Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо навчання та перевірки знань персоналу ВП "Аварійно-технічний центр" з питань безпеки при виконанні робіт підвищеної небезпеки
Очікувана вартість
98 162,00 UAH
UA-2021-03-10-001883-c f9ef3e6f6bf44cd2b7f45b620e9f225b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котенко Тетяна Петрівна

+38(044)406-56-69 T.KOTENKO@ATC.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 20055078
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua/ua/separated/atc/
Місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., с. Шевченкове, Києво-Святошинський район, ПРИП'ЯТСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Котенко Тетяна Петрівна
+38(044)406-56-69
T.KOTENKO@ATC.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2021 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2021 12:00
Очікувана вартість: 98 162,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80330000-6: Послуги у сфері освіти в галузі безпеки


Інформація, що вимагається ч. 3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, яке формує електронна система закупівель, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься в завантаженому окремому файлі (Оголошення 9-сз)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги щодо навчання та перевірки знань персоналу ВП "Аварійно-технічний центр" з питань безпеки при виконанні робіт підвищеної небезпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 80330000-6 — Послуги у сфері освіти в галузі безпеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих послуг проводиться шляхом перерахування грошових коштів протягом 30 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та отримання слухачами посвідчень про проходження навчання та перевірки знань відповідно до Календарного плану. Учасник має право запропонувати більший термін оплати. (Пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: міститься у Вимогах до предмета закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна 100 відсотків. Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2021 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2021 11:14
Додаток 3 - Проект Договору 9-сз.docx
10 березня 2021 11:14
Оголошення 9-сз.docx
10 березня 2021 11:14
Додаток 2 -Технічна специфікація 9-сз.docx
10 березня 2021 11:14
Додаток 1 - Пропозиція (цінова) 9-сз.docx
10 березня 2021 11:14
Вимоги до предмета закупівлі 9-сз.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 11 березня 2021 10:42
Дата відповіді: 12 березня 2021 08:54
Доброго дня. 1. Пункти 1.7 та 1.8 Технічної специфікації : Уточніть, будь ласка, чи допускається залучати до виконання умов договору третіх осіб (по договору підряду)? 2. Пункт 1.9 Технічної специфікації . Цей пункт передбачає навчання за професією чи це щорічне спец навчання?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник.
1. Документація спрощеної закупівлі не передбачає залучення до виконання умов договору третіх осіб.
2. По п. 1.9 Технічної специфікації необхідно провести спеціальне навчання та первинну перевірку знань працівників з наданням прав безпечного виконання робіт бензопилою та безпечної експлуатації бензопили.

Відповідь підготовлена відділом охорони праці та охорони навколишнього середовища

У разі виникнення додаткових запитань телефонуйте: (050) 418-26-00 Акуленко Сергій Михайлович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІЙНА БЕЗПЕКА" 98 162,00
UAH з ПДВ
98 162,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2021 12:37
справка1.pdf
23 березня 2021 12:37
справка по уч класи.pdf
23 березня 2021 12:37
пропозиція.pdf
23 березня 2021 12:37
лицензия.pdf
23 березня 2021 12:37
декларация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІЙНА БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІЙНА БЕЗПЕКА"
#33782727
Переможець 98 162,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІЙНА БЕЗПЕКА"
#33782727
98 162,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 14:29
ЗВІТ про виконання договору № 5-140-13-21-00716.docx укладений
30 листопада 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 10:24
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
14 квітня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 09:39
Договір № 5-140-13-21-00716.pdf укладений
14 квітня 2021 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: Договір № 5-140-13-21-00716
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 98 161,98
UAH (в тому числі ПДВ 14 993,66 UAH)