Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108892 |
Вебсайт: | https://guard.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 76010, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Млинарська, 2 |
Контактна особа: |
Сміх Любов Василівна +380342557832 smih1961@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 19:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 123000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Покупцем поставлених товарів протягом 120 календарних днів після отримання партії товару на суму не більше 500 тис. грн. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 19:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 19:12 |
Оголошення про відкриті торги.rtf | |
05 березня 2021 19:12 |
Тендерна документація.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 02 квітня 2021 11:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000016 ● e578abbf35be49bd99ae8b39f98b0ff7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2021 № 337
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17.12.2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу Держаудитслужби
в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 05.08.2021 № 337
Витяг з перелвку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-03-05-010597-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-06 11:01:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-05-010597-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення на підставі яких документів внесені зміни до договору про поставку товару від 22.04.2021 року № 124 на прилади звукової та візуальної сигналізації щодо зміни ціни за одиницю товару?
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-11 10:42:16
Пояснення
У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України північно-східний офіс Держаудитслужби від 06 серпня 2021 року надаємо наступні пояснення.
05 березня 2021 року було оголошено закупівлю Прилади звукової та візуальної сигналізації ( код ДК 021:201531620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації) за процедурою відкриті торги (UA-2021-03-05-010597-c) за результатами чого було укладено договір про поставку товару №124 від 22.04.2021 року з ТОВ «ТСБ СВІТТЕМ» (38440691).
23.06.2021 року Управлінням поліції охорони в Івано-Франківській області від ТОВ «ТСБ СВІТТЕМ» (38440691) отримано лист-пропозицію про зміну ціни товару від 18.06.2021р. №18/062021-01 (зареєстровано за вх.№ 682) з описом обставин, що призвели до коливанням ціни на окремі види товару на ринку в сторону збільшення. Про підтвердження коливання ціни товару на ринку ТОВ «ТСБ СВІТТЕМ» надано Експертний висновок із зазначенням середнього діапазону ринкової вартості товару Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021р. № О-549.
29.06.2021 року проведено засідання тендерного комітету Управління поліції охорони в Івано-Франківській області щодо розгляду листа від ТОВ «ТСБ СВІТТЕМ» №18/06/2021-01 від 18.06.2021 року про внесення змін до договору від 22.04.2021 року №124.
За результатами розгляду тендерним комітетом встановлено, що згідно наданих документів зміна ціни за одиницю товару потребується тільки для 14 найменувань товару по яких відбулися цінові коливання на ринку. Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до договору від 22.04.2021 року №124 в частині зміни ціни за одну одиницю товару по 14 найменуваннях предмету закупівлі ДК 021:2015 31620000-8 - Прилади звукової та візуальної сигналізації.
Керуючись п. 2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 11.1.2. пункту 11.1 Договору про поставку від 22.04.2021 року №124 та згідно Експертного висновку Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021р. № О-549 29.06.2021 року укладено додаткову угоду №1 до договору про поставку товару від 22.04.2021 року №124 про внесення змін до договору в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку та без збільшення загальної вартості договору.
Додаток:
1. Пропозиція про зміну ціни Товару ТОВ «ТСБ СВІТТЕМ» від 18.06.2021 року;
2. Лист ТОВ «ТІРАС-12» від 08.06.2021 року про підвищення цін;
3. Експертний висновок Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021р. № О-549;
4. Протокол № 59 засідання тендерного комітету УПО в Івано-Франківській області від 29.06.2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
27.08.2021 року був оприлюднений висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, що складений за результатами моніторингу проведеної Управлінням поліції охорони в Івано-Франківській області закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015 - 31620000-8 - Прилади звукової та візуальної сигналізації (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-05-010597-c). У вказаному висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язало: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема приведення у відповідність істотних договору від 22.04.2021 № 124, а у випадку неможливості усунення порушення - розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. В зв’язку з цим, інформуємо Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області відносно того, що тендерним комітетом Управління поліції охорони в Івано-Франківській області були вжиті заходи щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 27.08.2021 року, а саме: 1) проведено засідання тендерного комітету Управління, за результатами якого прийнято рішення (оформлено протокол засідання тендерного комітету від 31.08.2021 року № 72 – його копія додається) про внесення змін до договору про поставку товару № 124 від 22.04.2021 року , укладений на підставі проведеної закупівлі UA-2021-03-05-010597-c з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТСБ Світтем»; 2) підписано з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТСБ Світтем» Додаткову угоду №2 до договору про поставку товару № 124 від 22.04.2021 року укладений на підставі проведеної закупівлі UA-2021-03-05-010597-c, згідно якої розірвали Додаткову угоду №1 від 29.06.2021 року та керуватися умовами Договору №124 від 22.04.2021 року (копія Додаткової угоди №2 додається). Додатки: 1. Копія протоколу засідання тендерного комітету УПО в Івано-Франківській області від 31.08..2021 року №72 на 2 арк., в 1 прим. 2. Копія Додаткової угоди №2 до договору про поставку товару № 124 від 22.04.2021 року укладений на підставі проведеної закупівлі UA-2021-03-05-010597-c на 1 арк. у 1 прим.
2021-09-01 17:52:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТСБ Світтем |
3 670 434,00
UAH з ПДВ
|
3 670 434,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ» |
3 911 120,16
UAH з ПДВ
|
3 890 445,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГК ОРІОН" |
3 952 475,09
UAH з ПДВ
|
3 911 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТСБ Світтем #38440691 |
Переможець |
3 670 434,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2022 17:34
|
Додаткова угода 4 | укладений |
18 березня 2022 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 21:43
|
Додаткова угода 3 до договору 124.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 21:42
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 17:59
|
Додаткова угода 2 .pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 17:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 15:55
|
Додаткова угода 1 до договору 124 .pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 13:47
|
Договір №124 | укладений |
22 квітня 2021 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшди згоди розірвати Додаткову угоду №1 від 29 червня 2021 року та керуватися умовами Договору №124 від 22.04.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 квітня 2021 — 31 березня 2022 |
Сума оплати за договором: |
3 234 290,20
UAH (в тому числі ПДВ 539 048,37 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі листа Продавця від 14.03.2022 року №14/03/2022-01 Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою №4 достроково розірвати дію Договору № 124 від 22.04.2021 року |