Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БУКОВИНСЬКА ДЕРЖАВНА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00729868 |
Місцезнаходження: | 58025, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Б.Крижанівського, буд. 21а |
Контактна особа: |
Марія Іванюк +380992585197 buk.ds.buh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 21:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2021 02:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 13:04 |
Очікувана вартість: | 1 750 665,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 753,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2021 18:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2021 18:31 |
Тендерна документація сг послуги озима пшениця м. Вашківці 2021 зі змінами.docx | |
19 березня 2021 18:31 |
Перелік змін ТД Вашківці 2021 озима пшениця.docx |
19 березня 2021 18:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2021 18:31 |
Тендерна документація сг послуги озима пшениця м. Вашківці 2021 зі змінами.docx
|
|||
19 березня 2021 18:31 |
Перелік змін ТД Вашківці 2021 озима пшениця.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000026 ● 7bd7b7fe75ef4488afd76d0bb05f565f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 13:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2021 №652
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26 жовтня 2021 року № 652
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-03-05-010835-с від 05.03.2021 – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-28 13:45:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021 2015: 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Послуги у сфері рослинництва озимої пшениці на території м. Вашківці, Вижницького району, Чернівецької області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-010835-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
З яких підстав Вами визначено переможцем учасника ПРИВАТНЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГРАРНИК ЛІСОВИЙ» при наявності в його пропозиції наступних невідповідностей:
1. Тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом (тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений), в той час, коли відповідно до вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи та дані створюються та подаються учасником із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
2. Тендерна пропозиція учасника не містить документів, що підтверджують зазначену ним у довідці інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, а саме: трактор CASE IH MX 180, борону гідравлічну БГ-14, плуг Грегорі Бессон, в той час коли відповідно до Додатку №2 до тендерної документації учасники повинні надати таке документальне підтвердження.
3. У складі своєї тендерної пропозиції учасник не вказав інформації про наявність механізмів, обладнання (спецтехніки) – розкидача мін. добрив, самохідного обприскувача, зернового комбайна з жниваркою, автомобіля з тентом, які необхідні для виконання договору та передбачені Додатком №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
4. Наданий учасником до аналогічного договору від 03.08.2018 на суму 10 304 625,00 (площею 669 га) акт надання послуг від 28.09.2018 №1 свідчить про виконання робіт на суму 3 446 949,27 грн. (площею до 388 га), в той час, коли Додатком №2 до тендерної документації передбачено надання учасниками документального підтвердження від Замовників щодо повного виконання договорів (акти наданих послуг, відгуки про виконання, тощо).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОЗАХІДТРЕЙД" |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРАРНИК ЛІСОВИЙ" |
1 742 661,70
UAH з ПДВ
|
1 742 661,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОТЕХ-СТОР" |
1 744 665,00
UAH з ПДВ
|
1 744 665,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОЗАХІДТРЕЙД" #41483735 |
Відхилено |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2021 10:37
|
ПРИВАТНЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРАРНИК ЛІСОВИЙ"
#35821631 |
Переможець |
1 742 661,70
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2021 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2021 09:42
|
д.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2021 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 17:17
|
дод.угода40Нпш.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 09:39
|
дог.40пшен.pdf | укладений |
15 квітня 2021 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |