Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу "Долинський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 4 Долинської міської ради" по вул. Ольгерда Бочковського, 1 м. Долинська Кіровоградської області"
Очікувана вартість
13 080 500,00 UAH
UA-2021-03-05-009243-c ● 61ac940143a34430a9e65b3f8458c5c8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43876025 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29 |
Контактна особа: |
Євгеній Богушевич +380994574461 dkbid@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 11:42 |
Очікувана вартість: | 13 080 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 403,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65402 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі гарантії. Гарантії надаються у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта.
Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями.
Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою).
У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.
При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником.
Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені).
Валюта гарантій: гривня.
В тексті гарантії повинно бути зазначено:
- конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата);
- конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником;
- гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара.
Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 65 402,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч чотириста дві гривні) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону).
Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).
Розгорнути
Згорнути
Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями.
Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою).
У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.
При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником.
Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені).
Валюта гарантій: гривня.
В тексті гарантії повинно бути зазначено:
- конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата);
- конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником;
- гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара.
Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 65 402,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч чотириста дві гривні) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону).
Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу "Долинський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 4 Долинської міської ради" по вул. Ольгерда Бочковського, 1 м. Долинська Кіровоградської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28500, Україна, Кіровоградська область, м. Долинська, вул. Ольгерда Бочковського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 15% |
меньше 67 днів: | 15% |
від 67 до 75 днів: | 5% |
більше 76 днів: | 0% |
Термін оплати: | 15% |
відтермінування платежу до 30 днів: | 15% |
відтермінування платежу до 15 днів: | 5% |
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 днів): | 0% |
12 березня 2021 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 18:17 |
Перелік змін Долинська ЗОШ 4.PDF | |
11 березня 2021 18:17 |
ІІ Тенд докум ЗОШ 4 Долинська міська рада.doc | |
05 березня 2021 15:23 |
ПРОЄКТ НОВ ДОГ ВТ.doc |
12 березня 2021 10:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2021 18:17 |
Перелік змін Долинська ЗОШ 4.PDF
|
||||||
11 березня 2021 18:17 |
ІІ Тенд докум ЗОШ 4 Долинська міська рада.doc
|
||||||
05 березня 2021 15:23 |
ПРОЄКТ НОВ ДОГ ВТ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічні договори
Дата подання: 15 березня 2021 12:37
Дата відповіді: 15 березня 2021 14:11
Згідно умов тендерної документації Учасники мають надати копії аналогічних договорів (кількість - за бажанням Учасника), указаних в довідці (з періодом виконання 2019 – 2020 роки).
Якщо договір було укладено у 2018 році, а роботи прводились у 2018 та 2019 роках, чи буде такий договір вважатись таким, що відповідає умовам тендерної документації?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання! З метою надання у якості прикладу попереднього досвіду, у тендерній документації ставилася вимога …(з періодом виконання 2019 – 2020 роки)… Тобто, маються на увазі договори, які укладені у період з січня 2019 року та виконані станом на кінець грудня 2020 рік.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "АРТАЛЕКС" |
12 782 747,88
UAH з ПДВ
|
12 782 747,88
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 8 947 923.52 | Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ" |
12 427 326,00
UAH з ПДВ
|
11 675 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 8 172 500 | Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністтю "ГІДРОЕЛЕКТРОЦЕНТР" |
11 683 564,81
UAH з ПДВ
|
11 618 161,81
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 8 132 713.27 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТАР КРАФТ" |
12 200 070,00
UAH з ПДВ
|
12 200 070,00
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 10 047 116.47 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністтю "ГІДРОЕЛЕКТРОЦЕНТР" #38436067 |
Відхилено |
11 618 161,81
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 13:24
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ" #40633839 |
Відхилено |
11 675 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 09:01
|
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "АРТАЛЕКС" #24151270 |
Переможець |
12 782 747,88
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 16:51
|
Долинська ЗОШ 4 Дод угода.PDF | зміни до договору |
20 травня 2021 16:49
|
Долинська ЗОШ 4 ДЦ+граф.PDF | зміни до договору |
20 травня 2021 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 12:18
|
ДЦ Дол бц.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2021 16:52
|
Дод угода ЗОШ 4 Долинська.PDF | зміни до договору |
11 травня 2021 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 09:15
|
Долинська ЗОШ № 4 ДЦ+Граф.PDF | укладений |
30 квітня 2021 09:14
|
Дог Дол школа.PDF | укладений |
30 квітня 2021 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення порядку розрахунку |
Номер договору про закупівлю: | 38/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/2021/40 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення додатків до договору |
Номер договору про закупівлю: | 38/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення обсягу фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 38/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/2021/44 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |