Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони території і приміщень (пультове спостереження) «ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4)»
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2021-03-05-001976-b f300179029ec44578432b319c1e3b1a4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупняк Маріанна Ростиславівна

+380634221317 maryanakrupnyak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 55 м.Львова
Код ЄДРПОУ: 20834374
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Ст. Бандери, 91
Контактна особа: Крупняк Маріанна Ростиславівна
+380634221317
maryanakrupnyak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 22:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони території і приміщень (пультове спостереження) «ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Ст. Бандери, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата протягом 5 (п'яти) календарних днів з дати надання акту наданих послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2021 23:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 22:57
Оголошення_охорона.docx
05 березня 2021 22:57
Вимоги_охорона.docx
05 березня 2021 22:57
проект_договору.doc
05 березня 2021 22:57
Технiчнi_вимоги_охорона.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019" 80 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2021 15:21
Електронний підпис
16 березня 2021 15:20
фото авто.pdf
16 березня 2021 15:20
тз.pdf
16 березня 2021 15:20
Сертифікат_45001.PDF
16 березня 2021 15:20
Сертифікат_9001.PDF
16 березня 2021 15:20
пропозиція.pdf
16 березня 2021 15:20
проект.pdf
16 березня 2021 15:20
Повноваження підпису.pdf
16 березня 2021 15:20
оригінали ТП.pdf
16 березня 2021 15:20
кваліфікація.pdf
16 березня 2021 15:20
інші документи.pdf
16 березня 2021 15:20
інші документи 2.pdf
16 березня 2021 15:20
згоди.pdf
16 березня 2021 15:20
Дозволи УДЦР шп019.pdf
16 березня 2021 15:20
дозволи оригінали.pdf
16 березня 2021 15:20
Відомості з ЄДРПОУ 2021.PDF
16 березня 2021 15:20
витяг платника єд.под..pdf
16 березня 2021 15:20
витяг ЄДР від 26.02.2021.pdf
16 березня 2021 15:20
Виписка ШП019.pdf
16 березня 2021 15:20
Хохлюк.pdf
16 березня 2021 15:20
Хохлюк днз.jpg
16 березня 2021 15:20
Синиця.pdf
16 березня 2021 15:20
Родіонов.pdf
16 березня 2021 15:20
прокопенко.pdf
16 березня 2021 15:20
нікітін.pdf
16 березня 2021 15:20
Назарчук.pdf
16 березня 2021 15:20
маяцький.pdf
16 березня 2021 15:20
Маяцький медична нова.jpg
16 березня 2021 15:20
матєров.pdf
16 березня 2021 15:20
купля.pdf
16 березня 2021 15:20
кудрявцев.pdf
16 березня 2021 15:20
Котловський.pdf
16 березня 2021 15:20
Калінін.pdf
16 березня 2021 15:20
довідки мвс.pdf
16 березня 2021 15:20
довідки мвс 2.pdf
16 березня 2021 15:20
Вербич.pdf
16 березня 2021 15:20
Бабаченко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019"
#43160850
Переможець 80 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 22:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 22:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019"
#43160850
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 травня 2022 22:06
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 22:29
Додаткова.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 22:27
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 23:56
ДУ Шериф Пульт прод.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 23:54
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 20:01
Д.У.1 1204.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 17:57
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 20:19
Договір укладений
05 квітня 2021 20:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"сторони досягли згоди змінити суму Договору в бік зменшення без зміни кількості (обсягу)та якості товарів,робіт та послуг на 8000,00грн. без ПДВ..
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.1 Договору Сторони домовилися про продовження дії Договору до «23» лютого 2022 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2022 році на суму коштів не більше 20 відсотків вартості Договору 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.1 Договору. Сторони домовил ися про продовження дії Договору до «23» лютого 2022 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2022 році на суму коштів не більше 20 відсотків вартості Договору 2021 року, яка складає 4 400.00 гри. ( Чотирнадцять тисяч чотириста гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 23 лютого 2022
Сума оплати за договором: 86 400,00
UAH