Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації (заявка 584/02-60)
Очікувана вартість
5 427 150,36 EUR
UA-2021-03-05-010269-c 4a4b858f3e574904a6e44c6ce089dd2b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чернышук Андрей

(044)-454-37-64 tender@antonov.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНТОНОВ"
Код ЄДРПОУ: 14307529
Вебсайт: http://antonov.com/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, вул. Академіка Туполєва, 1, м. КИЇВ
Контактна особа: Чернышук Андрей
(044)-454-37-64
tender@antonov.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 23 березня 2021 13:36
Очікувана вартість: 5 427 150,36 EUR без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 135,75 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2021 17:26
1.2.1. Вимоги до страхового покриття 04.03.21.xlsx
05 березня 2021 17:26
1.2.9. Лист на розкриття ринку (Лист-призначення) 04.03.21.docx
05 березня 2021 17:26
1. Конкурсна документац_я щодо ав_ац_йного страхуванняна 2021-2022рр.docx
05 березня 2021 17:26
1.3.1.3. Проект Додаток 1. Терм_ни _ визначення (КАСКО).docx
05 березня 2021 17:26
1.3.1.1. Проект ДУ до Договору ОСПС (КАСКО).doc
05 березня 2021 17:26
1.2. Додаток 2 Техн_чн_ як_сн_ та к_льк_сн_ характеристики предмету закуп_вл_ 04.docx
05 березня 2021 17:26
1.3.1.4. Проект Додаток 2. Тексти виключень (застережень).docx
05 березня 2021 17:26
1.3.2.3. Проект Додаток 1. Терм_ни _ визначення (В_дпов_дальн_сть).docx
05 березня 2021 17:26
1.3.3.1. Проект ДУ ОС член_в ек_пажу.docx
05 березня 2021 17:26
1.3.2.4. Проект Додаток 2. Тексти виключень (застережень).docx
05 березня 2021 17:26
1.3.3. Проект Договору ОС член_в ек_пажу.docx
05 березня 2021 17:26
1.3.3.2. Проект Додатку до ДУ ОС член_в ек_пажу.docx
05 березня 2021 17:26
1.3.1.2. Проект ДУ до Договору ОСПС (КАСКО).doc
05 березня 2021 17:26
1.5. Вимоги до банк_вських гарант_й.docx
05 березня 2021 17:26
1.4. Форма Конкурсної пропозиц_ї.docx
05 березня 2021 17:26
1.1. Додаток 1 Квал_ф_кац_йн_ критер_ї 04.03.21.docx
05 березня 2021 17:26
1.4.1. Форма Розрахунок страхових сум 04.03.21.xlsx
05 березня 2021 17:26
1.3.2.1. Проект ДУ до Договору ОСВПС (В_дпов_дальн_сть).doc
05 березня 2021 17:26
1.3.2. Проект Договору ОСВПС (В_дпов_дальн_сть).docx
05 березня 2021 17:26
1.3.1. Проект Договору ОСПС (КАСКО).docx
05 березня 2021 17:25
1.3.2.2. Проект ДУ до Договору ОСВПС (В_дпов_дальн_сть).doc
05 березня 2021 17:25
1.6. Догов_р конф_денц_йност_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зауваження та пропозиції щодо форми та змісту «Листа на розкриття ринку/листа призначення » (файл 1.2.9. в складі Тендерної документації) ) ):
Дата подання: 09 березня 2021 15:33
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:17
- Видача листів у запропонованій формі повинна відбуватись однією датою, оскільки останній абзац повідомляє про те, що «цей лист відміняє та замінює усі попередні повноваження», що означатиме, що кожен наступний лист (за датою) замінюватиме попередній і буде лише один брокер на ринку з відповідними повноваженнями (останній). Пропонуємо встановити в тендерній документації, що листи всім брокерам мають бути видані однією датою. - Встановлений в проекті листа конкретний перелік андерайтерів для котирування не містить вичерпний перелік андерайтерів, які потенційно можуть прокотирувати ризик та не передбачає зрозумілий порядок розподілу андерайтерів за видами покриття, до того ж фактично обмежує закупівлю необхідністю здійсненння перестрахування у конкретних субєктів господарювання . Пропонуємо змінити форму листа в складі тендерної документації без вказання переліку андерайтерів. - Прохання пояснити застосування слова «exclusive» у першому абзаці – слово «exclusive» використовується лише у разі призначення ексклюзивного брокера, який може бути лише один (для того, щоб андерайтери спілкувались з ним ексклюзивно). Дане слово вводить в оману андерайтерів та може дискредитувати Замовника. Пропонуємо розглянути можливість зміни форми листа в складі тендерної документації без вживання слова «exclusive».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Від імені Державного підприємства «АНТОНОВ» висловлюємо свою повагу, щиру вдячність за проявлену зацікавленість щодо участі в торгах та у відповідь на Ваші запитання повідомляємо наступне:
- щодо дати листів про розкриття ринку страхування (листів-призначення) – ДП «АНТОНОВ» погоджується із запропонованою пропозицією, що усі листи брокерам про розкриття ринку страхування (листи-призначення) мають бути видані однією датою для недопущення відміни та заміни усіх попередньо наданих повноважень брокерам.
В рамках проведення процедури торгів № UA-2021-03-05-010269-c на торговельному майданчику «Prozorro» ДП «АНТОНОВ» на поточний момент було надано лише два листи-призначення для двох окремих брокерів – від 05.03.2021р. №584/2726-21 та від 05.03.2021р. №584/2728-21. З урахуванням тих обставин, що реєстрація вихідних листів на ДП «АНТОНОВ» здійснюється з використанням автоматизованих систем обліку та електронного присвоєння номерів, ДП «АНТОНОВ» приймає рішення, що надання листів-призначення в майбутньому для будь-яких інших брокерів під час проведення закупівлі здійснюватиметься виключно з присвоєнням дати – 05.03.2021р. та за вихідним номером – №584/2726-21 або №584/2728-21. При цьому ДП «АНТОНОВ» засвідчує, що повноваження надані брокерам листами-призначеннями від 05.03.2021р. №584/2726-21 та від 05.03.2021р. №584/2728-21, є діючими та рівними по відношенню до кожного з брокерів, яким надані такі листи.

- щодо переліку андерайтерів – листи брокерам про розкриття ринку страхування (листи-призначення) не містять вимоги (обмеження) щодо здійснення перестрахування у конкретних суб’єктів господарювання. У листах мітиться лише прохання до визначеного переліку андерайтерів щодо надання дорадчих і консультаційних послуг, а також допоміжних послуг з питань перестрахування відповідно до наданих інструкцій у перехідний період, тобто на період проведення конкурентної процедури закупівлі (тендеру) для розміщення програм авіаційного страхування ДП «АНТОНОВ», дія яких починається з 01 квітня 2021 року. Додатково повідомляємо, що під час проведення передтендерних консультацій з брокерами з перестрахування зауважень до тексту листа(ів) не було. Враховуючи те, що листи вже надані брокерам, які звертались, виправлення тексту є недоцільним з метою недопущення будь-яких непорозумінь на міжнародному ринку.

- щодо застосування слова «exclusive» у листах про розкриття ринку страхування (листах-призначеннях) – дійсним повідомляємо, що надання повноважень брокерам згідно листів-призначень здійснюється виключно в рамках конкурентної процедури закупівлі (тендеру) для розміщення програм авіаційного страхування ДП «АНТОНОВ», дія яких починається з 01 квітня 2021 року. Необхідність проведення окремої конкурентної процедури закупівлі (тендеру) передбачена чинними законодавчо-нормативними вимогами ДП «АНТОНОВ» та керівного органу управління – Державним концерном «Укроборонпром». Даний тендер передбачає публічний відбір (пере)страхового брокера та локального страховика із використанням електронного торговельного майданчику через механізм встановлення відповідних кваліфікаційних вимог (критеріїв). Зважаючи на зазначені обставини, застосування слова «exclusive» у листах про розкриття ринку страхування (листах-призначеннях) посвідчує лише факт надання таких листів обмеженому колу брокерів, які відповідають відповідним кваліфікаційним вимогам. При цьому, значення слова «exclusive» у листах про розкриття ринку страхування (листах-призначеннях) не потрібно трактувати, як поняття «один / єдиний». ДП «АНТОНОВ» підтверджує, що жоден брокер згідно повноважень, наданих йому листами від 05.03.2021р. №584/2726-21 та від 05.03.2021р. №584/2728-21, не має права вважати себе єдиним та ексклюзивним («sole and exclusive») призначеним брокером ДП «АНТОНОВ» до моменту завершення тендеру та відбору (вибору) (пере)страхового брокера і локального страховика. Призначення єдиного та ексклюзивного брокера, що буде здійснювати розміщення та обслуговування авіаційної програми на період з 01 квітня 2021 р. до 31 березня 2022 р., буде підтверджено ДП «АНТОНОВ» окремо та письмово. З урахуванням зазначених обставин та наданих пояснень, ДП «АНТОНОВ» вважає, що виправлення тексту листів, які вже надані брокерам, є недоцільним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-05-010269-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ВІЙСЬКОВО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ», Код ЄДРПОУ:31304718
Дата подання: 15 березня 2021 15:26
Вимога щодо закупівлі UA-2021-03-05-010269-c
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ВІЙСЬКОВО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ» (ПрАТ «УВСК»), вивчивши та проаналізувавши вимоги конкурсної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 66510000 – 8 «Страхові послуги» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-05-010269-c), що оголошена 05.03.2021р., звертається з вимогою / проханням переглянути умови конкурсної документації в частині кваліфікаційних критеріїв відбору страхової компанії, а саме:

1. Основним кваліфікаційним критерієм визначити досвід страхової компанії в обслуговуванні парку повітряних суден ДП «АНТОНОВ».
ПрАТ «УВСК» здійснювало страхування авіаційних ризиків ДП «АНТОНОВ» в період з 01.07.2007 року по 31.12.2012 року (включно).
Страхування включало всі ризики під час виконання різних видів польотів - комерційні перевезення, випробувальні польоти експериментальних повітряних суден, показові і демонстраційні польоти під час участі в міжнародних авіаційних показах, салонах, виставках.
За весь час співробітництва, ПрАТ «УВСК» проявляло професіоналізм в усіх питаннях, надавало цілодобове обслуговування в форматі «24/7». Всі страхові випадки, що були заявлені, своєчасно розслідувалися та проводилися виплати страхових відшкодувань в строки і на умовах укладених договорів страхування.

2. Вимоги до фінансової спроможності страхових компаній визначити у відповідності до вимог, які встановлюються чинним законодавством України та виконання яких контролює Національний Банк України – державний регулятор в сфері надання страхових послуг.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)» №913 від 07.12.2016 (далі — Ліцензійні умови), встановлено вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом (страховою компанією / фінансовою установою). Відповідно до пункту 34 Ліцензійних умов, фінансова установа зобов’язана на будь-яку дату дотримуватися обов’язкових критеріїв i нормативів достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій, додержання інших показників i вимог, що обмежують ризики за операціями з фінансовими активами, установлених законами та/або нормативно-правовими актами Нацкомфінпослуг, а також вимог законодавства щодо формування резервного капіталу та інших обов’язкових резервів. Розпорядженням Нацкомфінпослуг від 07.06.2018р. № 850 затверджено «Положення про обов’язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика». Жодним нормативно-правовим актом, що регулює страхову діяльність в Україні, не передбачено (не встановлено) відповідність фінансових показників страхової компанії певним значенням, а також не визначено їх мінімального та/або максимального значення, що їх мали б виконувати страхові компанії, тим більше, за дотримання (або не дотримання) яких надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори страхування.

Вимагаємо / просимо внести вищезазначені зміни до умов конкурсної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 16:44
«Доброго дня!
Від імені Державного підприємства «АНТОНОВ» висловлюємо свою повагу, щиру вдячність за проявлену зацікавленість щодо участі в торгах та у відповідь на Вашу вимогу / проханням переглянути умови Конкурсної документації в частині кваліфікаційних критеріїв відбору страхової компанії повідомляємо наступне:
щодо вимоги / прохання визначити основним кваліфікаційним критерієм досвід страхової компанії в обслуговуванні парку повітряних суден ДП «АНТОНОВ» – ДП «АНТОНОВ» відхиляє дану вимогу / прохання.
Її прийняття обмежить кількість потенційних учасників закупівлі до кола страховиків, які забезпечували/ють чинність страхового покриття авіаційних ризиків підприємства у минулому та/або в даний час, що суперечитиме принципам здійснення закупівлі, а саме – добросовісній конкуренції, максимальній економії та ефективності, недискримінації учасників закупівлі.

щодо вимоги / прохання визначити вимоги до фінансової спроможності страхових компаній у відповідності до норм, які встановлюються чинним законодавством України та виконання яких контролює Національний Банк України – ДП «АНТОНОВ» відхиляє дану вимогу / прохання.
Згідно внутрішніх нормативних документів Конкурсна документація розробляється та затверджується підприємством самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі та з обов’язковим установленням кваліфікаційних вимог до учасників для забезпечення закупки належної якості у професійного та доброчесного постачальника. Усі кваліфікаційні критерії були введені для встановлення спроможності (компетенції) учасників закупівлі виконати свої зобов’язання в повному обсязі та відповідно для мінімізації ризиків, а також погоджені з керівним органом управління підприємства – ДК «Укроборонпром». Зважаючи на те, що ДП «АНТОНОВ» закуповує послуги з обов’язкового авіаційного страхування попередньою загальною вартістю у понад 5,4 млн. євро та максимальним лімітом відповідальності страховика у понад 7 млрд. євро, критерії до страховиків були встановленні рівні, відповідність якому може певною мірою гарантувати максимально ефективне використання коштів. У зв’язку з чим, обов’язковою вимогою Конкурсної документації передбачено необхідність забезпечити перестрахування не менше ніж 99% загальної страхової суми закупівлі на міжнародному ринку страхових послуг в компаніях з мінімальним міжнародним рейтингом А-, А, А+. Відповідно з метою забезпечення якісного страхового покриття і по відношенню до 1% страхових ризиків, що потенційно залишаться застрахованими в Україні, подібні критерії також встановлено і до страховиків – потенційних учасників закупівлі. Крім цього, першочергово саме страховик отримує усі суми страхових платежів від замовника та в подальшому перераховує належну частину іншим учасникам системи перестрахування ризиків, у зв’язку з чим страховик має бути доброчесним та відповідати найвищим критеріям фінансової стійкості. Враховуючи ступінь відповідальності за ефективне використання державних коштів, законодавчі зміни щодо перепідпорядкування контролю за діяльністю страховиків до НБУ та плановим посиленням нормативних вимог до страховиків, вважаємо, що вимоги до фінансової спроможності страхових компаній встановлені на рівні, достатньому для вибору професійного та доброчесного постачальника.
Номер вимоги: UA-2021-03-05-010269-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРЕДСТАВНИЦТВО "ЮНАЙТЕД ІНШУЕРЕНС БРОУКЕРЗ ЛІМІТЕД" , Код ЄДРПОУ:26603960
Дата подання: 16 березня 2021 11:15
Про необхідність скасування вимоги, встановленої п. 30 Додатку 1 до Розділу ІІ, Додатку № 1 до Конкурсної документації на закупівлю
Відповідно до п. 30 Додатку 1 до Розділу ІІ, Додатку № 1 до Конкурсної документації на закупівлю ДК 021:2015 Код 66510000 - 8 «Страхові послуги»: Послуги з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації: обов'язкове страхування цивільних повітряних суден; обов'язкове страхування відповідальності авіаційного перевізника за шкоду, заподіяну пасажирам, багажу, вантажу і пошті; обов'язкове страхування відповідальності експлуатанта цивільного повітряного судна комерційної авіації за шкоду, заподіяну третім особам; обов'язкове страхування відповідальності розробників, виробників цивільної авіаційної техніки, організацій з технічного обслуговування, що мають право проводити випробувальні польоти, за шкоду, заподіяну третім особам; обов'язкове страхування відповідальності навчального закладу під час виконання навчально-тренувальних польотів за шкоду, заподіяну третім особам; обов'язкове страхування членів екіпажу повітряного судна та іншого авіаційного персоналу встановлено, що Учасник зобов’язаний подати:
«Гарантійний лист від Учасника-Переможця про те, що Учасник зобов’язується протягом 15 робочих днів з моменту укладення Договорів щодо страхування ПС (АвіаКАСКО) та страхування відповідальності розкрити структуру страхового тарифу за його складовими:
− нетто-премія (тариф) міжнародного страхового ринку з підтвердженням – скан-копіями сліпів або ковер-нотів, підготовлених брокером Ллойдс та лідером-андерайтером або лідерами-андерайтерами окремо за всіма ризиками;
− комісія брокера, який розміщує ризик (відсоток або сума; розділ частки резидента та нерезидента);
− комісія страховика (страхової компанії).»

Водночас, незважаючи на вищезазначені вимоги, не встановлено будь-яких нормативно-правових обґрунтувань, а також параметрів щодо можливого та достатнього рівня таких комісій, утримань та відрахувань відповідно до чинного законодавства, не визначено ніяких параметрів для урахування нормативних витрат на ведення справ для страхових і перестрахових компаній, резервів витрат та виплат, гарантійних фондів і інших відрахувань, передбачених нормативами і законодавством різних країн (у т.ч., відповідно до законів, постанов, розпоряджень і нормативіврізниїх країн, у т.ч. КМУ і НБУ, правил міжнародного ринку тощо), не встановлено інших нормативів на критичні чи катастрофічні збитки і події, як це передбачають міжнародні правила і норми, тощо.

Отже, на жаль, такий підхід, який не обгрунтований нічим, крім бажання отримати конфіденційну комерційну інформацію конкурентів у осіб, які консультували замовника при встановленні такого роду вимог, не тільки унеможливлює для страховиків і брокерів розуміння того, яким чином треба формувати страховий і перестраховий тариф, щоб він відповідав «очікуванням», так і вимогам щодо його подальшого забезпечення у процесі страхування і перестрахування.

Крім того, така непродумана постановка завдання унеможливлює процес звітування перед замовником і, у подальшому, контролюючими органами і органами нагляду за страховю і перестраховою діяльністю, формування страхових і перестрахових резервів і фондів, а також є порушенням комерційної таємниці на угоду певних комерційних структур, які матимуть у подальшому доступ до подібної інформації через її неконтрольоване розкриття, у тому числі для непідзвітного «контролю».

Тому, можна остаточно стверджувати, що такі вимоги явно дискредитують учасників процесу страхування і перестрахування, які матимуть необхідність звітувати у подібній викривленій формі, а також ставить учасників, які мають намір виграти тендер і виконувати договори страхування, проте не мають намірів розкривати конфіденційну інформацію перед конкурентами, у неконкурентне положення, де ясі інші учасники ринку, які не приймають участь у закупівлі, без розкриття власної подібної інформації та неконтрольовано будуть критикувати без будь-яких обмежень подібну інформацію учасника, не надаючи відповідної своєї інформації для порівняння чи аналізу.

Слід звернути увагу, шо, відповідно до міжнародної практики, у тому числі, інформація щодо формування структури ціни конкретної послуги конкретного учасника ринку є захищеною FCA, який здійснює регулювання ринку фінансових послуг у Великобританії, а подібні вимоги виглядають як такі, що встановлені на підставі (непрофесійної) думки когось із учасників процесу, які не знайшли можливості прийняти участь у тендері раніше, проте , через консультації з учасниками, хотіли отримати доступ до певної інформації щодо процесів страхування і перестрахування, які вони не мали можливості вивчити і проаналізувати без допомоги залучених до процесу осіб.

Ураховуючи вищезазначене, а також незрозумілий характер впливу необхідності інформаційного висвітлення і формування даних відповідно до запропонованої структури, її «обмеженого» пояснення, а також використання «сформованих» таким чином даних для можливості оцінки пропозиції (чи іншої оцінки?), яка уже буде подана і прийнята на час «розкриття» таких даних (при цьому, єдиним критерієм оцінки пропозиції відповідно до законодавства буде її загальна вартість (ціна)), вважаємо за необхідне вилучити дану вимогу, як незрозумілу, дискредитаційну, необґрунтовану та таку, що порушує загальноприйнятні на міжнародному ринку страхування та перестрахування принципи захисту конфіденційної комерційної інформації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 16:48
«Доброго дня!
Від імені Державного підприємства «АНТОНОВ» висловлюємо свою повагу, щиру вдячність за проявлену зацікавленість щодо участі в торгах та у відповідь на Вашу вимогу / проханням переглянути умови Конкурсної документації повідомляємо наступне:
щодо вимоги про необхідність скасування норм, встановлених п. 30 Додатку 1 до Розділу ІІ, Додатку № 1 до Конкурсної документації – ДП «АНТОНОВ» відхиляє дану вимогу.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога згідно п. 30 Додатку 1 до Розділу ІІ, Додатку № 1 до Конкурсної документації встановлена виключно по відношенню до Учасника-Переможця і публічне розкриття на електронному майданчику певної конфіденційної комерційної інформації Учасника-Переможця не вимагається. Наголошуємо, що лише Учасник-Переможець зобов’язується протягом 15 робочих днів з моменту укладення відповідних договорів страхування розкрити структуру страхового тарифу за його складовими замовнику – ДП «АНТОНОВ». ДП «АНТОНОВ» та усі посадові особи ДП «АНТОНОВ», які будуть працювати з конфіденційною інформацією Учасника-Переможця, зобов’язуються здійснити усі необхідні заходи, що запобігають розголошенню такої інформації, забезпечують її конфіденційність, та використовуватимуть її виключно в рамках контролю виконання відповідних договорів страхування. Для уникнення розповсюдження будь-якої конфіденційної комерційної інформації Учасника-Переможця та неконтрольованого її розкриття третім особам, ДП «АНТОНОВ» не заперечує щодо включення до умов договорів страхування окремих вимог, пов’язаних із забезпеченням і захистом конфіденційної інформації».
Номер вимоги: UA-2021-03-05-010269-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:33908322
Дата подання: 16 березня 2021 11:54
Про необхідність скасування вимоги, встановленої п. 30 Додатку 1 до Розділу ІІ, Додатку № 1 до Конкурсної документації на закупівлю
Відповідно до п. 30 Додатку 1 до Розділу ІІ, Додатку № 1 до Конкурсної документації на закупівлю ДК 021:2015 Код 66510000 - 8 «Страхові послуги»: Послуги з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації: обов'язкове страхування цивільних повітряних суден; обов'язкове страхування відповідальності авіаційного перевізника за шкоду, заподіяну пасажирам, багажу, вантажу і пошті; обов'язкове страхування відповідальності експлуатанта цивільного повітряного судна комерційної авіації за шкоду, заподіяну третім особам; обов'язкове страхування відповідальності розробників, виробників цивільної авіаційної техніки, організацій з технічного обслуговування, що мають право проводити випробувальні польоти, за шкоду, заподіяну третім особам; обов'язкове страхування відповідальності навчального закладу під час виконання навчально-тренувальних польотів за шкоду, заподіяну третім особам; обов'язкове страхування членів екіпажу повітряного судна та іншого авіаційного персоналу встановлено, що Учасник зобов’язаний подати: «Гарантійний лист від Учасника-Переможця про те, що Учасник зобов’язується протягом 15 робочих днів з моменту укладення Договорів щодо страхування ПС (АвіаКАСКО) та страхування відповідальності розкрити структуру страхового тарифу за його складовими: − нетто-премія (тариф) міжнародного страхового ринку з підтвердженням – скан-копіями сліпів або ковер-нотів, підготовлених брокером Ллойдс та лідером-андерайтером або лідерами-андерайтерами окремо за всіма ризиками; − комісія брокера, який розміщує ризик (відсоток або сума; розділ частки резидента та нерезидента); − комісія страховика (страхової компанії).» Водночас, незважаючи на вищезазначені вимоги, не встановлено будь-яких нормативно-правових обґрунтувань, а також параметрів щодо можливого та достатнього рівня таких комісій, утримань та відрахувань відповідно до чинного законодавства, не визначено ніяких параметрів для урахування нормативних витрат на ведення справ для страхових і перестрахових компаній, резервів витрат та виплат, гарантійних фондів і інших відрахувань, передбачених нормативами і законодавством різних країн (у т.ч., відповідно до законів, постанов, розпоряджень і нормативіврізниїх країн, у т.ч. КМУ і НБУ, правил міжнародного ринку тощо), не встановлено інших нормативів на критичні чи катастрофічні збитки і події, як це передбачають міжнародні правила і норми, тощо. Отже, на жаль, такий підхід, який не обгрунтований нічим, крім бажання отримати конфіденційну комерційну інформацію конкурентів у осіб, які консультували замовника при встановленні такого роду вимог, не тільки унеможливлює для страховиків і брокерів розуміння того, яким чином треба формувати страховий і перестраховий тариф, щоб він відповідав «очікуванням», так і вимогам щодо його подальшого забезпечення у процесі страхування і перестрахування. Крім того, така непродумана постановка завдання унеможливлює процес звітування перед замовником і, у подальшому, контролюючими органами і органами нагляду за страховю і перестраховою діяльністю, формування страхових і перестрахових резервів і фондів, а також є порушенням комерційної таємниці на угоду певних комерційних структур, які матимуть у подальшому доступ до подібної інформації через її неконтрольоване розкриття, у тому числі для непідзвітного «контролю». Тому, можна остаточно стверджувати, що такі вимоги явно дискредитують учасників процесу страхування і перестрахування, які матимуть необхідність звітувати у подібній викривленій формі, а також ставить учасників, які мають намір виграти тендер і виконувати договори страхування, проте не мають намірів розкривати конфіденційну інформацію перед конкурентами, у неконкурентне положення, де ясі інші учасники ринку, які не приймають участь у закупівлі, без розкриття власної подібної інформації та неконтрольовано будуть критикувати без будь-яких обмежень подібну інформацію учасника, не надаючи відповідної своєї інформації для порівняння чи аналізу. Слід звернути увагу, шо, відповідно до міжнародної практики, у тому числі, інформація щодо формування структури ціни конкретної послуги конкретного учасника ринку є захищеною FCA, який здійснює регулювання ринку фінансових послуг у Великобританії, а подібні вимоги виглядають як такі, що встановлені на підставі (непрофесійної) думки когось із учасників процесу, які не знайшли можливості прийняти участь у тендері раніше, проте , через консультації з учасниками, хотіли отримати доступ до певної інформації щодо процесів страхування і перестрахування, які вони не мали можливості вивчити і проаналізувати без допомоги залучених до процесу осіб. Ураховуючи вищезазначене, а також незрозумілий характер впливу необхідності інформаційного висвітлення і формування даних відповідно до запропонованої структури, її «обмеженого» пояснення, а також використання «сформованих» таким чином даних для можливості оцінки пропозиції (чи іншої оцінки?), яка уже буде подана і прийнята на час «розкриття» таких даних (при цьому, єдиним критерієм оцінки пропозиції відповідно до законодавства буде її загальна вартість (ціна)), вважаємо за необхідне вилучити дану вимогу, як незрозумілу, дискредитаційну, необґрунтовану та таку, що порушує загальноприйнятні на міжнародному ринку страхування та перестрахування принципи захисту конфіденційної комерційної інформації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 16:49
«Доброго дня!
Від імені Державного підприємства «АНТОНОВ» висловлюємо свою повагу, щиру вдячність за проявлену зацікавленість щодо участі в торгах та у відповідь на Вашу вимогу / проханням переглянути умови Конкурсної документації повідомляємо наступне:
щодо вимоги про необхідність скасування норм, встановлених п. 30 Додатку 1 до Розділу ІІ, Додатку № 1 до Конкурсної документації – ДП «АНТОНОВ» відхиляє дану вимогу.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога згідно п. 30 Додатку 1 до Розділу ІІ, Додатку № 1 до Конкурсної документації встановлена виключно по відношенню до Учасника-Переможця і публічне розкриття на електронному майданчику певної конфіденційної комерційної інформації Учасника-Переможця не вимагається. Наголошуємо, що лише Учасник-Переможець зобов’язується протягом 15 робочих днів з моменту укладення відповідних договорів страхування розкрити структуру страхового тарифу за його складовими замовнику – ДП «АНТОНОВ». ДП «АНТОНОВ» та усі посадові особи ДП «АНТОНОВ», які будуть працювати з конфіденційною інформацією Учасника-Переможця, зобов’язуються здійснити усі необхідні заходи, що запобігають розголошенню такої інформації, забезпечують її конфіденційність, та використовуватимуть її виключно в рамках контролю виконання відповідних договорів страхування. Для уникнення розповсюдження будь-якої конфіденційної комерційної інформації Учасника-Переможця та неконтрольованого її розкриття третім особам, ДП «АНТОНОВ» не заперечує щодо включення до умов договорів страхування окремих вимог, пов’язаних із забезпеченням і захистом конфіденційної інформації».
Номер вимоги: UA-2021-03-05-010269-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:33908322
Дата подання: 29 березня 2021 22:33
СКАРГА На рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
05 березня 2021 року ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АНТОНОВ», ідентифікаційний код: 14307529 (далі – «Замовник» або «ДП «АНТОНОВ») було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-05-010269-c. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 «66510000-8 – Страхові послуги (послуги з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації)».
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», ідентифікаційний код: 33908322, адреса місцезнаходження: Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, 154, 03056 (далі – ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» або «Скаржник») ознайомившись з вимогами закупівлі та вимогами Замовника згідно Конкурсної документації на закупівлю (затвердженої Рішенням Відповідальної особи №704 від 05.03. 2020 р.) (далі – конкурсна документація) ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» подало свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог законодавства та конкурсної документації.
Відповідно до Рішення відповідальної особи Замовника №759 від 25.03.2021 було прийняте рішення про обрання переможцем конкурсу Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «БУСІН» (ЄДРПОУ 19492371) (далі - ПРАТ "СК "БУСІН") з ціною 4 545 533,27 євро, пропозиція якого, нібито, відповідає умовам конкурсної документації та є найбільш економічно вигідною.
ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Скаржника, як учасника Процедури закупівлі, який реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а також на об'єктивний та неупереджений розгляд пропозиції відповідно до вимог конкурсної документації, з наступних підстав:

