Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, Бензин марки А-92)
Очікувана вартість
523 700,00 UAH
UA-2021-03-09-004541-c ● 635aca3196fa455aba4d85d19ccb8d60
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44008915 |
Місцезнаходження: | 28500, Україна , Кіровоградська обл., місто Долинська, вул.Центральна, будинок 139 |
Контактна особа: |
Звіздовська Людмила Анатоліївна +380523420092 dolin_vo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2021 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2021 15:52 |
Очікувана вартість: | 523 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 237,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками Звіздовська Людмила Анатоліївна, заступник начальника управління – начальник відділу по роботі із закладами освіти управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Дизельне паливо, Бензин марки А-92.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Дизельне паливо - ДК 021:2015: код 09134200-9 «Дизельне паливо», Бензин марки А-92 - ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Дизельне паливо – 19800 л. Бензин марки А-92 - 1148 л.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 523 700,00 грн. (п’ятсот двадцять три тисячі сімсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міської територіальної громади.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 237,00 грн. (п’ять тисяч двісті тридцять сім грн. 01 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «25» березня 2021 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками Звіздовська Людмила Анатоліївна, заступник начальника управління – начальник відділу по роботі із закладами освіти управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Дизельне паливо, Бензин марки А-92.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Дизельне паливо - ДК 021:2015: код 09134200-9 «Дизельне паливо», Бензин марки А-92 - ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Дизельне паливо – 19800 л. Бензин марки А-92 - 1148 л.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 523 700,00 грн. (п’ятсот двадцять три тисячі сімсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міської територіальної громади.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 237,00 грн. (п’ять тисяч двісті тридцять сім грн. 01 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «25» березня 2021 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19800 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28500, Україна, Кіровоградська область, м. Долинська, вул. Центральна, буд. 139
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1148 літр
Бензин марки А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28500, Україна, Кіровоградська область, м. Долинська, вул. Центральна, буд. 139
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 11:46 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Дизел_не_паливо,_Бензин_марки_А-92).doc | |
09 березня 2021 11:46 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
09 березня 2021 11:46 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx | |
09 березня 2021 11:46 |
ТД_ДОДАТОК_3.docx | |
09 березня 2021 11:46 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
09 березня 2021 11:46 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc | |
09 березня 2021 11:46 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-09-004541-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 14 березня 2021 11:00
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- надання одночасно талонів номіналу 5, 10 та 20 л, видозмінивши умову до наступного варіанту: «5 або 10 або 20 літрів.»
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- надання одночасно талонів номіналу 5, 10 та 20 л, видозмінивши умову до наступного варіанту: «5 або 10 або 20 літрів.»
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 17:01
За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) уповноваженою особою з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради «09» березня 2021 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, Бензин марки А-92) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-09-004541-c.
Перш за все вважаємо за необхідне наголосити, що відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Змістом вимог Додатку №3 до тендерної документації замовником торгів було встановлено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у томі числі відповідну технічну специфікацію товару. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації (особливо в цій частині) сформовано у відповідності до фактичної потреби замовника торгів в межах обсягів фінансування. За змістом Вашої вимоги не доведено та документально не підтверджено неможливість виконання наведених умов Документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації. Довідково інформуємо, що що законодавством України у сфері закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі. Наголошуємо, що під час проведення процедури закупівлі замовник торгів керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону, у тому числі під час встановлення умов тендерної документації відповідно до положень ст. 22 Закону.
Крім того, просимо Вас звернути увагу, що положеннями статті 18 Закону встановлено Порядок оскаржень процедур публічних закупівель. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до положень ст. 18 Закону скарга повинна містити обґрунтування наявності порушених прав Скаржника та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких було порушено право чи законні інтереси такої особи. До скарги додаються документи та матеріали (за наявності) в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf-формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника.
Враховучи вищезазначене, Управління освіти Долинської міської ради повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) уповноваженою особою з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради «09» березня 2021 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, Бензин марки А-92) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-09-004541-c.
Перш за все вважаємо за необхідне наголосити, що відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Змістом вимог Додатку №3 до тендерної документації замовником торгів було встановлено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у томі числі відповідну технічну специфікацію товару. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації (особливо в цій частині) сформовано у відповідності до фактичної потреби замовника торгів в межах обсягів фінансування. За змістом Вашої вимоги не доведено та документально не підтверджено неможливість виконання наведених умов Документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації. Довідково інформуємо, що що законодавством України у сфері закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі. Наголошуємо, що під час проведення процедури закупівлі замовник торгів керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону, у тому числі під час встановлення умов тендерної документації відповідно до положень ст. 22 Закону.
Крім того, просимо Вас звернути увагу, що положеннями статті 18 Закону встановлено Порядок оскаржень процедур публічних закупівель. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до положень ст. 18 Закону скарга повинна містити обґрунтування наявності порушених прав Скаржника та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких було порушено право чи законні інтереси такої особи. До скарги додаються документи та матеріали (за наявності) в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf-формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника.
Враховучи вищезазначене, Управління освіти Долинської міської ради повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2021 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Закрите акціонерне товариство "РУР ГРУП С.А." |
520 472,00
UAH з ПДВ
|
502 256,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД МТК" |
520 572,00
UAH з ПДВ
|
502 269,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Закрите акціонерне товариство "РУР ГРУП С.А." #24714833 |
Переможець |
502 256,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 13:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:08
|
Дизпаливо.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 10:34
|
ДУ№5.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 09:21
|
ДУ №4.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2021 15:18
|
ДУ№3.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2021 14:13
|
ДУ№2.pdf | зміни до договору |
27 травня 2021 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 12:01
|
Договір №16.21 від 09.04.2021 року.pdf | укладений |
09 квітня 2021 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною середньої ринкової вартості пального згідно висновку торгово-промислової палати сторони вирішили за взаємною згодою сторін збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 відсотків та уклали дану додаткову угода. |
Номер договору про закупівлю: | 16/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 16/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 16/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 16/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 16/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |