Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло солодковершкове
Очікувана вартість
239 360,00 UAH
UA-2021-03-10-001058-c e457ecd0fe4a4b308c6b40e559a508f1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боршуляк Вікторія Миколаївна

+380384991087 milivetskiypni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальний психіатричний заклад "Мілівецький психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03190478
Місцезнаходження: 32360, Україна , Хмельницька обл., село Мілівці, вулиця Головна, 2
Контактна особа: Боршуляк Вікторія Миколаївна
+380384991087
milivetskiypni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-01-19-002884-b, яке оприлюднене 19.01.2021 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове)», однак до участі у процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку із цим, електронною системою закупівель автоматично 04 лютого 2021 року відмінено торги на підставі п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 04 лютого 2021 року. Проте, у Замовника торгів надалі існує потребу в закупівлі «код ДК 021:2015 - 15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове)», тому було повторно розпочато проведення процедури закупівлі. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-02-05-001354-b, яке оприлюднене 05.02.2021 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021:2015 - 15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове)». До участі у повторній процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій. Електронною системою закупівель автоматично 21 лютого 2021 року відмінено торги на підставі п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 21 лютого 2021 року. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі «код ДК 021:2015 - 15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове)». П.1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищевказане, запропоновано процедурою закупівлі на придбання «код ДК 021:2015 - 15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове)» визначити - переговорну процедуру закупівлі, яка проводитиметься на підставі п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2021 10:31
Оскарження наміру укласти договір: 21 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1496 кг
Масло солодковершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

10 березня 2021 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2021 10:15
Протокол переговорів масло.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВІДАЛЬ"
#42668821
Переможець 239 360,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 10:31

Документи

10 березня 2021 10:30
Електронний підпис
10 березня 2021 10:29
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 10:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ"
#42668821
239 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 10:30
Електронний підпис
10 березня 2021 10:29
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2022 11:02
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 09:21
дод угода масло.docx зміни до договору
21 січня 2022 09:20
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 12:53
Image.JPG зміни до договору
24 грудня 2021 12:50
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 10:53
Договір укладений
24 березня 2021 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" п.8 ч.5 ст.41
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі"п.8ч.5 ст 41
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 287 199,87
UAH (в тому числі ПДВ 47 866,64 UAH)