Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М`ясо
Очікувана вартість
399 226,00 UAH
UA-2021-03-05-001606-b 9b3e814bbdfa42afa40738f5fe15536b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глива Олеся Володимирівна

+380964840955 olesia517@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 43920498
Місцезнаходження: 80316, Україна , Львівська обл., Рава-Руська, Ярослава Мудрого,3
Контактна особа: Глива Олеся Володимирівна
+380964840955
olesia517@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2021 15:04
Очікувана вартість: 399 226,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 17 від: 2020-04-19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 березня 2021 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-05-001606-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГАДАДА СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2043806896
Дата подання: 11 березня 2021 21:33
Дискримінаційні вимоги тендерноі документаціі
Шановний Замовнику, керуючись частиною першою статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, що полягають в дискримінаційних вимогах тендерної документації, а саме:
1) пунктом 7 Додатку 2 «Технічні вимоги» Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб учасник надав в складі своєї пропозиції «Експертний висновок щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)». Звертаємо вашу увагу, що згідно ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». Законодавчі акти, на які ви зсилаєтесь, - Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» та Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» не містять жодного посилння та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Зверніться до букви закону та сфери його дії, адже Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» поширюється на планування, проектування та здійснення практичної діяльності, а також на використання джерел іонізуючого випромінювання, а саме: виробництво і використання джерел іонізуючого випромінювання тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі в цілому ці закони не мають жодного відношення. Особливо звертаємо увагу Замовника на те, що вищевказані нормативно-правові акти не містять положень наступного змісту «Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів…а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів, що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини», що іноді цитують Замовники з невідомих джерел. Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який, власне, і встановлює гігієнічні та інші вимоги до транспортних засобів, що перевозять продукти харчування, також не містять таких положень та вимог до операторів ринку. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)» є такою, що не передбачена законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб, а отже не повинна вимагатись Замовником. Дана вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками в складі своєї пропозиції «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)».
2) абзацом пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб Учасник надав в складі своєї пропозиції: «документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».». Маємо зазначити, що згідно положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація НАССР «Сертифікат Системи управління безпекою харчових продуктів (ХАССП) (система НАССР є свідоцтвом відповідності системи безпеки харчових продуктів вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007, ISO 22000:2005, ISO -9001) не є обов’язковою для не виробників харчових продуктів. (зі змінами та доповненнями),: - Згідно до п.7 ст.21 – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках не є обов’язковою», - Згідно до ч.2, ч.3, ст.32 – «Сертифікація харчових продуктів не обов’язкова, - Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі документу, що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві є дискримінаційною для учасників процедури закупівлі та буде сприяти зниженню конкуренції, що є порушенням чинного законодавства. Звертаємось із вимогою внести зміни в тендерну документацію, вилучивши з неї вимогу, визначену пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації «Учасники закупівель повинні надати в складі своєї пропозиції документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», як таку, що є дискримінаційною та обмежує конкуренцію. Замовник може вимагати акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» без прив’язки до системи НАССР, що мінімізує ризики неоднозначного трактування учасниками та замовником положень Тендерної документац
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 березня 2021 12:17
Відповідь:
Замовник повідомляє наступне:
1. Відповідно до того , що Учасник вказує у вимозі, а саме:
Шановний Замовнику, керуючись частиною першою статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, що полягають в дискримінаційних вимогах тендерної документації, а саме:
1) пунктом 7 Додатку 2 «Технічні вимоги» Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб учасник надав в складі своєї пропозиції «Експертний висновок щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)». Звертаємо вашу увагу, що згідно ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». Законодавчі акти, на які ви зсилаєтесь, - Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» та Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» не містять жодного посилння та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Зверніться до букви закону та сфери його дії, адже Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» поширюється на планування, проектування та здійснення практичної діяльності, а також на використання джерел іонізуючого випромінювання, а саме: виробництво і використання джерел іонізуючого випромінювання тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі в цілому ці закони не мають жодного відношення. Особливо звертаємо увагу Замовника на те, що вищевказані нормативно-правові акти не містять положень наступного змісту «Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів…а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів, що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини», що іноді цитують Замовники з невідомих джерел. Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який, власне, і встановлює гігієнічні та інші вимоги до транспортних засобів, що перевозять продукти харчування, також не містять таких положень та вимог до операторів ринку. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)» є такою, що не передбачена законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб, а отже не повинна вимагатись Замовником. Дана вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками в складі своєї пропозиції «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)».
Шановний Учаснику, відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право надає можливість здійснювати заходи щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів , що можуть контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів загальної середньої освіти , та може мати негативний вплив на життя та здоров’я дітей.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям , а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) немає. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.
Щодо вимоги :
2. Абзацом пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб Учасник надав в складі своєї пропозиції: «документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».». Маємо зазначити, що згідно положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація НАССР «Сертифікат Системи управління безпекою харчових продуктів (ХАССП) (система НАССР є свідоцтвом відповідності системи безпеки харчових продуктів вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007, ISO 22000:2005, ISO -9001) не є обов’язковою для не виробників харчових продуктів. (зі змінами та доповненнями),: - Згідно до п.7 ст.21 – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках не є обов’язковою», - Згідно до ч.2, ч.3, ст.32 – «Сертифікація харчових продуктів не обов’язкова, - Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі документу, що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві є дискримінаційною для учасників процедури закупівлі та буде сприяти зниженню конкуренції, що є порушенням чинного законодавства. Звертаємось із вимогою внести зміни в тендерну документацію, вилучивши з неї вимогу, визначену пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації «Учасники закупівель повинні надати в складі своєї пропозиції документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», як таку, що є дискримінаційною та обмежує конкуренцію. Замовник може вимагати акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» без прив’язки до системи НАССР, що мінімізує ризики неоднозначного трактування учасниками та замовником положень Тендерної документац
Відповідаємо, що Статтею 22 п. 3 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, зокрема, що Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з підпунктом 1.4 пункту 1 постанови від 30.06.2010 № 20 Головного
санітарного лікаря України "Про удосконалення державного санітарно-епідеміологічного
нагляду за впровадженням системи НАССР" керівники підприємств, установ та організацій
незалежно від форм власності, що здійснюють діяльність з виробництва та обігу харчових
продуктів, повинні забезпечити виконання в повному обсязі вимог частини шостої статті 20
Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів" щодо застосування систем
HACCP (Система аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках) та/або
інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових
продуктів.
Впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 оператори потужностей повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону України "Про безпечність та якість
харчових продуктів" оператори потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з
виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі, повинні
отримати експлуатаційний дозвіл відповідного головного державного санітарного лікаря,
який видається на кожну з таких потужностей (об'єктів), що використовуються для
здійснення вищезазначеної діяльності. Потужностям (об'єктам), які потребують
експлуатаційного дозволу, присвоюється персональний контрольний (реєстраційний) номер.
Потужності (об'єкти) та їх оператори заносяться до реєстру потужностей (об'єктів), який
ведеться в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері охорони
здоров'я.
Таким чином, суб'єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність з
виробництва та/або обігу харчових продуктів (зокрема, переміщення, транспортування, або
зберігання) повинні отримати або бути процесі впровадження відповідних експлуатаційних дозволів та застосовувати санітарнізаходи, належну практику виробництва, системи НАССР та/або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М`ясо яловиче заморожене
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 119 262,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 596,31 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 березня 2021 12:35
Закінчення: 23 березня 2021 13:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

780 кг
М`ясо яловиче заморожене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, м.Рава-Руська, Заклади загальної середньої освіти
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти місцевого бюджету та кошти інших джерел власних надходжень ( батьківська плата) Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2021 15:00
тендерна документація м_ясо 2021.docx
05 березня 2021 15:00
оголошення 2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2021 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Перетятко Людмила Валеріївна 117 000,00
UAH з ПДВ
87 360,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ГАДАДА СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ" 101 361,00
UAH з ПДВ
93 599,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 119 184,00
UAH з ПДВ
76 440,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 квітня 2021 20:38
Електронний підпис
07 квітня 2021 20:35
довідка несудимість
22 березня 2021 13:06
Електронний підпис
20 березня 2021 21:23
Електронний підпис
20 березня 2021 21:14
18 Техчні умови лот_ 2.pdf
20 березня 2021 21:14
18 Технічні вимоги Лот _ 1.pdf
20 березня 2021 21:14
17 Проект договору.pdf
20 березня 2021 21:14
13 довідка ліцензування.pdf
20 березня 2021 21:14
6. довідка МТБ.pdf
20 березня 2021 21:14
5 довідка працівники.pdf

Конфіденційні документи

20 березня 2021 21:14
12 паспор код для тендерних закупівель.pdf

Обґрунтування конфіденційності

паспор код для тендерних закупівель

Публічні документи

31 березня 2021 19:15
Електронний підпис
31 березня 2021 19:06
Електронний підпис
21 березня 2021 14:45
Електронний підпис
21 березня 2021 14:44
лист-відгук мясо.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
договір аналог.мясо.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
цп яловичина.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
сертифікат яловичина.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
ту яловичина.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
санкціі.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
відсутність підстав.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
банкрутство.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
заборгованість.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
дитяча праця.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
корупція.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
єдр корупція.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
3 р.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
ст.17.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
спецтранспорт.PDF (1).zip
21 березня 2021 14:44
НАССР.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
санкціі.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
паспорт.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
потужності.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
проєкт договору отг.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
мед.довідка.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
мед книжка.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
довідка працівників.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
договір оренди авто.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
договір іонізаціі.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
згода з договором.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
довідка підпис.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
ст.17.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
договір дезінфекціі.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
довідка мед книжок.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
витяг.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
виписка.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
акт держпродслужби.PDF.zip
21 березня 2021 14:44
техталон krafter.PDF.zip

Публічні документи

20 березня 2021 19:54
Електронний підпис
20 березня 2021 19:53
Цінова пропозиція.pdf
20 березня 2021 19:53
згода ялов.pdf
20 березня 2021 19:53
стаття 17.pdf
20 березня 2021 19:53
стаття 17.pdf
20 березня 2021 19:53
стаття 17.pdf
20 березня 2021 19:53
стаття 17.pdf
20 березня 2021 19:53
стаття 17.pdf
20 березня 2021 19:53
стаття 17.pdf
20 березня 2021 19:53
стаття 17.pdf
20 березня 2021 19:53
стаття 17.pdf
20 березня 2021 19:53
стаття 17.pdf
20 березня 2021 19:53
Транспорт.pdf
20 березня 2021 19:53
Ст.17.pdf
20 березня 2021 19:53
Свідоцтво ТЗ.pdf
20 березня 2021 19:53
Реєстрація потужності.pdf
20 березня 2021 19:53
Працівники.pdf
20 березня 2021 19:53
Право підпису.pdf
20 березня 2021 19:53
Паспорт та ІПН.pdf
20 березня 2021 19:53
Оберіг.pdf
20 березня 2021 19:53
Договір позики ТЗ.pdf
20 березня 2021 19:53
Відомості про учасника.pdf
20 березня 2021 19:53
Витяг з ЄДР 2021.pdf
20 березня 2021 19:53
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Перетятко Людмила Валеріївна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ГАДАДА СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ст.17.PDF.zip

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

3 р.PDF.zip

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

єдр корупція.PDF.zip

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

корупція.PDF.zip

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

дитяча праця.PDF.zip

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

банкрутство.PDF.zip

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

санкціі.PDF.zip

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

стаття 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

стаття 17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

стаття 17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

стаття 17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

стаття 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

стаття 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

стаття 17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

стаття 17.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

стаття 17.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#3701005962
Відхилено 76 440,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 15:02
ФОП Перетятко Людмила Валеріївна
#2788315009
Переможець 87 360,00
UAH з ПДВ
31 березня 2021 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2021 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Перетятко Людмила Валеріївна
#2788315009
87 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 17:25
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 14:15
зменшення обсягів яловичина.jpg зміни до договору
17 вересня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 17:09
Додаткова угода збільшення ціни яловичина.jpg зміни до договору
15 вересня 2021 17:08
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 11:23
договір яловичина.pdf укладений
14 квітня 2021 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 14/04/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 14/04/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 45 054,57
UAH