Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04396727 |
Вебсайт: | http://pisochin-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 62416, Україна , Харківська обл., смт. Пісочин, ПРОВУЛОК ТРАНСПОРТНИЙ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Іван Тягнибок +380997925628 sr.pisochin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 19:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 14:18 |
Очікувана вартість: | 64 621 792,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 323 108,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 17:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 17:53 |
ТД - реконструкція ФОК із змінами.docx | |
12 березня 2021 17:53 |
Повідомлення про зміни.pdf | |
05 березня 2021 19:05 |
ТД - реконструкція ФОК.docx |
12 березня 2021 17:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2021 17:53 |
ТД - реконструкція ФОК із змінами.docx
|
|||
12 березня 2021 17:53 |
Повідомлення про зміни.pdf
|
|||
05 березня 2021 19:05 |
ТД - реконструкція ФОК.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатково повідомляємо, що в будівлі фізкультурно - оздоровчого комплексу безкоштовно займаються спортом більше 600 дітей, у зв'язку із чим, замовник не може ризикувати безпекою детей, для задоволення вимог тих чи інших підрядників, звужуючи вимоги щодо виконання цих робіт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-22-000002 ● 3c3d0d380e44400cabb58be3ff4d9d69
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 08:50 |
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2021-03-05-010588-c 05.03.2021 ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (ЄДРПОУ 04396727) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-30 16:41:01
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин) (UA-2021-03-05-010588-c) очікуваною вартістю 64 621 792,0 грн., яку проведено ПІСОЧИНСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Від 12.03.2021 по зазначеній закупівлі внесено зміни до тендерної документації, які опубліковані з порушенням абз. 2 п. 2 ст. 24 Закону: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.». Проте, на порушення абз. 2 п. 2 ст. 24 не були оприлюднені зміни в окремому документі/додатку.
Відповідно до пп. 1.1.1 Додатку № 2 Тендерної документації, Обов'язковою умовою є наявність обладнання для виготовлення безкаркасних аркових споруд. Відповідно до «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» переможця торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ", є орендоване обладнання (техніка) для виготовлення безкаркасних аркових споруд.
Слід зазначити, що відповідно до Додатку № 1 «календарного графіку виконання робіт» договору від 05.04.2021№ 162 в 2021 році будуть проводитися до 2022 року.
Договір оренди зазначеного обладнання від 11.01.2021 № 2/21, закінчується 31.12.2021. Таким чином учасник торгів не підтвердив документально наявність безкаркасних аркових споруд для виконання робіт у 2022.
Додатком №7 Тендерної документації визначена таблиця «Довідка щодо залучення субпідрядних організації до надання послуг» в якій передбачено стовпчик «% від суми пропозиції», зазначений стовпчик відсутній в довідці до тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" торгів (файл - все субпідрядники.pdf 19 березня 2021 17:38).
Враховуюче, що ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не надав повну інформацію, яка передбачена «Технічними вимогами» тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-02 13:33:30
Відповідь на запит
1. Щодо публікації змін відповідно до абзацу 2 п. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абз. 2 п. 2 ст. 24 Закону: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.».
Так, на вимогу вищенаведеної норми в електронній системі закупівель було оприлюднено додатково у вигляді нової редакції тендерної документації із змінами (назва документа «ТД - реконструкція ФОК із змінами.docx») та перелік змін (назва документа «Повідомлення про зміни.pdf»), суть документа якого повністю зазначає перелік змін, що вносяться.
Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом виконано в повному обсязі вимогу абзацу 2 п. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» без будь-яких порушень.
2. Щодо терміну оренди обладнання для виготовлення без каркасних аркових споруд
Графіком виконання робіт по об’єкту, який був поданий ТОВ «СІД» у складі тендерної документації, передбачене виконання робіт з улаштування каркасу будівлі у липні-грудні 2021 року. Таким чином, цей період повністю охвачений терміном дії чинного договору оренди. Під час підписання договору на виконання робіт план фінансування робіт та відповідно і графік виконання робіт були скориговані за ініціативою замовника. Виконавець надав гарантійний лист від орендодавця щодо згоди на продовження терміну оренди техніки на 2022 рік.
3. Щодо не відображення відсотку робіт від суми пропозиції.
У тексті тендерної документації ( п. 8 розділ 3) зазначено наступне:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток 7 до Тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника.»
Учасником надана довідка про незалучення субпідрядників у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору (лист № 25 від 15.03.2021). Крім цього учасник надав додаткову (необов’язкову) довідку із переліком субпідрядних організацій машини та механізми яких разом з персоналом будуть використані під час виконання робіт та які були відображені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист № 57 від 17.03.2021) та обсяг робіт яких значно менший ніж 20 відсотків від суми пропозиції (згідно відомості ресурсів).
Враховуючи вищенаведені пояснення на запитання, підстав для відхилення ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» з наведених причин не вбачаються за можливим.
4. Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, Пісочинською селищною радою проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування з місцевого бюджету. Відповідно до статті 2 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. Згідно із Законом України "Про бюджетну систему України", бюджет (державний) – це план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, які здійснюються органами державної влади.
Станом на сьогодення, Пісочинській селищній радій на теперішній час не передбачено виділення державних коштів на реконструкцію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин).
Однак, у разі надходження коштів з державного бюджету на реконструкцію Об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин), Пісочинською селищною радою буде врахована рекомендація Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-02 11:38:28
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин) (UA-2021-03-05-010588-c) очікуваною вартістю 64 621 792,0 грн., яку проведено ПІСОЧИНСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції», Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, передбачає розмір забезпечення пропозиції в сумі 200000,0 грн., та зобов'язання банку-гаранта сплатити протягом 3 (трьох) банківських днів на користь Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області, визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення пропозиції, без необхідності бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі».
В електронній системі зазначене платіжне доручення відсутні. Просимо Вас надати через електрону систему закупівель зазначене платіжне доручення, та надати інформацію відображення зазначеної суми в регістрах бухгалтерського обліку Замовника.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-06 15:27:09
Відповідь на запит
Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме коштів Принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів),або на умовах іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, а саме надання гарантії за рахунок банківського кредиту, або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і Принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, та з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених цим оголошенням. Грошове або інше визначене цим оголошенням забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються учасником у складі пропозиції):
- довідкою, виданою банком-гарантом, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті оголошення, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цим оголошенням, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цим оголошенням, та яка повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку та повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify;
- документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку) гаранту, яка повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку та повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Виходячи з вищевказаних умов забезпечення тендерної пропозиції та його грошове покриття не розміщується на рахунках Замовника.
Так, ТОВ «СІД» у складі тендерної пропозиції надає Банківську гарантію № 2794-21 від 18.03.2021 р., Довідку № 56/1191 від 18.03.2021 р. та Виписку по особовому рахунку від 18.03.2021 р., які підтверджують відповідність вимогам тендерної документації, зокрема фактичне розміщення грошового покриття гарантії у розмірі 200 000 грн на відповідному рахунку.
Також, ТОВ «СІД» виконав вимогу щодо того, що банківська гарантія повинна містити такі умови:
- зобов'язання банку-гаранта сплатити протягом 3 (трьох) банківських днів на користь Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення пропозиції, без необхідності бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених ст.25 Закону України “Про публічні закупівлі”;
- Перерахування коштів здійснюється на р/р UA918999980314090556000020571 одержувач ГУК Харківськом р-н/смт Пісочин код отримувача (ЄДРПОУ) 37874947 банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету 24061900.
Вказана вимога кореспондує обов'язок банка-гаранта сплатити суму грошових коштів лише у випадках, передбачених гарантією, таких як:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Враховуючи, що такі випадки не відбулись,у Замовника не було законних підстав для звернення до банка-гаранта з вимогою про сплату грошових коштів. Виходячи з цього, перерахування вищевказаних коштів на рахунок Замовника не відбувалось і, відповідно, Замовник не може надати інформацію відображення зазначеної суми в регістрах його бухгалтерського обліку.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-22 12:15:59
Відповідь на висновок
Відповідь на висновок Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень
1. Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, Пісочинською селищною радою проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування з місцевого бюджету. Відповідно до статті 2 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. Згідно із Законом України "Про бюджетну систему України", бюджет (державний) – це план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, які здійснюються органами державної влади.
Станом на сьогодення, Пісочинській селищній радій на теперішній час не передбачено виділення державних коштів на реконструкцію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин).
Однак, у разі надходження коштів з державного бюджету на реконструкцію Об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин), Пісочинською селищною радою буде врахована рекомендація Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
2. Щодо терміну оренди обладнання для виготовлення без каркасних аркових споруд
Графіком виконання робіт по об’єкту, який був поданий ТОВ «СІД» у складі тендерної документації, передбачене виконання робіт з улаштування каркасу будівлі у липні-грудні 2021 року. Таким чином, цей період повністю охвачений терміном дії чинного договору оренди. Під час підписання договору на виконання робіт план фінансування робіт та відповідно і графік виконання робіт були скориговані за ініціативою замовника. Виконавець надав гарантійний лист від орендодавця щодо згоди на продовження терміну оренди техніки на 2022 рік.
3. Щодо не відображення відсотку робіт від суми пропозиції.
У тексті тендерної документації ( п. 8 розділ 3) зазначено наступне:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток 7 до Тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника.»
Учасником надана довідка про незалучення субпідрядників у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору (лист № 25 від 15.03.2021). Крім цього учасник надав додаткову (необов’язкову) довідку із переліком субпідрядних організацій машини та механізми яких разом з персоналом будуть використані під час виконання робіт та які були відображені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист № 57 від 17.03.2021) та обсяг робіт яких значно менший ніж 20 відсотків від суми пропозиції (згідно відомості ресурсів).
4. Щодо строку дії забезпечення пропозиції.
Розглянувши подані документи ТОВ «"СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» в частині забезпечення пропозиції – протягом дії пропозиції, тендерний комітет Пісочинської селищної ради не вважав підставою відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав перевищення днів для забезпечення тендерної пропозиції у кількості 125 робочих дня. При цьому, забезпечення тендерної пропозиції було надано у вигляді банківської гарантії від 18.03.2021 № 2794-21.
Враховуючи вищенаведені пояснення на запитання, підстав для відхилення ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» з наведених причин не вбачаються за можливим.
Голова тендерного комітету Іван ТЯГНИБОК
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Відповідь на заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-010588-c Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, скористувавшись наданим на це правом через електронну систему закупівель запитувала у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу Замовнику надавалися питання до пояснення щодо яких виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проте, Замовник не надав аргументовані пояснення. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" вимогам Тендерної документації.
2021-07-23 08:52:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
62 121 156,00
UAH з ПДВ
|
62 121 156,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" |
64 251 487,20
UAH з ПДВ
|
64 251 487,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" #34755563 |
Переможець |
62 121 156,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2024 13:58
|
Додаткова угода № 15.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2024 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 15:34
|
Д.У.№ 14 до ДОГОВОРУ № 162 ТОВ Строй Інжінірінг Девелопмент.PDF | зміни до договору |
24 квітня 2024 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2023 10:32
|
ДУ№13 до Договору №162 від 05.04.2021.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2023 14:08
|
ДУ 12 від 29.05.2023.pdf | зміни до договору |
31 травня 2023 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2023 14:05
|
ДУ 11 від 22.05.2023.pdf | зміни до договору |
31 травня 2023 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2023 11:54
|
ду10до дог 162від05042021від23032023строй інжинірінг.pdf | зміни до договору |
10 травня 2023 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2022 16:25
|
Д.У. № 9.1 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF | зміни до договору |
19 вересня 2022 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2022 10:41
|
Д.У. № 9 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF | зміни до договору |
09 вересня 2022 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2022 15:54
|
Д.У.№ 8 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF | зміни до договору |
29 липня 2022 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2022 15:49
|
Д.У.№ 7 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF | зміни до договору |
28 липня 2022 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 08:32
|
Д.У. № 6.2 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF | зміни до договору |
23 лютого 2022 08:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 09:51
|
Допугода 6 1.PDF | зміни до договору |
16 лютого 2022 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 17:28
|
д.уг.6 дог. 162.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 08:49
|
Д.У. № 5 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖИНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 08:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 17:58
|
д.уг.4 дог. 162 СІД.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 17:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 13:34
|
Д.У. № 3 ДО ДОГОВОРУ №162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF | зміни до договору |
28 вересня 2021 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 08:54
|
Д.У. № 2 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖИНІРИНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2021 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2021 16:50
|
Д.У.№ 1 до договору № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖИНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF | зміни до договору |
12 квітня 2021 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 15:25
|
ДОГОВІР № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF | укладений |
05 квітня 2021 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | нова редакція п.3.3. договору (ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі") |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | д.у. № 2 втратила чинність погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в суми фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2021рік складають 20 000 000,00грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2021рік складають 12697137,68грн. з ПДВ бюджетні призначення на 2022рік складають 13032862,00грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6.2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2021р.складають 12697137,68грн. з ПДВ, бюджетні призначення на 2022р.складають 11532862,00грн. з ПДВ, |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2021рік складають 12 697 137,68грн. з ПДВ бюджетні призначення на 2022рік складають 10 002 862,00грн. з ПДВ бюджетні призначення на 2023рік складають 39 411 064,32грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. п. 2.1 "Строки виконання робіт визначаються датою їх початку та закінчення. Запланований термін початку будівельних робіт - червень 2021 року, але не раніше оприлюднення Замовником звіту про результати проведення закупівлі. Запланований термін закінчення будівельних робіт - не пізніше 31 грудня 2024 року" |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетних призначень та викладення додатків у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зазначено у Додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |