Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Fountain maintenance services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council |
National ID: | 40506232 |
Contact point: |
Yavorska Myroslava +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2021 13:35 |
Очікувана вартість: | 14 911 206,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 149 112,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 березня 2021 14:02 |
Enquiries until: | 28 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 14 911 206 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 149 112 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71420000-8: Послуги у сфері ландшафтної архітектури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 15:35 |
Тендерна документація від 30.03.2021.docx | |
30 березня 2021 15:35 |
перелік змін від 30.03.2021.doc | |
26 березня 2021 13:28 |
перелік змін від 26.03.2021.doc | |
26 березня 2021 13:28 |
Тендерна документація від 26.03.2021.docx | |
23 березня 2021 16:36 |
Тендерна документація від 23.03.2021.docx | |
23 березня 2021 16:36 |
перелік змін.doc | |
05 березня 2021 14:02 |
Тендерна документація.docx |
30 березня 2021 15:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 березня 2021 15:35 |
Тендерна документація від 30.03.2021.docx
|
|||||||||
30 березня 2021 15:35 |
перелік змін від 30.03.2021.doc
|
|||||||||
26 березня 2021 13:28 |
перелік змін від 26.03.2021.doc
|
|||||||||
26 березня 2021 13:28 |
Тендерна документація від 26.03.2021.docx
|
|||||||||
23 березня 2021 16:36 |
Тендерна документація від 23.03.2021.docx
|
|||||||||
23 березня 2021 16:36 |
перелік змін.doc
|
|||||||||
05 березня 2021 14:02 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-21-000031 ● a753f55c7a0248ddaec2220ddb07435e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2022 15:24 |
21.01.2022 № 33
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.01.2022 № 33
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2021-03-05-007901-c
05.03.2021 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-03 16:34:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з утримання фонтанів Fountain maintenance services» (ДК 021:2015: 71420000-8 — Послуги у сфері ландшафтної архітектури) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-007901-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-07 14:06:31
Відповідь на звернення
Обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувану вартість на надання послуг з утримання фонтанів визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97.
Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції.
Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де
Ц - очікувана вартість
Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів
К – кількість запитів
Очікувана вартість закупівлі становить: 14 911 206,00 грн з ПДВ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства:
Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154;
Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації.
Обґрунтування бюджетного призначення:
Обґрунтування бюджетного призначення встановлено на підставі бюджету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради на 2021 рік
2. У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту.
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг) Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі місцевого бюджету лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАТИВНЕ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Нова" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАТИВНЕ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
14 882 758,64
UAH з ПДВ
|
14 730 810,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Нова" |
14 796 300,00
UAH з ПДВ
|
14 796 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАТИВНЕ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #32082482 |
Переможець |
14 730 810,45
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 16:15
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 квітня 2021 16:15
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАТИВНЕ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #32082482 |
14 730 810,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 10:15
|
Ду 2 26.04-5.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 11:51
|
Ду 2 26.04-5.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 15:13
|
Ду 1 26.04-5.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 15:13
|
26.04-5.pdf | укладений |
27 квітня 2021 15:05
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
14 травня 2021 12:09
|
2 344 465,97 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
09 червня 2021 09:29
|
736 737,77 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
09 червня 2021 09:29
|
1 832 589,92 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
09 червня 2021 09:27
|
599 648,36 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
13 липня 2021 16:27
|
8 325,44 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
13 липня 2021 16:34
|
1 132 004,28 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
13 липня 2021 16:35
|
1 452 259,42 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
13 серпня 2021 09:31
|
12 912,78 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
13 серпня 2021 09:37
|
1 132 004,28 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
13 серпня 2021 09:37
|
1 961 147,74 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
10 вересня 2021 09:20
|
1 132 004,28 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
10 вересня 2021 09:20
|
1 885 456,37 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
12 жовтня 2021 09:44
|
34 356,35 UAH | UA618201720344240033000095724 Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР |
UA673395000000026004250138001 КП "Адмiн. архiтек.-будiв.управл." ДМР |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26/04-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 26/04-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 26/04-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |