Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
operational maintenance of public roads of state importance according to list №1
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Єфімова Алла Іванівна +380948632826 ALLABALYANDRA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Yefimova Alla Ivanivna +380948632826 ALLABALYANDRA@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2021 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 12:46 |
Очікувана вартість: | 829 784 210,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 297 842,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000000 UAH |
Publication date: | 09 березня 2021 18:42 |
Enquiries until: | 02 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 829 784 210 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 297 842 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки з Виконавцем проводяться протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2021 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2021 14:54 |
ТД НР ЕУ перелік 1 29 03 21.docx | |
29 березня 2021 14:54 |
Перелік змін ЕУ1 29 03 21.docx | |
09 березня 2021 18:39 |
ТД ЕУ перелік 1 +.docx | |
09 березня 2021 18:39 |
Проект договору ЕУ 2021 (1).docx |
29 березня 2021 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 березня 2021 14:54 |
ТД НР ЕУ перелік 1 29 03 21.docx
|
|||
29 березня 2021 14:54 |
Перелік змін ЕУ1 29 03 21.docx
|
|||
09 березня 2021 18:39 |
ТД ЕУ перелік 1 +.docx
|
|||
09 березня 2021 18:39 |
Проект договору ЕУ 2021 (1).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-15-000014 ● d9741dfc0ca349f3a7ad72c51aeb031c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 13:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2021 Одеса № 731
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 12.11.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 12.11.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.11.2021 № 731
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2021-03-09-003327-a 09.03.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-24 13:37:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозицій учасника товариство з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» умовам пункту 1.1 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації та допущення його до аукціону, тоді як відповідно до оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації по процедурам закупівель за номерами ID: UA-2020-03-12-000994-c, UA-2021-02-26-009236-a та UA-2021-03-09-002746-b, які також проводились Службою автомобільних доріг в Одеській області, техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника у межах цієї процедури закупівлі, також була подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях експлуатаційного утримання за номерами ID: UA-2020-03-12-000994-c, UA-2021-02-26-009236-a та UA-2021-03-09-002746-b?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» умовам пункту 1.1 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації та допущення його до аукціону, тоді як відповідно до оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації по процедурам закупівель за номерами ID: UA-2020-03-12-000994-c, UA-2021-02-26-009236-a та UA-2021-03-09-002746-b, які також проводились Службою автомобільних доріг в Одеській області, техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасників у межах цієї процедури закупівлі, також була подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях експлуатаційного утримання за номерами ID: UA-2020-03-12-000994-c, UA-2021-02-26-009236-a та UA-2021-03-09-002746-b, та також яка буде використовуватись, в період зимового експлуатаційного утримання, для надання послуг/виконання робіт за договором від 10.06.2020 № 1У/20, який укладено за результатами процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-03-12-000994-c?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-29 14:31:21
Відповідь на запит Держаудитслужби України
«1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
1.1. Бюджетне призначення 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» становить 180 261 868 грн. (загальна сума на 2021 рік) (станом на дату оголошення процедури).
1.2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до ДСТУ 2587:2010 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування та ДСТУ 3587-97 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану. Послуги щодо виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Одеської області передбачені технічним завданням та основними напрямками діяльності Служби.
1.3. Очікувана вартість розрахована відповідно до:
СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», П-Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України»;
СОУ 45.1-37641918-071:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання», СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості з поточного ремонту та експлуатаційного утримання».
1.4. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://od.ukravtodor.gov.ua/diialnist/derzhavni_zakupivli/ekspluatatsiine_utrymannia_avtomobilnykh_dorih_zahalnoho_korystuvannia_derzhavnoho_znachennia_zghidno_pereliku_1_ua-2021-03-09-003327-a.html.
2. Тендерну пропозицію учасники оформлюють відповідно до умов тенденої документації та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог п.1.1. Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» ТД Учасник надає гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що У РАЗІ ПЕРЕМОГИ в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на об’єкті по предмету даної закупівлі.
«______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що У РАЗІ ПЕРЕМОГИ в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях експлуатаційного утримання, та не буде використовуватись, в період зимового експлуатаційного утримання, для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено «______(повна/скорочена назва учасника)_____».
Тобто, виключно після визначення Учасника переможцем вказаної процедури на нього починають розповсюджуватися умови гарантійного листа. До того моменту він має право вказувати техніку в будь-яких закупівлях та використовувати на будь-яких об’єктах. До того ж, просимо звернути уваги, що відповідна вимога стосується лише техніки для зимового утримання автомобільних доріг та лише на період зимового експлуатаційного утримання.
Під час проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-03-12-000994-c Учасника ТОВ «Ростдорстрой» не було визначено переможцем даної процедури закупівлі. Процедури закупівель за номерами ID: UA-2021-03-09-003327-a, UA-2021-02-26-009236-a та UA-2021-03-09-002746-b проводилися в один період і Учасник подавав свою тендерну пропозицію майже одночасно на дані процедури закупівель, тому, так, він мав повне право подавати одну і ту саму техніку в підтвердження матеріально-технічної бази на різні процедури закупівлі.
3. Тендерну пропозицію учасники оформлюють відповідно до умов тенденої документації та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог п.1.1. Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» ТД Учасник надає гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що У РАЗІ ПЕРЕМОГИ в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на об’єкті по предмету даної закупівлі.
«______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що У РАЗІ ПЕРЕМОГИ в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях експлуатаційного утримання, та не буде використовуватись, в період зимового експлуатаційного утримання, для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено «______(повна/скорочена назва учасника)_____».
Тобто, виключно після визначення Учасника переможцем вказаної процедури на нього починають розповсюджуватися умови гарантійного листа. До того моменту він має право вказувати техніку в будь-яких закупівлях та використовувати на будь-яких об’єктах. До того ж, просимо звернути уваги, що відповідна вимога стосується лише техніки для зимового утримання автомобільних доріг та лише на період зимового експлуатаційного утримання.
Враховуючи вищезазначене, згідно умов Тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист лише щодо техніки для зимового утримання, а саме: машина з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші, відвал сніговий, роторний снігоочисник.
Під час участі у закупівлі за номером ID: UA-2020-03-12-000994-c Учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав таку техніку для зимового утримання:
Машини з обладнанням для розподілення протиожеледної суміші (Спеціалізований вантажний самоскид (з обладнанням для експлуатаційного утримання) – FORD CARGO 3542D з встановленим обладнанням - піскосолерозкидувачі, RASCO a.o.o. CORE 6.0d-9,0 VMP5 у кількості 18 од.; Роторні снігоочисники – Снігоочисник-С УРАЛ 4320 ДЕ 226, Спеціальний вантажний-С УРАЛ 375 Д-902 у кількості 2 од.
Під час участі у закупівлях за номерами ID: UA-2021-03-09-003327-a, UA-2021-02-26-009236-a та UA-2021-03-09-002746-b Учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» не надавав дану техніку якості підтвердження матеріально-технічної бази.
Також, звертаємо увагу, що вимога щодо ненадання техніки для зимового утримання в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях експлуатаційного утримання та невикористання в період зимового експлуатаційного утримання для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено Учасником стосується його у випадку, якщо він є ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі. Процедури закупівель за номерами ID: UA-2021-03-09-003327-a, UA-2021-02-26-009236-a та UA-2021-03-09-002746-b проводилися в один період і Учасник подавав свою тендерну пропозицію майже одночасно на дані процедури закупівель, ще не будучи Переможцем, тому він мав повне право подавати одну і ту саму техніку в підтвердження матеріально-технічної бази на різні процедури закупівлі.
Пропозиції учасників ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» повною мірою відповідають чинному законодавству та умовам тендерної документації.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Служба автомобільних доріг в Одеській області категорично заперечую стосовно інформації викладеної у висновку. Інформація з висновку: «Водночас, детальним аналізом наявної інформації в електронній системі закупівель за іншими процедурами закупівель, які проводились іншими замовниками, встановлено, що учасниками ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасників у межах цієї процедури закупівлі, також була подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях експлуатаційного утримання, в яких учасників ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬПІВДЕНЬ» визначено переможцями процедур закупівель та укладено договори про закупівлю, та, відповідно, техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасників у межах цієї процедури закупівлі, буде використовуватись в період зимового експлуатаційного утримання, для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», а саме: ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» визначено переможцем процедур закупівель та укладено договори про закупівлю за наступними процедурами закупівель: UA-2020-09-22-009180-b – замовник: Служба автомобільних доріг у Черкаській області, договір про закупівлю від 24.11.2020 № 183/1-02 на загальну суму 130 006 818,00 з ПДВ, термін надання послуг з урахуванням додаткових угод: з 01.01.2021 до 31.12.2022; UA-2020-10-27-005793-c – замовник: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області, договір про закупівлю від 19.01.2021 № 310/21 на загальну суму 1 022 758 338,00 з ПДВ, термін надання послуг: протягом строку дії договору з моменту підписання до 31.12.2023; UA-2020-11-30-002442-c – замовник: Служба автомобільних доріг у Полтавській області, договір про закупівлю від 10.02.2021 № 100-01-21 на загальну суму 336 567 663,00 грн з ПДВ, термін надання послуг: протягом строку дії договору з моменту підписання до 31.12.2022. ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» визначено переможцем процедур закупівель та укладено договори про закупівлю за наступними процедурами закупівель: UA-2020-12-11-007329-b – замовник: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, договір про закупівлю від 18.03.2021 № 21085 на загальну суму 1 093 257 060,00 грн з ПДВ, термін надання послуг: протягом строку дії договору з моменту підписання до 31.12.2022; UA-2020-11-25-006234-c – замовник: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області, договір про закупівлю від 01.03.2021 № ЕУ-А-4 на загальну суму 4 453 171 682,00 з ПДВ, термін надання послуг: з моменту підписання договору до 31.12.2023; UA-2020-10-28-005202-a (лот 3) – замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області, договір про закупівлю від 15.02.2021 № 54-21 на загальну суму 751 716 086,00 грн з ПДВ, термін надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2023; UA-2020-10-21-005390-a – замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області, договір про закупівлю від 19.01.2021 № 51-21 на загальну суму 367 630 762,00 грн з ПДВ, термін надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2023; UA-2020-10-21-003469-c – замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області, договір про закупівлю від 19.01.2021 № 52-21 на загальну суму 431 697 996,00 грн з ПДВ, термін надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2023. Так, по усім зазначеним процедурам закупівель, за якими учасників ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» визначено переможцями процедур закупівель та укладено договори про закупівлю, техніка для зимового утримання автомобільних доріг (машини з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші, відвали снігові, роторні снігоочисники), яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасників у межах цієї процедури закупівлі, буде використовуватись в період зимового експлуатаційного утримання, для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами, які укладено ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» з іншими замовниками, що не відповідає вимогам пункту 1.1. частини І «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3 до ТД, та, відповідно, учасники ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону» Тобто, ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (далі-ДАСУ), стверджує, що відповідно до умов тендерної документації по даній процедурі, учасники не мали права подавати техніку на зимове утримання, яка буда подана на закупівлі зовсім інших Замовників, та де їх було обрано переможцями. Але це абсолютно не відповідає дійсності. Відповідно до умов п. 1.1. частини І додатку 3 Тендерної документації (далі-ТД) учасники надають гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту: «цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що У РАЗІ ПЕРЕМОГИ в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, БУДЕ залучена в зимовий період тільки на об’єкті по предмету даної закупівлі. «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що У РАЗІ ПЕРЕМОГИ в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, НЕ БУДЕ подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях експлуатаційного утримання, та не буде використовуватись, в період зимового експлуатаційного утримання, для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено «______(повна/скорочена назва учасника)_____». Отже, відповідно до змісту даних гарантійних листів, ВИКЛЮЧНО у випадку та лише ПІСЛЯ ПЕРЕМОГИ учасника по вказаній процедурі закупівлі на нього починають розповсюджуватися умови гарантійних листів. Наголошуємо, що до того моменту учасники мають право вказувати техніку для зимового утримання в будь-яких закупівлях та використовувати на будь-яких об’єктах, і звісно учасники мали право вказувати відповідну техніку на торгах інших Замовників, тим більше в закупівлях минулих років. Під час проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-03-09-003327-a Учасники ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» на момент подання тендерної пропозиції не мали статусу «Переможець», і мали повне право подавати одну і ту саму техніку для зимового утримання в підтвердження матеріально-технічної бази на різні процедури закупівлі, а також могли мати укладені договори, за якими при виконанні робіт/наданні послуг використовували зазначену техніку. Більш того, що в даній процедурі закупівлі ні учасника ТОВ «РДС» ні учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» не обрано переможцем, отже, відповідно до умов ТД, до них і в подальшому не застосовуються умови гарантійних листів. Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовник має право відхилити учасника виключно на підставах передбачених умовами тендерної документації або Законом. ДАСУ стверджує, що на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» у той час, коли учасники ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬПІВДЕНЬ» не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Проте, що у Тендерній документації, що в ст. 16 Закону відсутня вимога щодо того, що учасникам заборонено подавати техніку, яка вже БУЛА подана в підтвердження матеріально-технічної бази в закупівлях експлуатаційного утримання МИНУЛИХ РОКІВ ІНШИХ ЗАМОВНИКІВ, в яких учасників обрано переможцями процедур закупівель. А отже у нас , як Замовника відсутні причини для відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «РДС» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ». Відхилення учасників на такій підставі було б порушенням діючого законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на все вищевказане категорично заперечуємо проти наданого висновку. Будь-які підстави для розірвання договору за процедурою закупівлі - код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку №1) з ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» - відсутні. Висновок буде оскаржено до суду.
2021-12-10 15:59:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду, № провадження П/420/26081/21 |
Дата публікації: | 28 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/420/26081/21 |
Дата відкриття провадження: | 22 грудня 2021 |
Документи:
28 грудня 2021 10:18
|
Електронний підпис |
28 грудня 2021 10:18
|
Електронний підпис |
28 грудня 2021 10:17
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2021 15:50
|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2021 15:51
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
809 700 000,00
UAH з ПДВ
|
809 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
821 000 000,00
UAH з ПДВ
|
821 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
827 150 000,00
UAH з ПДВ
|
827 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
809 700 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2023 11:04
|
ЕУ1 ДУ18 10 01 23.pdf | зміни до договору |
12 січня 2023 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 11:51
|
ЕУ1 ДУ11 30 03 22.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 08:38
|
ЕУ1 Береівка 31 05 21.pdf | укладений |
02 червня 2021 08:37
|
ПР б н продовження строку підписання.pdf | укладений |
02 червня 2021 08:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання Плану запровадження та забезпечення заходів здійснення правового режиму воєнного стану в Україні, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2022 року № 181-Р «Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні» та залучення Укравтодору до здійснення Державного агентства автомобільних доріг України та Служби автомобільних доріг в Одеській області до здійснення заходів передбачених пунктами 1, 5, 9, 10, 17, 18, 19, 21, 23 відповідного плану, враховуючи доведення до Служби встановленого мобілізаційного завдання (замовлення) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, Сторони дійшли згоди здійснювати надання послуг відповідно до доведеного Укравтодором мобілізаційного завдання (замовлення ) у період воєнного стану та відповідно до пункту 11.1 договору, Сторони дійшли згоди доповнити розділ І. «Предмет договору» пунктом 1.12, а саме: «п.1.12. Виконавець за завданням Замовника надає послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування відповідно до доведеного Укравтодором мобілізаційного завдання (замовлення) у період воєнного стану.» |
Номер договору про закупівлю: | ЕУ1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 5.1.1. розділу V «Надання послуг» та пункту 10.2. розділу X. «Cтрок дії договору», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V «Надання послуг» та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2024 року. п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | ЕУ1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |