Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03352981 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул. Аптекарська, 19 |
Контактна особа: |
Ганжа Ольга Володимирівна 385448542868 zhkg@romny-vk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 14:18 |
Очікувана вартість: | 2 312 029,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 560,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 12:34 |
оголошення.pdf | |
05 березня 2021 12:34 |
технічні характеристики.pdf | |
05 березня 2021 12:33 |
Тендерна документація поточний дрібний ремонт доріг.doc | |
05 березня 2021 12:33 |
протокол 31.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Разом з тим, при детальному дослідженні поданої переможцем пропозиції було виявлено, що ФОП Бровченко Д.О. при підготовці та поданні своєї тендерної пропозиції порушив вимоги пп.1 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де було чітко зазначено, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів:
1) інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку, наведеного у Додатку № 1 тендерної документації (подається в окремому файлі)».
Тобто вимогами Тендерної документації було чітко визначено, що інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно наведеного у Додатку 1 критеріях подається в окремому файлі.
Разом з тим, ФОП Бровченко Д.О. цієї вимоги виконано не було, зазначені файли та інформація були подані окремими PDF-документами, які не були об’єднані в окремий файл.
Отже тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині, відтак рішення Замовника про визнання ФОП Бровченко Д.О. переможцем закупівлі UA-2021-03-05-006221-c «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг» порушує право всіх Учасників закупівлі на добросовісну конкуренцію, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника упереджений підхід до оцінки учасників закупівлі, що у свою чергу, є грубим порушенням ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вище наведене, ТОВ «ВК-ВІКТОРІЯ» даною вимогою наполегливо просить скасувати Рішення № 41 та 42 від 29.03.2021 про визначення Переможця Закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з ФОП Бровченко Д.О.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-28-000001 ● aa0570258984426fba47ed9c294c8f17
- Статус: завершено ● Дата: 15 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2021 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.12.2021 №565
м.Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 24.12.2021 №565
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-03-05-006221-c 05.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БРОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 820 006,78
UAH з ПДВ
|
1 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №1" |
2 292 588,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВК-ВІКТОРІЯ" |
2 057 703,18
UAH з ПДВ
|
1 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАНД-СТРОЙ" |
2 286 307,85
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Агротемп" |
2 311 834,80
UAH з ПДВ
|
2 311 834,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БРОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3346609332 |
Переможець |
1 699 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 16:33
|
договір 67.pdf | укладений |
15 квітня 2021 16:32
|