Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування (сніданки)
Очікувана вартість
8 928 343,62 UAH
UA-2021-03-05-005777-c 92107bc8977343c9a0f9eceb2473ca4f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Для задоволення потреби послугою з організації шкільного харчування (сніданки), забезпечення необхідних умов повноцінного функціонування освітнього процесу шкільних закладів освіти підпорядкованих Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник), в тому числі, повноцінного та раціонального харчування вихованців шкільних закладів освіти Замовника, дотримання норм харчування, Замовником дотримано норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № № 922-VIII (далі - Закон 922), а саме:
1) проведено процедуру Відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55520000 -1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за ідентифікатором № UA - 2021-01-06-002257 – b, які було автоматично відмінено електронною системою закупівель через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій,
2) прийнято рішення та оголошено нову процедуру Відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55520000 -1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за ідентифікатором № UA - 2021-03-02-003550 – b.
З метою дотримання законодавчих актів України в частині забезпечення потреби та норм харчування в послугах та організації раціональним харчуванням дітей Замовник керується, зокрема:
• статтею 48 Конституції України (ділі – Конституція), якою визначено, що кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло;
• статтею 53 Конституції, якою визначено, що кожен має право на освіту, а держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам;
• пунктом 6 статті 92 Конституції, якою визначено, що виключно законами України визначаються, зокрема, виховання, освіти, культури і охорони здоров'я;
• пунктом 3 статті 56 Законом України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII (далі - Закон про освіту), яким визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, у підпорядкуванні яких перебувають державні і комунальні заклади освіти, забезпечують безоплатним гарячим харчуванням: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах), дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", які навчаються в закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) чи фахової передвищої освіти; осіб інших категорій, визначених законодавством та/або рішенням органу місцевого самоврядування; осіб інших категорій, визначених законодавством та/або рішенням органу місцевого самоврядування;
• пунктом 7статті 20 Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-IX (далі - Закон № 463-IX ), яким визначено, зокрема, що харчування учнів у закладах освіти здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту» та інших актів законодавства; норми та порядок організації харчування учнів у закладах освіти встановлюються Кабінетом Міністрів України;

• пунктом 1 частини 1 статті 1 Закону № 463-IX, яким встановлено, що створення безпечного освітнього середовища - сукупність умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної, майнової та/або моральної шкоди, зокрема внаслідок недотримання вимог санітарних, протипожежних та/або будівельних норм і правил, законодавства щодо кібербезпеки, захисту персональних даних, безпеки харчових продуктів та/або надання неякісних послуг з харчування, шляхом фізичного та/або психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності, ділової репутації (булінг (цькування), поширення неправдивих відомостей тощо), пропаганди та/або агітації, у тому числі з використанням кіберпростору, а також унеможливлюють вживання на території закладу освіти алкогольних напоїв, тютюнових виробів, наркотичних засобів, психотропних речовин;
• порядком надання послуг з харчування затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість»;
• нормами харчування у закладах освіти, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11. 2004р. № 1591;
• а також Законом України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-III, спільного наказу МОН України та МОЗ України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», спільного наказу МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Враховуючи ті обставини, що станом на березень 2021 року у Замовника відсутні договірні відносини з новим постачальником Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55520000 -1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», то для організації безпечного освітнього середовища, в тому числі умов щодо надання якісних послуг з харчування - послуг шкільного харчування (сніданки) в шкільних закладах освіти Замовника, дотримання порядку надання послуг з харчування та норм харчування, недопущення зриву шкільного харчування (сніданки) дітей в шкільних закладах освіти Замовника, що в свою чергу матиме негативні наслідки для шкільного процесу та може призвести до зростання соціальної напруги в освітньому середовищі Замовника, необхідно укласти договір з попереднім постачальником у зв’язку з тим, що після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
З урахуванням вищевикладеного, та враховуючи підстави застосування Переговорної процедури закупівлі, а саме пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, Замовнику необхідно застосувати Переговорну процедуру щодо Закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 12:16
Оскарження наміру укласти договір: 16 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


процедуру застосовано на період проведення відкритіх торгів з публікацією англійською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
404880 штуки
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки) 1-4 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування
39858 штуки
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки) 5-1 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється 100% протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання послуг належної якості на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу акту надання послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 березня 2021 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000033 ● f314f7a934ea413d89d10a82492f2fe9
  • Статус: завершено ● Дата: 26 травня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.03.2021 № 87

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2021-03-05-005777-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-31 17:32:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з організації шкільного харчування (сніданки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-005777-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону та яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного
вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-05 12:32:37

Пояснення (інформація, документи) до запиту

Обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Для забезпечення потреби та норм раціонального харчуванням дітей щодо послуг з організації шкільного харчування (сніданки) Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник), дотримано норми Закону а саме:
1) проведено процедуру Відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55520000 -1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за ідентифікатором № UA - 2021-01-06-002257 – b (далі – Закупівля 1), які було автоматично відмінено електронною системою закупівель через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій;
2) прийнято рішення та оголошено нову процедуру Відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55520000 -1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за ідентифікатором № UA - 2021-03-02-003550 – b (далі – Закупівля 2).
3) Замовник не уникав проведення саме процедури закупівлі.
4) Замовником не укладено договорів щодо послуг з організації шкільного харчування (сніданки) до/без проведення процедур закупівель.
Враховуючи ті обставини, що від Замовника не залежить хід Закупівлі 1 та Закупівлі 2, а саме якості оформлення документів учасників, які мають бажання і беруть участь у даних закупівлях, а так само недопущення учасників з порушеннями, що в свою чергу затягує проведення даних закупівель, та враховуючи, що Замовником дотримано норми Закону щодо оголошення Закупівлі 1, а потім оголошення Закупівлі 2, але необхідність в задоволенні потреби послугою з організації шкільного харчування (сніданки), забезпечення необхідних умов повноцінного функціонування освітнього процесу шкільних закладів освіти підпорядкованих Замовнику, в тому числі, повноцінного та раціонального харчування вихованців шкільних закладів освіти Замовника, наявні й досі.
На час поки триває Закупівля 2, у Замовника відсутні договірні відносини з новим постачальником Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55520000 -1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», але є необхідність організації безпечного освітнього середовища, в тому числі умов щодо надання якісних послуг з харчування - послуг шкільного харчування (сніданки) в шкільних закладах освіти Замовника, дотримання порядку надання послуг з харчування та норм харчування, недопущення зриву шкільного харчування (сніданки) дітей в шкільних закладах освіти Замовника, що в свою чергу може мати негативні наслідки для шкільного процесу та може призвести до зростання соціальної напруги в освітньому середовищі Замовника.
Саме тому Замовником обрано переговорну процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Розмір бюджетного призначення предмету закупівлі визначено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591. Вартість натурального продуктового набору за нормами харчування, в 2021 році становить 32 грн. для учнів від 6 до 10 років та 38 грн. для учнів від 10 і старше. (Таблиця вартості натурального продуктового набору додається).
Форма 2021 – 2 Бюджетний запит на 2021-2023 роки додається.

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою ефективного та раціонального використання коштів Замовником та забезпечення потреб закладів загальної середньої освіти, здійснено переговорну процедуру закупівлю Послуг з організації шкільного харчування (сніданки) за цінами попередньо укладеного договору. Договір додається.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик.
Тхнічні та якісні характеристики предмета закупівлі - Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55520000 -1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», було обрано виходячи із законодавчих актів, які регулюють дану послугу, зокрема, в частині, норм харчування, кількості та якості в тому числі:
порядкок надання послуг з харчування затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість»;
нормами харчування у закладах освіти, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11. 2004р. № 1591;
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;
Закон України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-III,
спільний наказ МОН України та МОЗ України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»,
спільний наказ МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563,
іншій нормативно-технічній документації та чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Управління освіти Голосіївської районної державної адміністрації - http://www.golosiivruo.gov.ua, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=2430&subcat=82». Додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ "
#20043325
Переможець 8 928 343,62
UAH
05 березня 2021 12:16

Документи

05 березня 2021 12:16
Електронний підпис
05 березня 2021 12:15
ПРОТОКОЛ № 98..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2021 12:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ "
#20043325
8 928 343,62
UAH
Документи

Документи

05 березня 2021 12:16
Електронний підпис
05 березня 2021 12:15
ПРОТОКОЛ № 98..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 17:23
ЗпВД (Харчування учнів).pdf укладений
03 серпня 2021 17:23
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 17:02
Дод. угода № 1.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 17:00
ПЗД № 1.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 10:45
Договір № 53 (Харчування учнів).pdf укладений
16 березня 2021 10:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 березня 2021 11:53
730 840,36 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
26 березня 2021 11:53
514 141,31 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
26 березня 2021 11:53
31 407,91 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
05 квітня 2021 11:54
652 986,16 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
05 квітня 2021 11:54
526 108,27 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
09 квітня 2021 10:58
443 414,22 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
16 квітня 2021 11:29
259 015,60 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
21 травня 2021 12:14
464 643,14 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
21 травня 2021 12:14
682 499,76 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
28 травня 2021 11:32
811 253,77 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
08 червня 2021 16:18
1 731,14 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
11 червня 2021 12:53
657 765,76 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений
16 липня 2021 10:54
54 896,54 UAH UA548201720344290012000077962
Управління освіти Голосіївської РДА
UA853052990000026005026204509
КП "Шкiльне харчування"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в наданні послуг з організації шкільного харчування (сніданкн) за державні кошти на 3 097 639,68 (три мільйони дев’яносто сім тисяч шістсот тридцять дев’ять) грн. 68 коп. Підпункт 3.2. викласти в наступній редакції: «3.2. Сума цього Договору становить: 5 830 703,94 (п’ять мільйонів вісімсот тридцять тисяч сімсот три) гривень 94 копійки без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 830 703,94
UAH