Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо курятини, свинини, яловичини та субпродукти охолоджені
Очікувана вартість
1 186 500,00 UAH
UA-2021-03-06-000099-b ● 42f54eab1e774b91a95e7cea13728002
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43917815 |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., селище міського типу Макарів, вул. Димитрія Ростовського, будинок 30 |
Контактна особа: |
Левченко Тетяна Григорівна +380457851548 osvitamakariv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2021 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 15:14 |
Очікувана вартість: | 1 186 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кг
філе курчати бройлера охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Макарівський район, заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти Макарівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
1370 кг
четвертина задня курчати бройлера охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Макарівський район, заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти Макарівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
3000 кг
свинина охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Макарівський район, заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти Макарівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
1800 кг
яловичина охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Макарівський район, заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти Макарівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
1180 кг
печінка яловича охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Макарівський район, заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти Макарівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2021 18:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2021 18:03 |
додаток_4.pdf | |
06 березня 2021 18:03 |
додаток_3.pdf | |
06 березня 2021 18:03 |
додаток_2.pdf | |
06 березня 2021 18:03 |
додаток_1.pdf | |
06 березня 2021 18:03 |
Тендерна_документацiя.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-06-000099-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОДРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:39613683
Дата подання: 09 квітня 2021 18:07
Вимога
Відділом освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради (далі - Замовник) в особі Уповноваженої особи Хвостової М.В. Протокольним рішенням (протокол) №18 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 08 квітня 2021 р., відхилено тендерну пропозицію у відкритих торгах щодо закупівлі – М’ясо курятини, свинини, яловичини та субпродукти охолоджені (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2 М’ясо) № оголошення – UA-2021-03-06-000099-b учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОПРОДРЕСУРС» (далі – ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС») пояснюючи це тим, що «За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу накладеного на пропозицію електронного підпису учасника ТОВ "ЕКОПРОДРЕСУРС" #39613683, було з’ясовано, що тип підпису «удосконалений», тобто, керуючись листом Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а отже пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.»
ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» повідомляє наступне:
Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова), Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) мають:
органи державної влади,
органи місцевого самоврядування,
підприємства, установи та організації державної форми власності,
державні реєстратори, нотаріуси
та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону.
Відповідно, Замовники що підпадають під зазначені вище категорії при діях в електронній системі закупівель мають використовувати кваліфікований електронний підпис, який має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі). До Учасників ця вимога не застосовується.
Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами.
Оскільки, ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» не підпадає під вимоги абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону, застосування «Удосконаленого» ЕЦП є правомірними, законними та такими, що не перечать вимогам Замовника та чинного Законодавства України.
Протокольним рішенням (протокол) №17 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 08 квітня 2021 р., яким вирішено «Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС», замовник порушує статтю 42 Конституції України, Закон України "Про захист економічної конкуренції", Закон України «Про публічні закупівлі».
Протокольним рішенням (протокол) №19 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 09 квітня 2021 р., яким вирішено «Визнати учасника – ФОП Глущенко Владислав Степанович переможцем закупівлі» з менш економічно вигідною ціною – 1 183 500 грн з ПДВ, що на 193 146,00 більше ніж пропозиція ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» Замовник в особі Уповноваженої особи Хвостової М.В. потрапляє під інкримінацію статті 191 Кримінального Кодексу України «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем».
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» вимагає:
- Скасувати Протокольне рішення (протокол) №17 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 08 квітня 2021 р., яким вирішено «Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС».
- Скасувати Протокольне рішення (протокол) №19 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 09 квітня 2021 р., яким вирішено «Визнати учасника - ФОП Глущенко Владислав Степанович переможцем закупівлі».
- Визнати ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» переможцем.
У разі незадоволення цієї Вимоги ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» буде звертатись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» повідомляє наступне:
Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова), Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) мають:
органи державної влади,
органи місцевого самоврядування,
підприємства, установи та організації державної форми власності,
державні реєстратори, нотаріуси
та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону.
Відповідно, Замовники що підпадають під зазначені вище категорії при діях в електронній системі закупівель мають використовувати кваліфікований електронний підпис, який має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі). До Учасників ця вимога не застосовується.
Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами.
Оскільки, ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» не підпадає під вимоги абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону, застосування «Удосконаленого» ЕЦП є правомірними, законними та такими, що не перечать вимогам Замовника та чинного Законодавства України.
Протокольним рішенням (протокол) №17 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 08 квітня 2021 р., яким вирішено «Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС», замовник порушує статтю 42 Конституції України, Закон України "Про захист економічної конкуренції", Закон України «Про публічні закупівлі».
Протокольним рішенням (протокол) №19 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 09 квітня 2021 р., яким вирішено «Визнати учасника – ФОП Глущенко Владислав Степанович переможцем закупівлі» з менш економічно вигідною ціною – 1 183 500 грн з ПДВ, що на 193 146,00 більше ніж пропозиція ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» Замовник в особі Уповноваженої особи Хвостової М.В. потрапляє під інкримінацію статті 191 Кримінального Кодексу України «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем».
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» вимагає:
- Скасувати Протокольне рішення (протокол) №17 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 08 квітня 2021 р., яким вирішено «Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС».
- Скасувати Протокольне рішення (протокол) №19 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 09 квітня 2021 р., яким вирішено «Визнати учасника - ФОП Глущенко Владислав Степанович переможцем закупівлі».
- Визнати ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» переможцем.
У разі незадоволення цієї Вимоги ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» буде звертатись до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2021 14:51
Відповідь на вимогу (скаргу) Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОДРЕСУРС".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" |
899 000,00
UAH з ПДВ
|
899 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОПРОДРЕСУРС" |
990 354,00
UAH з ПДВ
|
990 354,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Глущенко Владислав Степанович |
1 183 500,00
UAH з ПДВ
|
1 183 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ОРЕЛ ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ |
1 186 497,10
UAH з ПДВ
|
1 186 497,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" #38390363 |
Відхилено |
899 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 17:23
|
ТОВ "ЕКОПРОДРЕСУРС" #39613683 |
Відхилено |
990 354,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 16:18
|
ФОП Глущенко Владислав Степанович #2749002891 |
Переможець |
1 183 500,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2022 19:45
|
додаткова угода | зміни до договору |
07 лютого 2022 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 18:34
|
додаткова угода | зміни до договору |
05 січня 2022 18:33
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 18:15
|
додаткова угода | зміни до договору |
05 січня 2022 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 22:07
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 19:22
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 17:15
|
договір.pdf | укладений |
27 квітня 2021 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 02/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2021 році. |
Номер договору про закупівлю: | 02/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3.1 розділу 3 договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 02/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |