Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво оздоровчого центру з льодовою ареною по просп. Богдана Хмельницького, 46/9, м. Мелітополь Запорізька область
Очікувана вартість
96 881 406,00 UAH
UA-2021-03-05-001635-b 2a8567f03e2744f7ba955b6713d631c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попелешко Олена Андріївна

+380619448093 oks@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2021 08:00
Початок аукціону: 30 березня 2021 14:20
Очікувана вартість: 96 881 406,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 968 814,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категоря замовника:п.1 ч.4.статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі";Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.Визначальним є текст, викладений українською мовою.Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підрядні роботи по об’єкту: «Будівництво оздоровчого центру з льодовою ареною по просп. Богдана Хмельницького, 46/9, м. Мелітополь Запорізька область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72309, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, просп. Богдана Хмельницького, 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право перераховувати Підряднику аванс в розмірі не більш ніж 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Після надання акту (актів) виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 березня 2021 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2021 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 17:38
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 березня 2021 16:06
Перелік змін до тендерної документації.doc
19 березня 2021 17:38
Додаток 1 до ТД нова редакція.doc
05 березня 2021 15:11
Додаток 1 до ТД.doc
19 березня 2021 17:38
Тендерна Документація нова редакція від 19.03.2021.doc
15 березня 2021 16:06
Тендерна Документація нова редакція.doc
05 березня 2021 15:11
Тендерна Документація.doc
05 березня 2021 15:11
Додаток 9 (Проект договору ).doc
05 березня 2021 15:11
Додаток 8 до ТД.doc
05 березня 2021 15:11
Додаток 7 до ТД(Лист підтвердження).doc
05 березня 2021 15:11
Додаток 6 до ТД (Інформація для переможця).doc
05 березня 2021 15:11
Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція).doc
05 березня 2021 15:11
Додаток 4 до ТД.doc
05 березня 2021 15:11
Додаток 3 до ТД.doc
05 березня 2021 15:11
Додаток 2 до ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-21-000041 ● 4039a8bb6f934b298ca25f73f2f935dd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2021 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.05.2021 № 147

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-03-05-001635-b 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-25 10:33:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва оздоровчого центру з льодовою ареною по просп. Богдана Хмельницького, 46/9, м. Мелітополь Запорізька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-001635-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-28 15:40:54

Пояснення на Запит до моніторингу

Тендерним комітетом департаменту капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі підрядних робіт з будівництва оздоровчого центру з льодовою ареною по просп. Богдана Хмельницького, 46/9, м. Мелітополь Запорізька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-001635-b) та повідомляється наступне. Відповідно до ч. 5. ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення до моніторингу ID моніторингу : UA-M-2021-05-21-000041, опубліковано від 21.05.2021 о 15:06 Автор: Державна аудиторська служба України, а саме:
- очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ;
- обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі розрахунку до проєкту кошторису. Дана закупівля розрахована на 2021-2022 роки. Відповідно до рішення сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області призначається розмір бюджетного призначення.
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені у Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, та складені на підставі проєктно - кошторисної документації, а саме: на підставі локальних кошторисів, які є невід’ємною частиною проєктно - кошторисної документації. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для виконання будівельних робіт відповідають державним стандартам, будівельним нормам.
Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Мелітопольської міської ради Запорізької області - https://mlt.gov.ua .
Додаток – Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Роз’яснення щодо висновку. Тендерним комітетом департаменту капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області отримано висновок про результати моніторингу закупівлі, Державної аудиторської служби України, від 03.06.2021. ID: UA-M-2021-05-21-000041, на закупівлю Підрядних робіт по об’єкту: «Будівництво оздоровчого центру з льодовою ареною по просп. Богдана Хмельницького, 46/9, м. Мелітополь Запорізька область» Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-05-001635-b. За результатами здійснення моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 додатку № 4 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками в тендерній пропозиції «Оригінал або належним чином завірену копію установчого документа юридичної особи (установчого акту або статуту або засновницького договору або положення тощо) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Вимоги до установчого документу: 1. Установчий документ повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора про проведення державної реєстрації, учасник обов’язково надає «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів))». Проте, учасник ТОВ «МЕЛСІТІ» у складі тендерної пропозиції надав належним чином завірену копію Статуту, затвердженого протоколом від 31.07.2017 № 1, який не містить відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації, та не надав «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)), чим не дотримано вимогу пункту 2 додатку № 4 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «МЕЛСІТІ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та уклав із ним договір. Стосовно цього, надаємо аргументовані заперечення, перш за все Учасник ТОВ «МЕЛСІТІ» створено на підставі Протоколу єдиного засновника ТОВ «МЕЛСІТІ» від 31.07.2017р. № 1, також в складі тендерної пропозиції надано сканована копія Оригіналу Статуту. З 1 січня 2016 року набули чинності зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 №755-IV. Відповідно до статті 17 та ч. 2 ст. 25 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», щоб внести зміни до ЄДР, необхідно подати до реєстратора примірник статуту із змінами в новій редакції. Після реєстрації нового статуту, первісна редакція втрачає свою юридичну силу, а новий статут сканується і передається до архіву. Відмітка про реєстрацію підприємства та про дату реєстрації змін на примірнику статуту, якщо такий є, з 01.01.2016 року вже не ставиться. Оригінал статуту доступний тільки в електронному вигляді на офіційному сайті Міністерства юстиції України, а також він є у власника (ТОВ «МЕЛСІТІ»). Тобто, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01 січня 2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Учасник ТОВ «МЕЛСІТІ» скористався правом надати скановану копію Оригіналу Статуту, яка в першу чергу зареєстрована у нотаріуса та містить відбиток печатки, відповідно надання опису документів не є обов’язковим для нього. Також додатково повідомляємо, що під час реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю один з документів який надається державному реєстратору це - оригінал Статуту, який в подальшому оприлюднюється в електронній формі на сайті https://usr.minjust.gov.ua/, тобто саме нотаріально засвідчений Статут , який й було надано Учасником ТОВ «МЕЛСІТІ» в складі тендерної пропозиції. Під час розгляду найбільш економічної пропозиції Учасника ТОВ «МЕЛСІТІ», жодних з принципів публічних закупівель перерахованих у ст. 5 Закону Замовником не порушено. Підприємство ТОВ «МЕЛСІТІ » (підрядник) зарекомендувало себе як сумлінний виконавець будівельних робіт. Тому тендерним комітетом департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області було прийнято рішення відносно, відсутності інформації стосовно коду доступу, за яким існує можливість переглянути саме електронну версію документу, розцінена Замовником як формальна помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, так як насамперед Замовник міг отримати та отримав всю необхідну інформацію із наданого в складі тендерної пропозиції Статуту. Замовник вважає, що не надання Учасником закупівлі коду доступу - це є не грубе порушення, яке може вплинути на зміст тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, визначив переможцем тендерну пропозицію Учасника. Також, у висновку про результати моніторингу Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Стосовно цього питання, пояснюємо, що між департаментом капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області та ТОВ «МЕЛСІТІ» укладено підрядний контракт від 22.04.2021р. № 6 Р/21. Станом на 03.06.2021р. Департаментом капітального будівництва та житлово-комунального господарства ММР ЗО (замовником робіт) перераховано попередню плату в сумі 9 985 122,00 грн. ( дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч сто двадцять дві гривні 00 копійок) ТОВ «МЕЛСІТІ»( підрядник). Підрядною організацією ТОВ «МЕЛСІТІ» на сьогодні вже виконано 12% будівельних робіт від загального обсягу робіт. Виконання будівельних робіт виконується в строки, встановлені договором. У Замовника відсутні будь які зауваження до підрядної організації (Учасника) ТОВ «МЕЛСІТІ» стосовно виконання підрядних робіт, організація виконує роботи відповідно до умов Договору. А також, відповідно до ст. 202 ГК України : Господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. - Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. - До відносин щодо припинення господарських зобов'язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Згідно з положеннями ч. 7 ст. 193 ГК України не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Відповідно до ст. 206 ГК України господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу. Положеннями ст. 188 ГК України встановлено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Положеннями ч.ч. 1-2 ст. 651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. З аналізу наведених норм слідує, що за загальним правилом розірвання договору або припинення зобов’язань в односторонньому порядку не допускається, а розірвання договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін можливо лише у випадку істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Крім того, такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження Державної аудиторської служби України зводяться до невідповідності пропозиції переможця вимогам тендерної документації, що носить формальний характер, так як воно не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Також, має враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів результатів робіт і публічними інтересами. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору. Фактично необхідність таких суттєвих наслідків пов`язується із оформленням документів учасником, якого визначено переможцем торгів. З огляду на такі обставини висновок щодо зобов`язання замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Також повідомляємо, що у Висновку Державної аудиторської служби України результати моніторингу закупівлі не зачіпають бюджетні інтереси Територіальної громади міста Мелітополя і не впливають на ефективність цільового використання бюджетних коштів. Що не узгоджується з вимогою Державної аудиторської служби України про припинення зобов’язань за договором та призведе до несприятливих наслідків у виконанні Підрядних робіт по об’єкту: «Будівництво оздоровчого центру з льодовою ареною по просп. Богдана Хмельницького, 46/9, м. Мелітополь Запорізька область». З огляду на такі обставини Висновок щодо, зобов’язання замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору у даному випадку є непропорційним. Отже на вищевказаний Висновок Замовником надані аргументовані заперечення.

2021-06-10 14:35:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2021 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МЕЛСІТІ" 93 172 608,81
UAH з ПДВ
92 200 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРОЕКТ 7" 95 372 163,29
UAH з ПДВ
93 170 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 21:48
Електронний підпис
15 квітня 2021 21:47
Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2021 21:47
Протокол № 32.pdf
15 квітня 2021 21:47
Лицензия.pdf
15 квітня 2021 21:47
Кошторис 4.rar.p7s
15 квітня 2021 21:47
Кошторис 4.rar
15 квітня 2021 21:47
Кошторис 3.rar.p7s
15 квітня 2021 21:47
Кошторис 3.rar
15 квітня 2021 21:47
Кошторис 2.rar.p7s
15 квітня 2021 21:47
Кошторис 2.rar
15 квітня 2021 21:47
Кошторис 1.rar.p7s
15 квітня 2021 21:47
Кошторис 1.rar
15 квітня 2021 21:47
Довідка субпідряд.pdf
15 квітня 2021 21:47
Довідка МВС.pdf
15 квітня 2021 21:47
Довідка 7.pdf
15 квітня 2021 21:47
Довідка 5.pdf
15 квітня 2021 21:47
Довідка 4.pdf
15 квітня 2021 21:47
Довідка 3.pdf
15 квітня 2021 21:47
Довідка 2.pdf
15 квітня 2021 21:47
Довідка 1.pdf
27 березня 2021 14:30
Електронний підпис
27 березня 2021 14:19
Ст. 17 З.У..pdf
27 березня 2021 14:19
Ст. 17 З.У..pdf
27 березня 2021 14:19
Ст. 17 З.У..pdf
27 березня 2021 14:19
Ст. 17 З.У..pdf
27 березня 2021 14:19
Цінова пропозиція.pdf
27 березня 2021 14:19
Статут.pdf
27 березня 2021 14:19
Ст. 17 З.У..pdf
27 березня 2021 14:19
Сертифікат.pdf
27 березня 2021 14:19
Протокол засновників.pdf
27 березня 2021 14:19
Проект договору.pdf
27 березня 2021 14:19
Працівники.pdf
27 березня 2021 14:19
Працівники АБЗ ПРОМБУД.pdf
27 березня 2021 14:19
Паспорт+ИНН.pdf
27 березня 2021 14:19
Обладнання АБЗ ПРОМБУД.pdf
27 березня 2021 14:19
наказ директора.pdf
27 березня 2021 14:19
Мат.тех. база.pdf
27 березня 2021 14:19
Ліцензія з ДАБІ.pdf
27 березня 2021 14:19
Ліцензія АБЗ ПРОМБУД.pdf
27 березня 2021 14:19
Лицензия.pdf
27 березня 2021 14:19
Лист роз'яснення.pdf
27 березня 2021 14:19
Лист гарантія Т.З..pdf
27 березня 2021 14:19
Лист відгук.pdf
27 березня 2021 14:19
Загальна відомість.pdf
27 березня 2021 14:19
Договірна ціна.pdf
27 березня 2021 14:19
Довідка субпідряд.pdf
27 березня 2021 14:19
Довідка ст 17 АБЗ ПРОМБУД.pdf
27 березня 2021 14:19
Довідка рух коштів.pdf
27 березня 2021 14:19
Довідка про санккції.pdf
27 березня 2021 14:19
Довідка ПДВ.pdf
27 березня 2021 14:19
Довідка ліцензія.pdf
27 березня 2021 14:19
Довідка зауваження.pdf
27 березня 2021 14:19
Довідка заборгованість.pdf
27 березня 2021 14:19
Гарантійний лист Т.З..pdf
27 березня 2021 14:19
Витяг ПДВ.pdf
27 березня 2021 14:19
Витяг ЄДР Мелсіті 25.03.2021.pdf
27 березня 2021 14:19
Баланс 2020.pdf

Публічні документи

26 березня 2021 21:15
Електронний підпис
26 березня 2021 21:13
фин.отч.2020.pdf
26 березня 2021 21:13
статут.pdf
26 березня 2021 21:13
Наказ.pdf
26 березня 2021 21:13
Наказ Василовская.pdf
26 березня 2021 21:13
Лицензия.pdf
26 березня 2021 21:13
Контрольна карта.pdf
26 березня 2021 21:13
договор Рошен переходы.pdf
26 березня 2021 21:13
Витяг.pdf
26 березня 2021 21:13
Виписка ТОВ ПРОЕКТ 7.pdf
26 березня 2021 21:13
Василовская.pdf
26 березня 2021 21:12
антикор прогр.pdf
26 березня 2021 21:12
акты3.pdf
26 березня 2021 21:12
акты2.pdf
26 березня 2021 21:12
акты1.pdf
26 березня 2021 20:11
Електронний підпис
26 березня 2021 20:06
Уповноважена особа.pdf
26 березня 2021 20:06
Субпідряд.pdf
26 березня 2021 20:06
ст.14 дод3.pdf
26 березня 2021 20:06
ст.14 дод3 (8).pdf
26 березня 2021 20:06
ст.14 дод3 (7).pdf
26 березня 2021 20:06
ст.14 дод3 (6).pdf
26 березня 2021 20:06
ст.14 дод3 (5).pdf
26 березня 2021 20:06
ст.14 дод3 (4).pdf
26 березня 2021 20:06
ст.14 дод3 (3).pdf
26 березня 2021 20:06
ст.14 дод3 (2).pdf
26 березня 2021 20:06
рух коштів.pdf
26 березня 2021 20:06
Працівники.pdf
26 березня 2021 20:06
обладнання.pdf
26 березня 2021 20:06
не використання заводу.pdf
26 березня 2021 20:06
Зауваження.pdf
26 березня 2021 20:06
Заборгованість.pdf
26 березня 2021 20:06
дод9 проект договору.pdf
26 березня 2021 20:06
дод7.pdf
26 березня 2021 20:06
договір (6).pdf
26 березня 2021 20:06
довідка санкції.pdf
26 березня 2021 20:06
довідка ліцензія.pdf
26 березня 2021 20:06
довідка завод.pdf
26 березня 2021 20:06
гарантійний лист2.pdf
26 березня 2021 20:06
Гарантійний лист ТЗ.pdf
26 березня 2021 20:06
Атестат.pdf
26 березня 2021 20:06
ст 17.pdf
26 березня 2021 20:06
ст 17.pdf
26 березня 2021 20:06
ст 17.pdf
26 березня 2021 20:06
ст 17.pdf
26 березня 2021 20:06
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2021 20:06
r_117_ДЦ_ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕЛСІТІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Ст. 17 З.У..pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Ст. 17 З.У..pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Ст. 17 З.У..pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Ст. 17 З.У..pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПРОЕКТ 7"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ст 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

ст 17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ст 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ст 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2021 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕЛСІТІ"
#41490056
92 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:19
Додаткова угода укладений
31 грудня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:47
ду _12.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:46
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 11:37
ду _11.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 13:28
ду _9.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 13:27
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 14:21
ду _8.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 13:16
ду _7.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 09:24
ду _6.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 09:21
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 09:37
ду _5.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 09:35
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 10:53
ДУ 4.pdf зміни до договору
01 липня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 10:13
ду _3.pdf зміни до договору
15 червня 2021 10:06
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 13:45
ду _2.pdf зміни до договору
08 червня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 14:31
ду _1.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 14:26
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 16:59
Договір укладений
22 квітня 2021 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.3. викласти в наступній редакції: «На основі постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідеміологічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID – 19, cпричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 08 лютого 2021 р. № 97 «Про внесення зміни до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 Замовник перераховує Виконавцю у формі авансу 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 1 666 666,67 грн. строком на три місяці. Попередня оплата в сумі 10 000 000,00 грн. здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок № UA548201720355369600000709342, відкритий Виконавцем в Державній казначейській службі України м. Київ з подальшим використанням зазначених коштів виключно з цього рахунку на придбання і поставку необхідних, матеріалів, конструкцій, виробів для виконання підрядних робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. На протязі трьох місяців після отримання авансу Виконавець зобов’язаний надати Замовнику інформацію про кількість та ціну придбаних матеріалів, конструкцій, виробів з підтвердженням накладними, сертифікатами якості та паспортами, актами виконаних робіт (по ф. КБ-2в та КБ-3) і ціною згідно пропозиції відкритих торгів. Аванс виплачується на протязі 30 робочих днів з початку виконання робіт за умови суворого дотримання графіка виконання робіт, в разі призупинення будівництва, строк виплати авансу збільшується. По закінченні тримісячного терміну не використані суми авансу повертаються Замовнику протягом 3 днів.»
Номер договору про закупівлю: 6 Р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 3.1. викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 92 200 000,00 грн. (дев’яносто два мільйона двісті тисяч грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ – 15 366 666,67 грн. З них кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 10 000 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 82 200 000,00 грн. У 2021 році заплановано виконання підрядних робіт на суму 33 333 334,00 грн., з них кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 10 000 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 23 333 334,00 грн. У 2022 році заплановано виконати робіт на суму 58 866 666,00 грн.» 2. Пункт 4.5. викласти в наступній редакції: «Джерело фінансування робіт: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 10 000 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя в сумі 82 200 000,00 грн.» 3. У зв’язку зі змінами викласти реквізити Замовника в новій редакції;
Номер договору про закупівлю: 6 Р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв'язку зі збільшенням фінансування пункт 3.1. викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 92 200 000,00 грн. (дев’яносто два мільйона двісті тисяч грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ – 15 366 666,67 грн. З них кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 10 000 000,00 грн., кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 527-р «Про затвердження розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури у 2021 році» в сумі 72 214 878,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 9 985 122,00 грн.» 2. Пункт 4.3. викласти в наступній редакції: «На основі постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідеміологічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID – 19, cпричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 08 лютого 2021 р. № 97 «Про внесення зміни до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 Замовник перераховує Виконавцю у формі авансу 27 660 000,00 грн. (двадцять сім мільйонів шістсот шістдесят тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 4 610 000,00 грн. строком на три місяці. Попередня оплата в сумі 27 660 000,00 грн. здійснюється поетапно шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок, відкритий Виконавцем в Державній казначейській службі України м. Київ № UA548201720355369600000709342, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з цього рахунку на придбання і поставку необхідних, матеріалів, конструкцій, виробів для виконання підрядних робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. На протязі трьох місяців після отримання авансу Виконавець зобов’язаний надати Замовнику інформацію про кількість та ціну придбаних матеріалів, конструкцій, виробів з підтвердженням накладними, сертифікатами якості та паспортами, актами виконаних робіт (по ф. КБ-2в та КБ-3) і ціною згідно пропозиції відкритих торгів. Аванс виплачується на протязі 30 робочих днів з початку виконання робіт за умови суворого дотримання графіка виконання робіт, в разі призупинення будівництва, строк виплати авансу збільшується. По закінченні тримісячного терміну не використані суми авансу повертаються Замовнику протягом 3 днів.» 3. Пункт 4.4. викласти в наступній редакції: «Остаточні розрахунки за договором здійснюються шляхом перерахування коштів в сумі 64 540 000,00 грн. (шістдесят чотири мільйона п’ятсот сорок тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 10 756 666,67 грн. на рахунок Виконавця № UA533133990000026005055734932, відкритий в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». 4. Пункт 4.5. викласти в наступній редакції: «Джерело фінансування робіт: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій в сумі 10 000 000,00 грн., кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури в сумі 72 214 878,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 9 985 122,00 грн.» 5. У зв’язку зі змінами викласти реквізити Замовника в новій редакції; 6. Пункт 5.1. викласти в новій редакції: «Термін виконання робіт: з 22.04.2021 р. до 31.12.2021 р.» 7. Пункт 17.1. викласти в новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 р. або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому.» 8. Викласти в новій редакції Додаток №1, Додаток №2.
Номер договору про закупівлю: 6 Р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін: Додаток 1(план фінансування),Додаток 2 (календарний графік виконання робіт).
Номер договору про закупівлю: 6 Р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі змінами викласти план фінансування та календарний графік виконання робіт в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6 Р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі змінами викласти банківські реквізити Виконавця в розділі "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" в новій редакції та зі змінами викласти план фінансування та календарний графік виконання робіт в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6 Р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін: Додаток 1(план фінансування),Додаток 2 (календарний графік виконання робіт).
Номер договору про закупівлю: 6 Р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі змінами викласти план фінансування та календарний графік виконання робіт в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6 Р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін: Додаток 2 (календарний графік виконання робіт).
Номер договору про закупівлю: 6 Р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін: Додаток 1(план фінансування),Додаток 2 (календарний графік виконання робіт).
Номер договору про закупівлю: 6 Р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фактична вартість підрядних робіт складає 91 980 205,16 грн (дев’яносто один мільйон дев´ятсот вісімдесят тисяч двісті п´ять грн 16 коп.), в т. ч. ПДВ – 15 330 034,19 грн. З них кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 10 000 000,00 грн, кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 527-р «Про затвердження розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури у 2021 році» в сумі 72 214 878,00 грн, кошти бюджету Мелітопольської міської територіальної громади – 9 765 327,16 грн.» 2. Викласти план фінансування та календарний графік виконання робіт в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6 Р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 91 980 205,16
UAH (в тому числі ПДВ 15 330 034,19 UAH)