Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Виготовлення промо-ролику для представлення інвестиційного іміджу міста Києва)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-03-09-003475-c 1dc04404ce41450da7296017a6451d8d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабаш Тетяна Олександрівна

380442026081 tender@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Барабаш Тетяна Олександрівна
380442026081
tender@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2021 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 16:00
Початок аукціону: 19 березня 2021 12:25
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92110000-5: Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Виготовлення промо-ролику для представлення інвестиційного іміджу міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 92111260-2 — Виробництво інформаційних відеоматеріалів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Порядок оплати визначено у Договорі про закупівлю (Додаток 2 оголошення). Оплата наданих Послуг здійснюється у грошовій одиниці України на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаного Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графіка
Дата подання: 09 березня 2021 14:14
Дата відповіді: 09 березня 2021 16:28
Доброго дня! 1) Надати у складі пропозиції варіанти сюжету промо-ролику (не менше 3-х) для представлення інвестиційного іміджу міста Києва з комп’ютерною графікою та спецефектами, з висвітленням досягнень у сфері інвестування, демонструючи приклади успішних реалізованих проєктів, відкритість і партнерство з боку міської влади та нові напрями для інвестування, що відповідають пріоритетам розвитку м. Києва; - в цьому пункті не точно описано "з компьютерною графікою": це з якимись прикладами? чи просто сценарій в якому буду описані графічні елементи? Чи з готовою графікою))
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У складі пропозиції необхідно надати текстовий опис варіантів сюжету промо-ролику з включенням опису комп’ютерної графіки та спецефектів. За бажанням учасника також можливо надати ілюстративні матеріали до текстового опису.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-09-003475-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Зеба М.О., Код ЄДРПОУ:3249505179
Дата подання: 22 березня 2021 15:57
Вимога до Замовника щодо скасування рішення стосовно ФОП Скрипій М.О.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі протокол № СЗ-ВПР/посл-2 від 22.03.2021 р. про визначення переможцем та наміру укласти договір з учасником ФОП «Скрипій М.О.». Детально вивчивши подану тендерну пропозицію ФОП «Скрипій М.О.», ФОП «Зеба М.О.» (надалі - Заявник) виявив порушення, які допустив учасник ФОП «Скрипій М.О.» у поданій та завантаженій ним тендерній пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2021 13:36
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що пропозиція ФОП Зеби М.О. не була відхилена у межах цієї закупівлі Послуги на підставі того, що його пропозиція не розглядалась.
Додатково повідомляю, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі Послуги не встановлено вимогу щодо підготовки пропозиції учасника певного формату документів та не заборонено щодо надання додаткових документів учасника.
В електронній системі закупівель у межах цієї закупівлі, у складі пропозиції ФОП Скрипія М.О. міститься файл електронного підпису (sign.p7s) від 18-03-2021, 14:24:32. Документи та інформація ФОП Скрипія М.О. відображаються до кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 18.03.2021 16:00.
Рішенням від «22» березня 2021 року № СЗ- ВПР/посл-2 за результатами розгляду пропозиції учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозиції
ФОП Скрипій М.О. та ухвалено рішення про намір укласти договір з ФОП Скрипій М.О.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2021 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СКРИПІЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 142 390,00
UAH з ПДВ
133 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАЙТ КАМЕРА ГО" 148 900,00
UAH з ПДВ
134 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Зеба М.О. 153 995,00
UAH з ПДВ
141 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДШОТ КРІЕЙТІВ" 190 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2021 12:24
Електронний підпис
16 березня 2021 12:23
0. Реєстр документів.pdf
16 березня 2021 12:23
10. Інші Довідки.pdf

Публічні документи

18 березня 2021 15:24
Електронний підпис
18 березня 2021 15:24
Лист згода_AdShot Creative.pdf.p7s
18 березня 2021 15:17
Лист згода_AdShot Creative.pdf
18 березня 2021 14:15
Електронний підпис
18 березня 2021 14:14
6. ЛИСТ-ЗГОДА.docx.p7s
18 березня 2021 10:51
6. ЛИСТ-ЗГОДА.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СКРИПІЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "ЛАЙТ КАМЕРА ГО"

Фізична особа-підприємець Зеба М.О.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДШОТ КРІЕЙТІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СКРИПІЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3351018179
Переможець 133 900,00
UAH з ПДВ
22 березня 2021 14:03

Документи

22 березня 2021 14:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СКРИПІЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3351018179
133 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2021 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 14:16
Додаткова угода 3 виготовлення промороліка.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 14:02
ДУ2.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 13:11
ДУ 1.pdf зміни до договору
21 травня 2021 13:09
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 08:41
ВПР 2021.pdf укладений
08 квітня 2021 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Замовника від 20.05.2021 року № 050/15-2769, та у зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, керуючись пунктом 4 частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 12.2.3 пункту 12.2 розділу 12 Договору
Номер договору про закупівлю: ВПР/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Замовника, керуючись пунктом 4 частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 12.2.3 пункту 12.2 розділу 12 Договору, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, виклавши Календарний план (Додаток 3) до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: ВПР/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Замовника, керуючись пунктом 4 частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 12.2.3 пункту 12.2 розділу 12 Договору, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, виклавши Календарний план (Додаток 3) до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: ВПР/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 133 900,00
UAH