Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі, 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015
Очікувана вартість
2 510 000,00 UAH
UA-2021-03-05-001656-c ● 672f509539c74f14aff1f6a7e4289e75
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146713 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А |
Контактна особа: |
Юлія Петриченко +380552456061,+380552492267,+380552420861 osoba_persha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 2 510 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Тендерна документація
05 березня 2021 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 09:47 |
Додаток 4 до тендерної документацii.docx | |
05 березня 2021 09:47 |
Додаток 1 до тендерноi_документацii.docx | |
05 березня 2021 09:47 |
Додаток 5 до тендерної документації .docx | |
05 березня 2021 09:47 |
Тендерна_документацiя.docx | |
05 березня 2021 09:47 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
05 березня 2021 09:47 |
Додаток 3 до тендерної документацii.docx | |
05 березня 2021 09:47 |
Додаток 7 до тендерної документації .docx | |
05 березня 2021 09:47 |
Додаток 8 до тендерної документації .doc | |
05 березня 2021 09:47 |
Додаток 6 до тендерної документації.docx | |
05 березня 2021 09:47 |
Додаток 9 до тендерної документації .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Склад робіт
Дата подання: 09 березня 2021 14:15
Дата відповіді: 11 березня 2021 14:53
У Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що "Надання послуг влючає в себе розробку проектної документації з погодженням проектних рішень в експертній організації з отриманням позитивного експертного звіту". Водночас, в Додатку 8 до тендерної документації "Проект договору" в п.10.3 зазначено "Строк надання послуг з монтажних та пусконалагоджувальних робіт систем охоронно-пожежної сигналізації на об’єктах складає 20 календарних днів з моменту підписання договору, але не пізніше як до 28.05.2021 року." Чи відповідає це дійсності: розробка проектної документації, погодження в експертній організації, монтаж та пусконалагодження за 20 календарних днів? Ці терміни є занадто короткими та малоймовірними для виконання зазанчених робіт. Прохання уточнити склад послуг за закупівлею.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Склад послуг за закупівлею: розробка проектної документації з погодженням проектних рішень в експертній організації з отриманням позитивного експертного звіту та послуги з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Зазначені терміни є достатніми для надання зазначених послуг. Учасником визначається сума тендерних пропозицій, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно з вимогами замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.
аналогічний договір.
Дата подання: 11 березня 2021 16:56
Дата відповіді: 15 березня 2021 11:47
Тендр проводиться на монтажні та проєктні роботи, тому виникає питання щодо аналогічного договору, це має бути договір на монтажні чи проєктні робрти або по одному на кожний вид робит. 2 Зведений кошторис надавати на проєктні і монтажні роботи окремо?
Відповідь: Аналогічними договорами вважаються договори згідно з предметом закупівлі - послуги з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт визначається з урахуванням витрат на проєктно-вишукувальні роботи.
Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт визначається з урахуванням витрат на проєктно-вишукувальні роботи.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-05-001656-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 11 березня 2021 12:20
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, у Вашій ТД міститься дискримінаційна вимога щодо того, що Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання працівника (працівників) для встановлення протипожежного обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу від його виробників (або представництва або філії – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яке використовує Учасник в своїй пропозиції. Скажіть будь ласка, чому саме від Виробнииків, чому ми не маємо права надати відповідні документи від ДИЛЛЕРІВ, ПРЕДСТАВНИКІВ, ДИСТРИБ’ЮТОРІВ ? Ознайомтесь з практикою АМКУ з подібних питань - Це є дискримінаційна вимога. Внесіть зміни до тд, та найте можливість надавати в складі пропозиції документальне підтвердження щодо проходження навчання від суб’єктів, перерахованих вище. В іншому випадку, ми змушені будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2021 15:18
В тендерній документації зазначено, що Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання працівника від його виробників (або представництва або філії – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України).
Номер вимоги: UA-2021-03-05-001656-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФАЛЬКОН-М", Код ЄДРПОУ:40772555
Дата подання: 11 березня 2021 13:12
Приведення тендерної документації до вимог чинного законодавства
У Додатку 3 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ТАКІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)" зазначено, що роботи повинні проводитись на основі документів: ДБН А.2.2-3-2012 «Склад,порядок розробки, узгодження і затвердження проектної документації для будівництва», ГОСТ 12.4.009-83 «ССБТ. Пожежна техніка для захисту об'єктів. Основні види. Розміщення та обслуговування», НАПБ А.01.001 -2004 «Правила пожежної безпеки в Україні»; ПОЕ «Правила обладнання електроустановок », 2007 г.; ДБН В.2.2-9-2009 «Загальні приміщення і будівлі», ДБН В.2.5-56-2010 «Пожежна автоматика приміщень і будівель», ДБН В. 1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва».
На сьогоднішній день ДБН А.2.2-3-2012, ГОСТ 12.4.009-83, НАПБ А.01.001 -2004, ДБН В.2.2-9-2009, ДБН В.2.5-56-2010, ДБН В. 1.1-7-2002 втратили свою чинність, тому виконати роботи керуючись цими нормативними актами неможливо. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вказати чинні нормативи, на підставі яких потрібно виконувати роботи.
Розгорнути
Згорнути
На сьогоднішній день ДБН А.2.2-3-2012, ГОСТ 12.4.009-83, НАПБ А.01.001 -2004, ДБН В.2.2-9-2009, ДБН В.2.5-56-2010, ДБН В. 1.1-7-2002 втратили свою чинність, тому виконати роботи керуючись цими нормативними актами неможливо. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вказати чинні нормативи, на підставі яких потрібно виконувати роботи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2021 15:31
При виконанні робіт за предметом закупівлі Учасник повинен керуватися та проводити роботи на основі діючих і чинних нормативних документів (з урахуванням змін до них), у тому числі ДБН А.2.2-3-2014, НАПБ А.01.001 -2014, ДБН В.2.2-9-2018, ДБН В.2.5-56-2014, ДБН В. 1.1-7-2016. При наданні довідки від Учасника з інформацією щодо основних технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які пропонуються надавати закладам Замовника за формою викладеною в додатку 3 з зазначенням документів, що в ній вказані, не буде вважатись помилкою та причиною для відхилення пропозиції Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1, послуги з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі Комишанський дитячий садок № 6 Херсонської міської ради; 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 750,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 23 березня 2021 15:16
Позиції
1 посл
послуги з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі Комишанський дитячий садок № 6 Херсонської міської ради; 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, за адресами закладів управління освіти Херсонської міської ради
Дата доставки:
28 травня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 10:22 |
Кінець періоду оскарження: | 02 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 02 квітня 2021 01:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону, з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
22 березня 2021 10:22
|
Електронний підпис |
22 березня 2021 10:21
|
Протокол відміни.pdf |