Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
260 900,00 UAH
UA-2021-03-08-000047-c ● 03968c22bfc34dce9fe20bd5146c7692
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Херсонський фаховий спортивний коледж" Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21295614 |
Місцезнаходження: | 73003, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А |
Контактна особа: |
Світлана Охотник +380665839295 svitlana.oxotnik@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2021 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 260 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3800 кілограми
Борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1850 кілограми
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1500 кілограми
Геркулес
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1492 кілограми
Гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кілограми
Пшено
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кілограми
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
700 кілограми
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
700 кілограми
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2021 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2021 10:25 |
ТД крупи.rtf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-08-000047-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2474102649
Дата подання: 26 березня 2021 17:08
ВИМОГА
ВИМАГАЄМО:
1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ФО-П "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА умовам тендерної документації, зокрема технічної специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям;
2. Скасувати Протокол відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів «UA-2021-03-08-000047-c» - ФО-П "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" , № б/н від 25.03.2021р.
3.Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів «UA-2021-03-08-000047-c» - ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА, згідно протоколу № б/н від 25.03.2021р.
4. Визнати ФО-П СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА переможцем процедури відкритих торгів «UA-2021-03-08-000047-c».
Розгорнути
Згорнути
1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ФО-П "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА умовам тендерної документації, зокрема технічної специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям;
2. Скасувати Протокол відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів «UA-2021-03-08-000047-c» - ФО-П "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" , № б/н від 25.03.2021р.
3.Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів «UA-2021-03-08-000047-c» - ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА, згідно протоколу № б/н від 25.03.2021р.
4. Визнати ФО-П СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА переможцем процедури відкритих торгів «UA-2021-03-08-000047-c».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2021 12:27
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наступне:
1. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось подання рішення про державну реєстрацію потужностей, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби. У складі тендерної пропозиції учасника – ФО-П Степанькової Ліни Олександрівни, відсутній зазначений документ, що є порушенням вимог тендерної документації.
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
2. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано акти звіряння на всі договори із зазначеним контрагентом, включаючи ті, які не мають відношення до цієї закупівлі, хоча пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось подання актів звіряння, що стосуються безпосередньо аналогічного договору.
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
3. Стосовно ЕЦП та КЕП приводимо інформаційний лист, розміщений на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу:
«Відповідно до наказу №1082 замовники повинні вимагати у учасників накладання електронного підпису на пропозицію. Адже по суті це підтверджує дії постачальника в системі. Майже всі замовники зазначають таку вимогу в своїй документації.
При цьому згідно з нашим дослідженням, понад 60% замовникам доводилось відхиляти пропозицію учасників через те, що вони не наклали електронний підпис на свою пропозицію.
Тож щоб уникнути відхилень через неуважність постачальників, накладання підпису під час подання пропозиції в системі Prozorro стане обов’язковим.
Нагадуємо, що підписувати пропозицію потрібно саме тим підписом, який замовник вказав у тендерній документації. Наприклад, якщо вимога в тендерній документації зазначена “підписати пропозицію КЕП/УЕП”, то учасник може підписати пропозицію як КЕП, так і УЕП.
Якщо ж замовник вимагає підписати пропозицію КЕП, то учасник має підписати КЕП. Бо в такому разі підписання УЕП може бути підставою для відхилення.»
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
4. Стосовно суми договору: 178505,00 грн. – первинна ціна договору. 116505,78 – остаточна ціна, внаслідок зменшення суми Договору (про що учасником були надані відповідні додаткові угоди)
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
5. Додатком 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності транспорту та матеріально-технічної бази учасник подає документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення/автотранспортні засоби або договір (и) оренди приміщення/автотранспорту (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021). Тобто, тендерною документацією не вимагалось подання додаткових документів (актів приймання-передачі) в цій частині.
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
1. Положеннями Законів України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин»; «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не встановлено, що проводити санітарну обробку автомобіля мають право виключно спеціалізовані служби з санітарної обробки. Зазначеними Законами встановлюються вимоги до санітарних норм, які є обов’язковими для дотримання операторами ринку.
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в даній частині.
2. Наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150 (далі – Наказ) встановлено наступне:
«10. Після закінчення лікування у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику форму № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі - форма № 1-ОМК), затверджену наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150.».
Тобто, відповідальним за правильне заповнення особової медичної книжки є заклад охорони здоров’я, зокрема за відображення усієї необхідної інформації у книжці. Крім того, книжка має усю необхідну інформацію, що вимагається Наказом.
Враховуючи зазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню в цій частині та в цілому.
1. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось подання рішення про державну реєстрацію потужностей, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби. У складі тендерної пропозиції учасника – ФО-П Степанькової Ліни Олександрівни, відсутній зазначений документ, що є порушенням вимог тендерної документації.
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
2. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано акти звіряння на всі договори із зазначеним контрагентом, включаючи ті, які не мають відношення до цієї закупівлі, хоча пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось подання актів звіряння, що стосуються безпосередньо аналогічного договору.
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
3. Стосовно ЕЦП та КЕП приводимо інформаційний лист, розміщений на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу:
«Відповідно до наказу №1082 замовники повинні вимагати у учасників накладання електронного підпису на пропозицію. Адже по суті це підтверджує дії постачальника в системі. Майже всі замовники зазначають таку вимогу в своїй документації.
При цьому згідно з нашим дослідженням, понад 60% замовникам доводилось відхиляти пропозицію учасників через те, що вони не наклали електронний підпис на свою пропозицію.
Тож щоб уникнути відхилень через неуважність постачальників, накладання підпису під час подання пропозиції в системі Prozorro стане обов’язковим.
Нагадуємо, що підписувати пропозицію потрібно саме тим підписом, який замовник вказав у тендерній документації. Наприклад, якщо вимога в тендерній документації зазначена “підписати пропозицію КЕП/УЕП”, то учасник може підписати пропозицію як КЕП, так і УЕП.
Якщо ж замовник вимагає підписати пропозицію КЕП, то учасник має підписати КЕП. Бо в такому разі підписання УЕП може бути підставою для відхилення.»
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
4. Стосовно суми договору: 178505,00 грн. – первинна ціна договору. 116505,78 – остаточна ціна, внаслідок зменшення суми Договору (про що учасником були надані відповідні додаткові угоди)
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
5. Додатком 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності транспорту та матеріально-технічної бази учасник подає документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення/автотранспортні засоби або договір (и) оренди приміщення/автотранспорту (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021). Тобто, тендерною документацією не вимагалось подання додаткових документів (актів приймання-передачі) в цій частині.
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
1. Положеннями Законів України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин»; «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не встановлено, що проводити санітарну обробку автомобіля мають право виключно спеціалізовані служби з санітарної обробки. Зазначеними Законами встановлюються вимоги до санітарних норм, які є обов’язковими для дотримання операторами ринку.
Враховуючи зазначене, вимога не підлягає задоволенню в даній частині.
2. Наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150 (далі – Наказ) встановлено наступне:
«10. Після закінчення лікування у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику форму № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі - форма № 1-ОМК), затверджену наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150.».
Тобто, відповідальним за правильне заповнення особової медичної книжки є заклад охорони здоров’я, зокрема за відображення усієї необхідної інформації у книжці. Крім того, книжка має усю необхідну інформацію, що вимагається Наказом.
Враховуючи зазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню в цій частині та в цілому.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-08-000047-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2474102649
Дата подання: 02 квітня 2021 16:24
Дата подання: 02 квітня 2021 16:24
СКАРГА на рішення замовника щодо неправомірного визначення переможця процедури
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником у процедурі закупівлі UA-2021-03-08-000047-c;
3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення:
-про відхилення тендерної пропозиції ФОП СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА у процедурі відкритих торгів UA-2021-03-08-000047-c на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно та крупи);
- про визнання переможцем ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА у процедурі відкритих торгів UA-2021-03-08-000047-c на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно та крупи).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2021 12:10
Рішення від 06.04.2021 № 7003 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 12:09
інформація про перенесення розгляду скарги від 15.04.2021 № 6203.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 19:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2021 № 9070.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 18:48
Рішення від 26.04.2021 № 9070 .pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 20:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення АМКУ, проведена перекваліфікація учасників
Дата виконання рішення замовником: 11 травня 2021 14:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
200 312,00
UAH з ПДВ
|
200 312,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА |
251 958,00
UAH з ПДВ
|
251 958,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кужелєв Ігор Олександрович |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2474102649 |
Рішення скасоване |
200 312,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 14:09
|
ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА #2249502623 |
Рішення скасоване |
251 958,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 14:09
|
ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2474102649 |
Рішення скасоване |
200 312,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2021 20:06
|
ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2474102649 |
Відхилено |
200 312,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2021 20:10
|
ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА #2249502623 |
Рішення скасоване |
251 958,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 08:17
|
ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА #2249502623 |
Відхилено |
251 958,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 08:20
|
ФОП Кужелєв Ігор Олександрович #2570311710 |
Відхилено |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 08:45
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 11 травня 2021 14:27 |
Кінець періоду оскарження: | 22 травня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 23 червня 2021 11:15 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів |
Документи:
11 травня 2021 14:27
|
Електронний підпис |
11 травня 2021 14:25
|
Протокол відміни торгів борошно.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-03-08-000047-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2474102649
Дата подання: 21 травня 2021 15:03
Дата подання: 21 травня 2021 15:03
СКАРГА
ПРОСИМО :
1. Прийняти скаргу ФОП СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії (рішення) Замовника щодо відміни торгів , згідно предмету закупівлі Код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно та крупи) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-08-000047-c ) до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури відкритих торгів , згідно предмету закупівлі Код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно та крупи) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-08-000047-c ), оформлене протоколом уповноваженої особи Комунальний заклад «Херсонський фаховий спортивний коледж» Херсонської обласної ради- № б/н від 11.05.2021 р.
3. Зобов’язати Замовника усунути порушення процедури закупівлі згідно предмету закупівлі Код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно та крупи) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-08-000047-c ), оформлене протоколом уповноваженої особи Комунальний заклад «Херсонський фаховий спортивний коледж» Херсонської обласної ради- № б/н від 11.05.2021 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 травня 2021 12:50
рішеня від 25.05.2021 № 11364 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 12:50
інформація про перенесення розгляду скарги від 01.06.2021 № 10066.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 16:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.06.2021 № 13547.pdf
Дата публікації: 16 червня 2021 18:54
рішення від 15.06.2021 № 13547.pdf
Дата публікації: 18 червня 2021 19:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2021 11:40
Дата відміни
08 липня 2021 08:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі