitals? They are turn-key "do-it-yourself" kits with assembling and disassembling manual of course and manufacturer's supervision. You would be able to assemble and to disassemble them easily for storage in 40-foot containers till next wave of epidemics. We have complete project for Brazil and can "cut a small piece" for Ukraine.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина 4 стаття 5 Закону). Встановивши в Тендерній документації поточні Медико-технічні вимоги до Комплекту обладнання для інфузійної терапії, Ви порушуєте, як мінімум 5 із 6 зазначених принципів. Наведені Медико-технічні вимоги до Комплекту обладнання для інфузійної терапії повністю прописані під конректні моделі обладнання одного виробника - B Braun Medical Inc, а саме: 1 - PERFUSOR Space, 2 - Infusomat Space, 4 - Space Station, 8 - PERFUSOR Compact plus, 9 - Infusomat Compact plus, 10 - Compact Plus station, 16 - Стимулятор нервів Stimuplex HNS12. Всі інші позиції – це також обладнання виробника B Braun Medical Inc яке теж є лише в нього. Жодне інше обладнання, жодного іншого виробника під ці Медико-технічні вимоги не підходить! З огляду на зазначене, для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників, вимагаємо від Вас привести Тендерну документацію та Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі у вигляд, який би відповідав вимогам Закону та не порушував би принципи здійснення закупівель ( Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до відповідних органів за захистом наших, охоронюваних Законом, інтересів.
Дякуємо Вам за детальне зазначення у Вашому зверненні принципів публічних закупівель. В той же час звертаємо Вашу увагу, що всі зазначені Вами принципи оперують словом «учасник», а не «особа».
Також звертаємо Вашу увагу, що до п.27) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Тож, враховуючи вищезазначене, задля аналізу та будь-якої реакції на ствердження щодо дискримінації або іншого порушення Вашого права як учасника просимо детально зазначити, яке саме обладнання та якого виробника Ви представляєте, а також зазначити, яким саме чином і які конкретні умови тендерної документації дискримінують ВАС (не дають змоги прийняти участь в тендері) із наданням відповідних підтверджуючих документів.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 квітня 2021 22:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000027 ● 5297fc343fa34a5da24b8f60103dcec1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 № 470
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 470
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-03-10-005160-с 10.03.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 11:09:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплект обладнання для інфузійної терапії, код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019:46861 Інфузійна мікрострумінна система» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-10-005160-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-18 14:41:47
Відповідь замовника на запит
Надання пояснень на запит
ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло запит Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ) від 2021-08-17 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-03-10-005160-c та повідомляє нижчевикладене.
Щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі ДП «Укрмедпроектбуд» (далі — Підприємство) просить врахувати наступне.
Відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ від 11.05.2011 р. № 560 проекти будівництва, що реалізуються із залученням бюджетних коштів щодо об’єктів загальною кошторисною вартістю від 120 млн. гривень, затверджують центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, інші державні органи та державні наукові організації, про що інформують Мінрегіон протягом п’яти робочих днів.
Наказом МОЗ від 14.06.2019 р. № 1402 (після отримання позитивного висновку ДП «Укрдержбудекспертиза») було затверджено проект будівництва об’єкта «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» (загальний кошторисний розрахунок будівництва).
Очікувана вартість предмету закупівлі формується відповідно до вартості обладнання, визначеної згаданим вище загальним кошторисним розрахунком (не вище такої вартості).
Що стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то Підприємство звертає увагу, що щодо кожної закупівлі НДСЛ «Охматдит» МОЗ України формує відповідні медико-технічні вимоги обладнання та доводить їх до Підприємства. Саме за визначеними лікарнею характеристиками Підприємство і закуповує обладнання.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
№ UA-2021-03-10-005160-c просимо звернути увагу на наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (пункт 41 ) встановлено, необхідність «головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
ДП «Укрмедпроектбуд» діє на основі державної власності та належить до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України (за текстом – МОЗ). Підприємство є замовником будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит».
Підприємство поки що не має власного вебсайту, а отже не має об’єктивної можливості розміщувати інформацію на ньому. Однак, з метою забезпечення прозорості закупівель Підприємство в будь-який момент готове надавати відповідну необхідну інформацію.
Крім того, відповідно до частини 8 статті 73 Господарського кодексу України державне унітарне підприємство оприлюднює інформацію про свою діяльність, крім випадків, встановлених законом, шляхом розміщення її на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління підприємством.
Як було відзначено вище, Підприємство не має власного веб-сайту, а тому інформацію про свою діяльність (зокрема, але не виключно – цілі, звітність тощо) Підприємство регулярно надає своєму органу управління для здійснення такої публікації.
Більше того, Підприємство намагається максимально ефективно використовувати бюджетні кошти. У відповідності до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII Єдиний веб-портал використання публічних коштів є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет. Доступ до оприлюдненої інформації в Єдиному веб-порталі використання публічних коштів є безоплатним для кожного громадянина України. Підприємство регулярно вносить інформацію щодо розрахунків з виконавцями будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» до зазначеного вище веб-порталу. Зокрема, там міститься і інформація про розрахункові документи щодо сплати операцій, здійснених Підприємством при реалізації бюджетної програми з будівництва згаданої вище дитячої лікарні.
- Лист від ДП на лікарню щодо змін в ТД (19.03.2021).pdf
- Експертний звіт 25.04.2017.pdf
- Лист від лікарні зміни в ТД (22.03.2021).pdf
- Лист та зміни до ТД від лікарні (07.05.2021).pdf
- Лист від ДП до лікарні щодо змін (07.05.2021).pdf
- Інфузія МТЗ лікарня оголошення.pdf
- Експертний_звiт_14.05.2019.pdf
- Лист від ДП на лікарню щодо змін в ТД (19.03.2021).pdf
- Лист від ДП до лікарні щодо змін (07.05.2021).pdf
- Лист від лікарні зміни в ТД (22.03.2021).pdf
- Експертний звіт 25.04.2017.pdf
- Експертний_звiт_14.05.2019.pdf
- Лист та зміни до ТД від лікарні (07.05.2021).pdf
- Інфузія МТЗ лікарня оголошення.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-19 13:21:58
Запит про надання пояснень
Просимо надати документи, на підставі яких внесені зміни до договору від 14.06.2021 № 2021/6-0 в частині продовження строку постачання товару до 23.08.2021 року.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 15:27:03
Надання пояснень на запит
ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло запит Державної аудиторської служби України від 2021-08-19 13:21:58 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-03-10-005160-c та повідомляє наступне.
На підставі Листа № 28/1/21 від 28.07.2021 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ» виникла необхідність внести зміни до договору № 2021/6-0 від 14.06.2021 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ». Так постачальник зазначає, що, оскільки, Товариство не є виробником медичного обладнання, то медичне обладнання, що є предметом договору №2021/6-0 від 14.06.2021 року, а саме: Комплект обладнання для інфузійної терапії виробляться за межами України компанією-виробником B. Braun Melsungen AG (Німеччина) і постачається Товариству в режимі імпорту. На даний момент виробничі потужності компанії виробника завантажені у зв’язку з підвищеним попитом у світі та через проблеми в логістичному ланцюгу постачання товару завдяки COVID-19 зсувається і ускладняється. А тому, постачальник просить продовжити строк постачання товару до 23.08.2021 року. Враховуючи зазначену ситуацію, замовником у відповідності до чинного законодавства, було прийнято рішення про можливість продовження строку поставки.
Додатково у вкладенні надається лист постачальника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Грушевського 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ГРІН КОНСАЛТІНГ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б. Браун Медікал Україна" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" |
86 779 000,00
UAH з ПДВ
|
86 779 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ГРІН КОНСАЛТІНГ |
86 782 147,00
UAH з ПДВ
|
86 782 147,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" #36113325 |
Переможець |
86 779 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 17:01
|
Повідомлення про договір.docx | зміни до договору |
26 серпня 2021 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 14:58
|
Повідомлення внесення зміни до Договору 2021-6-о.docx | зміни до договору |
02 серпня 2021 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 14:21
|
Повідомлення внесення зміни до Договору 2021-6-о.docx | зміни до договору |
02 серпня 2021 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 15:34
|
2021-6-о_14.06.2021.pdf | укладений |
14 червня 2021 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Листа №28/1/21 від 28.07.2021 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ» виникла необхідність внести зміни до договору №2021/6-0 від 14.06.2021 року, укладеного між Державним підприємством Укрмедпроектбуд та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ», так постачальник зазначає, що оскільки Товариство не виробником медичного обладнання, то медичне обладнання, що є предметом договору №2021/6-0 від 14.06.2021 року, а саме: Комплект обладнання для інфузійної терапії виробляться за межами України компанією-виробником B. Braun Melsungen AG (Німеччина) і постачається Товариству в режимі імпорту. На даний момент виробничі потужності компанії виробника завантажені у зв’язку з підвищеним попитом у світі та через проблеми в логістичному ланцюгу постачання товару завдяки COVID-19 зсувається і ускладняється. А тому, виникла необхідність продовжити строк постачання товару до 23.08.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 2021/6-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Листа №28/1/21 від 28.07.2021 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ» виникла необхідність внести зміни до договору №2021/6-0 від 14.06.2021 року, укладеного між Державним підприємством Укрмедпроектбуд та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ», так постачальник зазначає, що оскільки Товариство не виробником медичного обладнання, то медичне обладнання, що є предметом договору №2021/6-0 від 14.06.2021 року, а саме: Комплект обладнання для інфузійної терапії виробляться за межами України компанією-виробником B. Braun Melsungen AG (Німеччина) і постачається Товариству в режимі імпорту. На даний момент виробничі потужності компанії виробника завантажені у зв’язку з підвищеним попитом у світі та через проблеми в логістичному ланцюгу постачання товару завдяки COVID-19 зсувається і ускладняється. А тому, виникла необхідність продовжити строк постачання товару до 23.08.2021 року. Попередні зміни №1 вважати помилково розміщені, так як було допущено помилку в зазначені типу причин. |
Номер договору про закупівлю: | 2021/6-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | №2021/6-0 від 14.06.2021 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ» та передбачити наступний порядок оплати за договором: - 98% (дев’яносто вісім) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після підписання відповідної видаткової накладної обома Сторонами; - 2% (два) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після введення Товару в експлуатацію (п. 5.3. Договору) та навчання медичного персоналу методам роботи на ньому, що засвідчується відповідним актом про це, підписаним Сторонами». Зміни до договору стосуються зміни сторонніх (неістотних) показників (умов договору), як було передбачено в тендерній процедурі закупівлі по укладеному договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2021/6-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |