Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470160 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , м. Київ обл., м. Київ, бул. Т.Шевченка, 26/4 |
Контактна особа: |
Базилюк Олена Дмитрівна 380442465798 ujkgshevch@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 11:38 |
Очікувана вартість: | 31 635 090,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2021 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 11:19 |
Д_2 Форма пропозиц асф.docx | |
11 березня 2021 11:18 |
Д_11 Проект договор_2020.docx | |
11 березня 2021 11:16 |
ТД Асфальт_05_03_2021 УЖКГ.pdf | |
05 березня 2021 15:41 |
Д_9 Персональні дані.docx | |
05 березня 2021 15:41 |
Д_10 Субпідрядник асфальт.docx | |
05 березня 2021 15:41 |
Д_12 Забезпеч умов договору.docx | |
05 березня 2021 15:41 |
Д_5 Лист гарант ст_17 асфальт.docx | |
05 березня 2021 15:41 |
Д_8 Інформ учасник.docx | |
05 березня 2021 15:41 |
Д_3 Фахівці Асфальт.docx | |
05 березня 2021 15:41 |
Д_6 Аналог догов асфальт.docx | |
05 березня 2021 15:41 |
Д_7 Обладнання для асфал.docx | |
05 березня 2021 15:37 |
Д_4 Дефект акти асфальт.rar | |
05 березня 2021 15:33 |
Прот асфальт_05_03_2021.pdf |
11 березня 2021 11:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 березня 2021 11:19 |
Д_2 Форма пропозиц асф.docx
|
|||
11 березня 2021 11:18 |
Д_11 Проект договор_2020.docx
|
|||
11 березня 2021 11:16 |
ТД Асфальт_05_03_2021 УЖКГ.pdf
|
|||
05 березня 2021 15:41 |
Д_9 Персональні дані.docx
|
|||
05 березня 2021 15:41 |
Д_10 Субпідрядник асфальт.docx
|
|||
05 березня 2021 15:41 |
Д_12 Забезпеч умов договору.docx
|
|||
05 березня 2021 15:41 |
Д_5 Лист гарант ст_17 асфальт.docx
|
|||
05 березня 2021 15:41 |
Д_8 Інформ учасник.docx
|
|||
05 березня 2021 15:41 |
Д_3 Фахівці Асфальт.docx
|
|||
05 березня 2021 15:41 |
Д_6 Аналог догов асфальт.docx
|
|||
05 березня 2021 15:41 |
Д_7 Обладнання для асфал.docx
|
|||
05 березня 2021 15:37 |
Д_4 Дефект акти асфальт.rar
|
|||
05 березня 2021 15:33 |
Прот асфальт_05_03_2021.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до частини першої статті 23 БКУ будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Таким чином, здійсненню закупівель розпорядником бюджетних коштів у розумінні Закону передує визначення відповідних бюджетних асигнувань відповідно до визначених бюджетних призначень.
У свою чергу, відповідно до пункту 30 БКУ кошторис – основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 (далі – Порядок).
Відповідно до частини другої статті 75 Господарського кодексу України(далі – ГКУ) фінансовий план (кошторис) є основним плановим документом державного комерційного підприємства, відповідно до якого підприємство отримує доходи і здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів.
Таким чином, повідомляємо, що Замовник має затверджений фінансовий план (кошторис), та усі потрібні документи для оголошення закупівлі, але це є документи, які не підлягають опублікуванню в рамках Публічних закупівель та наданню їх учасникам.
Відповідно до частини першої статті 23 БКУ будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Таким чином, здійсненню закупівель розпорядником бюджетних коштів у розумінні Закону передує визначення відповідних бюджетних асигнувань відповідно до визначених бюджетних призначень.
У свою чергу, відповідно до пункту 30 БКУ кошторис – основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 (далі – Порядок).
Відповідно до частини другої статті 75 Господарського кодексу України(далі – ГКУ) фінансовий план (кошторис) є основним плановим документом державного комерційного підприємства, відповідно до якого підприємство отримує доходи і здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів.
Таким чином, повідомляємо, що Замовник має затверджений фінансовий план (кошторис), та усі потрібні документи для оголошення закупівлі, але це є документи, які не підлягають опублікуванню в рамках Публічних закупівель та наданню їх учасникам.
2. Повідомляємо, що зміна (збільшення) ціни укладеного договору про закупівлю на вартість експертизи кошторисної документації та/або на суму коштів на утримання служби замовника (технічний нагляд) не передбачається, так як на проведення експертизи кошторисної документації та проведення технічного нагляду, укладаються окремі прямі договори з компаніями, що мають ліцензії на виконання зазначених послуг.
3. Договірна ціна є ціновою тендерною пропозицією і не включає кошти на утримання служби замовника та вартості експертизи кошторисної документації;
4. Договірна ціна і є ціною тендерної пропозиції.
5. Пояснювальна записка Учасником надається до договірної ціни;
6. Сума коштів на утримання служби замовника (технічний нагляд) не може перевищувати 1,5% суми 1-9 глав загального зведеного кошторису;
7. Сума коштів на утримання служби замовника (технічний нагляд) не включаються до ціни тендерної пропозиції;
8. Учаснику необхідно надати два кошторисних розрахунки, а саме:
- кошторисний розрахунок вартості об’єктах будівництва (додаток до договору) без урахування суми коштів на утримання служби замовника (технічний нагляд) та вартість експертизи кошторисної документації;
- загальний по 37 об’єктах зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з урахуванням суми коштів на утримання служби замовника (технічний нагляд) який складає не більше 1,5% від 1-9 глави загального зведеного кошторису та вартості експертизи кошторисної документації у сумі 162 570,00 грн. (сто шістдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят грн. 00 коп.);
9. Розрахунок витрат, зазначений у підпункті 10 п. 6 Розділу 3 Тендерної документації, на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші, у разі врахування у договірній ціні.Інші витрати згідно п.6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
10. Календарний графік виконання робіт відповідає додатку 11 тендерної документації (додаток 3 до договору).
Відповідно до наданих відповідей, повідомляємо, що відсутні причини для внесення зміни до Тендерної документації.
2. Учасник встановлює виключно на власний розсуд Терміни виконання робіт з дати підписання договору до 30.11.2021 р. по кожному з об’єктів, зазначених у п. 9 Форми ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (Додаток 2 до тендерної документації
3. Учасник може не заповнювати та залишити прочерк у графі «ВСЬОГО» щодо Терміну виконання робіт з дати підписання договору до 30.11.2021 р. у п. 9 Форми ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (Додаток 2 до тендерної документації).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000123 ● bd394af836c14f64a66c6dfeb9f48451
- Статус: вирішено ● Дата: 17 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-03-05-009364-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 11:21:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Шевченківському районі м. Києва (Роботи з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-009364-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-08-05 14:25:10
Пояснення на запит від 18.06.2021
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. розміру витрат та визначеного його очікувану вартість
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо усунення порушень від 18.06.2021 та 07.07.2021
2021-08-05 16:28:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (- не оприлюднення переліку змін до ТД окремим документом (вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону).)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (- не оприлюднення переліку змін до ТД окремим документом (вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону).) • відсутній механізм
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм
Інформація щодо усунення порушень від 18.06.2021 та 07.07.2021
2022-02-17 12:02:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" |
31 161 618,56
UAH з ПДВ
|
31 161 618,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СІЛАРК" |
31 264 526,94
UAH з ПДВ
|
31 264 526,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" #42774816 |
Переможець |
31 161 618,56
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 13:37
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 14:04
|
Календар граф 2 асфал 26_04.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 16:31
|
Додатков угод_ догов 26_04 асф.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 14:00
|
Коштор адрес_3.rar | укладений |
26 квітня 2021 13:58
|
Коштор адрес_2.rar | укладений |
26 квітня 2021 13:58
|
Коштор адрес_1.rar | укладений |
26 квітня 2021 13:58
|
Звед_локал підсум.rar | укладений |
26 квітня 2021 13:48
|
Договір_додат.pdf | укладений |
26 квітня 2021 13:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Гарантована якість закінчення робіт; 2. Зміна календарного графіку; 3. Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 26/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в календарному графіку робіт |
Номер договору про закупівлю: | 26/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшення ціни Договору; 2. Зміни в "Плані фінансування"; 3. Зміни у "Календарному графіку та обсягів виконання робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 26/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Шевченківському районі м.Києва (Роботи з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 28280.5 | метри квадратні |
989,05
UAH з ПДВ
|