Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
operational maintenance of public roads of state importance according to list №2
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Єфімова Алла Іванівна +380948632826 ALLABALYANDRA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Yefimova Alla Ivanivna +380948632826 ALLABALYANDRA@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2021 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 659 049 727,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 590 497,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000000 UAH |
Publication date: | 09 березня 2021 19:04 |
Enquiries until: | 02 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 659 049 727 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 590 497 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки з Виконавцем проводяться протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2021 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2021 14:56 |
ТД НР ЕУ перелік 2 29 03 21.docx | |
29 березня 2021 14:56 |
Перелік змін ЕУ2 29 03 21.docx | |
09 березня 2021 19:01 |
Проект договору ЕУ 2021 (2).docx | |
09 березня 2021 19:01 |
ТД ЕУ перелік 2+.docx |
29 березня 2021 14:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 березня 2021 14:56 |
ТД НР ЕУ перелік 2 29 03 21.docx
|
|||
29 березня 2021 14:56 |
Перелік змін ЕУ2 29 03 21.docx
|
|||
09 березня 2021 19:01 |
Проект договору ЕУ 2021 (2).docx
|
|||
09 березня 2021 19:01 |
ТД ЕУ перелік 2+.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000035 ● 78158e7b49ec402792a7e2e1a5357009
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 12:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2021-03-09-002746-b 09.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-12 17:33:41
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку №2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-09-002746-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальність «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ») відповідно до умов пункту 4.2.1 договору на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг від 31.05.2021 № ЕУ2 (далі – Договір).
4. У разі перерахування авансу переможцю торгів
ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надати документальне підтвердження його використання відповідно до умов пункту Договору.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 5 розділу VI тендерної документації.
6. Надати додаткові угоди 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 до Договору та надати пояснення щодо причин не опублікування в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до договору зазначеними додатковими угодами.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-18 13:15:13
Відповідь на запит
1. - Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
Послуги щодо виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Одеської області передбачені технічних завданням та основними напрямками діяльності Служби.
Відповідно до ДСТУ 2587:2010 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування та ДСТУ 3587-97 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану.
З метою забезпечення безпечних умов руху автотранспорту на автомобільних дорогах загального користування державного значення Одеської області.
- Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення.
Очікувана вартість розрахована відповідно до:
СОУ 42.1-37641918-105:2013 2 Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», П-Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України»;
-СОУ 45.1-37641918-071:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання», СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості з поточного ремонту та експлуатаційного утримання».
Бюджетне призначення 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» становить 180 261 868 грн. (загальна сума).
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому до лютого 2022 року було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://od.ukravtodor.gov.ua/timeline/6876.html
Через напад російської федерації на Україну, який відбувся у лютому 2022 року, негативного впливу зазнала не тільки фізична інфраструктура України, але й віртуальна.
Одним з об'єктів нападу став сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua, де у Служби автомобільних доріг в Одеській області був свій розділ https://od.ukravtodor.gov.ua/, в якому своєчасно та в повному обсязі заповнювалась інформація по тендерних закупівлях протягом 2020-2022 років, а також інша суспільна важлива інформація.
Але через хакерську атаку вона уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування.
Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація по тендерних закупівлях буде поступово відновлюватись. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі вносилась своєчасно та відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Згідно умов пункту 4.2.1. Договору можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Проте попередня оплата за даним договором не надавалася.
4. Попередня оплата за даним договором не надавалася.
5. Переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» було надано забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю відповідно до частини 5 розділу VI тендерної документації. Файл додається.
6. Відповідно до ч.7 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Укладання додаткових угод №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8 та №9 не передбачало внесення змін до істотних умов договору, тому не зобов'язує замовника публікувати повідомлення про внесення змін до договору в електронній системі закупівель (файли додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. 24.02.2022 у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні“» введено воєнний стан в Україні. 12 жовтня 2022 року було надано запит про надання пояснень щодо даної процедури закупівлі. Відповідно до законодавства, протягом трьох робочих днів замовник підготував до оприлюднення відповідь на запит. Проте, у зв’язку з дуже частими повітряними тривогами 17.10.2022 (сумарно 17.10.2022 повітряна тривога в Одеській області тривала 10 год 23 хв), Замовник був вимушений здійснити заходи з цивільного захисту і перебував велику частину часу в укритті, відповідь на запит не було оприлюднено в системі Прозорро вчасно, але всю інформацію та документи, що вимагались у запиті було надано 18.10.2022. Згідно висновку Держаудитслужби, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНИ», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено. Отже, встановлене порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону є єдиним порушенням і не впливає на результати самої процедури закупівлі, а також не є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що уповноваженою особою замовника порушено законодавство про публічні закупівлі з незалежних від неї обставин, а саме порушення не впливає на результати самої закупівлі і не є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі. З огляду на вказане, Замовник буде оскаржувати висновок Держаудитслужби у судовому порядку.
2022-11-01 16:38:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник оскаржив висновок моніторингу до суду |
Дата публікації: | 09 листопада 2022 |
Номер відкриття провадження: | Номер провадження не встановлено. Номер справи 640/19697/22 |
Дата відкриття провадження: | 16 листопада 2022 |
Документи:
22 листопада 2022 08:55
|
Електронний підпис |
09 листопада 2022 15:28
|
Позовна заява ч2.PDF |
09 листопада 2022 15:28
|
Платіжне доручення.pdf |
09 листопада 2022 15:28
|
Позовна заява ч1.PDF |
22 листопада 2022 08:55
|
Електронний підпис |
09 листопада 2022 15:29
|
Електронний підпис |
09 листопада 2022 15:28
|
Позовна заява ч2.PDF |
09 листопада 2022 15:28
|
Платіжне доручення.pdf |
09 листопада 2022 15:28
|
Позовна заява ч1.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 17:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 15:20
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 15:24
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
650 000 000,00
UAH з ПДВ
|
636 798 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
655 000 000,00
UAH з ПДВ
|
636 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
636 798 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2024 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2024 11:11
|
ЕУ2 ДУ43 РДС 10 07 24.PDF | зміни до договору |
10 липня 2024 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2024 15:10
|
ЕУ2 ДУ42 РДС 01 07 24.PDF | зміни до договору |
02 липня 2024 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2024 15:42
|
ЕУ2 ДУ40 від 05.04.24.PDF | зміни до договору |
05 квітня 2024 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2023 13:17
|
ЕУ2 ДУ25 10 01 23.pdf | зміни до договору |
11 січня 2023 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 11:52
|
ЕУ2 ДУ10 30 03 22.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 08:32
|
ЕУ2 Рост 31 05 21.pdf | укладений |
02 червня 2021 08:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання Плану запровадження та забезпечення заходів здійснення правового режиму воєнного стану в Україні, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2022 року № 181-Р «Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні» та залучення Укравтодору до здійснення Державного агентства автомобільних доріг України та Служби автомобільних доріг в Одеській області до здійснення заходів передбачених пунктами 1, 5, 9, 10, 17, 18, 19, 21, 23 відповідного плану, враховуючи доведення до Служби встановленого мобілізаційного завдання (замовлення) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, Сторони дійшли згоди здійснювати надання послуг відповідно до доведеного Укравтодором мобілізаційного завдання (замовлення ) у період воєнного стану та відповідно до пункту 11.1 договору, Сторони дійшли згоди доповнити розділ І. «Предмет договору» пунктом 1.12, а саме: «п.1.12. Виконавець за завданням Замовника надає послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування відповідно до доведеного Укравтодором мобілізаційного завдання (замовлення) у період воєнного стану.» |
Номер договору про закупівлю: | ЕУ2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 5.1.1. розділу V «Надання послуг» та пункту 10.2. розділу X. «Cтрок дії договору», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V «Надання послуг» та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2024 року. п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | ЕУ2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5.1. розділу V «Надання послуг», пункту 10.2. розділу X. «Cтрок дії договору» та пункту 11.7. розділу ХІ. «Інші умови», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 09 квітня 2024 року. 10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 28 лютого 2025 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | ЕУ2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 40 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг за цим договором та відповідно до п/п 6.2.3. п.6.2. розділу VI. «Права та обов’язки сторін», п. 11.7. розділу ХI. «Інші умови» та абз.2. п. 3.2. розділу ІІІ. «Ціна договору» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника), Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 113 814 548,68 грн, в зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 522 983 451,32 грн (п’ятсот двадцять два мільйони дев’ятсот вісімдесят три тисячі чотириста п’ятдесят одна грн 32 коп.), у тому числі ПДВ 87 163 908,55 грн. (вісімдесят сім мільйонів сто шістдесят три тисячі дев’ятсот вісім грн 55 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | ЕУ2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 42 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з наданням послуг у повному обсязі та відповідно частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди пункт 10.1. розділу Х. «Строк дії договору» викласти у такій редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання і діє до 12 липня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | ЕУ2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 43 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |