Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
203 760,00 UAH
UA-2021-03-09-000044-b ca548b33550d41fcbec6532db15135f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408678 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408678
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2021 08:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 203 760,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 018,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 6 100,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кг
Картопля нового урожаю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Адмірала Луніна, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
4500 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Адмірала Луніна, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата з поточного рахунку протягом 60 календарних днів з дати поставки товару на склад Покупця Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДИНФО" 180 000,00
UAH
180 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОДИНФО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
Переможець 180 000,00
UAH
22 березня 2021 13:39

Документи

22 березня 2021 13:39
Електронний підпис
22 березня 2021 13:38
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
180 000,00
UAH
Документи

Документи

22 березня 2021 13:39
Електронний підпис
22 березня 2021 13:38
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 14:57
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:27
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:26
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 08:29
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 08:28
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 15:24
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 липня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:50
договір укладений
02 квітня 2021 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 20-17/21/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 20-17/21/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 20-17/21/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2021 — 02 лютого 2022
Сума оплати за договором: 150 942,90
UAH (в тому числі ПДВ 25 157,15 UAH)