Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3983 Продукція для чищення (Миючі та дезінфікуючі засоби)
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2021-03-05-005779-c ● c9f39b76da0344d195a346121da96459
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Західна філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот"" |
Код ЄДРПОУ: | 20857613 |
Вебсайт: | http://zd.ucrf.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79018, Україна , Львівська обл., М.ЛЬВІВ, ЗАЛІЗНИЧНИЙ Р-Н , ВУЛ. СТОРОЖЕНКА БУД. 20 |
Контактна особа: |
Іван Гевак +380504681615 lvivucrf@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 14:48 |
Очікувана вартість: | 10 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154 кілограми
Екстра-концентрована універсальна піна DARK POWER
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
—
19 квітня 2021
ДК 021:2015: 39831500-1 — Засоби для чищення і миття автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 12:13 |
Оголошення Миючі та дезінфікуючі засоби.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 05 березня 2021 14:22
Дата відповіді: 09 березня 2021 08:48
Доброго дня! Чи розглядаєте пропозиції постачання еквівалентної продукції ( за якістю вище , ніж у Технічному опису Вашої ТД?
Відповідь: Доброго дня! Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, відповідно до Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Еквівалент
Дата подання: 09 березня 2021 11:27
Дата відповіді: 09 березня 2021 12:12
Шановний Замовнику!
В п.33 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік складових технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме:
«33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;»
Торгова марка, конкретне торгове найменування товару, як виключні атрибути технічної специфікації щодо ідентифікації предмету закупівлі – є прямим порушенням законодавства з боку Замовника! Пропонуємо внести зміни в ТД!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В абз.2 ч.4 статті 14 "Спрощені закупівлі" Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників".
Еквівалент
Дата подання: 09 березня 2021 18:54
Дата відповіді: 10 березня 2021 11:33
Шановний Замовнику! Закликаэмо Вас дотримуватись чинного Законодавства. Саме Законом України про публічні закупівлі, на який Ви посилаєтеся, караються антиконкурентні дії.
Відповідно до п.1 Статті 5 Закону: Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.4 Статті 5 Закону: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Товарнаа позиція Ваших технічних вимог – є продукцією широкого вжитку, такою , що ніяк не припускають застосування саме окремої торгової марки ні за технічними показниками продукції , ні за конкретними вимогами будь-яких паспортів та інструкцій технологічного устаткування або автотранспорту , ні за вимогами будь яких настанов НКРЗІ . Наше підприємство є вітчизняним виробником мийних засобів і нам добре відома продукція просуваємої Вами торгової марки. Проте , плануємий Вами рівень цін суттєво перевищує рівень цін більшості вітчизняних виробників, якість продукції яких аж ніяк не гірша, і яких Ви не допускаєте до закупівлі. У ТД Вами не надано жодних документальних посилань, щодо правомірності використання саме окремої торгової марки. Вами не наведено жодного технічного показника для конкурентного порівняння технічних частин пропозицій. Якщо Ви, можливо, покладаєтесь на свій попередній досвід, то Ви маєте всі можливості в продовж закупівлі комісійно випробувати якість продукції, запропонованої кожним учасником. Нагадуємо Вам, що закупівлю Ви проводите не за свої приватні власні гроші , а за кошти громадського бюджету, і , тому, відповідно до законодавства, повинні виключити із умов закупівлі монопольні, антиконкурентні показники і ліквідувати корупційні ризики. Виключить, будь ласка, із технічних вимог застосування окремої торгової марки! Якщо Ви проігноруєте нашу вимогу, то ми обов’язково звернемось зі скаргою до Антимонопольного комітету і, у випадку задоволення скарги, обов’язково доведемо Ваших винних посадових осіб до матеріальної відповідальності згідно діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Нагадуємо Вам, що оголошена Замовником закупівля не є ТД (відкритими торгами), а є спрощеною закупівлею.
Якщо закупівля оголошена по процедурі "Відкриті торги" то згідно ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
В абз.2 ч.4 ст.14 "Спрощені закупівлі" Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, замовник має право, а не зобов'язаний визначати в вимогах до предмету закупівлі еквівалент або аналог предмету закупівлі на відміну від предмету закупівлі, які оголошені по процедурі "Відкриті торги", де замовник зобов'язаний це зробити.
Якщо закупівля оголошена по процедурі "Відкриті торги" то згідно ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
В абз.2 ч.4 ст.14 "Спрощені закупівлі" Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, замовник має право, а не зобов'язаний визначати в вимогах до предмету закупівлі еквівалент або аналог предмету закупівлі на відміну від предмету закупівлі, які оголошені по процедурі "Відкриті торги", де замовник зобов'язаний це зробити.
Еквівалент
Дата подання: 10 березня 2021 13:30
Дата відповіді: 10 березня 2021 15:12
Шановний Замовнику! Напевне, Ви помиляєтесь в тлумаченні законодавства.
По-перше.Відповідно до ст..13 Закону УСІ ЗАКУПІВЛІ ( в т.ч. спрощені):
« можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги;
торги з обмеженою участю;
конкурентний діалог.»
В нашому випадку спрощена закупівля здійснюється шляхом процедури відкритих торгів.
По-друге. П.4 ст.14 Закону визначає, що в разі ОБОВ’ЯЗКОВОГО виконання Замовником пп.3) п.3 ст.14 Закону, Замовник для тлумачення НАДАНОЇ інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі , в разі ,якщо ці вимоги «…містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» (крапка,кінець п.4).
Водночас, на забезпечення конкуренції, наступний п.5 с. 14 Закону зобов’язуєує:
«5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Окрім того, в п.33 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік складових технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме:
«33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;»
Торгова марка, конкретне торгове найменування товару, як виключні атрибути технічної специфікації щодо ідентифікації предмету закупівлі – є прямим порушенням законодавства з боку Замовника!
Вимагаємо внести зміни в ТД!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Зверніть увагу на статтю 23 та статтю 14 Закону.
Ще раз звертаємо Вашу увагу, що дана процедура оголошена як спрощена, і НЕ Є відкритими торгами.
Ще раз звертаємо Вашу увагу, що дана процедура оголошена як спрощена, і НЕ Є відкритими торгами.
Еквівалент
Дата подання: 10 березня 2021 15:25
Дата відповіді: 11 березня 2021 14:38
Шановний Замовнику! Зустрінемся в АМКУ.
Відповідь: Спрощена закупівля є видом закупівлі, ознайомтесь з пунктом 5 частини 2 статті 4 Закону. Просимо звернути на це увагу.
Тому, знову повертаємось до того, що спрощені закупівлі НЕ Є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом.
На Ваше запитання було надано відповідь вище.
Тому, знову повертаємось до того, що спрощені закупівлі НЕ Є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом.
На Ваше запитання було надано відповідь вище.
Еквівалент
Дата подання: 10 березня 2021 15:29
Дата відповіді: 11 березня 2021 14:38
Ст 23 п.4 4." Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Спрощена закупівля є видом закупівлі, ознайомтесь з пунктом 5 частини 2 статті 4 Закону. Просимо звернути на це увагу.
Тому, знову повертаємось до того, що спрощені закупівлі НЕ Є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом.
На Ваше запитання було надано відповідь вище.
Тому, знову повертаємось до того, що спрощені закупівлі НЕ Є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом.
На Ваше запитання було надано відповідь вище.
Еквівалент.
Дата подання: 10 березня 2021 16:01
Дата відповіді: 11 березня 2021 14:38
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.4 ст.23 Закону:
«4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Додатково,відповідно п.14ст.14 Закону, Замовник МАЄ ПРАВО доповнити таку технічну документацію переліком можливих, на його думку, торгових марок. При цьому Замовник НІ ЯКИМ ЧИНОМ не звільняється від надання ОБГРУНТУВАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ названої конкретної торгової марки, як визначення технічних характеристик предмету закупівлі. Відповідно до процедури, Замовник повинен захистити вірність наданих обґрунтувань в процесі обговорення.
Жодних обґрунтувань застосування окремої торгової марки , як безумовної характеристики предмету закупівлі в ТД НЕ НАВЕДЕНО!
Внесіть, будь ласка, зміни в ТД!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Спрощена закупівля є видом закупівлі, ознайомтесь з пунктом 5 частини 2 статті 4 Закону. Просимо звернути на це увагу.
Тому, знову повертаємось до того, що спрощені закупівлі НЕ Є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом.
На Ваше запитання було надано відповідь вище.
Тому, знову повертаємось до того, що спрощені закупівлі НЕ Є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом.
На Ваше запитання було надано відповідь вище.
ЕКвівалент
Дата подання: 11 березня 2021 19:10
Дата відповіді: 12 березня 2021 15:30
Шановний Замовнику! Кого Ви вводите в оману! Надайте, ,будь ласка ,відповідь: Чи повинні Ви при складанні технічного завдання на Вашу закупівлю керуватись п.4. ст.23 Закону України " Про публічні закупівлі" ( Да чи ні?)
Відповідь: ч.4 статті 23 "Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності" Закону регулює процедуру закупівлі відкриті торги. Прошу помітити, що спрощена закупівля регулюється статтею 14 Закону, де зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОХІМ ГРУП" |
10 500,00
UAH з ПДВ
|
9 945,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛІЩИНСЬКИЙ РОСТИСЛАВ РОМАНОВИЧ" |
10 080,00
UAH з ПДВ
|
10 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОХІМ ГРУП" #38520635 |
Відхилено |
9 945,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 12:02
|
ФОП "ЛІЩИНСЬКИЙ РОСТИСЛАВ РОМАНОВИЧ" #2865204294 |
Переможець |
10 080,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 11:49
|
Договір Миючі та дезінфікуючі засоби.pdf | укладений |
12 квітня 2021 11:49
|