Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000000000, 00000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2021 15:13 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 15:36 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 15:57 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
05 березня 2021 15:11 |
00000000 |
05 березня 2021 15:09 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
22 березня 2021 15:57 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
05 березня 2021 15:11 |
00000000
|
||
05 березня 2021 15:09 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-02-000053 ● a87b93d3483d4de6a950f3f82609da34
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
02.07.2021 № 425
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 02.07.2021№ 425
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-03-05-002064-a 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 11:32:10
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт мереж каналізації, теплопостачання, водопостачання та благоустрою, в/м №1, м. Одеса. Шифр 1/МВК-20» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-05-002064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 18:33:38
пояснення Капітальний ремонт мереж каналізації, теплопостачання, водопостачання та благоустрою, в/м №1, м. Одеса. Шифр 1/МВК-20 (UA-2021-03-05-002064-a)
КЕВ м. Одеса визначило вартість проведення процедури, згідно виділеним асигнуванням по Замовнику – Квартирно-експлуатаційний відділ м. Одеса, відповідно до погодженого та затвердженого Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об'єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2021 рік. Очікувана вартість визначена згідно Затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва: «Капітальний ремонт мереж каналізації, теплопостачання, водопостачання та благоустрою, в/м №1, м. Одеса. Шифр 1/МВК-20», а затвердження проекту будівництва здійснювалось згідно отриманого позитивного експертного звіту (ПОСТАНОВА КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» пункту 5. Вартість проведення будівельних робіт отримана зі зведеного кошторисного розрахунку, без врахування витрат на технічний нагляд, авторський нагляд, вартості проектних робіт, експертизи проектної документації. Технічні та якісні характеристики відповідають кошторисній документації проекту будівництва за даним об'єктом. Жодного веб-сайту у КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ВІДДІЛУ м. ОДЕСА немає.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. Оскільки процедура закупівлі капітального ремонту мереж каналізації, теплопостачання, водопостачання та благоустрою, в/м №1, м. Одеса. Шифр 1/МВК-20 (за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) оголошення UA-2021-03-05-002064-a від 05.03.2021 року є завершеною внести будь-які зміни до оголошення або тендерної документації немає можливості. Крім того за результатами моніторингу в частині розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення порушень не виявлено.
2021-07-20 17:00:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 19:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
01 жовтня 2021 16:27
|
00000000000000000000000000 | зміни до договору |
01 жовтня 2021 16:25
|
00000000 | укладений |
28 вересня 2021 17:25
|
00000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
28 вересня 2021 17:07
|
00000000 | укладений |
18 серпня 2021 16:57
|
000000000000000 | зміни до договору |
18 серпня 2021 16:56
|
00000000 | укладений |
21 квітня 2021 10:09
|
000000000000000 | зміни до договору |
21 квітня 2021 10:08
|
00000000 | укладений |
14 квітня 2021 14:38
|
0000000 | укладений |
14 квітня 2021 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |