Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бітум дорожній марки 70/100)
DK 021:2015 44110000-4 – Construction materials (Bitumen of the road brand 70/100)
DK 021:2015 44110000-4 – Construction materials (Bitumen of the road brand 70/100)
Очікувана вартість
17 000 000,00 UAH
UA-2021-03-05-002118-a ● ba844f18d77e419da3816bd398545723
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг |
Код ЄДРПОУ: | 13974620 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська область обл., м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25 |
Контактна особа: |
Муха Валентина Олександрівна +380362635165 RSHEU@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Муха Валентина Олександрівна +380982250745 rsheu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Rivne Communal Road Operating Administration of Highways |
National ID: | 13974620 |
Contact point: |
Mucha Valentina Aleksandrovna +380362635165 RSHEU@ukr.net |
Additional contacts: |
Myha Valentina Aleksandrovna +380982250745 rsheu@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2021 13:47 |
Очікувана вартість: | 17 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 березня 2021 15:25 |
Enquiries until: | 27 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 17 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 85 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 т
Бітум дорожній марки 70/100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25
ДК 021:2015: 44113610-4 — Бітум
Bitumen of the road brand 70/100
CPV: 44113610-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Власні кошти підприємства. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем у національній валюті України за фактом його отримання шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі видаткової накладної на умовах відстрочки платежу терміном до 120 (ста двадцяти) календарних днів. Датою оплати вважається дата надходження коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 17:35 |
проєкт договору (1).docx | |
26 березня 2021 17:32 |
ТД-бітум (1).docx | |
26 березня 2021 17:32 |
Зміни до ТД.docx | |
05 березня 2021 15:25 |
ТД бітум.docx | |
05 березня 2021 15:25 |
проєкт договору.docx |
26 березня 2021 17:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2021 17:35 |
проєкт договору (1).docx
|
|||
26 березня 2021 17:32 |
ТД-бітум (1).docx
|
|||
26 березня 2021 17:32 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
05 березня 2021 15:25 |
ТД бітум.docx
|
|||
05 березня 2021 15:25 |
проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-05-002118-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК БІТ ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41852710
Дата подання: 24 березня 2021 08:50
Зверенння до замовника про усунення дискримінації
Шановний замовнику!
Наше підприємство протягом багатьох років постачає бітум на території України, у тому числі – замовникам на підставі договорів про публічну закупівлю, і має намір узяти участь в оголошених Вами відкритих торгах UA-2021-03-05-002118-a. Однак, на даний час тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі», та без усунення яких відкриті торги UA-2021-03-05-002118-a не можуть бути проведені належним чином. Для забезпечення законності та неухильного дотримання принципів публічних закупівель при проведенні відкритих торгів UA-2021-03-05-002118-a наполегливо просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги, що зазначені нижче.
1. Вимога надати «копію діючого договору з виробником Товару».
Пунктом 4 додатка 4 до Тендерної документації встановлено таку вимогу: «4. Учасник повинен надати копію діючого договору з виробником Товару.».
По-перше, зазначена вимога є невизначеною, оскільки в ній не зазначено, який саме договір з виробником має надати учасник, тобто яким має бути предмет договору, який хоче отримати замовник.
По-друге, незалежно від способу тлумачення пункту 4 додатка 4 до Тендерної документації зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки виконати її може лише той учасник, що перебуває у договірних відносинах безпосередньо з виробником товару. Натомість усі інші учасники, які не мають прямого договору з виробником, зокрема: 1) ті, що закуповують товар не у виробників, а у посередників, у т.ч. імпортерів; 2) самі виробники товару, які ні в кого такий товар не закуповують, - об’єктивно не зможуть виконати зазначену вимогу.
Разом з тим, відсутність чинного договору з виробником жодним чином не впливає на можливість учасника забезпечити поставку товару відповідно до умов тендеру. Звертаємо увагу, що предмет закупівлі UA-2021-03-05-002118-a – бітум – не є чимось унікальним чи технологічно складним, це поширений товар з високим рівнем конкуренції на ринку. Відтак у замовника, що прагне закупити такий товар, немає законних підстав вимагати від учасників надання чинного договору з виробником.
Наше підприємство досвідчений та надійний постачальник бітуму, однак не має чинного договору з виробником, що не стане на заваді сумлінному виконанню договірних зобов’язань.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації та рівного ставлення до учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У зв’язку з викладеним просимо усунути вказану вище дискримінаційну вимогу, виключивши пункт 4 додатка 4 до Тендерної документації.
2. Вимога надати «протоколи випробування, що видані сертифікованою лабораторією Виробника».
Пунктом 1 додатка 4 до Тендерної документації встановлено таке: «Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам (ДСТУ та ГОСТ) та іншим діючим нормативам, що має бути підтверджено в Тендерній пропозиції Учасника копіями паспортів якості та протоколами випробування що видані сертифікованою лабораторією Виробника.». Пунктом 5 встановлено таке: «5. Кожна партія Товару повинна бути належної якості та підтверджуватись паспортами якості та протоколами випробування.».
Вимога щодо надання протоколів випробувань, що видані сертифікованою лабораторією виробника, є дискримінаційною, оскільки цю вимогу не зможе виконати ніхто, крім виробника, та й той – лише за умови, що він має власну акредитовану лабораторію, а не користується послугами незалежних лабораторій (призначених органів з оцінки відповідності).
По-перше, звертаємо увагу, що термін «сертифікована лабораторія виробника» є невірним, бо у контексті оцінки відповідності продукції мова може йти виключно про акредитовані лабораторії виробника, вимоги до яких визначені статтею 27 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Поняття «сертифікована лабораторія виробника» для цілей підтвердження якості товарів просто не існує.
По-друге, відповідно до частини 4 статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» для виконання завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів у випадках, визначених у відповідних технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, повинні або можуть бути залучені такі органи з оцінки відповідності:
призначені органи;
визнані незалежні організації - для затвердження технологічних процесів виконання нерознімних з’єднань, персоналу, який виконує нерознімні з’єднання, та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, згідно з технічним регламентом щодо обладнання, що працює під тиском;
акредитовані внутрішні органи з оцінки відповідності виробників - для проведення випробувань та перевірок продукції згідно з деякими процедурами оцінки відповідності, якими для виробника передбачено вибір щодо залучення його акредитованого внутрішнього органу з оцінки відповідності чи призначеного органу.
Таким чином, за загальним правилом оцінку відповідності проводять призначені органи; для проведення оцінки відповідності може бути в окремих (!) випадках залучена акредитована лабораторія виробника, однак лише за умови, якщо встановленими процедурами оцінки відповідності допускається використання послуг акредитованого внутрішнього органу з оцінки відповідності виробників. Відтак вимога про надання протоколів випробувань виданих саме лабораторією виробника не ґрунтується на законі.
Також звертаємо увагу, що відповідно до частини 5 статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
По-третє, чинним законодавством України не визначено спеціальних вимог до проведення оцінки відповідності бітуму. З урахуванням статей 24-25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» це означає, що оцінка відповідності бітуму здійснюється виробниками добровільно в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Таким чином, вимога замовника щодо надання саме протоколів випробувань у випадку добровільної оцінки відповідності не ґрунтується на вимогах закону.
По-четверте, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. При цьому оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані (абзац 25 частини 1 статті 1 зазначеного Закону).
Таким чином, сертифікат відповідності та/або паспорт якості є достатніми доказами належної якості товару, тобто його відповідності чинним стандартам стосовно бітуму, а саме - ДСТУ 4044-2019 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови» та/або ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT) «Бітум та бітумні в’яжучі. Технічні вимоги до дорожніх бітумів». У цьому контексті також слід підкреслити, що в Україні немає чинного ГОСТ на бітум. Чинними є лише два нормативні документи щодо якості бітуму - ДСТУ 4044-2019 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови» та ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT) «Бітум та бітумні в’яжучі. Технічні вимоги до дорожніх бітумів». Тому вимога в тендерній документації про те, що «Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам (ДСТУ та ГОСТ)….» не відповідає чинному законодавству, слово «ГОСТ» слід вилучити.
У зв’язку з викладеним та керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», наполегливо просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо надання учасниками протоколів випробувань, що видані сертифікованою лабораторією Виробника, натомість передбачивши надання учасниками сертифікатів про відповідність товару ДСТУ 4044-2019 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови» та/або ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT) «Бітум та бітумні в’яжучі. Технічні вимоги до дорожніх бітумів», а також паспортів якості.
3. Вимога щодо наявності в розпорядженні учасника «не менше п`яти бітумовозів».
Пунктом додатку 2 до тендерної документації передбачено кваліфікаційну вимогу до учасника, а саме – наявність «не менше п`яти бітумовозів». Згідно з цим додатком 2 до тендерної документації Підтверджуючими документами про наявність техніки є:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності);
- акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником, техніки;
- документ, що підтверджує право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником, техніки.
Однак, тендерна документація у відкритих торгах UA-2021-03-05-002118-a не враховує, що перевезення бітуму може здійснюватися не лише власним, орендованим чи в інший спосіб придбаним у своє розпорядження транспортом, але й за договором перевезення зі спеціалізованим підприємством-перевізником. Разом з тим перевезення бітуму спеціалізованим автотранспортним підприємством (замість перевезення власним транспортом) жодним чином не перешкоджає належному виконанню договору про закупівлю.
Наше підприємством не володіє власним (орендованим чи в інший спосіб придбаним) транспортом, однак має чинний договір з перевіреним перевізником про надання транспортних послуг, якого на постійній основі залучаємо до перевезення бітуму. Як наслідок, наше підприємство спроможне належним чином забезпечити своєчасні поставки бітуму, однак не зможе виконати дискримінаційну вимогу тендерної документації щодо підтвердження наявності у власному розпорядженні не менше 5 бітумовозів.
Також слід підкреслити, що вимога щодо наявності саме не менше 5 бітумовозів є також дискримінаційною, оскільки не є обґрунтованою. Кількість необхідного спецтранспорту залежить від багатьох факторів, зокрема від графіку поставок, характеристик самих цистерн, завантаженості постачальника іншими замовленнями тощо. За таких умов вказівка у тендерній документації на необхідність підтвердити наявність мінімум 5 одиниць спецтехніки свідчить не про бажання замовника обрати надійного постачальника, а про його намір звузити конкуренцію на торгах.
З урахуванням викладеного та керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути викладену дискримінаційну вимогу, а саме:
Передбачити можливість підтвердження наявності матеріально-технічної бази договором з перевізником (про надання послуг перевезення вантажів, транспортних послуг тощо);
Вилучити обов’язок щодо підтвердження наявності не менше 5 бітумовозів.
4. Вимога щодо надання учасником «копії ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів, термін дії якої повинен бути чинним до кінця 2021 року».
Як зазначалося вище, тендерна документація у відкритих торгах UA-2021-03-05-002118-a не враховує, що перевезення бітуму може здійснюватися не лише власним, орендованим чи в інший спосіб придбаним у своє розпорядження транспортом, але й за договором перевезення зі спеціалізованим підприємством-перевізником. Разом з тим, наше підприємство не має власних бітумовозів, а отже не має і ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів. Натомість наше підприємство уклало договір про перевезення з транспортним підприємством, що має і спеціалізований автотранспорт, і ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних вантажів. Таким чином, наше підприємство може виконати поставки бітуму відповідно до вимог замовника, однак не може надати видану на власне ім’я ліцензію.
У зв’язку з викладеним та керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, передбачивши, що учасники, які використовують для перевезення бітуму послуги сторонніх підприємств, надають копію ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів, термін дії якої повинен бути чинним до кінця 2021 року, виданої саме перевізнику.
5. Вимога щодо застосування учасником лише КЕП.
Підпунктом 1.2.4 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» передбачено застосування учасниками КЕП, тобто кваліфікованого електронного підпису. Разом з тим підпунктом 1 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» встановлено, що вдосконалені ЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, користувачі електронних довірчих послуг можуть використовувати для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Зазначена норма діє до кінця поточного року, тобто до 31.12.2021.
Таким чином, до кінця поточного року приватні суб’єкти, зокрема учасники публічних закупівель, мають право використовувати для взаємодії через електронну систему закупівель не лише кваліфіковані електронні підписи (КЕП), але й удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відтак вимога тендерної документації щодо використання КЕП не ґрунтується на законодавстві, а отже є дискримінаційною.
З урахуванням викладеного вище та керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до тендерної документації, передбачивши можливість використання учасниками під час участі у цій процедурі закупівлі не лише КЕП, але й удосконалених електронних підписів, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Принагідно звертаємо увагу, що визначений тендерною документацією перелік істотних умов, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, сформульовано згідно з попередньою (застарілою) редакцією Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак зазначений перелік не узгоджується ані з чинною редакцією Закону України «Про публічні закупівлі», ані з проектом договору про закупівлю, що є додатком до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство протягом багатьох років постачає бітум на території України, у тому числі – замовникам на підставі договорів про публічну закупівлю, і має намір узяти участь в оголошених Вами відкритих торгах UA-2021-03-05-002118-a. Однак, на даний час тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі», та без усунення яких відкриті торги UA-2021-03-05-002118-a не можуть бути проведені належним чином. Для забезпечення законності та неухильного дотримання принципів публічних закупівель при проведенні відкритих торгів UA-2021-03-05-002118-a наполегливо просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги, що зазначені нижче.
1. Вимога надати «копію діючого договору з виробником Товару».
Пунктом 4 додатка 4 до Тендерної документації встановлено таку вимогу: «4. Учасник повинен надати копію діючого договору з виробником Товару.».
По-перше, зазначена вимога є невизначеною, оскільки в ній не зазначено, який саме договір з виробником має надати учасник, тобто яким має бути предмет договору, який хоче отримати замовник.
По-друге, незалежно від способу тлумачення пункту 4 додатка 4 до Тендерної документації зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки виконати її може лише той учасник, що перебуває у договірних відносинах безпосередньо з виробником товару. Натомість усі інші учасники, які не мають прямого договору з виробником, зокрема: 1) ті, що закуповують товар не у виробників, а у посередників, у т.ч. імпортерів; 2) самі виробники товару, які ні в кого такий товар не закуповують, - об’єктивно не зможуть виконати зазначену вимогу.
Разом з тим, відсутність чинного договору з виробником жодним чином не впливає на можливість учасника забезпечити поставку товару відповідно до умов тендеру. Звертаємо увагу, що предмет закупівлі UA-2021-03-05-002118-a – бітум – не є чимось унікальним чи технологічно складним, це поширений товар з високим рівнем конкуренції на ринку. Відтак у замовника, що прагне закупити такий товар, немає законних підстав вимагати від учасників надання чинного договору з виробником.
Наше підприємство досвідчений та надійний постачальник бітуму, однак не має чинного договору з виробником, що не стане на заваді сумлінному виконанню договірних зобов’язань.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації та рівного ставлення до учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У зв’язку з викладеним просимо усунути вказану вище дискримінаційну вимогу, виключивши пункт 4 додатка 4 до Тендерної документації.
2. Вимога надати «протоколи випробування, що видані сертифікованою лабораторією Виробника».
Пунктом 1 додатка 4 до Тендерної документації встановлено таке: «Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам (ДСТУ та ГОСТ) та іншим діючим нормативам, що має бути підтверджено в Тендерній пропозиції Учасника копіями паспортів якості та протоколами випробування що видані сертифікованою лабораторією Виробника.». Пунктом 5 встановлено таке: «5. Кожна партія Товару повинна бути належної якості та підтверджуватись паспортами якості та протоколами випробування.».
Вимога щодо надання протоколів випробувань, що видані сертифікованою лабораторією виробника, є дискримінаційною, оскільки цю вимогу не зможе виконати ніхто, крім виробника, та й той – лише за умови, що він має власну акредитовану лабораторію, а не користується послугами незалежних лабораторій (призначених органів з оцінки відповідності).
По-перше, звертаємо увагу, що термін «сертифікована лабораторія виробника» є невірним, бо у контексті оцінки відповідності продукції мова може йти виключно про акредитовані лабораторії виробника, вимоги до яких визначені статтею 27 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Поняття «сертифікована лабораторія виробника» для цілей підтвердження якості товарів просто не існує.
По-друге, відповідно до частини 4 статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» для виконання завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів у випадках, визначених у відповідних технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, повинні або можуть бути залучені такі органи з оцінки відповідності:
призначені органи;
визнані незалежні організації - для затвердження технологічних процесів виконання нерознімних з’єднань, персоналу, який виконує нерознімні з’єднання, та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, згідно з технічним регламентом щодо обладнання, що працює під тиском;
акредитовані внутрішні органи з оцінки відповідності виробників - для проведення випробувань та перевірок продукції згідно з деякими процедурами оцінки відповідності, якими для виробника передбачено вибір щодо залучення його акредитованого внутрішнього органу з оцінки відповідності чи призначеного органу.
Таким чином, за загальним правилом оцінку відповідності проводять призначені органи; для проведення оцінки відповідності може бути в окремих (!) випадках залучена акредитована лабораторія виробника, однак лише за умови, якщо встановленими процедурами оцінки відповідності допускається використання послуг акредитованого внутрішнього органу з оцінки відповідності виробників. Відтак вимога про надання протоколів випробувань виданих саме лабораторією виробника не ґрунтується на законі.
Також звертаємо увагу, що відповідно до частини 5 статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
По-третє, чинним законодавством України не визначено спеціальних вимог до проведення оцінки відповідності бітуму. З урахуванням статей 24-25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» це означає, що оцінка відповідності бітуму здійснюється виробниками добровільно в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Таким чином, вимога замовника щодо надання саме протоколів випробувань у випадку добровільної оцінки відповідності не ґрунтується на вимогах закону.
По-четверте, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. При цьому оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані (абзац 25 частини 1 статті 1 зазначеного Закону).
Таким чином, сертифікат відповідності та/або паспорт якості є достатніми доказами належної якості товару, тобто його відповідності чинним стандартам стосовно бітуму, а саме - ДСТУ 4044-2019 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови» та/або ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT) «Бітум та бітумні в’яжучі. Технічні вимоги до дорожніх бітумів». У цьому контексті також слід підкреслити, що в Україні немає чинного ГОСТ на бітум. Чинними є лише два нормативні документи щодо якості бітуму - ДСТУ 4044-2019 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови» та ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT) «Бітум та бітумні в’яжучі. Технічні вимоги до дорожніх бітумів». Тому вимога в тендерній документації про те, що «Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам (ДСТУ та ГОСТ)….» не відповідає чинному законодавству, слово «ГОСТ» слід вилучити.
У зв’язку з викладеним та керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», наполегливо просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо надання учасниками протоколів випробувань, що видані сертифікованою лабораторією Виробника, натомість передбачивши надання учасниками сертифікатів про відповідність товару ДСТУ 4044-2019 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови» та/або ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT) «Бітум та бітумні в’яжучі. Технічні вимоги до дорожніх бітумів», а також паспортів якості.
3. Вимога щодо наявності в розпорядженні учасника «не менше п`яти бітумовозів».
Пунктом додатку 2 до тендерної документації передбачено кваліфікаційну вимогу до учасника, а саме – наявність «не менше п`яти бітумовозів». Згідно з цим додатком 2 до тендерної документації Підтверджуючими документами про наявність техніки є:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності);
- акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником, техніки;
- документ, що підтверджує право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником, техніки.
Однак, тендерна документація у відкритих торгах UA-2021-03-05-002118-a не враховує, що перевезення бітуму може здійснюватися не лише власним, орендованим чи в інший спосіб придбаним у своє розпорядження транспортом, але й за договором перевезення зі спеціалізованим підприємством-перевізником. Разом з тим перевезення бітуму спеціалізованим автотранспортним підприємством (замість перевезення власним транспортом) жодним чином не перешкоджає належному виконанню договору про закупівлю.
Наше підприємством не володіє власним (орендованим чи в інший спосіб придбаним) транспортом, однак має чинний договір з перевіреним перевізником про надання транспортних послуг, якого на постійній основі залучаємо до перевезення бітуму. Як наслідок, наше підприємство спроможне належним чином забезпечити своєчасні поставки бітуму, однак не зможе виконати дискримінаційну вимогу тендерної документації щодо підтвердження наявності у власному розпорядженні не менше 5 бітумовозів.
Також слід підкреслити, що вимога щодо наявності саме не менше 5 бітумовозів є також дискримінаційною, оскільки не є обґрунтованою. Кількість необхідного спецтранспорту залежить від багатьох факторів, зокрема від графіку поставок, характеристик самих цистерн, завантаженості постачальника іншими замовленнями тощо. За таких умов вказівка у тендерній документації на необхідність підтвердити наявність мінімум 5 одиниць спецтехніки свідчить не про бажання замовника обрати надійного постачальника, а про його намір звузити конкуренцію на торгах.
З урахуванням викладеного та керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути викладену дискримінаційну вимогу, а саме:
Передбачити можливість підтвердження наявності матеріально-технічної бази договором з перевізником (про надання послуг перевезення вантажів, транспортних послуг тощо);
Вилучити обов’язок щодо підтвердження наявності не менше 5 бітумовозів.
4. Вимога щодо надання учасником «копії ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів, термін дії якої повинен бути чинним до кінця 2021 року».
Як зазначалося вище, тендерна документація у відкритих торгах UA-2021-03-05-002118-a не враховує, що перевезення бітуму може здійснюватися не лише власним, орендованим чи в інший спосіб придбаним у своє розпорядження транспортом, але й за договором перевезення зі спеціалізованим підприємством-перевізником. Разом з тим, наше підприємство не має власних бітумовозів, а отже не має і ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів. Натомість наше підприємство уклало договір про перевезення з транспортним підприємством, що має і спеціалізований автотранспорт, і ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних вантажів. Таким чином, наше підприємство може виконати поставки бітуму відповідно до вимог замовника, однак не може надати видану на власне ім’я ліцензію.
У зв’язку з викладеним та керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, передбачивши, що учасники, які використовують для перевезення бітуму послуги сторонніх підприємств, надають копію ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів, термін дії якої повинен бути чинним до кінця 2021 року, виданої саме перевізнику.
5. Вимога щодо застосування учасником лише КЕП.
Підпунктом 1.2.4 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» передбачено застосування учасниками КЕП, тобто кваліфікованого електронного підпису. Разом з тим підпунктом 1 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» встановлено, що вдосконалені ЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, користувачі електронних довірчих послуг можуть використовувати для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Зазначена норма діє до кінця поточного року, тобто до 31.12.2021.
Таким чином, до кінця поточного року приватні суб’єкти, зокрема учасники публічних закупівель, мають право використовувати для взаємодії через електронну систему закупівель не лише кваліфіковані електронні підписи (КЕП), але й удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відтак вимога тендерної документації щодо використання КЕП не ґрунтується на законодавстві, а отже є дискримінаційною.
З урахуванням викладеного вище та керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до тендерної документації, передбачивши можливість використання учасниками під час участі у цій процедурі закупівлі не лише КЕП, але й удосконалених електронних підписів, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Принагідно звертаємо увагу, що визначений тендерною документацією перелік істотних умов, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, сформульовано згідно з попередньою (застарілою) редакцією Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак зазначений перелік не узгоджується ані з чинною редакцією Закону України «Про публічні закупівлі», ані з проектом договору про закупівлю, що є додатком до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2021 16:00
На вимогу учасникам торгів щодо усунення дискримінаційних вимог до тендерної документації на відкритих торгах UA-2021-03-05-002118 ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бітум дорожній марки 70/100) повідомляємо наступне.
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Комунального Рівненського шляхово-експлуатційного управління автомобільних доріг (далі тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, будівництва дорожньої галузі та ін.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку та торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вказує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до Законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням Законодавства в цілому.
Отже, по першому пункту вимоги учасника:
Вимога надати «копію діючого Договору з виробником Товару».
Дана вимога є визначеною, оскільки мова в усій пропозиції йде саме про поставку Товару. Отже, Договір з виробником має бути Договором поставки Товару.
Виходячи з п.2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» про максимальну економію, ефективність та пропорційність була вказана вимога до учасника про надання копії діючого договору з виробником Товару, а саме Бітуму дорожнього марки 70/100. Дана вимога не є дискримінаційною, адже будь-який учасник має можливість заключити Договір безпосередньо з виробником Товару, що в свою чергу буде мати економічну ефективність, так як будь-які посередники в поставці Товару мають свою неупереджену ціну, що безпосередньо впливає на кінцеву ціну поставки Товару для Замовника, і що не є максимальною економією згідно п.2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також наголошуємо про відповідальність перед Замовником, адже враховуючи наявність посередників, поставка, якість та ціна Товару буде залежати від третіх осіб, що в свою чергу, впливає на виконання планових робіт.
По другому пункту вимоги учасника:
Вимога надати «протоколи випробування, що видані сертифікованою лабораторією Виробника».
Тендерний комітет прийняв рішення задовольнити вимогу учасника та внести зміни до Тендерної документації, а саме:
Пункт 1 додатка 4 до Тендерної документації встановити в наступній редакції: «Товар повинен відповідати діючим державним стандартам ДСТУ 4044-2019 «Бітумі нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови» та/або ДСТУ EN 2591:2017 (EN 125901:2009, IDT) «Бітум та бітумні в’яжучі. Технічні вимоги до дорожніх бітумів», що має бути підтверджено в Тендерній пропозиції Учасника копіями паспортів якості».
Пункт 5 додатка 4 до Тендерної документації встановити в наступній редакції «Кожна партія Товару повинна бути належної якості та підтверджуватися паспортами якості».
По третьому пункту вимоги учасника:
Вимога щодо наявності в розпорядженні учасника «не менше п’яти бітумовозів».
Данна вимога не є дискримінаційною адже кожен з учасників має можливість придбати, взяти в оренду або лізинг будь-яку кількість бітумовозів. Дана вимога вказана з урахування економічної доцільності та максимальної економії згідно п.2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так як учасник, який користується посередниками в поставці бітуму має залежність від ціни перевізника, а також від наявності у перевізника вільних бітумовозів, що в свою чергу впливає на весь ланцюг до кінцевого споживача. Учасник, який матиме в своєму розпорядженні бітумовози, має можливість безперебійної незалежної поставки бітуму, та має можливість надати якісні та вчасні послуги з поставки Товару.
Проаналізовавши ринок поставки бітуму в Україні, було виявлено дефіцит спеціалізованого транспорту, а саме бітумовозів, що може безпосередньо вплинути на поставку Товару. Отже, враховуючи економічну доцільність та максимальну економію, а також намір отримати вчасно якісні послуги з поставки Товару нами було прийняте рішення про висування даної вимоги.
По четвертому пункту вимоги учасника:
Вимога щодо надання учасником «копії ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів, термін дії якої повинен бути чинним до кінця 2021 року».
Як зазначалося вище, було прийняте рішення про вимогу до учасників, які мають в розпорядженні власні або орендовані бітумовози. Бітум вважається небезпечним вантажем. А отже, учасник, який планує надавати послуги по поставці бітуму, повинен мати діючу ліцензію на перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом. І так як план поставки Товару, згідно умов має відбуватися до кінця 2021 року, ліцензія повинна діяти, як мінімум до кінця 2021 року. Дана вимога напряму залежить від попередньої вимоги - доцільність, якої ми вже аргументували.
По п’ятому пункту вимоги учасника:
Вимога щодо застосування учасником лише КЕП.
Тендерний комітет прийняв рішення задовольнити вимогу учасника та внести зміни до Тендерної документації, а саме:
Підпункт 1.2.3 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» викласти в наступній редакції: «Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП (а саме Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів та/або удосконаленні електронні підписи, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, тут і надалі по тексту) учасника на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням htpps://czo.gov.ua.verify.».
Згідно зауважень про істотні умови договору – будуть внесені зміни до тендерної документації.
Підсумовуючи все вищезазначене, та враховуючи задовільнені умови учасника, повідомляємо, що визначенні тендерною документацією істотні умови зазначенні виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням Законодавства в цілому.
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Комунального Рівненського шляхово-експлуатційного управління автомобільних доріг (далі тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, будівництва дорожньої галузі та ін.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку та торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вказує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до Законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням Законодавства в цілому.
Отже, по першому пункту вимоги учасника:
Вимога надати «копію діючого Договору з виробником Товару».
Дана вимога є визначеною, оскільки мова в усій пропозиції йде саме про поставку Товару. Отже, Договір з виробником має бути Договором поставки Товару.
Виходячи з п.2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» про максимальну економію, ефективність та пропорційність була вказана вимога до учасника про надання копії діючого договору з виробником Товару, а саме Бітуму дорожнього марки 70/100. Дана вимога не є дискримінаційною, адже будь-який учасник має можливість заключити Договір безпосередньо з виробником Товару, що в свою чергу буде мати економічну ефективність, так як будь-які посередники в поставці Товару мають свою неупереджену ціну, що безпосередньо впливає на кінцеву ціну поставки Товару для Замовника, і що не є максимальною економією згідно п.2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також наголошуємо про відповідальність перед Замовником, адже враховуючи наявність посередників, поставка, якість та ціна Товару буде залежати від третіх осіб, що в свою чергу, впливає на виконання планових робіт.
По другому пункту вимоги учасника:
Вимога надати «протоколи випробування, що видані сертифікованою лабораторією Виробника».
Тендерний комітет прийняв рішення задовольнити вимогу учасника та внести зміни до Тендерної документації, а саме:
Пункт 1 додатка 4 до Тендерної документації встановити в наступній редакції: «Товар повинен відповідати діючим державним стандартам ДСТУ 4044-2019 «Бітумі нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови» та/або ДСТУ EN 2591:2017 (EN 125901:2009, IDT) «Бітум та бітумні в’яжучі. Технічні вимоги до дорожніх бітумів», що має бути підтверджено в Тендерній пропозиції Учасника копіями паспортів якості».
Пункт 5 додатка 4 до Тендерної документації встановити в наступній редакції «Кожна партія Товару повинна бути належної якості та підтверджуватися паспортами якості».
По третьому пункту вимоги учасника:
Вимога щодо наявності в розпорядженні учасника «не менше п’яти бітумовозів».
Данна вимога не є дискримінаційною адже кожен з учасників має можливість придбати, взяти в оренду або лізинг будь-яку кількість бітумовозів. Дана вимога вказана з урахування економічної доцільності та максимальної економії згідно п.2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так як учасник, який користується посередниками в поставці бітуму має залежність від ціни перевізника, а також від наявності у перевізника вільних бітумовозів, що в свою чергу впливає на весь ланцюг до кінцевого споживача. Учасник, який матиме в своєму розпорядженні бітумовози, має можливість безперебійної незалежної поставки бітуму, та має можливість надати якісні та вчасні послуги з поставки Товару.
Проаналізовавши ринок поставки бітуму в Україні, було виявлено дефіцит спеціалізованого транспорту, а саме бітумовозів, що може безпосередньо вплинути на поставку Товару. Отже, враховуючи економічну доцільність та максимальну економію, а також намір отримати вчасно якісні послуги з поставки Товару нами було прийняте рішення про висування даної вимоги.
По четвертому пункту вимоги учасника:
Вимога щодо надання учасником «копії ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів, термін дії якої повинен бути чинним до кінця 2021 року».
Як зазначалося вище, було прийняте рішення про вимогу до учасників, які мають в розпорядженні власні або орендовані бітумовози. Бітум вважається небезпечним вантажем. А отже, учасник, який планує надавати послуги по поставці бітуму, повинен мати діючу ліцензію на перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом. І так як план поставки Товару, згідно умов має відбуватися до кінця 2021 року, ліцензія повинна діяти, як мінімум до кінця 2021 року. Дана вимога напряму залежить від попередньої вимоги - доцільність, якої ми вже аргументували.
По п’ятому пункту вимоги учасника:
Вимога щодо застосування учасником лише КЕП.
Тендерний комітет прийняв рішення задовольнити вимогу учасника та внести зміни до Тендерної документації, а саме:
Підпункт 1.2.3 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» викласти в наступній редакції: «Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП (а саме Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів та/або удосконаленні електронні підписи, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, тут і надалі по тексту) учасника на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням htpps://czo.gov.ua.verify.».
Згідно зауважень про істотні умови договору – будуть внесені зміни до тендерної документації.
Підсумовуючи все вищезазначене, та враховуючи задовільнені умови учасника, повідомляємо, що визначенні тендерною документацією істотні умови зазначенні виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням Законодавства в цілому.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 квітня 2021
Найменування: | КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг |
Код ЄДРПОУ: | 13974620 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область обл., м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Терминал-МК | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСТРАДА ГАРАНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2021 16:36
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСТРАДА ГАРАНТ" |
16 848 000,00
UAH з ПДВ
|
15 793 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Терминал-МК |
15 794 000,00
UAH з ПДВ
|
15 794 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСТРАДА ГАРАНТ" #40949514 |
Рішення скасоване |
15 793 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 11:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСТРАДА ГАРАНТ" #40949514 |
Відхилено |
15 793 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 12:05
|
ТОВ Терминал-МК #37748433 |
Переможець |
15 794 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2022 10:49
|
додаткова угода 7 | укладений |
31 березня 2022 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 11:29
|
додаткова угода 6.PDF | зміни до договору |
04 лютого 2022 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 08:11
|
Додаткова угода 5 | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:10
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 16:07
|
Додаткова угода 4 | зміни до договору |
26 листопада 2021 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 09:10
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2021 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 09:05
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 16:46
|
Дод угода-1_бітум.pdf | зміни до договору |
21 травня 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 08:03
|
Договір | укладений |
19 травня 2021 08:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі збільшенням цін на товар на ринку, відповідно до п.2 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.8.1.2 Договору № ПО-0000139 від 17.05.2021 |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі збільшенням цін на товар на ринку, відповідно до п.2 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.8.1.2 Договору № ПО-0000139 від 17.05.2021 |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення бюджетного призначення, керуючись п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі напочатку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, зазначеної у договорі |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення суми фінансування за бюджетні кошти та власні кошти підприємства. |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |