Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція приміщень першого поверху навчального корпусу № 7 за адресою м.Дрогобич, вул. Л.Курбаса 2 Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка з метою забезпечення їх доступності для маломобільних груп населення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Очікувана вартість
616 488,40 UAH
UA-2021-03-10-001359-c ● 365c7b8906b040dc94bc2310e71e3438
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02125438 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Івана Франка, 24 |
Контактна особа: |
Андрій Наливайко 380688451045 andriynalivayko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 616 488,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 082,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 №639) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом п.3.1. ч.3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.
Перерахування коштів здійснюється на: UA348201720355189004088008508
Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «pdf» або «jpg» копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 відсотків статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. На підтвердження викладених вимог учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати відповідні підтверджуючі документи.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 000 грн.
Банківська гарантія повинна містити:
назву документа – «Гарантія» («Банківська гарантія» або «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»);
номер, дату та місце складання;
повну або скорочену назву принципала, його місцезнаходження (для фізичних
осіб – підприємців: прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання));
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – Реконструкція приміщень першого поверху навчального корпусу № 7 за адресою м.Дрогобич, вул. Л.Курбаса 2 Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка з метою забезпечення їх доступності для маломобільних груп населення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013»
назву банку бенефіціара, розрахунковий рахунок та його адресу;
назву банку-гаранта;
термін дії або строк дії гарантії;
умови, за яких надається право вимагати платіж – «викласти обставини, передбачені пунктом 3.1.ч.3. цього Розділу».
Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям, про що учасник надає відповідне підтвердження.
Розгорнути
Згорнути
Перерахування коштів здійснюється на: UA348201720355189004088008508
Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «pdf» або «jpg» копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 відсотків статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. На підтвердження викладених вимог учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати відповідні підтверджуючі документи.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 000 грн.
Банківська гарантія повинна містити:
назву документа – «Гарантія» («Банківська гарантія» або «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»);
номер, дату та місце складання;
повну або скорочену назву принципала, його місцезнаходження (для фізичних
осіб – підприємців: прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання));
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – Реконструкція приміщень першого поверху навчального корпусу № 7 за адресою м.Дрогобич, вул. Л.Курбаса 2 Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка з метою забезпечення їх доступності для маломобільних груп населення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013»
назву банку бенефіціара, розрахунковий рахунок та його адресу;
назву банку-гаранта;
термін дії або строк дії гарантії;
умови, за яких надається право вимагати платіж – «викласти обставини, передбачені пунктом 3.1.ч.3. цього Розділу».
Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям, про що учасник надає відповідне підтвердження.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень першого поверху навчального корпусу № 7 за адресою м.Дрогобич, вул. Л.Курбаса 2 Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка з метою забезпечення їх доступності для маломобільних груп населення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, Л. Курбаса, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником робіт після підписання Сторонами актів | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2021 15:35 |
Порівняння.docx | |
13 березня 2021 15:34 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Маломобільні групи (1).docx | |
13 березня 2021 15:33 |
зміни.docx | |
10 березня 2021 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 10:40 |
проект договору маломобільні групи. (1).docx |
13 березня 2021 15:35 |
Порівняння.docx
|
||
13 березня 2021 15:34 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Маломобільні групи (1).docx
|
||
13 березня 2021 15:33 |
зміни.docx
|
||
10 березня 2021 10:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
10 березня 2021 10:40 |
проект договору маломобільні групи. (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
реконструкція
Дата подання: 15 березня 2021 14:11
Дата відповіді: 16 березня 2021 16:18
шановний замовник а де перелік технічних завдань
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що технічне завдання знаходиться в Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яке розміщене в електорнній системі закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2021 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРКУТ" |
566 792,40
UAH з ПДВ
|
566 792,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД " |
584 800,00
UAH з ПДВ
|
584 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРКУТ" #20776493 |
Відхилено |
566 792,40
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 15:23
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД " #42488074 |
Переможець |
584 800,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 15:53
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 14:51
|
дод 1.pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 15:49
|
70.pdf | укладений |
15 квітня 2021 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в Додаток 2 і Додаток 3 цього Договору |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція приміщень першого поверху навчального корпусу № 7 за адресою м.Дрогобич, вул. Л.Курбаса 2 Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка з метою забезпечення їх доступності для маломобільних груп населення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. | 1 | роботи |
528 035,00
UAH
|