Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область
Очікувана вартість
3 577 000,00 UAH
UA-2021-03-05-009424-c 29c3a063f6b8493dabbd37c7668b152f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шинкарук Юрій Миколайович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Шинкарук Юрій Миколайович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2021 09:30
Початок аукціону: 23 березня 2021 13:52
Очікувана вартість: 3 577 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 885,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17885 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладанням удосконаленого/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів виконаних робіт. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 березня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 15:36
Додаток № 5 (Проєкт договору).doc
05 березня 2021 15:36
Тендерна документація (Р-76 км 0 - км 7).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-05-009424-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:42055455
Дата подання: 02 квітня 2021 15:20
Вимога про скасування рішення Замовника
Детальніше у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2021 16:26
СЛУЖБОЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі за текстом – Замовник) уважно розглянута та проаналізована вимога ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» від 01.04.2021 № UA-2021-03-05-009424-c.b1 щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, у тендері № UA-2021-03-05-009424-c по предмету закупівлі «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область».
По суті вимоги повідомляємо наступне.
05.03.2021 року Замовником на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик було розміщено оголошення про проведення процедури - відкриті торги по предмету закупівлі «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область». (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-03-05-009424-c).
Очікувана вартість предмета закупівлі склала 3 577 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот сімдесят сім грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ.
23 березня 2021 року о 14 год. 13 хв. відбувся електронний аукціон в електронній системі закупівель, за результатом оцінки найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була визначена пропозиція ТОВ «Урбан Прогрес» (ЄДРПОУ 40653216), ціна пропозиції становить 1 893 000,00 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто три тисячі грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією на цю закупівлю».
При розгляді пропозиції учасника Замовником був перевірений КЕП тендерної пропозиції на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
За результатами перевірки встановлено, що на гарантію накладено саме КЕП, адже відповідно до зазначеного Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис (далі – підпис) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа:
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «Урбан Прогрес» (код ЄДРПОУ 40653216) підписано за допомогою КЕП, і вона повністю відповідає вимогам тендерної документації, і причини для відхилення учасника в цій частині відсутні.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-11-000064 ● 4d8159f57df8464faac8a61f908a440b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 серпня 2021 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З
11.08.2021
№502
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 11.08.2021 № 502

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-05-009424-c 05.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-009424-c. За результатами моніторингу закупівлі Управлінням Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області 28.08.2021 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область», UA-2021-03-05-009424-c. Поряд з цим Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник категорично не погоджується з висновками Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі. 05.03.2021 року Замовником на веб-порталіhttps://prozorro.gov.ua/через авторизований електронний майданчик було розміщено оголошення про проведення процедури - відкриті торги по предмету закупівлі «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область». (ідентифікато рзакупівлі№ UA-2021-03-05-009424-c). Очікувана вартість предмета закупівлі склала 3 577 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот сімдесят сім грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ. 23 березня 2021 року о 14 год. 13хв. Відбувся електронний аукціон в електронній системі закупівель, за результатом оцінки найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією булла визначена пропозиція ТОВ «Урбан Прогрес» (ЄДРПОУ 40653216), ціна пропозиції становить 1 893 000,00 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто три тисячі грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ. Відповідно до постанови № 193 від 3 березня 2020 року до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати у своїй діяльності удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. При розгляді пропозиції учасника Замовником був перевірений електронний підпис тендерної пропозиції на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. За результатами перевірки встановлено, що на гарантію накладено саме УЕП, адже відповідно до зазначеного Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис (далі – підпис) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Урбан Прогрес» (код ЄДРПОУ 40653216) відповідала вимогам тендерної документації, і причини для її відхилення у замовника були відсутні, відтак підстав для розірвання договору, укладеного за результатами закупівлі, у Служби автомобільних доріг у Рівненській області не має. Суть порушення процедури закупівлі, на думку Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, полягає в тому, що замовником не відхилено тендерну пропозицію, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону. Щодо зобов’язання викладеного у висновку про результати моніторингу закупівлі Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, Замовник повідомляє про залишення за собою реалізації права оскаржити (оспорити) висновок у судовому порядку.

2021-09-03 12:07:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду.
Дата публікації: 09 вересня 2021
Номер відкриття провадження: 460/12795/21
Дата відкриття провадження: 25 жовтня 2021

Документи:

24 листопада 2021 16:54
Електронний підпис
09 вересня 2021 14:46
Позов до суду.pdf
24 листопада 2021 16:54
Електронний підпис
09 вересня 2021 14:48
Електронний підпис
09 вересня 2021 14:46
Позов до суду.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2021 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС 1 893 000,00
UAH з ПДВ
1 893 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 2 861 598,00
UAH з ПДВ
2 861 598,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 квітня 2021 17:24
Електронний підпис
02 квітня 2021 16:43
Установчі.pdf
02 квітня 2021 12:11
Електронний підпис
02 квітня 2021 12:10
Ст. 17.pdf
31 березня 2021 09:44
Електронний підпис
31 березня 2021 09:42
Документи.pdf
24 березня 2021 13:06
Електронний підпис
24 березня 2021 13:05
Обгрунтування АНЦ.pdf
19 березня 2021 16:20
Електронний підпис
19 березня 2021 16:18
Р-76.pdf
19 березня 2021 16:18
Підписаний_Lic.pdf
19 березня 2021 16:18
Підписаний_gar1205.pdf
19 березня 2021 16:18
Підписаний_Dovir_Kovalenko.pdf
19 березня 2021 16:18
Довідка-гарант.pdf
19 березня 2021 16:18
Довідка-виписка.pdf

Публічні документи

22 березня 2021 09:01
Електронний підпис
21 березня 2021 20:53
8. Проект договору.pdf
21 березня 2021 20:53
7. Довідки_ листи.pdf
21 березня 2021 20:53
4.1. Рішення Учасника.pdf
21 березня 2021 20:53
3. Довідка досвід.pdf
21 березня 2021 20:53
2.3. Довідка ГІП.pdf
21 березня 2021 20:53
2. Довідка працівники.pdf
21 березня 2021 20:53
1. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УРБАН ПРОГРЕС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Р-76.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Р-76.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Р-76.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
Переможець
1 893 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 17:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 березня 2021 11:56
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 березня 2021 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано інформацію про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подано копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми. Відповідно до наданої інформації, на підтвердження інженера-проектувальника автомобільних доріг (головний інженер проєкту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) – Гонгало Іван Іванович, (згідно поданої Учасником довідки, бере на себе зобов’язання головного інженера проекту (ГІПа)), подано копію сертифікату без класу наслідків СС3. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору зазначає виконаний аналогічний договір, проте для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не надає: - позитивного відгуку Замовника, щодо виконання аналогічних робіт зазначених в довідці; - позитивного висновку експертизи з додатком(ми). 3. Учасник для підтвердження правомочності керівника не надав рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або належним чином завіреної копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетентності якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 1.2. Додатку № 2 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі. -Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проєкту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа; -Інженер-проектувальник автомобільних доріг - 2 осіб; -Інженер-проектувальник – (напрямок - інженерно-будівельне проектування доріг у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 3 років- 1 особа; -Інженер – проектувальник (Інженер-геодезист) (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа; -Інженер–проектувальник - (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа; -Інженер-проектувальник (напрямок - забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища) працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа; -Інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) працівник сертифікований за вказаним напрямком- 1 особа. - Учасник у довідці зазначає інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером проекту, а також виконавця авторського нагляду, який здійснюватиме авторський нагляд відповідно до вимог законодавства та будівельних норм. - Також додається довідка в довільній формі за підписом ГІПа та завірена його печаткою про те, що у випадку перемоги Учасника за результатами процедури закупівлі, він (ГІП) згоден взяти на себе зобов’язання головного інженера проекту (ГІПа). - В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. - На працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми. 2. Відповідно до п. 1.3 Додатку № 2 до Тендерної документації, Учасник для підтвердження виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічними вважаються завершені договори з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт автомобільних доріг категорії ІІІ або вище. 1.3.1. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені скан-копії: - позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). У відгуку має міститися наступна інформація: № та дата договору, предмет договору, стадія проектування, сума виконання договору, наявність або відсутність претензій до виконавця; - позитивного висновку експертизи з додатком(ми). 3. Відповідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної Документації, Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують правомочність керівника: • рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або належним чином завіреної копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетентності якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); • наказ про призначення керівника (у формі оригіналу або належним чином завіреної копії); • установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення тощо (у формі оригіналу або належним чином завіреної копії) або код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі виписки та установчих документів); • Скановану Легалізовану*** чинну редакцію Статуту іноземного суб’єкта господарювання Учасника процедури закупівлі, який здійснює свою діяльність через постійне представництво (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких). • Скановану Легалізовану*** виписку з торгового (банківського) реєстру країни, де учасник має офіційно зареєстроване підприємство або іншого установчого документу (еквівалентного доказу правового статусу), що визнається як такий законодавством країни реєстрації, громадянства або місця знаходження такого суб’єкта і виданий компетентними органами цієї країни. • Скановане свідоцтво про реєстрацію представництва Учасника процедури закупівлі нерезидента видане Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. • Скановане Легалізоване*** положення про представництво Учасника процедури закупівлі нерезидента. • Скановану Легалізовану*** довіреність на керівника представництва Учасника процедури закупівлі нерезидента. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документальне підтвердження сертифікованого інженера-проектувальника автомобільних доріг (головний інженер проєкту) сертифікованого на об’єктах класу наслідків СС3. 2. Надати позитивний відгук Замовника, щодо виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці (п.1.3). У відгуку має міститися наступна інформація: № та дата договору, предмет договору, стадія проектування, сума виконання договору, наявність або відсутність претензій до виконавця; 3. Надати позитивний висновок експертизи з додатком(ми) стосовно виконаного аналогічного договору. 4. Надати рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або належним чином завіреної копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетентності якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення).

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2021 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
1 893 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2023 15:53
ДУ_10.PDF зміни до договору
12 грудня 2023 15:52
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2022 16:40
ДУ № 8 до Д № 22.pdf зміни до договору
28 липня 2022 16:40
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 15:01
ДУ № 1 до Д № 22 (1).pdf зміни до договору
21 квітня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 17:46
Розрахунки.pdf укладений
19 квітня 2021 17:44
Договір № 22.pdf укладений
19 квітня 2021 17:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.2.8., п. 9.2. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п.5.1. та п. 11.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін виконання робіт – з 19.04.2021р. по 31.12.2022р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 р., а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань».
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.2.8., п.9.4. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.9.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт з 19.04.2021 по 31.12.2023р.»; «9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року включно, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4 п.2.8, п.9.4., Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін виконання робіт та викласти п.5.1., 9.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт з 19.04.2021р. - 31.12.2024р.»; «9.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну виконання робіт, керуючись п. 9.4. Договору, сторони дійшли згоди: Внести зміни у додатки до Договору: Календарний план (Додаток №2), Графік виконання робіт (Додаток №3), та викласти їх в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML