Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 22+400 – км 22+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці (з виготовленням проєктної документації), Чернівецька область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Services on current average repair on arrangement of elements of system of monitoring of a condition of roads and traffic conditions on km 22 + 400 - km 22 + 600 of the highway of the public use of state value R-62 Kryvorivnya - Ust-Putyla - Stari Kuty - Vyzhnytsia - Storozhynets - Chernivtsi ( with the production of design documentation), Chernivtsi region (45230000-8. Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Очікувана вартість
17 751 300,00 UAH
UA-2021-03-05-010574-c 4234ed4986fd4fbd96d7243ec476f9b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Швець В'ячеслав Павлович

380372583872 kkt_cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа: Швець В'ячеслав Павлович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Chernivtsi region
National ID: 22843868
Contact point: Shvets Vyacheslav Pavlovich
380372583872
kkt_cv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 березня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 17:00
Початок аукціону: 24 травня 2021 12:49
Очікувана вартість: 17 751 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 532 539,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 756,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 05 березня 2021 19:00
Enquiries until: 06 квітня 2021 00:00
Complaints submission until: до 12 квітня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 квітня 2021 17:00

Information

Estimated total value: 17 751 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 88 757 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 532 539,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 22+400 – км 22+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці (з виготовленням проєктної документації), Чернівецька область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Services on current average repair on arrangement of elements of system of monitoring of a condition of roads and traffic conditions on km 22 + 400 - km 22 + 600 of the highway of the public use of state value R-62 Kryvorivnya - Ust-Putyla - Stari Kuty - Vyzhnytsia - Storozhynets - Chernivtsi ( with the production of design documentation), Chernivtsi region (45230000-8. Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 10 (десяти) банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Сума існуючої заборгованості
Характер існуючої заборгованості
Причина виникнення існуючої заборгованості
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо формату бази даних
Дата подання: 18 березня 2021 13:38
Дата відповіді: 23 березня 2021 14:56
Шановні колеги! В п.6.12.2 Технічного завдання указано: "Структура БД Об’єкту повинна враховувати наступний мінімальний, але не виключний перелік даних (параметрів) про кожний транспортний засіб загальною масою понад 3500 кг, які необхідно збирати, ідентифікувати та зберігати у захищеній базі даних: 14) автоматично розпізнаний передній та задній номерні знаки, або передній номерний знак і номерний знак причепа, напівпричепа та іншого причіпного пристрою – формат текстового рядка; 16) фотознімок номерного знаку великим планом – формат файлу зображення JPEG; Питання - дані з п.14 - це два різних значення, які потрібно зберігати у різних "полях" бази даних. У вимогах вони знаходяться у одному пункті. Просимо роз'яснень Який номер (передній чи задній, згідно умов п.14) необхідно записувати у БД. Чи все ж таки треба зберігати зображення обох номерних знаків?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обох

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-05-010574-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 15 березня 2021 11:37
Внесення змін до тендерної документація (виключення сертифікату ISO:9001)
Пунктом 1.1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату на систему якості ISO (ДСТУ) 9001. Слід зазначити, що система сертифікації якості ISO проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. В Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар. Таким чином, учасник не отримував вказаного сертифікату і законодавчий обов’язок на його отримання відсутній. Таким чином, наявність чи відсутність в учасника даного сертифікату, сама по собі не впливає на надані учасниками послуги, їх якість, і не може по вплинути на результати наданих послуг згідно даного предмету закупівлі, а також жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому й вимога щодо його надання є неправомірною. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи зазначене, просимо Замовника внести зміну до тендерної документації та виключити з вимог надання у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату на систему якості ISO (ДСТУ) 9001
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 15:06
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерної пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника (або учасника, якщо він не є виробником), що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.09.2018 № 9528-р/пк-пз, №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 року та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020.
Окрім цього, звертаємо увагу, що жодним чином в будь-якого учасника відсутні будь-які об’єктивні перешкоди в отриманні Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що створило б перешкоду взяти участь у процедурі закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-03-05-010574-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 15 березня 2021 11:39
Внесення змін до тендерної документації (зменшення суми банківської гарантії)
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 3 % від очікуваної вартості закупівлі, тобто 532 539,00 грн з повним грошовим покриттям, що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі. З метою надання можливості взяти участь більшої кількості учасників, що значно збільшить конкуренцію, , просимо замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваною вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 березня 2021 14:47
Відповідно до вимог ч.1 ст. 25 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон): «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»……«Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі». Отже, Замовник не «обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі», а встановив розмір тендерного забезпечення 3 % від очікуваної вартості закупівлі, виключно, в межах Закону.
Номер вимоги: UA-2021-03-05-010574-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 16 березня 2021 15:42
Щодо зменшення розміру тендерного забезпечення
Відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 3% від очікуваної вартості. Враховуючи, що очікувана вартість становить 17 751 300,00 грн., сума банківської гарантії з повним грошовим покриттям складає 532 539,00 грн., що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та порушує один з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених у статті 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме: “максимальна економія, ефективність та пропорційність”. З метою надання можливості взяти участь у процедурі закупівлі всім бажаючим учасникам, що збільшить конкуренцію, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2021 16:26
Відповідно до вимог ч.1 ст. 25 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон): «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»……«Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі». Отже, Замовник не «обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі», а встановив розмір тендерного забезпечення 3 % від очікуваної вартості закупівлі, виключно, в межах Закону.
Номер вимоги: UA-2021-03-05-010574-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 17 березня 2021 16:59
Внесення змін до тендерної документації: лабораторні дослідження
У Примітці п.5 Відомості обсягів робіт тендерної документації (ст. 75) вказано наступне : В складі розрахунків до тендерної пропозиції Підрядника використати підбір складових для приготування щебенево- піщаної суміші С-7 та С-5, посилаючись на лабораторне заключення, поміщене у його тендерній пропозиції. Після акцептування пропозиції Підрядник погоджує дані розрахунки до Договірної ціни із Замовником.
Оскільки у складі документів тендерної пропозиції, які подає Учасник, відсутнє лабораторне дослідження, просимо Замовника видалити вказане посилання у Примітці до Відомості обсягів робіт, та внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2021 07:26
Ця вимога стосується для Переможця торгів.
Номер вимоги: UA-2021-03-05-010574-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 17 березня 2021 18:44
Про внесення змін до тендерної документації стосовно розміру забезпечення виконання договору
Пунктом 6 розділу VІ тендерної документації вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5,0 % вартості договору про закупівлю. Просимо Замовника зменшити розмір забезпечення виконання договору до 2% для зменшення фінансового навантаження на Учасника і використання коштів на ефективне та швидке виконання договору з надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2021 07:31
Відповідно до вимог ч.3 ст. 27 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон): «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю». Отже, Замовник не «обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі», а встановив забезпечення виконання договору 5 % вартості договору про закупівлю, виключно, в межах Закону.
Номер вимоги: UA-2021-03-05-010574-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 18 березня 2021 10:50
Про внесення змін до тендерної документації з питання зміни розміру тендерного забезпечення
Відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 3% від очікуваної вартості. Враховуючи, що очікувана вартість становить 17 751 300,00 грн., сума банківської гарантії з повним грошовим покриттям складає 532 539,00 грн., що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та порушує один з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених у статті 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме: “максимальна економія, ефективність та пропорційність”. З метою надання можливості взяти участь у процедурі закупівлі всім бажаючим учасникам, що збільшить конкуренцію, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2021 16:26
Відповідно до вимог ч.1 ст. 25 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон): «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»……«Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі». Отже, Замовник не «обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі», а встановив розмір тендерного забезпечення 3 % від очікуваної вартості закупівлі, виключно, в межах Закону.
Номер вимоги: UA-2021-03-05-010574-c.b7
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 18 березня 2021 13:31
Формулювання щодо Довідки про наявність аналогічних проектів
Шановні колеги! Додаток 3 до Тендерної документації, п.3, табл. 3 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) містить формулювання: "*Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (-и) на влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі (зважування в русі), а саме - автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю, що визначають відповідні параметри в діапазоні швидкостей від 10 до 140 км/год з точністю не гірше ніж 10-й клас для маси транспортного засобу і клас F для навантаження на одинарну вісь згідно з ДСТУ OIML R 134-1:2010, враховуючи основні види робіт/послуг згідно з технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі". Відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна документація має забезпечувати організацію закупівлі з дотриманням всіх зазначених принципів. Інтенсивне будівництво в Україні автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю (WIM – Weight in Mition) почалося зовсім недавно у порівнянні із термінами повного циклу робіт( проектування та будування не менш ніж 6-9 місяців) - 2 роки тому. Кількість збудованих таких пунктів є невеликою для країни таких географічних розмірів як Україна - порядка 20 шт., а кількість офіційно введених в експлуатацію - ще менше. Відповідно кількість компаній, що мали можливість прийняти участь в таких роботах досить обмежена. В Україні є багато компаній, що мають досвід розробки та виконання масштабних інфраструктурних проектів, але не зможуть даже прийняти участь у оголошених торгах через таке, явно дискрімінуюче формулювання. Вважаємо цю умову несправедливою, та націленою на штучне обмеження кількості можливих учасників торгів, що автоматично означає - обмеження конкуренції при проведенні торгів. Просимо дати пояснення, згідно яких нормативних документів у тендерній документації з'явилось така умова.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2021 08:24
Відповідно до вимог п.3 ч.1 ст. 16 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон) «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Замовник вимагає наявність аналогічного договору саме за предметом закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-03-05-010574-c.b8
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 23 березня 2021 19:05
Зміни до ТД
На ділянці км 22+400- км 22+600 – розтошований 4-х прогоновий міст через р. Черемош загальною довжиною 140,33 м (км 22+453,269 – км 22+593,599).
З чого випливає, що в якості системи моніторингу зважування в русі на даному об'єкті повинна бути встановлена моствая система WIM. Тоді як значна частина тендерної технічної документації прописана під класичні дорожні WIM системи. Вважаємо за доцільне внести зміни в технічну документацію, відповідні даному об'єкту
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2021 15:52
Замовник розгляну Вашу вимогу та внесе відповідні зміни до ТД.
Номер вимоги: UA-2021-03-05-010574-c.a9
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 24 березня 2021 18:53
Зменшення банківської гарантії забезпечення пропозиції та внесення відповідних змін до тендерної документації
Шановний Замовнику !

У даній процедурі закупівлі розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції складає 3% від очікуваної вартості закупівлі, при цьому Учасник має забезпечити повне покриття банківської гарантії власними коштами. Сума забезпечення тендерної пропозиції є гарантією виконання всіх зобов'язань Учасників, і у даному випадку є досить значною у грошовому вираженні. При цьому, вказані кошти блокуються на банківському рахунку, та не використовуються Замовником, але таким чином ускладнюється можливість участі потенційних Учасників.
Просимо Вас знизити розмір забезпечення тендерної пропозиції до 1% від очікуваної вартості, що, за нашою думкою, достатньо для збереження гарантії для Замовника щодо виконання всіх зобов'язань Учасником. Додатково Замовник надає можливість більшому колу потенційних Учасників взяти Участь у закупівлі, та потенційно знизити вартість закупівлі. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2021 08:09
Відповідно до вимог ч.1 ст. 25 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон): «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»……«Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі». Отже, Замовник не «обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі», а встановив розмір тендерного забезпечення 3 % від очікуваної вартості закупівлі, виключно, в межах Закону.

Документи подані скаржником

23 березня 2021 19:05
вимога до ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-03-05-010574-c.c10
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАККЕТ", Код ЄДРПОУ:42373930
Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі
07.04.2021 р. Скарга: на умови закупівлі в Тендерній документації за відкритою закупівлею «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 22+400 – км 22+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці (з виготовленням проєктної документації), Чернівецька область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАКЕТ ВІМ» Код ЕДРПОУ 43796598 Адреса: Україна, 01103, м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, 6-В Тема: Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі Опис: В Додатку 3, п.3 до Тендерної документації присутня вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів). При цьому дається пояснення, що «*Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (-и) на влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі (зважування в русі), а саме - автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю, що визначають відповідні параметри в діапазоні швидкостей від 10 до 140 км/год з точністю не гірше ніж 10-й клас для маси транспортного засобу і клас F для навантаження на одинарну вісь згідно з ДСТУ OIML R 134-1:2010, враховуючи основні види робіт/послуг згідно з технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.» Оцінка точності автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю підтверджується тільки сертифікатами ДП «Укрметртестстандарт», по результатам сертифікації обладнання. Аналогічну вимогу підтверджує і сам Замовник (текст після таблиці «Відомість обсягів робіт»): Підрядна організація зобов’язана: 1 Отримати Сертифікат метрології по типу В згідно Т3 2 Отримати повторний Сертифікат Метрології по типу F згідно ТЗ 3 Отримати повторний Сертифікат Метрології по типу F на 11 міс. эксплуатації комплексу, згідно ТЗ (текст наведений з граматичними помилками від Замовника). На поточний момент вищевказана вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх вітчизняних підрядників, окрім однієї організації - СП «ТОВ «СЕА Електронікс Україна», яка отримала вказані сертифікати в 2020 році по результатам виконання контракту RSDP-UKD-ICB-3 «Проектування, постачання і монтаж шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу (Пілотний проект з впровадження системи зважування в русі (WIM)). Також Замовник не визнає листи авторизації (або сертифікати) від Виробника обладнання WIM, в якості підтвердження кваліфікації Учасників. Враховуючи вищезазначене, формулювання поняття «Аналогічного договору» в тендерній документації Замовника має бути змінено. Аналогічними договорами мають бути визнані договори на влаштування інфраструктурних дорожніх об’єктів (світлофорів, метеостанцій, систем моніторингу швидкості руху транспортних засобів, тощо. Також, в обов’язковому порядку, фактом підтвердження кваліфікації Учасника має бути визнані листи авторизації (або сертифікати) від Виробника обладнання WIM. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є офіційним представником виробника мостових WIM - компанії PSP Petschacher Software und Projektentwicklungs GmbH (Австрія). Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «ЛАКЕТ ВІМ» не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-03-05-010574-c.a11
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАККЕТ", Код ЄДРПОУ:42373930
Дата подання: 08 квітня 2021 18:33
Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі
№ 08-04/075 «08» квітня 2021 р. Скарга: на умови закупівлі в Тендерній документації за відкритою закупівлею «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 22+400 – км 22+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці (з виготовленням проєктної документації), Чернівецька область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКЕТ» Код ЕДРПОУ 42373930 Адреса: 03150 м. Київ вул. Предславинська 34-Б оф.107 Тема: Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі Опис: В Додатку 3, п.3 до Тендерної документації присутня вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів). При цьому дається пояснення, що «*Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (-и) на влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі (зважування в русі), а саме - автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю, що визначають відповідні параметри в діапазоні швидкостей від 10 до 140 км/год з точністю не гірше ніж 10-й клас для маси транспортного засобу і клас F для навантаження на одинарну вісь згідно з ДСТУ OIML R 134-1:2010, враховуючи основні види робіт/послуг згідно з технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.» Оцінка точності автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю підтверджується тільки сертифікатами ДП «Укрметртестстандарт», по результатам сертифікації обладнання. Аналогічну вимогу підтверджує і сам Замовник (текст після таблиці «Відомість обсягів робіт»): Підрядна організація зобов’язана: 1 Отримати Сертифікат метрології по типу В згідно Т3. 2 Отримати повторний Сертифікат Метрології по типу F згідно ТЗ. 3 Отримати повторний Сертифікат Метрології по типу F на 11 міс. эксплуатації комплексу, згідно ТЗ. На поточний момент вищевказана вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх вітчизняних підрядників, окрім однієї організації - СП «ТОВ «СЕА Електронікс Україна», яка отримала вказані сертифікати в 2020 році по результатам виконання контракту RSDP-UKD-ICB-3 «Проектування, постачання і монтаж шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу (Пілотний проект з впровадження системи зважування в русі (WIM)). Також Замовник не визнає листи авторизації або сертифікати про проходження стажування від Виробника обладнання WIM, в якості підтвердження кваліфікації Учасників. Враховуючи вищезазначене, формулювання поняття «Аналогічного договору» в тендерній документації Замовника має бути змінено. Аналогічними договорами мають бути визнані договори на влаштування інфраструктурних дорожніх об’єктів (світлофорів, метеостанцій, систем моніторингу швидкості руху транспортних засобів, тощо. Також, в обов’язковому порядку, фактом підтвердження кваліфікації Учасника мають бути визнані листи авторизації (або сертифікати) від Виробника обладнання WIM, які видаються Виробником по результатам стажування працівників компанії в проектуванні та монтажі обладнання. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є офіційним дистриб’ютором Європейського виробника обладнання WIM мостового базування, що передбачає гарантії точності, а також проведення Виробником робіт по шеф-проектуванню, шефмонтажу та калібруванню обладнання. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «ЛАКЕТ» не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Очікується

Документи подані скаржником

07 квітня 2021 20:04
76_07.04.2021_Скарга.pdf

Документи подані скаржником

08 квітня 2021 15:29
075_08.04.2021_скарга.pdf
09 квітня 2021 10:51
1617915181550107.pdf