Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electrical energy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03362844 |
Вебсайт: | http://troleybusrivne.pp.ua/ |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська область обл., м. Рівне, вул.Д.Галицького, буд.23 |
Контактна особа: |
Сергій Максимчук +380362634975,+380362636965 tenderkpreat@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Вячеслав Борисович Анін +380362636651 zakupkykpreat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Utility Enterprise "Rivneelektroavtotrans" of Rivne City Council |
National ID: | 03362844 |
Contact point: |
Maksymchuk Serhii +380362634975,+380362636965 tenderkpreat@ukr.net |
Additional contacts: |
Вячеслав Борисович Анін +380362636651 zakupkykpreat@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2021 14:39 |
Очікувана вартість: | 12 577 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125 776,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 березня 2021 16:50 |
Enquiries until: | 26 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 квітня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 12 577 620 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 125 776 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Перший платіж -30% від заявленого обсягу електроенергії на розрахунковий період сплачується Споживачем до 10-го числа поточного місяця | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Другий платіж -40% від заявленого обсягу електроенергії на розрахунковий період сплачується Споживачем до 20-го числа поточного місяця | Аванс | 20 | Календарні | 40 |
Iнша подія | Третій платіж -30% від заявленого обсягу електроенергії на розрахунковий період до 28-го числа поточного місяця. Остаточний розрахунок за фактичним обсягом споживання Споживач сплачує до 10-го числа місяця, що слідує за розрахунковим | Аванс | 28 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 16:51 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тобто, учасник зобов’язаний надати довідку, в якій засвідчує можливість надання платіжних документів, або в у центрі обслуговування клієнтів, або в представництві, тощо, або безпосередньо Замовнику на його юридичну адресу (33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 23).
Така вимога не є дискримінаційною, та ніяким чином не обмежує можливості Постачальників, що знаходяться не в м. Рівне, оскільки Постачальник має можливість надати платіжні документи безпосередньо Замовнику, зокрема, через підприємства поштового зв’язку, що є можливим з будь-якого населеного пункту на території України.
Тобто, після слів "центрі обслуговування клієнтів" та "представництві" в реченні стоїть кома, що означає перелік, тобто перераховування цих іменників, що передбачає альтернативність використання будь-якого з них. Теж саме, означає слово "тощо" в кінці переліку. Тобто зміст цього речення полягає в тому, що в учасника є кілька альтернативних способів надання платіжних документів Замовнику. Зміст цього речення є однозначним та не може бути розтлумачений в іншому значенні. Тому, у внесенні будь-яких змін до тендерної документації немає необхідності.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-18-000014 ● c469e148d42740b49e74c4d236b34628
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2021 11:34 |
16.08.2021 № 434
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-03-05-010097-c 05.03.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 03362844) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-27 08:17:04
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-30 16:04:39
Відповідь на запит
На Ваш запит від 27.08.2021р. повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до п. 41 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів", обов'язок щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, покладається лише на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та на суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з п. 47 ч.1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - це бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
ст. 22 Бюджетного кодексу України визначає, що за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті. У рішенні Рівненської міської ради №31 від 24.12.2020р. "Про бюджет Рівненської міської територіальної громади на 2021 рік" КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не зазначено, як головний розпорядник коштів. Також, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Засновником КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР є Рівненська міська рада, статутний капітал формується за рахунок внесків (майнових, грошових) Засновника (частка Рівненської міської ради є 100%).
Тобто, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є ні головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги встановлені п. 41 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" не поширюються на дане підприємство.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо Вам наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі регулюються та встановлюються:
- Законом України “Про ринок електричної енергії” від 13.04.2017 №2019- VIII;
- “Правилами роздрібного ринку електричної енергії” , затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №312
- Кодексом систем розподілу, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №310
- Кодексом систем передачі, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №309
- Кодексом комерційного обліку електричної енергії, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №311
- ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення»
- ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених відповідною Постановою НКРЕКП,
- Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. №375,
- іншими нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії».
Обсяг очікуваного споживання електричної енергії на 2021 рік встановлюються з урахуванням розрахунку норм витрат електричної енергії КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР, який в свою чергу здійснюється на основі умов договору про організацію надання транспортних послуг з перевезень міським електричним транспортом, що укладається між КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР та Управлінням транспорту і зв'язку виконавчого комітету Рівненської міської ради (правонаступник Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради), та визначає планову кількість надання послуг (плановий пробіг та планова кількість рухомого складу на маршрутах) з перевезення пасажирів міським електричним транспортом (тролейбусом).
Щодо бюджетного призначення.
Відповідно до п. 8 ч. 2 ст.1 Бюджетного кодексу України, бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Оскільки, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є розпорядником бюджетних коштів та джерелом фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), то бюджетне призначення на цю закупівлю відсутнє.
Щодо очікуваної вартості.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась з урахуванням вимог наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
При встановленні суми очікуваної вартості предмета закупівлі брались до уваги середня вартість електричної енергії за попередній період споживання електричної енергії та враховувався середній показник вартості електричної енергії на ринку, були проаналізовані цінові пропозиції учасників торгів електронній системі закупівель «Prozorro».
Отримана під час аналізу ринку інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість з урахуванням актуальних пропозицій ринку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-010097-c, від 14 вересня 2021 року повідомляємо про вжиття заходів щодо недопущення порушень вимог п.11 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" в подальшому при проведенні процедур закупівель. Члени тендерного комітету КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР підтверджують зобов'язання неухильного дотримання вимог, пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та частини третьої статті 17 Закону - Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Окремо звернули увагу на необхідності однакового зазначення вищенаведених норм Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідних положеннях Тендерної документації та правильності визначення документів, що надаються переможцем торгів і недопущення порушень Закону у подальшому при проведенні процедур закупівель.
2021-09-20 16:16:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03362844 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область обл., м. Рівне, вул.Д.Галицького, буд.23 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ЕНЕРГО ПАРТНЕРС | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2021 11:38
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
10 415 763,98
UAH з ПДВ
|
10 415 763,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АС" |
11 266 808,10
UAH з ПДВ
|
11 266 808,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
11 326 084,82
UAH з ПДВ
|
11 326 084,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42101003 |
Переможець |
10 415 763,98
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 16:14
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 квітня 2021 16:14
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42101003 |
10 415 763,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 18:00
|
д.у.№ 7 від 15.12.pdf | укладений |
15 грудня 2021 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 17:19
|
Д.У. №6 від 10.12.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 14:22
|
д.у. №5 від 25.11.2021р.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2021 15:15
|
Д.У. №4 від 13.10.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 13:31
|
д.у. №3 від 01.09.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 17:59
|
д.у. №2 від 27.08.2021.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2021 17:07
|
д.у. №1 від 09.07. 2021.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 15:42
|
Dogovir16009-2021.pdf | укладений |
29 квітня 2021 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до умов Договору та, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, а саме зміни ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню такої ціни на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та не залежить від волевиявлення Постачальника, беручи до уваги зміст звітів про результати роботи РДН/ВДР та діяльності ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ», документальним підтвердженням якого є «Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку», що є офіційними даними про ціну на електричну енергію, обсягів купівлі-продажу електричної енергії на ринку «на добу на перед» (РДН) та внутрішньодобовому ринку (ВДР), Сторони домовилися внести зміни до Договору в частині зміни ціни за одиницю Товару в бік збільшення (не більше 10% ). Ціна за (одиницю товару) кВт*год спожиту електричну енергію становить 1,77446 грн/кВт*год без ПДВ. (Кількість товару після внесення змін до договору - 4 958,743 тис. кВт.год.) |
Номер договору про закупівлю: | 16009-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до умов Договору та, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, а саме зміни ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню такої ціни на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та не залежить від волевиявлення Постачальника, Сторони домовилися внести зміни до Договору в частині зміни ціни за одиницю Товару в бік збільшення (не більше 10% ). Ціна за (одиницю товару) кВт*год спожиту електричну енергію становить 1,92236 грн/кВт*год без ПДВ. (Кількість товару після внесення змін до договору - 4 508,988 тис. кВт.год.) |
Номер договору про закупівлю: | 16009-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до умов Договору та, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, а саме зміни ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню такої ціни на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та не залежить від волевиявлення Постачальника, Сторони домовилися внести зміни до Договору в частині зміни ціни за одиницю Товару в бік збільшення (не більше 10% ). Ціна за (одиницю товару) кВт*год спожиту електричну енергію становить 2,08505 грн/кВт*год без ПДВ. (Кількість товару після внесення змін до договору - 4 162,875 тис. кВт.год.) |
Номер договору про закупівлю: | 16009-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до умов Договору та, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, а саме зміни ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню такої ціни на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та не залежить від волевиявлення Постачальника, Сторони домовилися внести зміни до Договору в частині зміни ціни за одиницю Товару в бік збільшення (не більше 10% ). Ціна за (одиницю товару) кВт*год спожиту електричну енергію становить 2,26398 грн/кВт*год без ПДВ. (Кількість товару після внесення змін до договору - 4 160,792 тис. кВт.год.) |
Номер договору про закупівлю: | 16009-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до умов Договору та, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, а саме зміни ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню такої ціни на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та не залежить від волевиявлення Постачальника, Сторони домовилися внести зміни до Договору в частині зміни ціни за одиницю Товару в бік збільшення (не більше 10% ). Ціна за (одиницю товару) кВт*год спожиту електричну енергію становить 2,46079 грн/кВт*год без ПДВ. (Кількість товару після внесення змін до договору - 4 152,636 тис. кВт.год.) |
Номер договору про закупівлю: | 16009-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до умов Договору та, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, а саме зміни ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню такої ціни на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та не залежить від волевиявлення Постачальника, Сторони домовилися внести зміни до Договору в частині зміни ціни за одиницю Товару в бік збільшення (не більше 10% ). Ціна за (одиницю товару) кВт*год спожиту електричну енергію становить 2,7044 грн/кВт*год без ПДВ. (Кількість товару після внесення змін до договору - 4038,053 тис. кВт.год.) |
Номер договору про закупівлю: | 16009-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 квітня 2021 — 15 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
10 393 818,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 732 303,06 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із стрімким та значним підвищенням ціни на електричну енергію на ринку Постачальник не має можливості постачати електричну енергію Споживачу за ціною визначеною в договорі № 16009-ВЦ від 28.04.2021р., тому, за ініціативою Постачальника, було прийнято рішення про розірвання договору з вини Постачальника (Учасника). |