Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ковбаса сирокопчена, ковбаса напівкопчена, ковбаса варена, сосиски варені
Очікувана вартість
149 991,38 UAH
UA-2021-03-05-010153-c f1f325ec4cd941db983082518512ab52
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341 dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 09:00
Очікувана вартість: 149 991,38 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 кілограми
ковбаса сирокопчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15131700-2 — М’ясні вироби
140 кілограми
ковбаса напівкопчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15131700-2 — М’ясні вироби
211 кілограми
ковбаса варена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15131700-2 — М’ясні вироби
200 кілограми
сосиски варені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15131700-2 — М’ясні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після поставки, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2021 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 17:00
проект договору (м'ясопродукти) 05.03.2021.docx
05 березня 2021 17:00
оголошення (м'ясопродукти) 05.03.2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛАН 145 587,00
UAH з ПДВ
145 587,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2021 18:17
Електронний підпис
16 березня 2021 18:14
2.zip
16 березня 2021 18:14
1.zip
16 березня 2021 18:14
установчі документи 2021.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛАН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛАН
#24447183
Переможець 145 587,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 14:14

Документи

18 березня 2021 14:14
Електронний підпис
18 березня 2021 14:14
протокол 2 від 18.03.2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛАН
#24447183
145 587,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 14:14
Електронний підпис
18 березня 2021 14:14
протокол 2 від 18.03.2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 16:36
ДУ № 2 від 14.04.2021.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 15:01
ДУ № 2 до Договору № 10-СП.pdf зміни до договору
25 березня 2021 15:00
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 08:56
Договір № 10-СП.pdf укладений
24 березня 2021 08:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 квітня 2021 12:48
1 692,00 UAH UA838201720344231004200041312
КЗ "ДФКС" ДОР"
UA383209840000026008210338227
ТОВ "АЛАН"
Оплачений
19 квітня 2021 12:48
1 749,81 UAH UA838201720344231004200041312
КЗ "ДФКС" ДОР"
UA383209840000026008210338227
ТОВ "АЛАН"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 10-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 441,81
UAH (в тому числі ПДВ 573,64 UAH)