1. На момент проведення аукціону, а саме станом на 23.03.2021 року, ПРАТ "СК "БУСІН" у складі конкурсної пропозиції було завантажено документи, які фактично не відповідали вимогам Конкурсної документації Замовника стосовно страхового та перестрахового покриття, та дана пропозиція не могла бути прийнята та допущена Замовником до проведення Аукціону.
Так, зокрема, конкурсна пропозиція ПРАТ "СК "БУСІН" не відповідала наступним вимогам конкурсної документації:
1.1 Відповідно до Додатку № 2.1.1 до Конкурсної документації, а саме закладка «Відповідальність» рядок «Загальний розмір страхової суми (Єдиний комбінований ліміт відповідальності), еквівалент Євро» Замовник вимагав надати загальний ліміт відповідальності (включаючи військові ризики) у розмірі 1 110 000 000 Євро.
Натомість в конкурсній пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН" було відсутнє перестрахування військових ризиків відповідальності понад ліміт 250 000 000 Євро, а саме відповідно до абзацу 5, сторінка 4 сліпу B0801Q21841A21 (файл 2.27.1 Сліп HULL_Liab.pdf) суб-ліміт відповідальності за військовими ризиками (застереження AVN52E) було встановлено на рівні 250 000 000 Євро.

1.2. Відповідно до Додатку № 2.1.1 до Конкурсної документації, а саме закладка «КАСКО» рядок «Франшиза», замовником було передбачено франшизу (частина збитку що не відшкодовується) у наступних розмірах: 215 000 Євро – стосовно Ан225 та Ан178; 85 000 Євро – стосовно Ан124; 45 000 Євро – стосовно Ан22, Ан74, Ан26 та Ан28.
В поданій конкурсній пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН" на сторінці 4 сліпу B0801Q21841A21 (файл 2.27.1 Сліп HULL_Liab.pdf) у розділі «DEDUCTIBLES» / «ФРАНШИЗИ» передбачено франшизу на всі повітряні судна у розмірі 440 000 Євро на кожне повітряне судно.
Це вказує на той факт, що франшиза зазначена в конкурсній пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН" більше ніж в двічі перевищувала розміри максимальної франшизи, встановленої вимогами Конкурсної документації Замовника.

1.3. Відповідно до Додатку № 2.1.1 до Конкурсної документації, а саме закладка «КАСКО», рядок «Географічні межі дії страхування» Замовником було передбачено виключення лише 6-ти країн: «весь світ, виключаючи Судан, Північну Корею, Сирію, Ємен, Кубу, Іран.»
Проте, на сторінці 3 сліпу B0801Q21845A21 (файл 2.27.1 Сліп HULL_Liab.pdf) у розділі «GEOGRAPHICAL LIMITS» / «ГЕОГРАФІЧНІ МЕЖІ» передбачено застосування застережeння LSW617H, яким виключено 30 країн і регіонів (у тому числі, Ірак і Афганістан).
Отже, географічні межі дії перестрахування, зазначені в конкурсній пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН" були значно вужчі ніж ті, що було встановлено вимогами Конкурсної документації Замовника.

1.4. Таблиця №2, Додатку № 2.1.1 до Конкурсної документації, а саме закладка «КАСКО», рядок «Види польотів на ПС» передбачає інформацію про польоти в рамках програми SALIS, яка призначена для перевезення вантажів подвійного і військового призначення для держав-членів НАТО.
Але в своїй конкурсній пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН", а саме абз. 18 на сторінці 11 сліпу B0801Q21841A21, підтверджено погодження андерайтером на покриття лише перевезення небезпечних вантажів за класифікацією IATA.
Відповідно в конкурсній пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН" було відсутнє підтвердження покриття перевезення вантажів подвійного та військового призначення.

1.5. Відповідно до п.4 Розділу 3. Інструкції з підготовки Конкурсної пропозиції Замовника «Конкурсні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття Конкурсних пропозицій.»
У складі конкурсної пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН", у документі біля печатки андерайтингового агентства GLOBAL AEROSPACE ‘C’ справа зверху є позначка “17/03/21”, а знизу справа «QUOTE VALID 7 DAYS» – після 24.03.21 підпис є недійсним.
Отже, термін дії Конкурсної пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН" не відповідав вимогам Конкурсної документації Замовника.

1.6. У графі «REINSURED» / «ПЕРЕСТРАХУВАЛЬНИК», сторінка 2 сліпу B0801Q21841A21 не зазначено назви Учасника (визначено «TBA» / «Додатково буде підтверджено»), що означає, що це котирування видане не для Учасника. Отже, було відсутнє підтвердження, що сліпи видані брокером Willis та підписані андерайтерами щодо перестрахування ризиків були надані саме для учасника ПРАТ "СК "БУСІН".
Однак,незважаючи на наявні порушення, вже після проведення аукціону, розкриття пропозицій та документацій всіма учасниками процедури закупівлі, як вбачається з додатково завантажених документів (дата та час завантаження після 14 год 03 хв 23 березня 2021 року), Замовником під виглядом «технічних уточнень» було запитано документи, а ПРАТ "СК "БУСІН" були завантажені фактично нові документи, які вже включали перестрахові сліпи від нових (додаткових) перестраховиків, що суттєво змінювало зміст та обсяги первинно наданої конкурсної пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН".
Вважаємо, що отримання цих оновлених умов та залучення нових перестраховиків стало можливим виключно завдяки отриманому після проведення аукціону доступу до повної інформації та документації, поданої іншими учасниками, зокрема ПРАТ СК «Арсенал Страхування».

2. Проте, навіть після внесення змін ПРАТ "СК "БУСІН" до своєї конкурсної пропозиції, дана прозиція не відповідає вимогам конкурсної документації Замовника зважаючи на наступне:

2.1. Відповідно до Додатку № 2.1.1 до Конкурсної документації, а саме закладка «Відповідальність», рядок «Кількість місць для службових пасажирів» Замовник вимагав надати перестрахове покриття службових пасажирів.
Але сліпом B0801Q21841A21, яки було подано ПРАТ "СК "БУСІН" в своїй конкурсній пропозиції, не передбачено покриття відповідальності перед службовими (неприбутковими) пасажирами, тобто осіб, які знаходяться на борту повітряного судна без квитка.
Отже, в поданій конкурсній пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН" взагалі відсутнє перестрахове покриття службових пасажирів, що є підставою для відхилення пропозиції учасника ПРАТ "СК "БУСІН".

2.2. Відповідно до Додатку № 2.1.1 Конкурсної документації, а саме закладка «КАСКО» рядок «Виключення/застереження», Замовником було встановлено перелік виключень/застережень, проте перелік виключень/застережень наданих в конкурсній пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН", а саме у Сліпах B0801Q21841A21 та B0801Q21845A21 - не відповідає вимогам Конкурсної документації Замовника.
Отже, вимоги умови перестрахового покриття надані ПРАТ "СК "БУСІН" - не відповідають Конкурсній документації Замовника, що є підставою для відхилення пропозиції учасника ПРАТ "СК "БУСІН"

2.3. Додатком № 3.3.1 до Конкурсної документації Замовником були встановлені умови перестрахування екіпажу, проте відповідно до зазначеного на сторінці 12 сліпу B0801Q21841A21, умови перестрахування включають покриття членів екіпажу, що відповідає застереженню Aviation Personnel Accident Insurance AVN113, що не відповідає Порядку і правилам здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 6 вересня 2017 р. № 676 (з урахуванням змін та доповнень, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 725) та відповідно до Умов авіаційного страхування від нещасних випадків AMU 200/01 E.
Даний факт є суттєвим порушенням чинного законодавства України та вимог визначених Конкурсною документацією, а отже конкурсна пропозиція ПРАТ "СК "БУСІН" повинна була бути відхилена.

2.4. П. 1.4 Розділу ІІ. Кваліфікаційні критерії до перестрахового брокера-нерезидента Додатку 1 до Конкурсної документації встановлена вимога щодо підтвердження досвіду отримання Відкритих (багаторазових) загальних ліцензій експортного контролю Великобританії (OITCL / OGTCL).
Натомість учасником ПРАТ "СК "БУСІН" були надані ліцензії, що підтверджують досвід отримання Стандартних (одноразових) індивідуальних ліцензій експортного контролю (SITCL).
Отже, в конкурсній пропозиції ПРАТ "СК "БУСІН" відсутнє належне підтвердження досвіду отримання відкритих (багаторазових) загальних ліцензій експортного контролю Великобританії (OITCL / OGTCL), що є порушенням вимог, визначених Конкурсною документацією Замовника.

2.5. П. 1.4 Розділу ІІ. Кваліфікаційні критерії до перестрахового брокера-нерезидента Додатку 1 до Конкурсної документації встановлена вимога щодо наявності у постійного представництва перестрахового брокера-нерезидента в Україні або перестрахового брокера Системи дотримання вимог законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення (AML/TF).
Проте у поданій конкурсній документації ПРАТ "СК "БУСІН" відсутні будь-які посилання на затверджені Системи дотримання вимог законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення (AML/TF).

Також необхідно зазначити та при прийнятті рішення за цією скаргою просимо прийняти до уваги той факт, що вищезазначені неправомірні дії Замовника та офіційне підтвердження інформації про заміну з 1 квітня 2021 року перестрахового брокера з боку Замовника надане учасникам міжнародного ринку перестрахування до завершення процедури закупівлі вже призвели до того, що поточний перестраховий брокер United Insurance Brokers Limited не має можливості проводити роботу в рамках діючої ліцензії щодо узгодження польотів за отриманими заявками, дати виконання яких заплановані після 1 квітня 2021 року (на розгляді United Insurance Brokers Limited) наразі одинадцять заявок на квітень місяць).
Відповідно до вищевикладеного, протиправні дії та зловживання посадових осіб ДП «АНТОНОВ» ставлять під загрозу обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації, і як наслідок,ставить під загрозу безпеку польотів, ефективне управління безпекою відповідно до міжнародних стандартів та рекомендованої практики у сфері аеронавігаційного обслуговування, а також ставить під загрозу надання належних послуг з аеронавігаційного обслуговування.
Враховуючи наведене, оскільки всі ці факти свідчать про численні порушення допущенні Замовником та про безпідставність прийняття Замовником рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПРАТ "СК "БУСІН",

ВИМАГАЄМО:
Скасувати Рішення Замовника (ДП «Антонов») від 25 березня 2021 року щодо визнання переможцем конкурсу на закупівлю Послуг з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації (заявка 584/02-60), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-05-010269-c ПРАТ "СК "БУСІН" та перейти до розгляду наступної конкурсної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2021 13:08
Доброго дня!
Від імені Державного підприємства «АНТОНОВ» висловлюємо свою повагу і щиру вдячність за участь в торгах та у відповідь на скаргу ПрАТ «СК «Арсенал Страхування» від 29.03.2021р. №29032021/к (унікальний номер в ДК «Укроборонпром»: 3068052) щодо закупівлі № UA-2021-03-05-010269-c на торговельному майданчику «Prozorro» (заявка 584/02-60) повідомляємо наступне.
Щодо надання ПрАТ «СК «БУСІН» оновленої інформації та документації після розкриття пропозицій
Згідно умов пункту 1 розділу 5 Конкурсної документації після оцінки пропозицій Замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам Конкурсної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі виявлення недоліків у документах Учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє Учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності у Конкурсній документації шляхом завантаження їх у Систему.
Звертаємо увагу, що умовами Конкурсної документації передбачено можливість Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, усунути встановлені Замовником невідповідності документів або відсутності будь-якого із документів.
Електронним листом від 24.03.2021р. о 10:07 год. з корпоративної електронної адреси ДП «АНТОНОВ» – hilko@antonov.com було направлено запит ПрАТ «СК «БУСІН» щодо надання протягом 24 годин після надходження вимоги документів для підтвердження комерційної пропозиції за тендером UA-2021-03-05-010269-c шляхом завантаження їх до системи «Prozorro».
Згідно інформації на торговельного майданчику «Prozorro» запитувані документи були завантажені до системи ПрАТ «СК «БУСІН» у період з 24.03.2021р. 13:19 год. до 25.03.2021р. 02:00 год., що в повній мірі відповідає вимогам Конкурсної документації.
Щодо перестрахування відповідальності перед службовими пасажирами, у т.ч. супроводжуючих вантаж, згідно сліпу B0801Q21841A21
Вимогами Додатку №2.1.2 до Конкурсної документації визначається загальний розмір страхової суми щодо страхового покриття за відповідальністю підприємства в розрізі кожного повітряного судна. Загальний розмір страхової суми є єдиний комбінованим лімітом відповідальності, в межах якого має забезпечуватися відшкодування можливих завданих збитків ДП «АНТОНОВ» по відношенню до усіх третіх осіб. Саме в межах загальної страхової суми (єдиного комбінованого ліміту відповідальності) встановлюється окремі страхові суми (суб-ліміти відповідальності) залежно від характеру збитку, тобто фактично визначається структура страхової суми.
Згідно представленого ПрАТ «СК «БУСІН» сліпу B0801Q21841A21 умови перестрахування в повній мірі задовольняють вимоги Додатку №2.1.2 до Конкурсної документації щодо загального розміру страхової суми (єдиного комбінованого ліміту відповідальності). На вимогу ДП «АНТОНОВ» від 24.03.2021р. о 10:07 год. щодо надання підтверджень перестрахування відповідальності перед службовими пасажирами, у т.ч. супроводжуючих вантаж, ПрАТ «СК «БУСІН» листом від 24.03.2021р. №863 повідомило, що страхове покриття згідно сліпу є комбінованим і включає, в тому числі, страхування відповідальності перед службовими пасажирами, включно супроводжуючих вантаж.
Наголошуємо, що ПрАТ «СК «БУСІН» надало гарантійний лист №846 від 17.03.2021р. про те, що страховик зобов’язується здійснити перестрахування страхових ризиків, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог Конкурсної документації. У зв’язку з чим, листом від 25.03.2021р. №584/3557-21 ДП «АНТОНОВ» звернулося до ПрАТ «СК «БУСІН» та Представництва в Україні «ВІЛЛІС ТАУЕРС ВОТСОН ІНШУРАНС БРОКІНГ» з проханням детальніше відобразити в умовах договорів перестрахування поширення страхового покриття також і на службових пасажирів, у т.ч. супроводжуючих вантаж, у розрізі кожного повітряного судна.
Щодо перелік виключень/застережень згідно сліпів B0801Q21841A21 та B0801Q21845A21
У відповідь на вимогу ДП «АНТОНОВ» від 24.03.2021р. о 10:07 год. ПрАТ «СК «БУСІН» листом від 24.03.2021р. №863 підтвердило можливість виключення виключень/застережень, непередбачених Конкурсної документації, за вимогою замовника, що свідчить про те, що наявність таких виключень/застережень в умовах сліпів жодним чином не може вплинути на якість страхового покриття згідно Конкурсної документації.
Щодо умов перестрахування членів екіпажу та іншого авіаційного персоналу згідно сліпу B0801Q21841A21
Згідно сліпу B0801Q21841A21 умови перестрахування включають покриття членів екіпажу та іншого авіаційного персоналу з урахуванням норм застереження Aviation Personnel Accident Insurance AVN113. Разом з цим, згідно наданих умов перестрахування при врегулюванні страхових претензій пріоритет надається методиці згідно чинного законодавства юрисдикції страхувальника, внаслідок чого застосування даного застереження жодним чином не суперечитиме Порядку і правилам здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 06 вересня 2017 р. № 676 (зі змінами та доповненнями). Разом з цим, ПрАТ «СК «БУСІН» підтвердило забезпечення даного виду страхового покриття саме в межах обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації, що регулюється нормами Порядку та правил. Також листом від 24.03.2021р. №863 ПрАТ «СК «БУСІН» підтвердило можливість конкретизації методики врегулювання претензій у відповідності до Умов авіаційного страхування від нещасних випадків AMU 200/01 E.
Щодо наявності у перестрахового брокера-нерезидента досвіду отримання дозволів стосовно переміщення вантажів подвійного та військового призначення у регіони, що знаходяться під міжнародними санкціями і ембарго
Звертаємо увагу, що для підтвердження наявності у перестрахового брокера-нерезидента досвіду переміщення вантажів подвійного та військового призначення у регіони, що знаходяться під міжнародними санкціями і ембарго, згідно пункту 3.1 розділу ІІ Кваліфікаційні критерії до перестрахового брокера-нерезидента Додатку 1 до Конкурсної документації вимагалося надання надаються скан-копії відповідних ліцензій Організації Експортного контролю Департаменту Міжнародної Торгівлі, Великобританія (Export Control Organisation (ECO) of the Department for International Trade, United Kingdom) (як мінімум однієї), а саме:
- Стандартних Індивідуальних Ліцензій Торгівельного Контролю (Standard Individual Trade Control Licence (SITCL)) та/або
- Відкритої Генеральної Ліцензії Торгівельного Контролю (Open General Trade Control Licence (OGTCL)) та/або
- Відкритої Індивідуальної Ліцензії Торгівельного Контролю (Open Individual Trade Control Licence (OITCL)).
На виконання вищезазначених вимог, що підтверджується також і у Вашій скарзі, ПрАТ «СК «БУСІН» було надано ліцензії, що підтверджують досвід отримання Стандартних Індивідуальних Ліцензій Торгівельного Контролю (SITCL).
Щодо наявності у постійного представництва перестрахового брокера-нерезидента в Україні або перестрахового брокера Системи дотримання вимог законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення (AML/TF)
Згідно пункту 1.4 розділу ІІ Кваліфікаційні критерії до перестрахового брокера-нерезидента Додатку 1 до Конкурсної документації Учасник мав надати довідку (лист або інший документ), в якій/якому надати описання у постійного представництва перестрахового брокера-нерезидента в Україні або перестрахового брокера комплексу заходів (організаційних, організаційно-технічних, технічних, розпорядчих), які забезпечують виконання вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». На виконання зазначеної вимоги ПрАТ «СК «БУСІН» було надано лист Представництва в Україні «ВІЛЛІС ТАУЕРС ВОТСОН ІНШУРАНС БРОКІНГ» №1262 від 17.03.2021р. з описом відповідних заходів, що в повній мірі відповідає вимогам Конкурсної документації.

Окрім цього інформуємо, що припущення щодо протиправних дій та зловживання посадових осіб ДП «АНТОНОВ» є абсолютно безпідставними та після багатьох років співпраці є непартнерськими, огульними звинуваченнями. Процедура торгів на закупівлю послуг з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації була проведена виключно у відповідності до норм чинного законодавства України та внутрішніх нормативних вимог ДП «АНТОНОВ» і ДК «Укроборонпром» за умов прозорої конкуренції та участі в торгах трьох учасників.
За результатами проведення процедури торгів найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям Конкурсної документації, визнано пропозицію ПрАТ «СК «БУСІН» з ціною 4 545 533,27 євро. При цьому, пропозиція ПрАТ «СК «Арсенал Страхування» була дорожчою на 800 560,76 євро, а пропозиція ПрАТ «СК «Українська пожежно-страхова компанія» – дорожча на 875 614,84 євро.
Запитувані уточнюючі документи та пояснення були надані ПрАТ «СК «БУСІН» у повному обсязі згідно вимог Конкурсної документації шляхом завантаження їх до системи «Prozorro». Разом з цим, з метою забезпечення відповідності умов страхування/ перестрахування вимогам Конкурсної документації та для забезпечення належного виконання договорів від ПрАТ «СК «БУСІН» вимагається договірне забезпечення у формі банківської гарантії або грошової застави у розмірі не менше 5,0% (п’яти відсотків) від вартості закупівлі.
Надання з боку ДП «АНТОНОВ» листа-призначення про заміну з 01 квітня 2021 року перестрахового брокера жодним чином не може бути неправомірними діями, оскільки завершенням процедури закупівлі є укладення договорів страхування, яке неможливе без здійснення перестрахування ризиків за участю відповідного брокера. Крім цього, офіційне підтвердження інформації з боку ДП «АНТОНОВ» про заміну перестрахового брокера, надане учасникам міжнародного ринку перестрахування, жодним чином не може (і не повинно) вплинути на виконання поточним страховиком – ПрАТ «СК «Арсенал Страхування» та поточним перестраховим брокером – United Insurance Brokers Limited своїх договірних зобов’язань до 01 квітня 2021 року.

Документи подані скаржником

29 березня 2021 22:33
Скарга 29.03.2021.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2021 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ СК "БУСІН" 4 545 533,27
EUR
4 545 533,27
EUR
Документи
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" 5 346 094,03
EUR
5 346 094,03
EUR
Документи
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" 5 421 148,11
EUR
5 421 148,11
EUR
Документи

Публічні документи

25 березня 2021 02:00
Електронний підпис
25 березня 2021 01:56
Сліп Excess War (укр)
25 березня 2021 01:56
Сліп Excess War
25 березня 2021 01:56
Сліп Hull Deduct (укр)
25 березня 2021 01:56
Сліп Hull Deduct
25 березня 2021 01:56
Сліп Hull War (укр)
25 березня 2021 01:56
Сліп Hull War
25 березня 2021 01:56
Сліп Hull, Liab (укр)
25 березня 2021 01:56
Сліп Hull, Liab
25 березня 2021 01:56
Лист
24 березня 2021 13:19
1.1.2 Реком. лист (відкор.)
19 березня 2021 17:38
Електронний підпис
19 березня 2021 17:37
2.27.2 Сліп HULL_ Liab (УКР).pdf
19 березня 2021 17:37
2.27.1 Сліп HULL_ Liab.pdf
19 березня 2021 17:37
2.27.6 Рейтинг HULL War.pdf
19 березня 2021 17:37
2.27.5 Рейтинг HULL_ Liab.pdf
19 березня 2021 17:37
2.27.4 Сліп HULL War (УКР).pdf
19 березня 2021 17:37
2.27.3 Сліп HULL War.pdf
19 березня 2021 17:37
2.25 Договірні відносини.pdf
19 березня 2021 17:37
Конкурсна пропозиція.pdf
19 березня 2021 17:37
Розділ 2 п.1.1.pdf
19 березня 2021 17:37
Наказ Голова Правління.pdf
19 березня 2021 17:37
2.28 Гарантійний лист.pdf
19 березня 2021 17:37
2.25.1 Брокерська угода.pdf
19 березня 2021 17:37
2.22 Санкції.pdf
19 березня 2021 17:37
2.21.1 Запас платоспром..pdf
19 березня 2021 17:37
2.20 Статутний капітал.pdf
19 березня 2021 17:37
2.19 Резерви.pdf
19 березня 2021 17:37
2.18 Гарантійний фонд.pdf
19 березня 2021 17:37
2.14 Державіаслужба.pdf
19 березня 2021 17:37
2.13 Ліцензія.pdf
19 березня 2021 17:37
2.12.1 Статут.pdf
19 березня 2021 17:37
2.12 Статут (код доступу).pdf
19 березня 2021 17:37
2.10 Податки і збори.pdf
19 березня 2021 17:37
2.9 Простроч. зобов..pdf
19 березня 2021 17:37
2.8 Звітність 2020.pdf
19 березня 2021 17:37
2.7 Банкрутство.pdf
19 березня 2021 17:37
2.6.1 Витяг з ЄДР.pdf
19 березня 2021 17:37
2.5 Несудимість.pdf
19 березня 2021 17:37
2.4 Антиконкурентні дії.pdf
19 березня 2021 17:37
2.1 Країна-агресор.pdf
19 березня 2021 17:37
1.3.4 Резюме.pdf
19 березня 2021 17:37
1.3.3 Трудові книжки.pdf
19 березня 2021 17:37
1.3.2 Сертифікати.pdf
19 березня 2021 17:37
1.3.1 Дипломи.pdf
19 березня 2021 17:37
1.2 Довідка про МТБ.pdf
19 березня 2021 17:37
1.1.3 Страховий акт.pdf
19 березня 2021 17:37
1.1.2 Реком. лист.pdf

Публічні документи

19 березня 2021 16:43
Рейтинг.PDF
19 березня 2021 16:43
Ліцензія.PDF
19 березня 2021 16:43
Витяг.PDF

Публічні документи

19 березня 2021 17:36
Електронний підпис
19 березня 2021 17:33
Загрузка частина 3.rar
19 березня 2021 17:33
Загрузка частина 2.rar
19 березня 2021 17:33
Загрузка частина 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ СК "БУСІН"

ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"

ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ СК "БУСІН"
#19492371
Переможець 4 545 533,27
EUR
25 березня 2021 14:58

Документи

25 березня 2021 14:58
Рішення ВО № 759.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ СК "БУСІН"
#19492371
4 545 533,27
EUR
Документи

Документи

25 березня 2021 14:58
Рішення ВО № 759.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №23-21_L від 30.03.2021р. (Відповідальність).pdf укладений
05 квітня 2021 11:19
Договір №23-21_ЕК від 30.03.2021р. (члени екіпажу).pdf укладений
05 квітня 2021 11:19
Договір №23-21_ВС від 30.03.2021р. (КАСКО).pdf укладений
05 квітня 2021 11:19