Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне Д(0-200), Брикети (напівбрикети) торф’яні
Очікувана вартість
99 900,00 UAH
UA-2021-03-09-008751-c 79ad16a8225c495d816700af1123cf2a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Здихальська

+380688943076 nfyz1977hsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад професійної(професійно-технічної) освіти "Старокостянтинівський аграрно-промисловий ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02548498
Місцезнаходження: 31104, Україна , Хмельницька обл., м. Старокостянтинів (пн), вул. Івана Франка, 35
Контактна особа: Наталя Здихальська
+380688943076
nfyz1977hsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2021 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 23 березня 2021 11:42
Очікувана вартість: 99 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 499,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Єдиним критерієм оцінки є: Ціна – 100%. Сума забезпечення: 2500,00 (дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.п.3.4.1 п.4 розділу ІІІ Оголошення. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Старокостянтинівський аграрно-промисловий ліцей» (код ЄДРПОУ 02548498), р/р UA 298201720344270003000009684 Держказначейська служба України м. Київ, суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III Оголошення) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Більш детально в п.2 та п.3 Розділу ІІІ Оголошення.Забезпечення виконання договору не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 тонни
Вугілля кам’яне Д(0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
25 тонни
Брикети (напівбрикети) торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09112200-9 — Торф

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 робочих днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 березня 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2021 14:49
Оголошення.docx
09 березня 2021 14:49
Додаток_2_Проект_договору.docx
09 березня 2021 14:49
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація здорового глузду
Дата подання: 12 березня 2021 13:02
Дата відповіді: 15 березня 2021 17:02
Шановний замовнику! Встановлення вами вимоги щодо надання учасником чотирьох сертифікатів систем управління якістю знаходиться за межами здорового глузду, адже вартість їх отримання перевищує вартість необхідного вам обсягу палива. З вашого боку було б доцільніше вимагати документи про походження "необхідного" вам вугілля , адже вугілля марки Д на території, підконтрольній Україні, не видобувається. Але, схоже, вас це не цікавить. Тендерна документація в Хмельницькій області складається в одному місті "під копірку", під конкретного постачальника, помилки в ній тягнуться з року в рік: зверніть увагу - цитата з вашої та всіх інших замовників ТД :"Продукція, що пропонується учасниками, повинна відповідати діючим державним стандартам: Брикети (напівбрикети) торф’яні відповідно до ДСТУ 2042:1992 Зольність- до 23% Загальна волога до 20% Механічна міцність – не менше 93%". І нікого з вас не хвилює, що брикети торфові повинні відповідати вимогам ДСТУ 2042:92 і норма механічної міцності для них згідно цього ДСТУ - 94%, а не 93%.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Уповноважена особа розглянула ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо наступне: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складено відповідно до вимог чинного законодавства. Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2021 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТД Лінком 99 750,00
UAH з ПДВ
99 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Західукрпостач 99 875,00
UAH з ПДВ
99 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 99 900,00
UAH з ПДВ
99 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2021 13:22
Електронний підпис
18 березня 2021 13:21
Товариство.rar
18 березня 2021 13:21
Товар.rar
18 березня 2021 13:21
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2021 13:21
Сертифікати ISO.rar
18 березня 2021 13:21
Проект договору.pdf
18 березня 2021 13:21
Мат тех база.rar
18 березня 2021 13:21
Лабораторія.rar
18 березня 2021 13:21
Досвід виконання.rar
18 березня 2021 13:21
Банк.rar

Публічні документи

18 березня 2021 10:44
Електронний підпис
18 березня 2021 10:30
цінова пропозиція212.pdf
18 березня 2021 10:30
тех. характеристики211.pdf
18 березня 2021 10:30
Статут.PDF
18 березня 2021 10:30
Проєкт договору.pdf
18 березня 2021 10:30
працівники.pdf
18 березня 2021 10:30
паспорт Корнійчук.PDF
18 березня 2021 10:30
наказ.pdf
18 березня 2021 10:30
Листи-згода.pdf
18 березня 2021 10:30
Довіреність.pdf
18 березня 2021 10:30
Довідки.pdf
18 березня 2021 10:30
Довідка довкілля.pdf
18 березня 2021 10:30
Довідка банк.pdf
18 березня 2021 10:30
Гарантійний лист.pdf
18 березня 2021 10:30
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

18 березня 2021 17:17
Електронний підпис
18 березня 2021 17:16
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni novi.zip
18 березня 2021 17:16
Договір поруки 02714.pdf
18 березня 2021 17:16
Договір гарантії 02714.pdf
18 березня 2021 17:16
Довідка 1.pdf
18 березня 2021 17:16
СфераАкредЛаб3.pdf
18 березня 2021 17:16
СфераАкредЛаб2.pdf
18 березня 2021 17:16
СфераАкредЛаб1.pdf
18 березня 2021 17:16
Квал2 Старокостянтинів.pdf
18 березня 2021 17:16
Квал1 Старокостянтинів.pdf
18 березня 2021 17:16
Довідки банки 1.rar
18 березня 2021 17:16
паспорт1.pdf
18 березня 2021 17:16
Лабораторія.7z
18 березня 2021 17:16
документи представник.PDF
18 березня 2021 17:16
Договір склад 2021.pdf
18 березня 2021 17:16
відгуки Овадне.7z
18 березня 2021 17:16
ISO 45001 2019.pdf
18 березня 2021 17:16
ISO 28000 2007.pdf
18 березня 2021 17:16
ISO 14001 2005.pdf
18 березня 2021 17:16
ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТД Лінком

ТОВ Західукрпостач

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТД Лінком
#40205757
Переможець 99 750,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 12:52

Документи

25 березня 2021 12:52
Електронний підпис
25 березня 2021 12:49
пр. обр.переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТД Лінком
#40205757
99 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2021 12:52
Електронний підпис
25 березня 2021 12:49
пр. обр.переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 13:10
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 09:37
договір тд лінком.pdf укладений
29 березня 2021 09:36

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 березня 2021 10:23
99 750,00 UAH UA298201720344270003000009684
ДЗ Старокостянтинівський АПЛ
UA853003460000026003027119001
ТзОВ"ТД Лiнком"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 500,00 UAH)