Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА БЛАГОУСТРОЮ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43978726 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
Контактна особа: |
Червякова Катерина Олегівна 380577252385 hmr.sdo21@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 20:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2021 15:09 |
Очікувана вартість: | 66 596 125,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 332 980,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 330000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 16:02 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
15 березня 2021 16:02 |
Додаток № 1.doc | |
15 березня 2021 16:02 |
Додаток № 4.doc | |
15 березня 2021 16:02 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
15 березня 2021 16:02 |
ТД.docx | |
15 березня 2021 16:02 |
Додаток № 2.docx | |
15 березня 2021 16:02 |
Додаток № 3.docx |
15 березня 2021 16:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2021 16:02 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
15 березня 2021 16:02 |
Додаток № 1.doc
|
|||
15 березня 2021 16:02 |
Додаток № 4.doc
|
|||
15 березня 2021 16:02 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
|||
15 березня 2021 16:02 |
ТД.docx
|
|||
15 березня 2021 16:02 |
Додаток № 2.docx
|
|||
15 березня 2021 16:02 |
Додаток № 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-22-000001 ● a24e64255370470faae247eb351dfa4a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 08:50 |
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2021-03-05-010672-c 05.03.2021 УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА БЛАГОУСТРОЮ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 43978726) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-02 11:34:28
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи (Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування) (UA-2021-03-05-010672-c) очікуваною вартістю 66 596 125,00 грн., яку проведено Управлінням екології та благоустрою департаменту житлово-комунального господарства харківської міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Від 15.03.2021 по зазначеній закупівлі внесено зміни до тендерної документації, які опубліковані з порушенням абз. 2 п. 2 ст. 24 Закону: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.». Проте, на порушення абз. 2 п. 2 ст. 24 не була оприлюднена нова редакція тендерної документації.
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, передбачена банківська гарантія в сумі 330 000,0 грн.
Пунктом 6 розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю», передбачено підтвердження забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
В електронній системі зазначені платіжні доручення відсутні. Просимо Вас надати через електрону систему закупівель зазначене платіжне доручення, та надати інформацію відображення зазначених сум в регістрах бухгалтерського обліку Замовника.
Пунктом 2 «Інша інформація» розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, передбачено, що:
- Учасник розраховує ціну тендерної пропозиції відповідно до Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»;
- Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних робіт пропозиції.»
В тендерній документації учасника та згодом переможця, на сайті https://prozorro.gov.ua, відсутня інформація стосовно розрахунку (обґрунтування) ціни зазначених робіт, у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 або в довільній формі.
Враховуюче, що ТОВ "ТБК ТІТАН" не надав повну інформацію, яка передбачена Тендерною документацією, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ "ТБК ТІТАН" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-06 14:10:05
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи).
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі- Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи).
Управлінням екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради було розпочато тендер на закупівлю: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи). Під час проведення вищезазначеної процедури закупівлі виникла необхідність внесення змін до тендерної документації. Відповідно до частини другої статті 24 Закону, рішенням тендерного комітету від «15» березня 2021 року Протокол № 34, було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи). Зміни, які були внесені замовником до тендерної документації, розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що були внесені. Переможцем процедури вищезазначеної закупівлі, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТБК ТІТАН», відповідно до пункту 6 розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в день укладення договору про закупівлю було внесено забезпечення виконання договору про закупівлю. Документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів на закупівлю: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи) забезпечення виконання договору про закупівлю, додається. (платіжне доручення № 109 від 16 квітня 2021 р. на суму 644 670 грн. 00 коп. (шістсот сорок чотири тисячі шістсот сімдесят гривень 00 копійок) та виписка з Державної казначейської служби України по рахунку Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради). Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Відповідно до частини 5 статті 30 Закону електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. При проведенні тендеру на закупівлю: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи) електронною системою закупівель, ціна тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТБК ТІТАН», не була визначена аномально низькою ціною тендерної пропозиції. Також повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації Замовником не передбачено надання учасником процедури закупівлі «інформації стосовно розрахунку (обґрунтування) ціни зазначених робіт у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 або в довільній формі». На веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівль було зазначено час проведення електронного аукціону (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-05-010672-c), а саме 25 березня 2021 року о 15.09.
Відповідно до статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій, розтошованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями статті 30 Закону. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Наразі зазначаємо, що за результатами проведення електронного аукціону на закупівлю: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи), найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТБК ТІТАН».
На виконання вимог частини 9 статті 29 Закону було розглянуто тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, а саме тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТБК ТІТАН» на закупівлю: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи) та визначено учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТБК ТІТАН» переможцем процедури закупівлі: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи) (протокол № 64 від 31.03.2021 року).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи) (номер тендеру в ЦБД UA-2021-03-05-010672-c), ознайомитися можна за посиланням https://www.city.kharkov.ua/ru/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-61639.html
Враховуючи вищезазначене, Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Східного ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу процедури закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель 15 липня 2021 року. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії забезпечення тендерної пропозиції, має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). Пунктом 4 розділу III. Тендерної документації, зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія – також беззаперечно має діяти 90 днів, адже під час подання тендерної пропозиції учасник одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (абзац другий частина перша статті 25 Закону та пункт 2 розділу III. Тендерної документації). Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії електронної банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії електронної банківської гарантії протягом 108 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії банківської гарантії у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що дорівнює 90 дням, інакше кажучи, як такий, що відповідає умовам тендерної документації. Передбачення у гарантії більш тривалого строку дії такої гарантії не суперечить умовам Тендерної документації. За таких умов, термін дії Пропозиції Скаржника включає в себе 90 днів. Також слід зазначити, що строк дії банківської гарантії розглядався Замовником з точки зору обов'язкового дотримання Учасником умови щодо терміну її дії 90 днів, і при цьому дія банківської гарантії більш цього строку є також умовою яка направлена на встановлення більшої відповідальності гаранту, яка не порушує прав Замовника. Таким чином, електронна банківська гарантія відповідає вимогам Закону та тендерна пропозиція відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, у замовника не існує правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТБК ТІТАН», в даному випадку, відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, що спростовує підсумкове твердження зроблене у висновку, про те що Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТБК ТІТАН», як таку що не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТБК ТІТАН», замовником було визнано тендерну пропозицію ТОВ «ТБК ТІТАН», як таку що відповідає тендерній документації, та не було виявлено підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі. За результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ТБК ТІТАН» було визнано переможцем процедури закупівлі та замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником (протокол № 64 від 31.03.2021 р.). Замовником, за результатами проведення процедури закупівлі, було укладено договір про закупівлю (№ 150 від 16.04.2021 р.) з ТОВ «ТБК ТІТАН», з учасником якого було визнано переможцем процедури закупівлі у строки встановлені частиною шостою статті 33 Закону, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, з дотриманням вимог частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до пункту десятого частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднені замовником в електронній системі закупівель. Таким чином, дії замовника щодо проведення процедури закупівлі, визначення її результатів та укладення договору про закупівлю між замовником та учасником-переможцем тендеру, за результатами проведення процедури закупівлі, виконувались з дотриманням вимог Закону. Відповідно до статті 598 Цивільного кодексу України зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Наразі у замовника не має правових підстав для припинення зобов’язань за договором № 150 від 16.04.2021 р. При цьому підстави для розірвання договору визначені статтею 651 Цивільного кодексу України, а порядок розірвання договору встановлені статтею 188 Господарського кодексу України, виходячи з вищевикладеного, з урахуванням вимог законодавства, у замовника не існує правових підстав для розірвання договору про закупівлю.
2021-07-20 16:24:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Відповідь на заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі U UA-2021-03-05-010672-c Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, скористувавшись наданим на це правом через електронну систему закупівель запитувала у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу Замовнику надавалися питання до пояснення щодо яких виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проте, Замовник не надав аргументовані пояснення. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ТБК ТІТАН" (файл - ТИТАН гарантия.zip) вимогам Тендерної документації.
2021-07-22 16:15:03
Оскарження в суді
Опис: | Оскаржено до суду. Інформація про відкриття провадження П/520/15896/21. |
Дата публікації: | 29 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/520/15896/21 |
Дата відкриття провадження: | 28 липня 2021 |
Документи:
29 липня 2021 13:59
|
Електронний підпис |
29 липня 2021 13:59
|
Електронний підпис |
29 липня 2021 13:57
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТБК ТІТАН" |
64 800 500,00
UAH з ПДВ
|
64 467 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
65 079 126,00
UAH з ПДВ
|
64 746 145,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМДОРСЕРВІС" |
66 100 250,00
UAH з ПДВ
|
66 100 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТБК ТІТАН" #42442375 |
Переможець |
64 467 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 17:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2021 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2021 11:44
|
Додаткова угода № 3 (1).pdf | зміни до договору |
27 вересня 2021 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 13:29
|
Додаткова угода № 2 (1).pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2021 15:53
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
11 травня 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 15:05
|
Договір.pdf | укладений |
16 квітня 2021 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає - 61 800 944 грн. 59 коп. (шістдесят один мільйон вісімсот тисяч дев’ятсот сорок чотири грн. 59 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 10 300 157 грн. 43 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 5).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 6).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.1. розділу I. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2021 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 61 165 396 грн. 93 коп. (шістдесят один мільйон сто шістдесят п’ять тисяч триста дев’яносто шість грн. 93 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 10 194 232 грн. 82 коп.». 3. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 61 165 396 грн. 93 коп. (шістдесят один мільйон сто шістдесят п’ять тисяч триста дев’яносто шість грн. 93 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 10 194 232 грн. 82 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 7).». 4. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 8).». 5. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 30.09.2021р. Період виконання робіт: квітень 2021р. – вересень 2021р.». 6. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 01.10.2021 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 7. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |