Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень першого поверху навчального корпусу № 7 за адресою м.Дрогобич, вул. Л.Курбаса 2 Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка з метою забезпечення їх доступності для маломобільних груп населення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Очікувана вартість
616 488,40 UAH
UA-2021-03-10-001359-c 365c7b8906b040dc94bc2310e71e3438
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Наливайко

380688451045 andriynalivayko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125438
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Івана Франка, 24
Контактна особа: Андрій Наливайко
380688451045
andriynalivayko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2021 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 березня 2021 11:19
Очікувана вартість: 616 488,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 082,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 №639) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом п.3.1. ч.3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.
Перерахування коштів здійснюється на: UA348201720355189004088008508
Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «pdf» або «jpg» копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 відсотків статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. На підтвердження викладених вимог учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати відповідні підтверджуючі документи.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 000 грн.
Банківська гарантія повинна містити:
назву документа – «Гарантія» («Банківська гарантія» або «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»);
номер, дату та місце складання;
повну або скорочену назву принципала, його місцезнаходження (для фізичних
осіб – підприємців: прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання));
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – Реконструкція приміщень першого поверху навчального корпусу № 7 за адресою м.Дрогобич, вул. Л.Курбаса 2 Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка з метою забезпечення їх доступності для маломобільних груп населення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013»
назву банку бенефіціара, розрахунковий рахунок та його адресу;
назву банку-гаранта;
термін дії або строк дії гарантії;
умови, за яких надається право вимагати платіж – «викласти обставини, передбачені пунктом 3.1.ч.3. цього Розділу».
Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям, про що учасник надає відповідне підтвердження.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень першого поверху навчального корпусу № 7 за адресою м.Дрогобич, вул. Л.Курбаса 2 Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка з метою забезпечення їх доступності для маломобільних груп населення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, Л. Курбаса, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником робіт після підписання Сторонами актів Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

реконструкція
Дата подання: 15 березня 2021 14:11
Дата відповіді: 16 березня 2021 16:18
шановний замовник а де перелік технічних завдань
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що технічне завдання знаходиться в Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яке розміщене в електорнній системі закупівель

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2021 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРКУТ" 566 792,40
UAH з ПДВ
566 792,40
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД " 584 800,00
UAH з ПДВ
584 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2021 17:56
Електронний підпис
24 березня 2021 17:55
Сертифікація 2.rar
24 березня 2021 17:55
Сертифікати.rar
24 березня 2021 17:55
Досвід робіт.rar
24 березня 2021 17:55
Документи.rar
24 березня 2021 17:55
Документи 2.rar
24 березня 2021 17:55
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

24 березня 2021 20:49
Електронний підпис
24 березня 2021 20:46
Nakaz.ZIP
24 березня 2021 20:46
Dovirenist_Nazarenko.ZIP
24 березня 2021 20:46
Bank_licenzia.ZIP
24 березня 2021 20:46
Фото санаторій.jpg
24 березня 2021 20:46
Фото санаторій (6).jpg
24 березня 2021 20:46
Фото санаторій (5).jpg
24 березня 2021 20:46
Фото санаторій (4).jpg
24 березня 2021 20:46
Фото санаторій (3).jpg
24 березня 2021 20:46
Фото санаторій (2).jpg
24 березня 2021 20:46
Фото ДНЗ.jpg
24 березня 2021 20:46
Фото ДНЗ (6).jpg
24 березня 2021 20:46
Фото ДНЗ (5).jpg
24 березня 2021 20:46
Фото ДНЗ (4).jpg
24 березня 2021 20:46
Фото ДНЗ (3).jpg
24 березня 2021 20:46
Фото ДНЗ (2).jpg
24 березня 2021 20:46
Статут ПП Мідас Буд.pdf
24 березня 2021 20:46
Сертифікати 2.pdf
24 березня 2021 20:46
Свідоцтво Січ (1).ZIP
24 березня 2021 20:46
Протоколи.pdf
24 березня 2021 20:46
Пояснювальна записка.docx.pdf
24 березня 2021 20:46
Податкова декларація 2020.pdf
24 березня 2021 20:46
Підтвердження.ZIP
24 березня 2021 20:46
Паспорт виробу.pdf
24 березня 2021 20:46
Накладна 3.pdf
24 березня 2021 20:46
Накладна 2.pdf
24 березня 2021 20:46
Накладна 1.pdf
24 березня 2021 20:46
Ліцензія АВК.jpg
24 березня 2021 20:46
Кошторис.pdf
24 березня 2021 20:46
Календарний графік.pdf
24 березня 2021 20:46
Додатки до аналогічного.pdf
24 березня 2021 20:46
Договір Пугач.pdf
24 березня 2021 20:46
Довідка про учасника.docx.pdf
24 березня 2021 20:46
Довідка від виробника.pdf
24 березня 2021 20:46
Дов_дка_0812.ZIP
24 березня 2021 20:46
Диплом Сохан.pdf
24 березня 2021 20:46
Відгук санаторій.pdf
24 березня 2021 20:46
Відгук ДНЗ-15.jpg
24 березня 2021 20:46
Висновки.pdf
24 березня 2021 20:46
Висновки СЕС.pdf
24 березня 2021 20:46
Бух. довідка.pdf
24 березня 2021 20:46
Акти санаторій.pdf
24 березня 2021 20:46
Акти до договору ДНЗ-15.pdf
24 березня 2021 20:46
205415_Г_0812_3 000.ZIP

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРКУТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРКУТ"
#20776493
Відхилено 566 792,40
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 15:23
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД "
#42488074
Переможець 584 800,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 09:40

Документи

01 квітня 2021 15:22
Електронний підпис

Документи

07 квітня 2021 09:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2021 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД "
#42488074
584 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2021 09:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:42
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 15:53
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 14:51
дод 1.pdf зміни до договору
30 червня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 15:49
70.pdf укладений
15 квітня 2021 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в Додаток 2 і Додаток 3 цього Договору
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція приміщень першого поверху навчального корпусу № 7 за адресою м.Дрогобич, вул. Л.Курбаса 2 Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка з метою забезпечення їх доступності для маломобільних груп населення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. 1 роботи 528 035,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 528 035,00
UAH