Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код: 09120000-6 «Газове паливо» (Газ скраплений (пропан))
Очікувана вартість
231 000,00 UAH
UA-2021-03-05-009960-c ● 3d0bfb80cdb048298091c5a3114bf3c8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Іванківської селищної ради "Іванківський центр первинної медико-санітарної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 38286423 |
Місцезнаходження: | 07201, Україна , Київська обл., смт. Іванків, вул. Поліська, буд. 65 |
Контактна особа: |
Марія Лозенко +380674775570 ivankiv-cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 231 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 310,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство Іванківської селищної ради «Іванківський центр первинної медико-санітарної допомоги».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38286423.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Поліська, буд. 65, смт. Іванків, Київська обл., 07201.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Лозенко Марія Василівна, головний бухгалтер, голова тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Іванківської селищної ради «Іванківський центр первинної медико-санітарної допомоги», тел. +380459153200, e-mail: ivankiv-cpmsd@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Газ скраплений (пропан).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код: 09120000-6 «Газове паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09122110-4 «Пропан скраплений».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Газ скраплений (пропан) – 15 000 літрів.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Поліська, буд. 65, смт. Іванків, Київська обл., 07201.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 231 000,00 грн. (двісті тридцять одна тисяча грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 310,00 грн. (дві тисячі триста десять грн. 00 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «23» березня 2021 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство Іванківської селищної ради «Іванківський центр первинної медико-санітарної допомоги».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38286423.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Поліська, буд. 65, смт. Іванків, Київська обл., 07201.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Лозенко Марія Василівна, головний бухгалтер, голова тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Іванківської селищної ради «Іванківський центр первинної медико-санітарної допомоги», тел. +380459153200, e-mail: ivankiv-cpmsd@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Газ скраплений (пропан).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код: 09120000-6 «Газове паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09122110-4 «Пропан скраплений».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Газ скраплений (пропан) – 15 000 літрів.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Поліська, буд. 65, смт. Іванків, Київська обл., 07201.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 231 000,00 грн. (двісті тридцять одна тисяча грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 310,00 грн. (дві тисячі триста десять грн. 00 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «23» березня 2021 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 літр
Газ скраплений (пропан)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт. Іванків, Іванківський р-н, вул. Поліська, буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 11:00 |
ТД_ДОДАТОК_3_(зi_змiнами_15.03.2021).docx | |
15 березня 2021 11:00 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(зi_змiнами_15.03.2021)_(2).doc | |
15 березня 2021 11:00 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Газ_скраплений)_змiни_до_ТД_15.03.2021_(1).doc | |
15 березня 2021 10:59 |
перелiк_змiн_15.03.2021_(1).docx | |
05 березня 2021 16:31 |
ТД_ДОДАТОК_5_(1).doc | |
05 березня 2021 16:31 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc | |
05 березня 2021 16:31 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx | |
05 березня 2021 16:31 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc |
15 березня 2021 11:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2021 11:00 |
ТД_ДОДАТОК_3_(зi_змiнами_15.03.2021).docx
|
|||
15 березня 2021 11:00 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(зi_змiнами_15.03.2021)_(2).doc
|
|||
15 березня 2021 11:00 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Газ_скраплений)_змiни_до_ТД_15.03.2021_(1).doc
|
|||
15 березня 2021 10:59 |
перелiк_змiн_15.03.2021_(1).docx
|
|||
05 березня 2021 16:31 |
ТД_ДОДАТОК_5_(1).doc
|
|||
05 березня 2021 16:31 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc
|
|||
05 березня 2021 16:31 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx
|
|||
05 березня 2021 16:31 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Іванків-Дружба" |
229 500,00
UAH з ПДВ
|
229 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
23 березня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій