Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло вагове не нижче 72,5% жирності в/г
Очікувана вартість
385 000,00 UAH
UA-2021-03-05-001704-a ● 0cebbc4bdf21457084ed4ec25e100af4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров'я Пристоличної сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43919093 |
Місцезнаходження: | 08325, Україна , Київська обл., село Проліски, вулиця Паркова, будинок 8 |
Контактна особа: |
Хоменко Андрій Володимирович +380662447471 olia0507@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 15:06 |
Очікувана вартість: | 385 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 кг
Вершкове масло вагове не нижче 72,5% жирності в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Бориспільський район, заклади дошкільної освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 13:43 |
додаток_5.pdf | |
05 березня 2021 13:43 |
додаток_4.pdf | |
05 березня 2021 13:43 |
додаток_3.pdf | |
05 березня 2021 13:43 |
додаток_2.pdf | |
05 березня 2021 13:43 |
додаток_1.pdf | |
05 березня 2021 13:43 |
Тендерна_документацiя.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-05-001704-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
Дата подання: 14 квітня 2021 20:25
скасувати рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"
08.04.2021 р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" було визначено переможцем закупівлі: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15530000-2 Вершкове масло (вершкове масло вагове не нижче 72,5% жирності в/г).
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з таким рішенням Замовника.
По-перше, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
- сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю;
У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю.
Оскільки Замовник чітко вказав надати: сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю, та не було примітки, що якщо учасником є виробник – надати сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно виробництва, тому учасник мав надати сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю.
У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена..
По-друге, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
- сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів;
У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів.
Оскільки Замовник чітко вказав надати: сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів, та не було примітки, що якщо учасником є виробник – надати сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно виробництва, тому учасник мав надати сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів.
У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
По-третє, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
- сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління;
У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління.
Оскільки Замовник чітко вказав надати: сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління, та не було примітки, що якщо учасником є виробник – надати сертифікат на Систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) стосовно виробництва, тому учасник мав надати сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління.
У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
По-четверте, згідно Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме надати: - Довідку (складена в довільній формі) про наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, а саме: спеціальних вантажних транспортних засобів не менше 2-х (транспорт повинен бути ізотермічний із холодильним обладнання або рефрижератор) та складське приміщення, для зберігання товару, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі).
- Кольорова скан-копії оригіналу договору, дійсний протягом 2021 року, на проведення дезінфекції складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та актів про дезінфекцію складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, за останні три місяці до подання пропозиції.
У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надана «Довідка з інформацією про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій необхідних для постачання та зберігання товару, що є предметом закупівлі», в якій учасник ТОВ "Переяслав-Молпродукт" зазначає наявність приміщень за адресою: Київська область, м.Переяслав, вул. М. Грушевського, 54 та надана довідка щодо автотранспорту, що буде залучений при поставці продуктів: MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8285 СХ та MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8032 СТ. Також у складі тендерної пропозиції наданий Договір на виконання робіт № 42 від 04.11.2020 р., предметом якого: Виконавець зобов’язується власними засобами та матеріалами щомісячно виконувати: 1) роботи по дератизації території, виробничих та службових приміщень, 2) роботи по дезінфекції (санітарна обробка) виробничих, складських приміщень та морозильних камер, 3) роботи по дезінсекції (повзаючі комахи) виробничих приміщень, 4) дезінфекція (миття та санітарна обробка) транспортних засобів. В вищезазначеному договорі відсутня інформація про адресу проведення дезінфекції приміщень, та відсутня інформація про транспортні засоби, на які проводиться дезінфекція (миття та санітарна обробка). Таким чином, наданий договір не підтверджує, що проводиться дезінфекція саме приміщень Учасника ТОВ "Переяслав-Молпродукт" за адресою: Київська область, м.Переяслав, вул. М. Грушевського, 54 та дезінфекція транспортних засобів MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8285 СХ та MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8032 СТ, що будуть задіяні для доставки продукції. А отже, у складі пропозиції відсутній договір на проведення дезінфекції складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
По-п’яте, згідно Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме надати: - Довідку (складена в довільній формі) про наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, а саме: спеціальних вантажних транспортних засобів не менше 2-х (транспорт повинен бути ізотермічний із холодильним обладнання або рефрижератор) та складське приміщення, для зберігання товару, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі).
- Кольорова скан-копії оригіналу договору, дійсний протягом 2021 року, на проведення дезінфекції складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та актів про дезінфекцію складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, за останні три місяці до подання пропозиції.
У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надана «Довідка з інформацією про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій необхідних для постачання та зберігання товару, що є предметом закупівлі», в якій учасник ТОВ "Переяслав-Молпродукт" зазначає наявність приміщень за адресою: Київська область, м.Переяслав, вул. М. Грушевського, 54 та надана довідка щодо автотранспорту, що буде залучений при поставці продуктів: MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8285 СХ та MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8032 СТ.
Також у складі тендерної пропозиції надані Акти прийому-здачі виконаних робіт (послуг по проведенню дезінфекції, дезінсекції) транспортних засобів та приміщень та Акти прийому-здачі виконаних робіт (послуг по проведенню дератизації) території та приміщень учасник ТОВ "Переяслав-Молпродукт" згідно Договору № 42 від 04.11.2020 р.
Проте, у вищезазначених актах відсутня інформація про адресу проведення дезінфекції приміщень, та відсутня інформація про транспортні засоби, на які проводиться дезінфекція. Таким чином, надані акти не підтверджують, що проводиться дезінфекція саме приміщень Учасника ТОВ "Переяслав-Молпродукт" за адресою: Київська область, м.Переяслав, вул. М. Грушевського, 54 та дезінфекція транспортних засобів MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8285 СХ та MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8032 СТ, що будуть задіяні для доставки продукції. А отже, у складі пропозиції відсутні акти про дезінфекцію складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, за останні три місяці до подання пропозиції, таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт". У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з таким рішенням Замовника.
По-перше, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
- сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю;
У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю.
Оскільки Замовник чітко вказав надати: сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю, та не було примітки, що якщо учасником є виробник – надати сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно виробництва, тому учасник мав надати сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю.
У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена..
По-друге, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
- сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів;
У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів.
Оскільки Замовник чітко вказав надати: сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів, та не було примітки, що якщо учасником є виробник – надати сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно виробництва, тому учасник мав надати сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів.
У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
По-третє, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
- сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління;
У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління.
Оскільки Замовник чітко вказав надати: сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління, та не було примітки, що якщо учасником є виробник – надати сертифікат на Систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) стосовно виробництва, тому учасник мав надати сертифікат стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління.
У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
По-четверте, згідно Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме надати: - Довідку (складена в довільній формі) про наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, а саме: спеціальних вантажних транспортних засобів не менше 2-х (транспорт повинен бути ізотермічний із холодильним обладнання або рефрижератор) та складське приміщення, для зберігання товару, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі).
- Кольорова скан-копії оригіналу договору, дійсний протягом 2021 року, на проведення дезінфекції складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та актів про дезінфекцію складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, за останні три місяці до подання пропозиції.
У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надана «Довідка з інформацією про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій необхідних для постачання та зберігання товару, що є предметом закупівлі», в якій учасник ТОВ "Переяслав-Молпродукт" зазначає наявність приміщень за адресою: Київська область, м.Переяслав, вул. М. Грушевського, 54 та надана довідка щодо автотранспорту, що буде залучений при поставці продуктів: MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8285 СХ та MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8032 СТ. Також у складі тендерної пропозиції наданий Договір на виконання робіт № 42 від 04.11.2020 р., предметом якого: Виконавець зобов’язується власними засобами та матеріалами щомісячно виконувати: 1) роботи по дератизації території, виробничих та службових приміщень, 2) роботи по дезінфекції (санітарна обробка) виробничих, складських приміщень та морозильних камер, 3) роботи по дезінсекції (повзаючі комахи) виробничих приміщень, 4) дезінфекція (миття та санітарна обробка) транспортних засобів. В вищезазначеному договорі відсутня інформація про адресу проведення дезінфекції приміщень, та відсутня інформація про транспортні засоби, на які проводиться дезінфекція (миття та санітарна обробка). Таким чином, наданий договір не підтверджує, що проводиться дезінфекція саме приміщень Учасника ТОВ "Переяслав-Молпродукт" за адресою: Київська область, м.Переяслав, вул. М. Грушевського, 54 та дезінфекція транспортних засобів MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8285 СХ та MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8032 СТ, що будуть задіяні для доставки продукції. А отже, у складі пропозиції відсутній договір на проведення дезінфекції складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
По-п’яте, згідно Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме надати: - Довідку (складена в довільній формі) про наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, а саме: спеціальних вантажних транспортних засобів не менше 2-х (транспорт повинен бути ізотермічний із холодильним обладнання або рефрижератор) та складське приміщення, для зберігання товару, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі).
- Кольорова скан-копії оригіналу договору, дійсний протягом 2021 року, на проведення дезінфекції складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та актів про дезінфекцію складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, за останні три місяці до подання пропозиції.
У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надана «Довідка з інформацією про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій необхідних для постачання та зберігання товару, що є предметом закупівлі», в якій учасник ТОВ "Переяслав-Молпродукт" зазначає наявність приміщень за адресою: Київська область, м.Переяслав, вул. М. Грушевського, 54 та надана довідка щодо автотранспорту, що буде залучений при поставці продуктів: MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8285 СХ та MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8032 СТ.
Також у складі тендерної пропозиції надані Акти прийому-здачі виконаних робіт (послуг по проведенню дезінфекції, дезінсекції) транспортних засобів та приміщень та Акти прийому-здачі виконаних робіт (послуг по проведенню дератизації) території та приміщень учасник ТОВ "Переяслав-Молпродукт" згідно Договору № 42 від 04.11.2020 р.
Проте, у вищезазначених актах відсутня інформація про адресу проведення дезінфекції приміщень, та відсутня інформація про транспортні засоби, на які проводиться дезінфекція. Таким чином, надані акти не підтверджують, що проводиться дезінфекція саме приміщень Учасника ТОВ "Переяслав-Молпродукт" за адресою: Київська область, м.Переяслав, вул. М. Грушевського, 54 та дезінфекція транспортних засобів MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8285 СХ та MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI Держ. номер ТЗ – АІ 8032 СТ, що будуть задіяні для доставки продукції. А отже, у складі пропозиції відсутні акти про дезінфекцію складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, за останні три місяці до подання пропозиції, таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт". У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2021 16:37
По суті вимоги повідомляємо наступне:
1. Стосовно надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління, то учасником ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано сертифікати на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT), Систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів.
Відповідно до п. 1 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» надано лист роз’яснення від 18.03.2021 р. № 2359 стосовно вищезазначених сертифікатів.
Враховуючи даний факт, відсутні підстави для задоволення вимоги в даній частині.
2. По четвертій частині вашої вимоги зазначаємо, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо наявності в договорі на проведення дезінфекції складських приміщень та автотранспорту інформації про адресу проведення дезінфекції приміщень та інформації про транспортні засоби, на які проводиться дезінфекція.
3. По п’ятій частині вашої вимоги зазначаємо, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо наявності в актах про дезінфекцію складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, інформації про адресу проведення дезінфекції приміщень та інформації про транспортні засоби, на які проводиться дезінфекція.
Зважаючи на вищевикладене, діючи у рамках чинного законодавства, Замовник не задовольняє Вашу вимогу.
1. Стосовно надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління, то учасником ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано сертифікати на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT), Систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів.
Відповідно до п. 1 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» надано лист роз’яснення від 18.03.2021 р. № 2359 стосовно вищезазначених сертифікатів.
Враховуючи даний факт, відсутні підстави для задоволення вимоги в даній частині.
2. По четвертій частині вашої вимоги зазначаємо, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо наявності в договорі на проведення дезінфекції складських приміщень та автотранспорту інформації про адресу проведення дезінфекції приміщень та інформації про транспортні засоби, на які проводиться дезінфекція.
3. По п’ятій частині вашої вимоги зазначаємо, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо наявності в актах про дезінфекцію складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, інформації про адресу проведення дезінфекції приміщень та інформації про транспортні засоби, на які проводиться дезінфекція.
Зважаючи на вищевикладене, діючи у рамках чинного законодавства, Замовник не задовольняє Вашу вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
385 000,00
UAH з ПДВ
|
208 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
351 360,00
UAH з ПДВ
|
270 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна |
384 000,00
UAH з ПДВ
|
384 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Відхилено |
208 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 21:16
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 березня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" #00445920 |
Переможець |
270 720,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2022 12:28
|
ДУ _4(64).pdf | зміни до договору |
16 травня 2022 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 09:14
|
ДУ _3 (64).PDF | зміни до договору |
04 січня 2022 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 09:09
|
ДУ _2 (64).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 10:17
|
ДУ №1 до Договору №64.PDF | зміни до договору |
04 серпня 2021 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 13:39
|
Договір | укладений |
26 квітня 2021 13:38
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 травня 2021 10:40
|
10 998,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
24 травня 2021 10:01
|
15 228,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
22 червня 2021 12:02
|
10 998,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
22 червня 2021 12:02
|
14 382,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
13 липня 2021 11:28
|
2 538,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
23 липня 2021 10:11
|
10 998,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
18 серпня 2021 11:32
|
2 538,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
26 серпня 2021 09:49
|
10 075,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
31 серпня 2021 12:07
|
2 015,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
13 вересня 2021 11:12
|
8 370,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
23 вересня 2021 11:39
|
16 740,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
26 жовтня 2021 10:58
|
10 230,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
09 листопада 2021 11:49
|
9 300,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
17 грудня 2021 11:24
|
1 860,00 UAH | UA618201720344231002200115981 Управління ГР та ОЗ Пристоличної СР |
UA183808050000000026006316741 ТОВ "Переяслав-Молокопродукт" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) – «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) – «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №14 від 01 лютого 2021 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |