Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дизельне паливо
Очікувана вартість
255 210,00 UAH
UA-2021-03-05-006364-c ● 023a0d0139ea49d09e85772554499e1a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Бобрицької сільської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 43084654 |
Місцезнаходження: | 19030, Україна , Черкаська обл., с. Литвинець, ВУЛИЦЯ ГАЙДАМАЦЬКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Бабенко Анна 380966505048 lytv_bobrosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 14:50 |
Очікувана вартість: | 255 210,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 276,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10860 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2021
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 12:41 |
ТД 2020.docx | |
05 березня 2021 12:41 |
Додаток 2.docx | |
05 березня 2021 12:40 |
Додаток 1.docx |
05 березня 2021 12:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2021 12:41 |
ТД 2020.docx
|
|||
05 березня 2021 12:41 |
Додаток 2.docx
|
|||
05 березня 2021 12:40 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-05-006364-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 11 березня 2021 14:33
Дискримінація
ДИСКРМІНАЦІЙНА УМОВА, ЯКЩО ЗАМОВНИК має на увазі надання ліцензію на право роздрібної, або одночасно роздрібної та оптової торгівлі пальним: 1.2.1. Для даного предмету закупівлі учасник надає: - ліцензію, що передбачена Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».
Якщо Замовник має на увазі надання ліцензій на право роздрібної або оптової торгівлі –
ЗМІНИТИ НА: «Для даного предмету закупівлі учасник надає: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.»
ПОЯСНЕННЯ Встановивши вимогу щодо надання інформації о наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо, а на право оптової торгівлі отримують партнери.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників.
Найпоширенішими серед з них є:
наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним;
Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Розгорнути
Згорнути
Якщо Замовник має на увазі надання ліцензій на право роздрібної або оптової торгівлі –
ЗМІНИТИ НА: «Для даного предмету закупівлі учасник надає: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.»
ПОЯСНЕННЯ Встановивши вимогу щодо надання інформації о наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо, а на право оптової торгівлі отримують партнери.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників.
Найпоширенішими серед з них є:
наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним;
Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2021 09:29
Вилучення вищезазначених умов тендерної документації здійснюватись не будуть, звертайтеся до АМКУ. Після прийняття рішення АМКУ на вашу користь, Замовник безапеляційно виконає таке рішення.
Номер вимоги: UA-2021-03-05-006364-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 11 березня 2021 14:42
Дискримінація потенційних учасників
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- того, що учасник повинен бути власником товару.
Детальний поис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
- того, що учасник повинен бути власником товару.
Детальний поис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2021 09:27
Вилучення вищезазначених умов тендерної документації здійснюватись не будуть, звертайтеся до АМКУ. Після прийняття рішення АМКУ на вашу користь, Замовник безапеляційно виконає таке рішення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" |
253 472,40
UAH з ПДВ
|
246 413,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкаси-Оіл" |
253 581,00
UAH з ПДВ
|
246 522,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" #41022256 |
Переможець |
246 413,40
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 13:18
|
д.у.1.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 11:11
|
договір дп.pdf | укладений |
12 квітня 2021 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Кількість товару: 10810 л. Загальна вартість: 246 251.80 грн. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |