Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин)
Очікувана вартість
64 621 792,00 UAH
UA-2021-03-05-010588-c 72d5ecf119394031980cd119d12342c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Тягнибок

+380997925628 sr.pisochin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04396727
Вебсайт: http://pisochin-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 62416, Україна , Харківська обл., смт. Пісочин, ПРОВУЛОК ТРАНСПОРТНИЙ, будинок 2
Контактна особа: Іван Тягнибок
+380997925628
sr.pisochin@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 22 березня 2021 14:18
Очікувана вартість: 64 621 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 323 108,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62418, Україна, Харківська область, смт Пісочин, вул. Соснова, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 березня 2021 17:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 17:53
ТД - реконструкція ФОК із змінами.docx
12 березня 2021 17:53
Повідомлення про зміни.pdf
05 березня 2021 19:05
ТД - реконструкція ФОК.docx
12 березня 2021 17:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 19:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 17:53
ТД - реконструкція ФОК із змінами.docx
12 березня 2021 17:53
Повідомлення про зміни.pdf
05 березня 2021 19:05
ТД - реконструкція ФОК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 10 березня 2021 13:04
Дата відповіді: 10 березня 2021 15:00
Шановний замовнику! Тенедрна документація передбачає наступне: Під аналогічними розуміються договори на будівництво без каркасних аркових споруд спортивного призначення. Дана умова є дискримінаційною так як відповідно до законодавства та практики АМКУ об'єкти будівництва поділяться за видом будівництва: Нове, кап ремонт, реконстркуція ітд, та класом наслідків СС1,СС2, та СС3. І не поділяються на каркасні аркові споруди і не аркові. Просимо видалити дану дискримінаційну умову, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.Предметом закупівлі є реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин. У зв'язку із тим, що фізкультурно - оздоровчий комплекс було побудовано, як безкаркасна аркова споруда, то логічною основною вимогою є надання аналогічного договору з будівництва та рекострукції саме безкаркасніх аркових споруд. Таким чином, з метою належного виконання договору з реконструкції фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин, замовником була визначена вимога саме надання аналогічного договору на будівництво без каркасних аркових споруд спортивного призначення.
Додатково повідомляємо, що в будівлі фізкультурно - оздоровчого комплексу безкоштовно займаються спортом більше 600 дітей, у зв'язку із чим, замовник не може ризикувати безпекою детей, для задоволення вимог тих чи інших підрядників, звужуючи вимоги щодо виконання цих робіт.
Запитання до Замовника
Дата подання: 10 березня 2021 16:45
Дата відповіді: 10 березня 2021 21:25
Шановний замовнику! Яка сума фінансування передбачена на 2021 та 2022 роки? І походження коштів?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Пісочинською селищною радою у 2021 році передбачено кошти у розмірі 3 млн. гривень на проведення реконструкції по об'єкту. Пісочинською селищною радо подано документи для участі у конкурсномі відбору проектів регіонального розвитку, що можуть бути реалізовано за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у 2022 році. У разі перемоги у конкурсному відборі, з державного фонду регіонального розвиту у 2022 році буде виділено кошти у розмірі 52 500 тис. грн.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-22-000002 ● 3c3d0d380e44400cabb58be3ff4d9d69
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2021 08:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

17.06.2021 № 317

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2021-03-05-010588-c 05.03.2021 ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (ЄДРПОУ 04396727) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-30 16:41:01

Запит про надання пояснень (Інформації, документів)

Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин) (UA-2021-03-05-010588-c) очікуваною вартістю 64 621 792,0 грн., яку проведено ПІСОЧИНСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).

Від 12.03.2021 по зазначеній закупівлі внесено зміни до тендерної документації, які опубліковані з порушенням абз. 2 п. 2 ст. 24 Закону: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.». Проте, на порушення абз. 2 п. 2 ст. 24 не були оприлюднені зміни в окремому документі/додатку.

Відповідно до пп. 1.1.1 Додатку № 2 Тендерної документації, Обов'язковою умовою є наявність обладнання для виготовлення безкаркасних аркових споруд. Відповідно до «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» переможця торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ", є орендоване обладнання (техніка) для виготовлення безкаркасних аркових споруд.
Слід зазначити, що відповідно до Додатку № 1 «календарного графіку виконання робіт» договору від 05.04.2021№ 162 в 2021 році будуть проводитися до 2022 року.
Договір оренди зазначеного обладнання від 11.01.2021 № 2/21, закінчується 31.12.2021. Таким чином учасник торгів не підтвердив документально наявність безкаркасних аркових споруд для виконання робіт у 2022.

Додатком №7 Тендерної документації визначена таблиця «Довідка щодо залучення субпідрядних організації до надання послуг» в якій передбачено стовпчик «% від суми пропозиції», зазначений стовпчик відсутній в довідці до тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" торгів (файл - все субпідрядники.pdf 19 березня 2021 17:38).

Враховуюче, що ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не надав повну інформацію, яка передбачена «Технічними вимогами» тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-02 13:33:30

Відповідь на запит


1. Щодо публікації змін відповідно до абзацу 2 п. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до абз. 2 п. 2 ст. 24 Закону: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.».
Так, на вимогу вищенаведеної норми в електронній системі закупівель було оприлюднено додатково у вигляді нової редакції тендерної документації із змінами (назва документа «ТД - реконструкція ФОК із змінами.docx») та перелік змін (назва документа «Повідомлення про зміни.pdf»), суть документа якого повністю зазначає перелік змін, що вносяться.
Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом виконано в повному обсязі вимогу абзацу 2 п. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» без будь-яких порушень.

2. Щодо терміну оренди обладнання для виготовлення без каркасних аркових споруд

Графіком виконання робіт по об’єкту, який був поданий ТОВ «СІД» у складі тендерної документації, передбачене виконання робіт з улаштування каркасу будівлі у липні-грудні 2021 року. Таким чином, цей період повністю охвачений терміном дії чинного договору оренди. Під час підписання договору на виконання робіт план фінансування робіт та відповідно і графік виконання робіт були скориговані за ініціативою замовника. Виконавець надав гарантійний лист від орендодавця щодо згоди на продовження терміну оренди техніки на 2022 рік.

3. Щодо не відображення відсотку робіт від суми пропозиції.

У тексті тендерної документації ( п. 8 розділ 3) зазначено наступне:

«Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток 7 до Тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника.»

Учасником надана довідка про незалучення субпідрядників у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору (лист № 25 від 15.03.2021). Крім цього учасник надав додаткову (необов’язкову) довідку із переліком субпідрядних організацій машини та механізми яких разом з персоналом будуть використані під час виконання робіт та які були відображені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист № 57 від 17.03.2021) та обсяг робіт яких значно менший ніж 20 відсотків від суми пропозиції (згідно відомості ресурсів).
Враховуючи вищенаведені пояснення на запитання, підстав для відхилення ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» з наведених причин не вбачаються за можливим.

4. Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.

Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, Пісочинською селищною радою проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування з місцевого бюджету. Відповідно до статті 2 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. Згідно із Законом України "Про бюджетну систему України", бюджет (державний) – це план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, які здійснюються органами державної влади.
Станом на сьогодення, Пісочинській селищній радій на теперішній час не передбачено виділення державних коштів на реконструкцію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин).
Однак, у разі надходження коштів з державного бюджету на реконструкцію Об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин), Пісочинською селищною радою буде врахована рекомендація Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-02 11:38:28

Запит про надання пояснень (Інформації, документів)

Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин) (UA-2021-03-05-010588-c) очікуваною вартістю 64 621 792,0 грн., яку проведено ПІСОЧИНСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).

Пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції», Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, передбачає розмір забезпечення пропозиції в сумі 200000,0 грн., та зобов'язання банку-гаранта сплатити протягом 3 (трьох) банківських днів на користь Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області, визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення пропозиції, без необхідності бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі».
В електронній системі зазначене платіжне доручення відсутні. Просимо Вас надати через електрону систему закупівель зазначене платіжне доручення, та надати інформацію відображення зазначеної суми в регістрах бухгалтерського обліку Замовника.

З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-06 15:27:09

Відповідь на запит

Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме коштів Принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів),або на умовах іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, а саме надання гарантії за рахунок банківського кредиту, або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і Принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, та з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених цим оголошенням. Грошове або інше визначене цим оголошенням забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються учасником у складі пропозиції):
- довідкою, виданою банком-гарантом, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті оголошення, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цим оголошенням, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цим оголошенням, та яка повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку та повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify;
- документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку) гаранту, яка повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку та повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.

Виходячи з вищевказаних умов забезпечення тендерної пропозиції та його грошове покриття не розміщується на рахунках Замовника.

Так, ТОВ «СІД» у складі тендерної пропозиції надає Банківську гарантію № 2794-21 від 18.03.2021 р., Довідку № 56/1191 від 18.03.2021 р. та Виписку по особовому рахунку від 18.03.2021 р., які підтверджують відповідність вимогам тендерної документації, зокрема фактичне розміщення грошового покриття гарантії у розмірі 200 000 грн на відповідному рахунку.

Також, ТОВ «СІД» виконав вимогу щодо того, що банківська гарантія повинна містити такі умови:
- зобов'язання банку-гаранта сплатити протягом 3 (трьох) банківських днів на користь Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення пропозиції, без необхідності бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених ст.25 Закону України “Про публічні закупівлі”;
- Перерахування коштів здійснюється на р/р UA918999980314090556000020571 одержувач ГУК Харківськом р-н/смт Пісочин код отримувача (ЄДРПОУ) 37874947 банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету 24061900.

Вказана вимога кореспондує обов'язок банка-гаранта сплатити суму грошових коштів лише у випадках, передбачених гарантією, таких як:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Враховуючи, що такі випадки не відбулись,у Замовника не було законних підстав для звернення до банка-гаранта з вимогою про сплату грошових коштів. Виходячи з цього, перерахування вищевказаних коштів на рахунок Замовника не відбувалось і, відповідно, Замовник не може надати інформацію відображення зазначеної суми в регістрах його бухгалтерського обліку.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-07-22 12:15:59

Відповідь на висновок

Відповідь на висновок Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень

1. Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.

Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, Пісочинською селищною радою проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування з місцевого бюджету. Відповідно до статті 2 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. Згідно із Законом України "Про бюджетну систему України", бюджет (державний) – це план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, які здійснюються органами державної влади.
Станом на сьогодення, Пісочинській селищній радій на теперішній час не передбачено виділення державних коштів на реконструкцію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин).
Однак, у разі надходження коштів з державного бюджету на реконструкцію Об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин), Пісочинською селищною радою буде врахована рекомендація Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.

2. Щодо терміну оренди обладнання для виготовлення без каркасних аркових споруд

Графіком виконання робіт по об’єкту, який був поданий ТОВ «СІД» у складі тендерної документації, передбачене виконання робіт з улаштування каркасу будівлі у липні-грудні 2021 року. Таким чином, цей період повністю охвачений терміном дії чинного договору оренди. Під час підписання договору на виконання робіт план фінансування робіт та відповідно і графік виконання робіт були скориговані за ініціативою замовника. Виконавець надав гарантійний лист від орендодавця щодо згоди на продовження терміну оренди техніки на 2022 рік.

3. Щодо не відображення відсотку робіт від суми пропозиції.

У тексті тендерної документації ( п. 8 розділ 3) зазначено наступне:

«Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток 7 до Тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника.»
Учасником надана довідка про незалучення субпідрядників у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору (лист № 25 від 15.03.2021). Крім цього учасник надав додаткову (необов’язкову) довідку із переліком субпідрядних організацій машини та механізми яких разом з персоналом будуть використані під час виконання робіт та які були відображені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист № 57 від 17.03.2021) та обсяг робіт яких значно менший ніж 20 відсотків від суми пропозиції (згідно відомості ресурсів).
4. Щодо строку дії забезпечення пропозиції.
Розглянувши подані документи ТОВ «"СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» в частині забезпечення пропозиції – протягом дії пропозиції, тендерний комітет Пісочинської селищної ради не вважав підставою відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав перевищення днів для забезпечення тендерної пропозиції у кількості 125 робочих дня. При цьому, забезпечення тендерної пропозиції було надано у вигляді банківської гарантії від 18.03.2021 № 2794-21.
Враховуючи вищенаведені пояснення на запитання, підстав для відхилення ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» з наведених причин не вбачаються за можливим.


Голова тендерного комітету Іван ТЯГНИБОК

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Відповідь на заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-010588-c Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, скористувавшись наданим на це правом через електронну систему закупівель запитувала у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу Замовнику надавалися питання до пояснення щодо яких виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проте, Замовник не надав аргументовані пояснення. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" вимогам Тендерної документації.

2021-07-23 08:52:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2021 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 62 121 156,00
UAH з ПДВ
62 121 156,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" 64 251 487,20
UAH з ПДВ
64 251 487,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 березня 2021 12:27
Електронний підпис
23 березня 2021 12:27
документи переможця.pdf.p7s
23 березня 2021 12:27
документи переможця.pdf
19 березня 2021 18:05
Електронний підпис
19 березня 2021 17:39
Електронний підпис
19 березня 2021 17:38
public_doc.pdf
19 березня 2021 17:38
public_doc.p7s
19 березня 2021 17:38
Свідоцтво РА.7Z
19 березня 2021 17:38
Свидетельство РА_Альянс.pdf
19 березня 2021 17:38
Протокол НР.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
Протокол НР.pdf (1).p7s
19 березня 2021 17:38
Протокол НР.pdf
19 березня 2021 17:38
Протокол Н1.7Z
19 березня 2021 17:38
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
19 березня 2021 17:38
Наказ Фролова Ю.М.pdf
19 березня 2021 17:38
Наказ Фролова Ю.1.7Z
19 березня 2021 17:38
Лист для клієнтів.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
19 березня 2021 17:38
Лист для клієнтів.pdf
19 березня 2021 17:38
Лист для клієнті1.7z
19 березня 2021 17:38
Звітність 30.09.2020.7z
19 березня 2021 17:38
довідка покриття 2794-21.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
довідка покриття 2794-21.pdf
19 березня 2021 17:38
Довідка до БГ №2794-21.7z
19 березня 2021 17:38
Гарантія 2794-21.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
Гарантія 2794-21.pdf (1).p7s
19 березня 2021 17:38
Гарантія 2794-21.pdf
19 березня 2021 17:38
Гарантія 2794-21.7z
19 березня 2021 17:38
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
19 березня 2021 17:38
Витяг із Статут1.7z
19 березня 2021 17:38
виписка покриття 2794-21.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
виписка покриття 2794-21.pdf
19 березня 2021 17:38
Виписка до БГ №2794-21.7z
19 березня 2021 17:38
Банківська ліцензія.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
Банківська ліцензія.pdf
19 березня 2021 17:38
Банківська ліцензі1.7z
19 березня 2021 17:38
фінансова спроможність.pdf
19 березня 2021 17:38
проект договору.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
проект договору.pdf
19 березня 2021 17:38
вся охорона праці.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
вся охорона праці.pdf
19 березня 2021 17:38
всі кадри.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
всі кадри.pdf
19 березня 2021 17:38
все субпідрядники.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
все субпідрядники.pdf
19 березня 2021 17:38
все письма.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
все письма.pdf
19 березня 2021 17:38
все мім пісочин.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
все мім пісочин.pdf
19 березня 2021 17:38
аналогічні договори.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
аналогічні договори.pdf
19 березня 2021 17:38
несудимость.pdf.p7s
19 березня 2021 17:38
несудимость.pdf

Публічні документи

19 березня 2021 10:43
Електронний підпис
19 березня 2021 10:43
38.Договірна ціна.pdf
19 березня 2021 10:43
7. Штатний розпис.pdf
19 березня 2021 10:43
37. Лист_до_гарантii.pdf
19 березня 2021 10:43
37-1. Лист_до_гарантii.p7s
19 березня 2021 10:43
36. Договір з банком.pdf
19 березня 2021 10:43
35. Виписка_по_рахунку.pdf
19 березня 2021 10:43
35-1. Виписка_по_рахунку.p7s
19 березня 2021 10:43
28. Статут.pdf
19 березня 2021 10:43
24. Ліцензія.pdf
19 березня 2021 10:43
19. Довідки з банку.pdf
19 березня 2021 10:43
18. Баланс_за_2020.pdf
19 березня 2021 10:43
17-1 Форми КБ-3.pdf
19 березня 2021 10:43
16. Лист-відгук.pdf
19 березня 2021 10:43
1.Форма Пропозиція.pdf
19 березня 2021 10:43
41.Календарний графік.pdf
19 березня 2021 10:43
40. Відомість ресурсів.pdf
19 березня 2021 10:43
39. Локальні кошториси.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Доданий лист з інформацією про непритягнення учасника до відповідальності за антиконкурентні узгоджені дії що стосуються спотворення результатів торгів. Файл "все письма.pdf"

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Доданий лист щодо не внесення відомостей про учасника до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або повязані з корупцією правопорушення Файл "все письма.pdf"

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

доданий лист про не притягнення посадової особи учасника до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Файл "все письма.pdf"

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

public_doc.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Доданий лист щодо того, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Файл "все письма.pdf"

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Доданий лист підтверджує, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Файл "все письма.pdf"

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

До пропозиції додані наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми та копія антикорупційної програми Файл "все письма.pdf"

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

суб’єкт господарювання Приватне акціонерне товариство “Трест Житлобуд-1” протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

службову (посадову) особу Приватного акціонерного товариства “Трест Житлобуд-1”, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі — заступника голови правління Корецького Леоніда Володимировича - не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією відомості про Приватне акціонерне товариство “Трест Житлобуд-1”, яке є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

посадову особу , яку уповноважено АТ “Трест Житлобуд-1” представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі — заступника голови правління Корецького Леоніда Володимировича, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Приватне акціонерне товариство “Трест Житлобуд-1”, як учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є в наявності інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

АТ “Трест Житлобуд-1” має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#34755563
Переможець 62 121 156,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#34755563
62 121 156,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2024 13:58
Додаткова угода № 15.pdf зміни до договору
28 жовтня 2024 13:57
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2024 15:34
Д.У.№ 14 до ДОГОВОРУ № 162 ТОВ Строй Інжінірінг Девелопмент.PDF зміни до договору
24 квітня 2024 15:27
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2023 10:32
ДУ№13 до Договору №162 від 05.04.2021.pdf зміни до договору
13 вересня 2023 10:24
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2023 14:08
ДУ 12 від 29.05.2023.pdf зміни до договору
31 травня 2023 14:06
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2023 14:05
ДУ 11 від 22.05.2023.pdf зміни до договору
31 травня 2023 14:02
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2023 11:54
ду10до дог 162від05042021від23032023строй інжинірінг.pdf зміни до договору
10 травня 2023 11:52
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2022 16:25
Д.У. № 9.1 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF зміни до договору
19 вересня 2022 16:23
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2022 10:41
Д.У. № 9 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF зміни до договору
09 вересня 2022 10:40
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2022 15:54
Д.У.№ 8 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF зміни до договору
29 липня 2022 15:53
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2022 15:49
Д.У.№ 7 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF зміни до договору
28 липня 2022 13:02
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 08:32
Д.У. № 6.2 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF зміни до договору
23 лютого 2022 08:30
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 09:51
Допугода 6 1.PDF зміни до договору
16 лютого 2022 09:44
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 17:28
д.уг.6 дог. 162.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 17:05
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 08:49
Д.У. № 5 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖИНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 08:49
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 17:58
д.уг.4 дог. 162 СІД.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 17:56
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 13:34
Д.У. № 3 ДО ДОГОВОРУ №162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF зміни до договору
28 вересня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 08:54
Д.У. № 2 ДО ДОГОВОРУ № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖИНІРИНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF зміни до договору
17 вересня 2021 08:51
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 16:50
Д.У.№ 1 до договору № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖИНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF зміни до договору
12 квітня 2021 16:46
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 15:25
ДОГОВІР № 162 ТОВ СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ.PDF укладений
05 квітня 2021 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): нова редакція п.3.3. договору (ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): д.у. № 2 втратила чинність погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні призначення на 2021рік складають 20 000 000,00грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни фінансування
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 6.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні призначення на 2021рік складають 12697137,68грн. з ПДВ бюджетні призначення на 2022рік складають 13032862,00грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 6.2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні призначення на 2021р.складають 12697137,68грн. з ПДВ, бюджетні призначення на 2022р.складають 11532862,00грн. з ПДВ,
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні призначення на 2021рік складають 12 697 137,68грн. з ПДВ бюджетні призначення на 2022рік складають 10 002 862,00грн. з ПДВ бюджетні призначення на 2023рік складають 39 411 064,32грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 9.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. п. 2.1 "Строки виконання робіт визначаються датою їх початку та закінчення. Запланований термін початку будівельних робіт - червень 2021 року, але не раніше оприлюднення Замовником звіту про результати проведення закупівлі. Запланований термін закінчення будівельних робіт - не пізніше 31 грудня 2024 року"
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетних призначень та викладення додатків у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначено у Додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML