Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки
Очікувана вартість
541 105,92 UAH
UA-2021-03-10-001678-b c82f267187264fa19e2db81e1892df99
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штанько Лариса Василівна

+380382658297 inbox@km.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 26293548
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул.Соборна, 75
Контактна особа: Штанько Лариса Василівна
+380382658297
inbox@km.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Правове регулювання відносин, пов’язаних із функціонуванням автоматизованої системи документообігу суду, здійснюється Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30, відповідно до Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги", "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації", "Про доступ до судових рішень", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", "Про захист персональних даних" та інших нормативно-правових актів. Відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення) автоматизована система документообігу суду - сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів, що входять до складу Єдиної судової інформаційної системи та забезпечує виконання завдань, визначених Положенням, в тому числі таких як: функціонування документообігу суду та органів системи правосуддя; обмін інформацією між ними та з іншими органами державної влади; оприлюднення інформації за допомогою офіційного веб-порталу Судової влади України; захист інформації від несанкціонованого доступу. Підпунктом 5 п.1 Розділу II Положення адміністратором автоматизованої системи Єдиної судової інформаційної системи (далі – ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ЄСІТС) визначено Державне підприємство "Інформаційні судові системи". Для функціонування автоматизованої системи документообігу та інших підсистем адміністратор здійснює: технічний супровід та підтримку працездатності автоматизованої системи документообігу суду та інших підсистем в цілому, згідно з вимогами Положення; створення, вдосконалення та супроводження АСДС та інших підсистем; адміністрування централізованих ресурсів судів та органів системи правосуддя, надання до них доступу; забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних. Отже, ДП «Інформаційні судові системи» є первинним постачальником послуг засобами автоматизованої системи документообігу суду, крім цього, підприємством реалізовано повний набір механізмів, що забезпечує надання зазначених послуг. Відповідно до вимог Положення технічний супровід та підтримка працездатності автоматизованої системи здійснюються адміністратором автоматизованої системи на підставі укладених договорів з ДСА України та відповідними судами загальної юрисдикції. Таким чином, застосування переговорної процедури зумовлено тим, що заміна адміністратора ЄСІС унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, які містить всі документи, що створюються у судовій системі. Крім того, використання іншого програмного продукту може привести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС. Також, виконання даних робіт іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговувані є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг. ДП «ІСС» надано консультативне повідомлення Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності від 02.06.2020 № 576, згідно з яким обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями Державної судової адміністрації України закупівлі послуг з питань адміністрування роботи систем та технічних питань у сфері інформаційних технологій в Державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону) (у редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX), а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, є обґрунтованою. На день проведення переговорів застосування процедури закупівлі в одного учасника регулюється п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку. Внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, після проведення з ним переговорів. На день проведення переговорів учасником переговорів (Державним підприємством «Інформаційні судові системи») документально підтверджено інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ч. 2 ст. 16 Закону. З огляду на вищенаведене, закупівлю послуг з питань адміністрування роботи систем та технічних питань у сфері інформаційних технологій можливо здійснити тільки у певного постачальника, застосувавши переговорну процедуру закупівлі, що відповідає п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2021 10:38
Оскарження наміру укласти договір: 21 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місцеві загальні суди Хмельницької області, місцеві загальні суди Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 72222300-0 — Послуги у сфері інформаційних технологій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 7робочих днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуг Отримувачем Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

10 березня 2021 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
Переможець 541 105,92
UAH з ПДВ
10 березня 2021 10:38

Документи

10 березня 2021 10:38
Електронний підпис
10 березня 2021 10:35
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 10:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
541 105,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 10:38
Електронний підпис
10 березня 2021 10:35
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 08:59
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 14:52
договір укладений
26 березня 2021 14:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 березня 2021 12:59
90 184,32 UAH UA948201720343161002100016581
ТУ ДСАУ в Хмельницькій області
UA483510050000026004142329600
ДП "Інформаційні судові системи"
Оплачений
31 березня 2021 12:59
90 184,32 UAH UA948201720343161002100016581
ТУ ДСАУ в Хмельницькій області
UA483510050000026004142329600
ДП "Інформаційні судові системи"
Оплачений
21 травня 2021 12:26
90 184,32 UAH UA948201720343161002100016581
ТУ ДСАУ в Хмельницькій області
UA483510050000026004142329600
ДП "Інформаційні судові системи"
Оплачений
09 червня 2021 11:59
90 184,32 UAH UA948201720343161002100016581
ТУ ДСАУ в Хмельницькій області
UA503808050000000026009674208
ДП "Інформаційні судові системи"
Оплачений
10 червня 2021 11:06
90 184,32 UAH UA948201720343161002100016581
ТУ ДСАУ в Хмельницькій області
UA503808050000000026009674208
ДП "Інформаційні судові системи"
Оплачений
24 червня 2021 14:17
90 184,32 UAH UA948201720343161002100016581
ТУ ДСАУ в Хмельницькій області
UA483510050000026004142329600
ДП "Інформаційні судові системи"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 541 105,92
UAH (в тому числі ПДВ 90 184,32 UAH)