Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Виготовлення промо-ролику для представлення інвестиційного іміджу міста Києва)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-03-09-003475-c ● 1dc04404ce41450da7296017a6451d8d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 04633423 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36 |
Контактна особа: |
Барабаш Тетяна Олександрівна 380442026081 tender@guekmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2021 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92110000-5: Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Виготовлення промо-ролику для представлення інвестиційного іміджу міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 92111260-2 — Виробництво інформаційних відеоматеріалів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Порядок оплати визначено у Договорі про закупівлю (Додаток 2 оголошення). Оплата наданих Послуг здійснюється у грошовій одиниці України на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаного Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 11:13 |
3. Додаток 3. Інформаційна довідка про Учасника.doc | |
09 березня 2021 11:13 |
6. ЛИСТ-ЗГОДА.docx | |
09 березня 2021 11:13 |
5. Додаток 5. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (для Переможця).docx | |
09 березня 2021 11:13 |
4. Додаток 4. Перелік документів для переможця.docx | |
09 березня 2021 11:13 |
2. Додаток 2. ДОГОВІР_промо-ролик_.docx | |
09 березня 2021 11:12 |
1. Додаток 1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -технічна специфікація.docx | |
09 березня 2021 11:12 |
0. ДОКУМЕНТАЦІЯ оголошення Спрощеної закупівлі Промо-ролик.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Графіка
Дата подання: 09 березня 2021 14:14
Дата відповіді: 09 березня 2021 16:28
Доброго дня!
1) Надати у складі пропозиції варіанти сюжету промо-ролику (не менше 3-х) для представлення інвестиційного іміджу міста Києва з комп’ютерною графікою та спецефектами, з висвітленням досягнень у сфері інвестування, демонструючи приклади успішних реалізованих проєктів, відкритість і партнерство з боку міської влади та нові напрями для інвестування, що відповідають пріоритетам розвитку м. Києва;
- в цьому пункті не точно описано "з компьютерною графікою": це з якимись прикладами? чи просто сценарій в якому буду описані графічні елементи? Чи з готовою графікою))
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У складі пропозиції необхідно надати текстовий опис варіантів сюжету промо-ролику з включенням опису комп’ютерної графіки та спецефектів. За бажанням учасника також можливо надати ілюстративні матеріали до текстового опису.
У складі пропозиції необхідно надати текстовий опис варіантів сюжету промо-ролику з включенням опису комп’ютерної графіки та спецефектів. За бажанням учасника також можливо надати ілюстративні матеріали до текстового опису.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-09-003475-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Зеба М.О., Код ЄДРПОУ:3249505179
Дата подання: 22 березня 2021 15:57
Вимога до Замовника щодо скасування рішення стосовно ФОП Скрипій М.О.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі протокол № СЗ-ВПР/посл-2 від 22.03.2021 р. про визначення переможцем та наміру укласти договір з учасником ФОП «Скрипій М.О.». Детально вивчивши подану тендерну пропозицію ФОП «Скрипій М.О.», ФОП «Зеба М.О.» (надалі - Заявник) виявив порушення, які допустив учасник ФОП «Скрипій М.О.» у поданій та завантаженій ним тендерній пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2021 13:36
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що пропозиція ФОП Зеби М.О. не була відхилена у межах цієї закупівлі Послуги на підставі того, що його пропозиція не розглядалась.
Додатково повідомляю, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі Послуги не встановлено вимогу щодо підготовки пропозиції учасника певного формату документів та не заборонено щодо надання додаткових документів учасника.
В електронній системі закупівель у межах цієї закупівлі, у складі пропозиції ФОП Скрипія М.О. міститься файл електронного підпису (sign.p7s) від 18-03-2021, 14:24:32. Документи та інформація ФОП Скрипія М.О. відображаються до кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 18.03.2021 16:00.
Рішенням від «22» березня 2021 року № СЗ- ВПР/посл-2 за результатами розгляду пропозиції учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозиції
ФОП Скрипій М.О. та ухвалено рішення про намір укласти договір з ФОП Скрипій М.О.
Слід зазначити, що пропозиція ФОП Зеби М.О. не була відхилена у межах цієї закупівлі Послуги на підставі того, що його пропозиція не розглядалась.
Додатково повідомляю, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі Послуги не встановлено вимогу щодо підготовки пропозиції учасника певного формату документів та не заборонено щодо надання додаткових документів учасника.
В електронній системі закупівель у межах цієї закупівлі, у складі пропозиції ФОП Скрипія М.О. міститься файл електронного підпису (sign.p7s) від 18-03-2021, 14:24:32. Документи та інформація ФОП Скрипія М.О. відображаються до кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 18.03.2021 16:00.
Рішенням від «22» березня 2021 року № СЗ- ВПР/посл-2 за результатами розгляду пропозиції учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозиції
ФОП Скрипій М.О. та ухвалено рішення про намір укласти договір з ФОП Скрипій М.О.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СКРИПІЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
142 390,00
UAH з ПДВ
|
133 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАЙТ КАМЕРА ГО" |
148 900,00
UAH з ПДВ
|
134 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Зеба М.О. |
153 995,00
UAH з ПДВ
|
141 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДШОТ КРІЕЙТІВ" |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СКРИПІЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3351018179 |
Переможець |
133 900,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 14:16
|
Додаткова угода 3 виготовлення промороліка.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2021 14:02
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2021 13:11
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
21 травня 2021 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 08:41
|
ВПР 2021.pdf | укладений |
08 квітня 2021 08:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа Замовника від 20.05.2021 року № 050/15-2769, та у зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, керуючись пунктом 4 частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 12.2.3 пункту 12.2 розділу 12 Договору |
Номер договору про закупівлю: | ВПР/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа Замовника, керуючись пунктом 4 частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 12.2.3 пункту 12.2 розділу 12 Договору, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, виклавши Календарний план (Додаток 3) до Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | ВПР/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа Замовника, керуючись пунктом 4 частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 12.2.3 пункту 12.2 розділу 12 Договору, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, виклавши Календарний план (Додаток 3) до Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | ВПР/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |