Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356364 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5 |
Контактна особа: |
Тетяна Пастух +380384931739 pasttetiana@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Підтвердження відсутності підстави, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону, здійснюється шляхом надання довідки у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | протягом 10 робочих днів після підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Мова тендерної пропозиції - українська. Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі електронної гарантії виданої банками, які мають рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не менше ua AА. Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною та містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, зазначених в ч. 3, розділу ІІІ тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі 0,5 % від очікуваної вартості та повинна бути підписана електронним цифровим підписом Уповноваженої особи банку. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2021 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 16:58 |
ДОДАТОК 2 технічні вимоги ямковий ремонт (зміни 10.03).doc | |
10 березня 2021 16:58 |
ТД ямковий ремонт (зміни 10.03).doc | |
10 березня 2021 16:58 |
перелік змін 10.03.pdf | |
10 березня 2021 16:58 |
ДОДАТОК 1 документи (зміни 10.03).doc | |
05 березня 2021 14:16 |
ДОДАТОК 4 пропозиція.doc | |
05 березня 2021 14:16 |
ДОДАТОК 3 договір.doc |
10 березня 2021 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2021 16:58 |
ДОДАТОК 2 технічні вимоги ямковий ремонт (зміни 10.03).doc
|
|||
10 березня 2021 16:58 |
ТД ямковий ремонт (зміни 10.03).doc
|
|||
10 березня 2021 16:58 |
перелік змін 10.03.pdf
|
|||
10 березня 2021 16:58 |
ДОДАТОК 1 документи (зміни 10.03).doc
|
|||
05 березня 2021 14:16 |
ДОДАТОК 4 пропозиція.doc
|
|||
05 березня 2021 14:16 |
ДОДАТОК 3 договір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000104 ● 7cb9a462aa1f41909f10f1206ac469b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.06.2021 №380
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 18.06.2021 №380
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2021-03-05-008126-с 05.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-05 14:55:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного дрібного (ямкового) ремонту доріг (45233142-6 – Ремонт доріг) (згідно ГБН Г.1-218-182:2011) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-05-008126-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 14:45:58
Відповідь на запит від 05.07.2021 р.
На предмет запиту від 05.07.2021 р. надаємо наступні пояснення та документи.
1. Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради є органом місцевого самоврядування та відноситься до категорії замовників, передбачених пунктом 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою здійснення заходів щодо прозорого, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Кам'янець-Подільської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту, Замовник як структурний підрозділ Кам'янець-Подільської міської ради здійснив заходи щодо забезпечення оприлюднення даного обґрунтування на офіційному веб-сайті Кам'янець-Подільської міської ради у розділі «Громадянам/Закупівлі/Департамент житлово-комунального господарства.
Посилання:
https://kam-pod.gov.ua/gromadianam/zakupivli/item/34271-departament-zhytlovokomunalnoho-hospodarstva
https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=ECE43D51F9A9D478!61357&ithint=file%2cdocx&authkey=!AJWws-Lvgc7frRY
Замовником в обґрунтуванні до даної процедури закупівлі зазначено інформацію щодо потреби у закупівлі послуг з поточного дрібного (ямкового) ремонту доріг, посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель «Prozorro», назви предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості та бюджетного призначення, так як постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» чи іншим нормативно-правовим актом не встановлено критеріїв щодо такого обґрунтування.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у Додатку 2 до тендерної документації: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Поточний дрібний (ямковий) ремонт доріг (45233142-6 – Ремонт доріг) (згідно ГБН Г.1-218-182:2011)», визначені відповідно до Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства 23.09.2003 р. №154, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 р. №54 та з урахуванням обсягу згідно дефектного акта (додається).
3. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом моніторингу ринкових цін на послуги аналогічні до предмету даної закупівлі.
Додатково зазначаємо, що даний метод визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуг (інформація про ціни послуг аналогічних до предмету закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема в електронній системі закупівель «Prozorro»), враховуючи рекомендації Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275.
4. Щодо розміру бюджетного призначення визначено, що джерелом фінансування є кошти бюджету Кам’янець-Подільської міської територіальної громади.
Також, додатково зазначаємо, що відповідно до пункту 3.1. проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) на момент укладення договору замовником зазначається розмір бюджетних призначень, передбачених на дані послуги в 2021 р.
Таким чином, вважаємо, що під час організації та проведення даної процедури закупівлі, замовником дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавства у сфері закупівель в цілому.
Додатки:
1. Дефектний акт на поточний дрібний (ямковий) ремонт доріг міста на 1 арк.;
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на 1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок від 13.07.2021 року, повідомляємо про наявні причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку із тим, що процедура закупівлі - Поточний дрібний (ямковий) ремонт доріг (45233142-6 – Ремонт доріг) (згідно ГБН Г.1-218-182:2011) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-05-008126-c) щодо якої було здійснено моніторинг є завершеною, а договір, укладений за результатами проведення цієї процедури (Договір на поточний дрібний (ямковий) ремонт доріг №45 від 13.04.2021 р. – далі Договір) – виконаний сторонами у повному обсязі, усунути виявлені порушення є неможливим. Підтвердженням факту виконання Договору є акти приймання виконаних робіт. Також з метою приведення у відповідність фінансових зобов’язань із юридичними та опублікування звіту про виконання договору про закупівлю в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі», стороні Договору - ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» направлено на підписання проєкт додаткової угоди щодо зміни ціни договору (без зміни обсягу та якості таких послуг), до фактичної суми оплати за надані послуги згідно актів приймання виконаних робіт. Крім того, враховуючи те, що органом державного фінансового контролю за результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено, а також те, що договір є виконаний сторонами у повному обсязі, вважаємо, що вказані порушення не призвели до порушень основних принципів закупівель. Разом з тим, замовником в межах законодавства буде вжито заходів щодо недопущення порушень, визначених у висновку щодо даного моніторингу в подальшому.
2021-07-19 16:38:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ" |
2 816 000,00
UAH з ПДВ
|
2 399 879,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БРОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
3 995 000,00
UAH з ПДВ
|
2 399 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №1" |
3 083 960,08
UAH з ПДВ
|
2 749 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" |
3 478 092,00
UAH з ПДВ
|
2 750 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Зелендорбуд |
3 291 602,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" |
3 698 000,00
UAH з ПДВ
|
3 698 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ" #42837430 |
Відхилено |
2 399 879,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 10:43
|
ФОП "БРОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3346609332 |
Відхилено |
2 399 880,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 15:11
|
ТОВ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №1" #41983949 |
Відхилено |
2 749 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 15:08
|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" #38986599 |
Переможець |
2 750 010,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2021 10:04
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 липня 2021 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 09:16
|
договір (ямковий).pdf | укладений |
13 квітня 2021 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |