Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 13:52 |
Очікувана вартість: | 3 577 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 885,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17885 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів виконаних робіт. Джерело фінансування - Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 15:36 |
Додаток № 5 (Проєкт договору).doc | |
05 березня 2021 15:36 |
Тендерна документація (Р-76 км 0 - км 7).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
По суті вимоги повідомляємо наступне.
05.03.2021 року Замовником на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик було розміщено оголошення про проведення процедури - відкриті торги по предмету закупівлі «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область». (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-03-05-009424-c).
Очікувана вартість предмета закупівлі склала 3 577 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот сімдесят сім грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ.
23 березня 2021 року о 14 год. 13 хв. відбувся електронний аукціон в електронній системі закупівель, за результатом оцінки найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була визначена пропозиція ТОВ «Урбан Прогрес» (ЄДРПОУ 40653216), ціна пропозиції становить 1 893 000,00 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто три тисячі грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією на цю закупівлю».
При розгляді пропозиції учасника Замовником був перевірений КЕП тендерної пропозиції на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
За результатами перевірки встановлено, що на гарантію накладено саме КЕП, адже відповідно до зазначеного Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис (далі – підпис) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа:
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «Урбан Прогрес» (код ЄДРПОУ 40653216) підписано за допомогою КЕП, і вона повністю відповідає вимогам тендерної документації, і причини для відхилення учасника в цій частині відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-11-000064 ● 4d8159f57df8464faac8a61f908a440b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2021 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
11.08.2021
№502
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 11.08.2021 № 502
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-05-009424-c 05.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-009424-c. За результатами моніторингу закупівлі Управлінням Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області 28.08.2021 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область», UA-2021-03-05-009424-c. Поряд з цим Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник категорично не погоджується з висновками Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі. 05.03.2021 року Замовником на веб-порталіhttps://prozorro.gov.ua/через авторизований електронний майданчик було розміщено оголошення про проведення процедури - відкриті торги по предмету закупівлі «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область». (ідентифікато рзакупівлі№ UA-2021-03-05-009424-c). Очікувана вартість предмета закупівлі склала 3 577 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот сімдесят сім грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ. 23 березня 2021 року о 14 год. 13хв. Відбувся електронний аукціон в електронній системі закупівель, за результатом оцінки найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією булла визначена пропозиція ТОВ «Урбан Прогрес» (ЄДРПОУ 40653216), ціна пропозиції становить 1 893 000,00 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто три тисячі грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ. Відповідно до постанови № 193 від 3 березня 2020 року до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати у своїй діяльності удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. При розгляді пропозиції учасника Замовником був перевірений електронний підпис тендерної пропозиції на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. За результатами перевірки встановлено, що на гарантію накладено саме УЕП, адже відповідно до зазначеного Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис (далі – підпис) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Урбан Прогрес» (код ЄДРПОУ 40653216) відповідала вимогам тендерної документації, і причини для її відхилення у замовника були відсутні, відтак підстав для розірвання договору, укладеного за результатами закупівлі, у Служби автомобільних доріг у Рівненській області не має. Суть порушення процедури закупівлі, на думку Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, полягає в тому, що замовником не відхилено тендерну пропозицію, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону. Щодо зобов’язання викладеного у висновку про результати моніторингу закупівлі Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, Замовник повідомляє про залишення за собою реалізації права оскаржити (оспорити) висновок у судовому порядку.
2021-09-03 12:07:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. |
Дата публікації: | 09 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 460/12795/21 |
Дата відкриття провадження: | 25 жовтня 2021 |
Документи:
24 листопада 2021 16:54
|
Електронний підпис |
09 вересня 2021 14:48
|
Електронний підпис |
09 вересня 2021 14:46
|
Позов до суду.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС |
1 893 000,00
UAH з ПДВ
|
1 893 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
2 861 598,00
UAH з ПДВ
|
2 861 598,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС #40653216 |
Переможець |
1 893 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 17:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 березня 2021 11:56
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 березня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 15:53
|
ДУ_10.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2023 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2022 16:40
|
ДУ № 8 до Д № 22.pdf | зміни до договору |
28 липня 2022 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 15:01
|
ДУ № 1 до Д № 22 (1).pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 17:46
|
Розрахунки.pdf | укладений |
19 квітня 2021 17:44
|
Договір № 22.pdf | укладений |
19 квітня 2021 17:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.2.8., п. 9.2. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п.5.1. та п. 11.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін виконання робіт – з 19.04.2021р. по 31.12.2022р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 р., а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань». |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.2.8., п.9.4. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.9.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт з 19.04.2021 по 31.12.2023р.»; «9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року включно, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4 п.2.8, п.9.4., Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін виконання робіт та викласти п.5.1., 9.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт з 19.04.2021р. - 31.12.2024р.»; «9.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну виконання робіт, керуючись п. 9.4. Договору, сторони дійшли згоди: Внести зміни у додатки до Договору: Календарний план (Додаток №2), Графік виконання робіт (Додаток №3), та викласти їх в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |