Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір А4 та папки-швидкозшивачі пластикові А4 за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2021-03-05-002826-c 65319d425b954f8e8f4c994bf42e04c3
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Шиманська

+380988594926 pircmcc2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРИМОРСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42536798
Вебсайт: https://pircmcc0629.wixsite.com/mariupol
Місцезнаходження: 87534, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Будівельників, буд. 43
Контактна особа: Жанна Шиманська
+380988594926
pircmcc2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 3 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 пачка
Офісний папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Будівельників 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Папка-реєстратор односторонній А4 70 мм колір синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Будівельників 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9 штуки
Папка пластик на 4-х кільцях 35мм, А4 , колір синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Будівельників 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2021 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 10:39
Оголошення (5).docx
05 березня 2021 10:39
Додаток №4 Проект договору.docx
05 березня 2021 10:39
Додаток №3 Кваліфікаційні вимоги.docx
05 березня 2021 10:39
Додаток №2 Технічне завдання.docx
05 березня 2021 10:39
Додаток №1 Форма цінової пропозиції.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій