Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
1 400 332,00 UAH
UA-2021-03-05-002059-a ● 8c4da0ef1a6142ebbdc1ca6c95319b79
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131954 |
Вебсайт: | https://www.oblenergo.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149 |
Контактна особа: |
Яковенко Олег Валерійович 057-740-13-75 yakovenko.oleg@obl.kh.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2021 13:11 |
Очікувана вартість: | 1 400 332,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 шт.
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 20:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 16:11 |
Тендерна документація додаток № 2 зміни.doc | |
30 березня 2021 16:11 |
Оголошення про проведення відкритих торгів зміни 2.docx | |
30 березня 2021 16:11 |
Тендерна документація зміни 2.doc | |
30 березня 2021 16:11 |
Перелік внесених змін 2.doc | |
22 березня 2021 16:01 |
Перелік внесених змін.doc | |
05 березня 2021 15:07 |
Тендерна документація додаток № 4.doc | |
05 березня 2021 15:07 |
Тендерна документація додаток № 1.doc | |
05 березня 2021 15:07 |
Тендерна документація додаток № 3.doc |
30 березня 2021 20:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 березня 2021 16:11 |
Тендерна документація додаток № 2 зміни.doc
|
||||||
30 березня 2021 16:11 |
Оголошення про проведення відкритих торгів зміни 2.docx
|
||||||
30 березня 2021 16:11 |
Тендерна документація зміни 2.doc
|
||||||
30 березня 2021 16:11 |
Перелік внесених змін 2.doc
|
||||||
22 березня 2021 16:01 |
Перелік внесених змін.doc
|
||||||
05 березня 2021 15:07 |
Тендерна документація додаток № 4.doc
|
||||||
05 березня 2021 15:07 |
Тендерна документація додаток № 1.doc
|
||||||
05 березня 2021 15:07 |
Тендерна документація додаток № 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-05-002059-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 19 квітня 2021 17:23
ПРОПОЗИЦІЯ
щодо скасування рішення про дискваліфікацію
У випадку незадоволення цієї пропозиції Товариство буде вимушене подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2021 11:41
Шановний учасник процедури закупівлі, за результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції на відповідність умовам документації процедури UA-2021-03-05-002059-a «Багатофункціональні пристрої» код за ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» та акту робочої групи на відповідність технічним умовам закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства було прийнято рішення та оформлено відповідним протоколом за №1/14/04 ПР-Н від 14.04.2021 опублікованим 14.04.2021 16:35 в системі ДП “Прозоро”, а саме про відхилення пропозицій ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» на підставі абзацу 2 та абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), в зв'язку з тим що:
1. Як визначено в Додатку 1 ч. 1 Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, п. 3 абзацу 2 - Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами та листи-відгуки із зазначенням дати і номеру договору з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання.
У складі своєї пропозиції Учасником ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» було надано аналогічні договори, акти приймання-передачі, видаткові накладні, листи відгуки про виконання даних договорів, але не було надано копії документів, що підтверджують проведення розрахунків за аналогічними за предметом закупівлі договорами. Видаткова накладна та лист-відгук не є документами що підтверджують проведення розрахункуів за договором. Таким чином у складі пропозиції ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» не надано (не завантажено) документів, що підтверджують проведення розрахунків.
2. Відповідно до умов тендерної документації (Додатко 1 ч. 3. Інші вимоги/умови п.1), потенційний Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
Наявність документально підтвердженої позитивної ділової репутації: листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання.
У складі своєї пропозиції Вами як Учасником не надано листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання.
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Відповідно до п 16 статті 29 Закону:
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи вищевказане Замовник не мав підстав на надання можливості усунення невідповідностей для пропозиції ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» оскільки у складі пропозиції ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» не надано (не завантажено) документів, що підтверджують проведення розрахунків, додатково звертаємо Вашу увагу, що листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника є окремими документами, які не підпадають під невідповідності визначені п.16 статті 29 Закону.
Надання можливості виправлення невідповідностей наступному учаснику обґрунтовано тим, що у складі його пропозиції було надано (завантажено) «довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій», але в цій довідці не було чітко визначено інформацію стосовно технологій.
Враховуючі зазначені факти повідомляємо що Тендерний комітет діяв виключно у межах Закону, рішення про відхилення Вашої пропозиції є вірним, а твердження стосовно порушень зазначених у Вашій вимозі безпідставними. У зв’язку з цим Тендерний комітет немає можливості та не вбачає підстав для скасування Протокольного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Діавестенд комплексні рішення», з підстав, які наведені вище.
1. Як визначено в Додатку 1 ч. 1 Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, п. 3 абзацу 2 - Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами та листи-відгуки із зазначенням дати і номеру договору з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання.
У складі своєї пропозиції Учасником ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» було надано аналогічні договори, акти приймання-передачі, видаткові накладні, листи відгуки про виконання даних договорів, але не було надано копії документів, що підтверджують проведення розрахунків за аналогічними за предметом закупівлі договорами. Видаткова накладна та лист-відгук не є документами що підтверджують проведення розрахункуів за договором. Таким чином у складі пропозиції ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» не надано (не завантажено) документів, що підтверджують проведення розрахунків.
2. Відповідно до умов тендерної документації (Додатко 1 ч. 3. Інші вимоги/умови п.1), потенційний Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
Наявність документально підтвердженої позитивної ділової репутації: листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання.
У складі своєї пропозиції Вами як Учасником не надано листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання.
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Відповідно до п 16 статті 29 Закону:
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи вищевказане Замовник не мав підстав на надання можливості усунення невідповідностей для пропозиції ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» оскільки у складі пропозиції ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» не надано (не завантажено) документів, що підтверджують проведення розрахунків, додатково звертаємо Вашу увагу, що листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника є окремими документами, які не підпадають під невідповідності визначені п.16 статті 29 Закону.
Надання можливості виправлення невідповідностей наступному учаснику обґрунтовано тим, що у складі його пропозиції було надано (завантажено) «довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій», але в цій довідці не було чітко визначено інформацію стосовно технологій.
Враховуючі зазначені факти повідомляємо що Тендерний комітет діяв виключно у межах Закону, рішення про відхилення Вашої пропозиції є вірним, а твердження стосовно порушень зазначених у Вашій вимозі безпідставними. У зв’язку з цим Тендерний комітет немає можливості та не вбачає підстав для скасування Протокольного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Діавестенд комплексні рішення», з підстав, які наведені вище.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-05-002059-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 24 квітня 2021 10:53
Дата подання: 24 квітня 2021 10:53
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
і визнання переможцем ТОВ «ДІВОЙС»
За результатами цінового аукціону Замовником було розглянуто тендерну пропозицію Скаржника, яка є найменшою ціновою пропозицією.
За результатами зазначеного розгляду, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена як така, що нібито не відповідає абзацу 2 та абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується оприлюдненим Замовником Протоколом засідання тендерного комітету № 1/14/04ПР-Н від 14.04.2021
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2021 19:30
рішенння від 28.04.2021 №9378+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 19:29
інформація про перенесення розгляду скарги від 12.05.2021 № 8251.pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 20:16
інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2021 № 11491.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 19:21
рішення від 25.05.2021 № 11491.pdf
Дата публікації: 28 травня 2021 18:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляу скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.05.2021 № 11491-р/пк-пз — скасувати рішення АТ «Харківобленерго» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та скасувати рішення про визначення ТОВ «ДІВОЙС» переможцем за процедурою закупівлю: «Багатофункціональні пристрої» код за ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку».
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2021 15:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
1 243 400,00
UAH з ПДВ
|
1 243 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІВОЙС" |
1 400 332,00
UAH з ПДВ
|
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КІБІТКІН ТАРАС РУСЛАНОВИЧ" |
1 400 332,00
UAH з ПДВ
|
1 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІВОЙС" #36815880 |
Рішення скасоване |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 15:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2021 15:29
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Рішення скасоване |
1 243 400,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 15:18
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІВОЙС" #36815880 |
Рішення скасоване |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 15:18
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІВОЙС" #36815880 |
Очікує рішення |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 15:00
|
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
1 243 400,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 15:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2021 15:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 червня 2021 16:16 |
Кінець періоду оскарження: | 11 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 11 липня 2021 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру закупівлі «Багатофункціональні пристрої» код за ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» на підставі пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
30 червня 2021 16:16
|
Електронний підпис |
30 червня 2021 16:16
|
Відміна процедури.pdf |