Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень першого поверху адмінбудівлі сільської ради, що розташована за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Новий Білоус, вул. Троїцька, 7
Очікувана вартість
2 296 864,00 UAH
UA-2021-03-05-004566-c ● a60dd630b06c414498b3692af15376c8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новобілоуська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04411898 |
Вебсайт: | https://novobilouska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 15501, Україна , Чернігівська обл., Чернігівський район, с. Новий Білоус, вул. Свиридовського, 54 |
Контактна особа: |
Дмитро Федоров +380932050630 novobilouska_sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 14:35 |
Очікувана вартість: | 2 296 864,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 484,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень першого поверху адмінбудівлі сільської ради, що розташована за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Новий Білоус, вул. Троїцька, 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15501, Україна, Чернігівська область, с. Новий Білоус, вул. Троїцька, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 11:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 11:00 |
Тендерна документація - нова редакція.doc | |
12 березня 2021 11:00 |
Внесені зміни - 2.docx | |
09 березня 2021 17:11 |
Внесені зміни.docx | |
05 березня 2021 11:28 |
Визначення класу наслідків.PDF | |
05 березня 2021 11:28 |
Пояснювальна записка.rtf | |
05 березня 2021 11:28 |
Дефектний акт.rtf | |
05 березня 2021 11:28 |
Експертний звіт (позитивний).PDF |
12 березня 2021 11:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 березня 2021 11:00 |
Тендерна документація - нова редакція.doc
|
||||||
12 березня 2021 11:00 |
Внесені зміни - 2.docx
|
||||||
09 березня 2021 17:11 |
Внесені зміни.docx
|
||||||
05 березня 2021 11:28 |
Визначення класу наслідків.PDF
|
||||||
05 березня 2021 11:28 |
Пояснювальна записка.rtf
|
||||||
05 березня 2021 11:28 |
Дефектний акт.rtf
|
||||||
05 березня 2021 11:28 |
Експертний звіт (позитивний).PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обладнення, устаткування та матеріалів
Дата подання: 06 березня 2021 22:27
Дата відповіді: 09 березня 2021 09:01
Чому у складі тендерної документації не надана відомість ресурсів на будівельні матеріали та специфкація обладнання (згідно експетного висновку є обладнання на суму 15 тис грн. без ПДВ)? Як Учаснику визначити за дефектним актом характеристики автоматичних вимикачів, товщину лінолеума, потужність освітлювальних приладів, марку електричних кабелів (прості або негорючий) і т.д.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник може ознайомитись з об’єктом (с. Новий Білоус, вул. Троїцька, 7), проектною документацією та позитивним експертним звітом за адресою с. Новий Білоус, вул. Свиридовського, 54 та здійснити відповідні заміри. Контактна особа: Федоров Дмитро Олександрович – (093) 205-06-30 – (за попередньою домовленістю).
Аналогічний Договір
Дата подання: 07 березня 2021 16:48
Дата відповіді: 09 березня 2021 08:45
Чи буде вважатися аналогічним договором - договір на нове будівництво амбулаторії. Якщо, то будь ласка обгрунтуйте свою відповідь.
Відповідь: Відповідно до пункту 5.1 тендерної документації - " * Під аналогічним договором розуміється договір відповідно до предмету закупівлі за четвертою цифрою згідно ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Аналогічним договором може вважатися договір з капітального ремонту)."
Працівники відповідної кваліфікації
Дата подання: 10 березня 2021 14:41
Дата відповіді: 10 березня 2021 15:22
В Додатку 2 до технічної документації вказана вимога, що монтаж віконних та дверних блоків повинен здійснюватись працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (що підтверджено наявністю відповідного освітньо-кваліфікаційного документу, копія якого повинна бути наданий в складі тендерної пропозиції Учасника). Яка професія робітника підтверждує кваліфікацію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Державного стандарту професійно технічної освіти ДСПТО7124.FO.45.40-2014 Професія: Столяр будівельний Код: 7124
Кваліфікація: cтоляр будівельний 2-3, 4, 5, 6-го розрядів отримує необхідні знання (Тема 5. Монтажні роботи на будівництві) «Монтаж віконних та дверних блоків: установка блоків у дерев’яні, цегляні та бетонні стіни житлових та громадських будівель. Особливості монтажу металопластикових та алюмінієвих віконних та дверних блоків. Технологія встановлення віконних і дверних блоків із застосуванням сучасних кріпильних та ізолюючих матеріалів.» та отримує відповідний диплом
Або наявність відповідного сертифікату про походження навчання, копія якого повинна бути надана в складі тендерної пропозиції Учасника
Кваліфікація: cтоляр будівельний 2-3, 4, 5, 6-го розрядів отримує необхідні знання (Тема 5. Монтажні роботи на будівництві) «Монтаж віконних та дверних блоків: установка блоків у дерев’яні, цегляні та бетонні стіни житлових та громадських будівель. Особливості монтажу металопластикових та алюмінієвих віконних та дверних блоків. Технологія встановлення віконних і дверних блоків із застосуванням сучасних кріпильних та ізолюючих матеріалів.» та отримує відповідний диплом
Або наявність відповідного сертифікату про походження навчання, копія якого повинна бути надана в складі тендерної пропозиції Учасника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-05-004566-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:42942374
Дата подання: 25 березня 2021 16:55
Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СКС"
Зобовязуємо відмінити неправомірне рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ "СКС".Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами, якщо інше не передбачено тендерною документацією.
У разі не задоволення даної вимоги змушені будемо звернутись до Держаудитсслужби України через ресурс Прозоро та подати Скаргу до комісії Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами, якщо інше не передбачено тендерною документацією.
У разі не задоволення даної вимоги змушені будемо звернутись до Держаудитсслужби України через ресурс Прозоро та подати Скаргу до комісії Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2021 14:50
Учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами, якщо інше не передбачено тендерною документацією.
Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України "Про електронні довірчі послуги" органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб'єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов'язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратнопрограмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Накладений на тендерну пропозицію КЕП є незахищеним, що не відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації:
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.»
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Враховуючи вище викладене, зазначений учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Посилання на аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4583-р/пк-пз від 10.03.2021 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-16-003201-a
Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України "Про електронні довірчі послуги" органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб'єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов'язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратнопрограмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Накладений на тендерну пропозицію КЕП є незахищеним, що не відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації:
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.»
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Враховуючи вище викладене, зазначений учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Посилання на аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4583-р/пк-пз від 10.03.2021 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-16-003201-a
Номер вимоги: UA-2021-03-05-004566-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:42942374
Дата подання: 25 березня 2021 20:36
Вимога на відміну рішення про неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "СКС"
Для прикладу надаємо посилання на практику оскарження АМКУ з аналогічного питання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-09-007758-c
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2021 14:53
Посилання на аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4583-р/пк-пз від 10.03.2021 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-16-003201-a
Номер вимоги: UA-2021-03-05-004566-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЕНТЕР БУД", Код ЄДРПОУ:36655165
Дата подання: 29 березня 2021 16:53
Оскарження дискваліфації
Неправомірне рішення про дискваліфікацію
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2021 09:24
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації:
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.»
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим (Додається).
Враховуючи вище викладене, зазначений учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Посилання на аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4583-р/пк-пз від 10.03.2021 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-16-003201-a
Інформація щодо електронних підписів на сайті Антимонопольного комітету України – https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.»
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим (Додається).
Враховуючи вище викладене, зазначений учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Посилання на аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4583-р/пк-пз від 10.03.2021 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-16-003201-a
Інформація щодо електронних підписів на сайті Антимонопольного комітету України – https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv
Номер вимоги: UA-2021-03-05-004566-c.a8
Статус:
Скасована
Учасник: ПП СЕМИДАР, Код ЄДРПОУ:37199010
Дата подання: 30 квітня 2021 23:47
оскарження рішення
оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скасована
Дата: 30 квітня 2021 23:51
Причина: не долучено документ
Номер вимоги: UA-2021-03-05-004566-c.a9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП СЕМИДАР, Код ЄДРПОУ:37199010
Дата подання: 30 квітня 2021 23:50
оскарження
оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 травня 2021 14:25
Відповідно рішення до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10127-р/пк-пз від 07.05.2021 року пропозиції учасників були повернуті на етап кваліфікації, а отже протокол засідання тендерного комітету Новобілоуської сільської ради № 139 від 20.04.2021 року втрачає чинність.
Номер вимоги: UA-2021-03-05-004566-c.b10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Транспромресурс, Код ЄДРПОУ:31429378
Дата подання: 24 травня 2021 15:25
Оскарження відхилення пропозиції
Звертаємо Вашу увагу на те, що в останньому абзаці листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021р. за №1/06-3-1587 наголошено на можливості до 31.12.2021 р. використовувати електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020р. №193 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 23:50
Учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами на базі кваліфікованих сертифікатів, якщо інше не передбачено тендерною документацією.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації:
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.»
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації:
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-05-004566-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ", Код ЄДРПОУ:22826261
Дата подання: 26 березня 2021 15:48
Дата подання: 26 березня 2021 15:48
Скарга на рішення замовника
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ»
1. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету, в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація передбачена пунктом 9 частини 1 статті 17 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі». Враховуючи вище викладене, в учасника БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» (код ЄДРПОУ 2826261) наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно з пунктом 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником). Разом з ціною Учасник повинен завантажити файли у форматі PDF, зокрема, з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Додаток 4).
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону, Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Згідно з ч. 5 ст. 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
В складі тендерної пропозиції скаржника міститься довідка №014 від 15.03.2021 року щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (файл в електронній системі закупівель «довідка про відсутність підстав для відмови.pdf»), відповідно до якої, зокрема, зазначено, що скаржник підтверджує, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Таким чином, вимога щодо підтвердження відсутність підстав, передбачених ч. 1 та ч. 2 ст. 17 скаржником виконано у повній мірі.
Звертаємо увагу, що згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
• для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
• для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, -засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
• для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права.
Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи.
Відповідно до інформації, розміщеної у ЄДР засновниками та бенефіціарними власниками БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» є виключно фізична особа: Шаговка Петро Олександрович
Враховуючи вищенаведене, пропозиція скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави
Тому, з огляду на викладене, в БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» відсутні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 березня 2021 13:50
рішення від 30.03.2021 №6378+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 13:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 08 04 2021 №7345.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 14:24
рішення від 08.04.2021 №7345.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2021 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет Новобілоуської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області розглянувши рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7345-р/пк-пз від 08.04.2021 вирішив:
- повернути на кваліфікацію всіх учасників закупівлі відкриті торги за кодом ДК 021: 2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень першого поверху адмінбудівлі сільської ради, що розташована за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Новий Білоус, вул. Троїцька, 7) (джерело фінансування кошти місцевого бюджету) (UA-2021-03-05-004566-c);
- повторно відхилити пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 42942374, за адресою: 14021, м. Чернігів, вул. Широка буд. 2, юридична особа) в сумі 1378117,00 грн., ПП «АВІСТАЛЬ» (код ЄДРПОУ 40857015, за адресою: 17024, Чернігівська обл., Козелецький р-н., смт. Десна, вул. Довженка буд. 38, кв. 10, юридична особа) в сумі 1378118,00 грн., ФОП Сітало Катерина Сергіївна (ІПН 3541100265; 16600, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Заньковецької, 11-Б; фізична особа-підприємець) в сумі 1378118,40 грн., ФОП Дайнеко Олександр Володимирович (ІПН 2803215657; 14125, Чернігівська область, Городнянський р-н., с. Гасичівка, вул. Магістральна, буд. 2; фізична особа-підприємець) в сумі 1378118,41 грн., ТОВ «Транспромресурс» (код ЄДРПОУ 31429378; 17500, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова, буд. 117-Б, кв. 9; юридична особа) в сумі 1378118,41 грн. в зв’язку з не відповідністю вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
- повторно розглянути пропозицію БПП "ФІРМА "НОМІНАЛ" (код ЄДРПОУ 22826261; 14021, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Любецька, буд. 33; юридична особа) в сумі 1573415,00 грн.
Дата виконання рішення замовником: 16 квітня 2021 16:22
Номер скарги: UA-2021-03-05-004566-c.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ", Код ЄДРПОУ:22826261
Скарга на рішення замовника
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ»
1. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету, в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація передбачена пунктом 9 частини 1 статті 17 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі». Враховуючи вище викладене, в учасника БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» (код ЄДРПОУ 2826261) наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно з пунктом 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником). Разом з ціною Учасник повинен завантажити файли у форматі PDF, зокрема, з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Додаток 4).
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону, Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Згідно з ч. 5 ст. 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
В складі тендерної пропозиції скаржника міститься довідка №014 від 15.03.2021 року щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (файл в електронній системі закупівель «довідка про відсутність підстав для відмови.pdf»), відповідно до якої, зокрема, зазначено, що скаржник підтверджує, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Таким чином, вимога щодо підтвердження відсутність підстав, передбачених ч. 1 та ч. 2 ст. 17 скаржником виконано у повній мірі.
Звертаємо увагу, що згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
• для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
• для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, -засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
• для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права.
Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи.
Відповідно до інформації, розміщеної у ЄДР засновниками та бенефіціарними власниками БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» є виключно фізична особа: Шаговка Петро Олександрович
Враховуючи вищенаведене, пропозиція скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави
Тому, з огляду на викладене, в БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» відсутні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-03-05-004566-c.c5
Статус:
Скасовано
Скаржник: БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ", Код ЄДРПОУ:22826261
Скарга на рішення замовника
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ»
1. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету, в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація передбачена пунктом 9 частини 1 статті 17 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі». Враховуючи вище викладене, в учасника БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» (код ЄДРПОУ 2826261) наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно з пунктом 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником). Разом з ціною Учасник повинен завантажити файли у форматі PDF, зокрема, з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Додаток 4).
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону, Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Згідно з ч. 5 ст. 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
В складі тендерної пропозиції скаржника міститься довідка №014 від 15.03.2021 року щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (файл в електронній системі закупівель «довідка про відсутність підстав для відмови.pdf»), відповідно до якої, зокрема, зазначено, що скаржник підтверджує, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Таким чином, вимога щодо підтвердження відсутність підстав, передбачених ч. 1 та ч. 2 ст. 17 скаржником виконано у повній мірі.
Звертаємо увагу, що згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
• для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
• для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, -засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
• для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права.
Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи.
Відповідно до інформації, розміщеної у ЄДР засновниками та бенефіціарними власниками БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» є виключно фізична особа: Шаговка Петро Олександрович
Враховуючи вищенаведене, пропозиція скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави
Тому, з огляду на викладене, в БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» відсутні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-03-05-004566-c.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ", Код ЄДРПОУ:22826261
Дата подання: 22 квітня 2021 15:34
Дата подання: 22 квітня 2021 15:34
Скарга на рішення замовника
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
(на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-05-004566-c
Узагальнена назва закупівлі:
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
(далі – Процедура закупівлі)
найменування Органу оскарження Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються Новобілоуська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області (далі – Замовник)
Код ЄДРПОУ: 04411898
Адреса: 15501, Україна, Чернігівська обл., Чернігівський район, с. Новий Білоус, вул. Свиридовського, 54
Електронна пошта: novobilouska_sr@ukr.net
Контактний телефон: +380932050630
ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІРМА «НОМІНАЛ» (далі – БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ», Скаржник);
Код ЄДРПОУ: 22826261
Адреса: Україна, 14021, Чернігівська обл., місто Чернігів, ВУЛ. ЛЮБЕЦЬКА, будинок 33
Електронна пошта: bppnominal@gmail.com
Контактний телефон: +380504405437
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Новобілоуською сільською радою Чернігівського району Чернігівської області було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-03-05-004566-c.
БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ».
БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом №138 засідання тендерного комітету від 20.04.2021 року учасника БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» було відхилено через невідповідність вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ»
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-03-05-004566-c.
3) Зобов’язати Замовника – Новобілоуську сільську раду Чернігівського району Чернігівської області – скасувати Протокол №138 засідання тендерного комітету від 20.04.2021 року стосовно відхилення тендерної пропозиції БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ».
Обґрунтування, далі докладніше в прикріплених файлах (Скарга БПП Фірма Номінал №2.docx,Скарга БПП Фірма Номінал №2.pdf)
З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги,
Директор БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ Шаговка В.П.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2021 10:15
Рішення від 26.04.2021 № 9021 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 10:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2021 № 10127.pdf
Дата публікації: 11 травня 2021 20:06
Рішення від 07.05.2021 № 10127.pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 19:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет Новобілоуської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області розглянувши рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10127-р/пк-пз від 07.05.2021 вирішив:
1. Повернути на кваліфікацію всіх учасників щодо закупівлі відкриті торги за кодом ДК 021: 2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень першого поверху адмінбудівлі сільської ради, що розташована за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Новий Білоус, вул. Троїцька, 7) (джерело фінансування кошти місцевого бюджету) (UA-2021-03-05-004566-c).
2. Повторно відхилити пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ 42942374, за адресою: 14021, м. Чернігів, вул. Широка буд. 2, юридична особа) в сумі 1378117,00 грн., ПП «АВІСТАЛЬ» (код ЄДРПОУ 40857015, за адресою: 17024, Чернігівська обл., Козелецький р-н., смт. Десна, вул. Довженка буд. 38, кв. 10, юридична особа) в сумі 1378118,00 грн., ФОП Сітало Катерина Сергіївна (ІПН 3541100265; 16600, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Заньковецької, 11-Б; фізична особа-підприємець) в сумі 1378118,40 грн., ФОП Дайнеко Олександр Володимирович (ІПН 2803215657; 14125, Чернігівська область, Городнянський р-н., с. Гасичівка, вул. Магістральна, буд. 2; фізична особа-підприємець) в сумі 1378118,41 грн., ТОВ «Транспромресурс» (код ЄДРПОУ 31429378; 17500, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова, буд. 117-Б, кв. 9; юридична особа) в сумі 1378118,41 грн. в зв’язку з не відповідністю вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
3. Визнати Учасника БПП "ФІРМА "НОМІНАЛ" (код ЄДРПОУ 22826261) переможцем закупівлі відкриті торги за кодом ДК 021: 2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень першого поверху адмінбудівлі сільської ради, що розташована за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Новий Білоус, вул. Троїцька, 7) (джерело фінансування кошти місцевого бюджету) (UA-2021-03-05-004566-c) у зв’язку з відсутністю підстав для відхилення пропозиції.
4. Оприлюднити інформацію про намір укласти договір з БПП "ФІРМА "НОМІНАЛ" (код ЄДРПОУ 22826261) щодо закупівлі відкриті торги за кодом ДК 021: 2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень першого поверху адмінбудівлі сільської ради, що розташована за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Новий Білоус, вул. Троїцька, 7) (джерело фінансування кошти місцевого бюджету) (UA-2021-03-05-004566-c) та повідомити учасника про таке рішення (відповідно до вимог і строків, що визначені в Законі України “Про публічні закупівлі”).
Дата виконання рішення замовником: 14 травня 2021 14:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
1 649 758,98
UAH з ПДВ
|
1 378 117,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АВІСТАЛЬ" |
1 684 835,73
UAH з ПДВ
|
1 378 118,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СІТАЛО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА" |
1 819 778,37
UAH з ПДВ
|
1 378 118,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 585 440,00
UAH з ПДВ
|
1 378 118,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Транспромресурс |
1 797 698,93
UAH з ПДВ
|
1 487 514,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" |
1 699 020,72
UAH з ПДВ
|
1 573 415,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАРХБУД" |
1 797 645,96
UAH з ПДВ
|
1 583 567,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ГУЛА О.М. |
1 699 675,07
UAH з ПДВ
|
1 585 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЕНТЕР БУД" |
1 996 839,19
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ" |
1 980 644,40
UAH з ПДВ
|
1 789 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД" |
1 998 076,34
UAH з ПДВ
|
1 809 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЛІЯ ПРИВАТНОГО БАГАТОПРОФІЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ВИМАЛ”БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ„ВИМАЛСПЕЦБУД” |
2 273 895,36
UAH з ПДВ
|
1 810 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВНВ 2000 |
1 958 222,00
UAH з ПДВ
|
1 958 222,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕМИДАР |
1 999 866,58
UAH з ПДВ
|
1 999 866,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" #42942374 |
Рішення скасоване |
1 378 117,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 09:01
|
ФОП ГУЛА О.М. #2992805716 |
Рішення скасоване |
1 585 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 09:01
|
ПП "АВІСТАЛЬ" #40857015 |
Рішення скасоване |
1 378 118,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 09:01
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД" #42311654 |
Рішення скасоване |
1 809 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 09:01
|
ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ" #43443563 |
Рішення скасоване |
1 789 200,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 09:01
|
ПП "ЕНТЕР БУД" #36655165 |
Рішення скасоване |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 09:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАРХБУД" #43503454 |
Рішення скасоване |
1 583 567,45
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 09:01
|
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" #22826261 |
Рішення скасоване |
1 573 415,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 09:01
|
ТОВ Транспромресурс #31429378 |
Рішення скасоване |
1 487 514,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 09:01
|
ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2803215657 |
Рішення скасоване |
1 378 118,41
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 09:01
|
ФОП "СІТАЛО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА" #3541100265 |
Рішення скасоване |
1 378 118,40
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 09:01
|
ПП "ЕНТЕР БУД" #36655165 |
Рішення скасоване |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ПП СЕМИДАР #37199010 |
Рішення скасоване |
1 999 866,58
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ТОВ ВНВ 2000 #35583357 |
Рішення скасоване |
1 958 222,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ФІЛІЯ ПРИВАТНОГО БАГАТОПРОФІЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ВИМАЛ”БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ„ВИМАЛСПЕЦБУД” #35846952 |
Рішення скасоване |
1 810 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД" #42311654 |
Рішення скасоване |
1 809 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ" #43443563 |
Рішення скасоване |
1 789 200,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ТОВ Транспромресурс #31429378 |
Рішення скасоване |
1 487 514,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ФОП ГУЛА О.М. #2992805716 |
Рішення скасоване |
1 585 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАРХБУД" #43503454 |
Рішення скасоване |
1 583 567,45
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" #22826261 |
Рішення скасоване |
1 573 415,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2803215657 |
Рішення скасоване |
1 378 118,41
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ФОП "СІТАЛО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА" #3541100265 |
Рішення скасоване |
1 378 118,40
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ПП "АВІСТАЛЬ" #40857015 |
Рішення скасоване |
1 378 118,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ТОВ "СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" #42942374 |
Рішення скасоване |
1 378 117,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 08:47
|
ТОВ "СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" #42942374 |
Відхилено |
1 378 117,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 10:30
|
ПП "АВІСТАЛЬ" #40857015 |
Відхилено |
1 378 118,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 10:33
|
ФОП "СІТАЛО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА" #3541100265 |
Відхилено |
1 378 118,40
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 10:35
|
ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2803215657 |
Відхилено |
1 378 118,41
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 10:38
|
ТОВ Транспромресурс #31429378 |
Відхилено |
1 487 514,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 10:42
|
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" #22826261 |
Переможець |
1 573 415,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 19:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 16:07
|
Додаткова угода № 5.PDF | зміни до договору |
10 листопада 2021 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 16:48
|
Додаткова угода № 4.PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2021 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:39
|
Додаткова угода № 3.PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 10:58
|
Додаткова угода № 2.PDF | зміни до договору |
26 серпня 2021 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 14:47
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
30 липня 2021 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 09:39
|
Договір № 4566-с.PDF | укладений |
25 травня 2021 09:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в новій редакції), - продовжити строк надання Підрядником робіт та викласти п 3.1. розділу 3 Договору в новій редакції: "Загальний термін виконання робіт Підрядником за цим Договором передбачено Графіком виконання робіт, що є невід'ємною частиною даного Договору. Термін виконання робіт: до 31.08..2021 року.". |
Номер договору про закупівлю: | 4566-с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції), - продовжити строк надання Підрядником робіт та викласти п 3.1. розділу З Договору в новій редакції: «Загальний термін виконання робіт Підрядником за цим Договором передбачено Графіком виконання робіт, що є невід’ємною частиною даного Договору. Термін виконання робіт: до 30.09.2021 року.». 2. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору підряду на виконання робіт від «25 » травня 2021 р. №4566-с |
Номер договору про закупівлю: | 4566-с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції), - продовжити строк надання Підрядником робіт та викласти п 3.1. розділу З Договору в новій редакції: «Загальний термін виконання робіт Підрядником за цим Договором передбачено Графіком виконання робіт, що є невід’ємною частиною даного Договору. Термін виконання робіт: до 30.10.2021 року.». 2. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору підряду на виконання робіт е ід «25«травня2021 р. №4566-с |
Номер договору про закупівлю: | 4566-с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції), - продовжити строк надання Підрядником робіт та викласти п 3.1. розділу З Договору в новій редакції: «Загальний термін виконання робіт Підрядником за цим Договором передбачено Графіком виконання робіт, що є невід’ємною частиною даного Договору. Термін виконання робіт: до 30.11.2021 року.». 2. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору підряду на виконання робіт від «25«травня2021 р. №4566-с |
Номер договору про закупівлю: | 4566-с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції), - зменшити обсяги закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, та, відповідно, зменшити ціну договору, у зв’язку з чим викласти п. 2.1 Договору в наступній редакції: Вартість робіт по цьому Договору становить 1 560 997,79 грн. (Один мільйон п’ятсот шістдесят тисяч дев’ятсот дев’яносто сім гривень 79 коп.) у т.ч. ПДВ 260 166,30 грн. (Двісті шістдесят тисяч сто шістдесят шість гривень 30 коп.). 2. Викласти в нових редакціях: 13.1. Договірна ціна.,13.3. Локальний кошторис., 13.4. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису. |
Номер договору про закупівлю: | 4566-с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень першого поверху адмінбудівлі сільської ради, що розташована за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Новий Білоус, вул. Троїцька, 7 | 1 | роботи |
1 560 997,79
UAH з ПДВ
|