Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плитка для підлоги 15х40 см - 12м2, плитка для підлоги 30х30 см – 5 м2
Очікувана вартість
2 900,00 UAH
UA-2021-03-05-001863-a ● 0a4f3510063b43639c4f5c0f829ba881
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНЗ "КУП’ЯНСЬКИЙ РЦПО" |
Код ЄДРПОУ: | 02547856 |
Місцезнаходження: | 63734, Україна , Харківська обл., смт.Ківшарівка, смт.Ківшарівка, 2а |
Контактна особа: |
Караченцева Христина Романівна +380999829872 uo.02547856@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Плитка для підлоги 15х40 см - 12м2, плитка для підлоги 30х30 см – 5 м2
Плитка для підлоги 15х40 см - 12м2, плитка для підлоги 30х30 см – 5 м2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 метры квадратные
Плитка для підлоги 15х40 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63734, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, смт.Ківшарівка,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 березня 2021
ДК 021:2015: 44111300-4 — Керамічні вироби
5 метры квадратные
Плитка для підлоги 30х30 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63734, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, смт.Ківшарівка,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 березня 2021
ДК 021:2015: 44111300-4 — Керамічні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 07:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 07:42 |
Додаток4 кваліфікація.docx | |
05 березня 2021 14:16 |
Додаток 1 плитка.docx | |
05 березня 2021 14:16 |
Додаток 2 пропозиція плитка.docx | |
05 березня 2021 14:16 |
додаток 3ДОГОВІР плитка 17м2.docx | |
05 березня 2021 14:16 |
Оголошення плитка 17 м2.docx |
09 березня 2021 07:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 березня 2021 07:42 |
Додаток4 кваліфікація.docx
|
|||
05 березня 2021 14:16 |
Додаток 1 плитка.docx
|
|||
05 березня 2021 14:16 |
Додаток 2 пропозиція плитка.docx
|
|||
05 березня 2021 14:16 |
додаток 3ДОГОВІР плитка 17м2.docx
|
|||
05 березня 2021 14:16 |
Оголошення плитка 17 м2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 06 березня 2021 11:11
Дата відповіді: 06 березня 2021 19:46
Шановний Замовник! Прошу надати роз'яснення - уточнення стосовно вимоги до кваліфікації Учасників.
1. В дод.№4 до Оголошення про закупівлю п.4 вимагається "Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання поставки товарів визначених у технічних вимогах". Оскільки закупівля передбачає лише поставку товару (без виконання робіт), яке обладнання та технології маються на увазі?
2. п.5 Додатку №4 - "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Закупівля передбачає лише поставку товару (без виконання робіт). Підтвердження досвіду та кваліфікації працівників вважаємо недоцільним.
Просимо надати роз'яснення, або внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно Довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально- технічної бази- передбачається довідка з інформацією про наявність у учасника власного або орендованого (укладений договір з транспортною компанією на надання транспортних послуг) транспорту для поставки товару.
Уточнюємо, що товар повинен бути поставлений та розвантажений постачальником.
Стосовно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації - зміна в документації буде протягом одного робочого дня після заданого уточнення.
Уточнюємо, що товар повинен бути поставлений та розвантажений постачальником.
Стосовно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації - зміна в документації буде протягом одного робочого дня після заданого уточнення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БІЛИЙ ОЛЕКСІЙ ПАВЛОВИЧ" #1835112874 |
Переможець |
2 898,50
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 12:47
|
151-РЦ.pdf | укладений |
24 березня 2021 12:47
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
25 березня 2021 11:25
|
2 898,50 UAH | UA588201720344241003200048571 ДНЗ "КУП'ЯНСЬКИЙ РЦПО" |
UA593515330000026000052228611 ФОП Білий О.П. |
Оплачений |