Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М`ясо
Очікувана вартість
399 226,00 UAH
UA-2021-03-05-001606-b ● 9b3e814bbdfa42afa40738f5fe15536b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43920498 |
Місцезнаходження: | 80316, Україна , Львівська обл., Рава-Руська, Ярослава Мудрого,3 |
Контактна особа: |
Глива Олеся Володимирівна +380964840955 olesia517@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 399 226,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
05 березня 2021 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-05-001606-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГАДАДА СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2043806896
Дата подання: 11 березня 2021 21:33
Дискримінаційні вимоги тендерноі документаціі
Шановний Замовнику, керуючись частиною першою статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, що полягають в дискримінаційних вимогах тендерної документації, а саме:
1) пунктом 7 Додатку 2 «Технічні вимоги» Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб учасник надав в складі своєї пропозиції «Експертний висновок щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)». Звертаємо вашу увагу, що згідно ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». Законодавчі акти, на які ви зсилаєтесь, - Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» та Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» не містять жодного посилння та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Зверніться до букви закону та сфери його дії, адже Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» поширюється на планування, проектування та здійснення практичної діяльності, а також на використання джерел іонізуючого випромінювання, а саме: виробництво і використання джерел іонізуючого випромінювання тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі в цілому ці закони не мають жодного відношення. Особливо звертаємо увагу Замовника на те, що вищевказані нормативно-правові акти не містять положень наступного змісту «Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів…а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів, що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини», що іноді цитують Замовники з невідомих джерел. Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який, власне, і встановлює гігієнічні та інші вимоги до транспортних засобів, що перевозять продукти харчування, також не містять таких положень та вимог до операторів ринку. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)» є такою, що не передбачена законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб, а отже не повинна вимагатись Замовником. Дана вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками в складі своєї пропозиції «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)».
2) абзацом пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб Учасник надав в складі своєї пропозиції: «документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».». Маємо зазначити, що згідно положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація НАССР «Сертифікат Системи управління безпекою харчових продуктів (ХАССП) (система НАССР є свідоцтвом відповідності системи безпеки харчових продуктів вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007, ISO 22000:2005, ISO -9001) не є обов’язковою для не виробників харчових продуктів. (зі змінами та доповненнями),: - Згідно до п.7 ст.21 – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках не є обов’язковою», - Згідно до ч.2, ч.3, ст.32 – «Сертифікація харчових продуктів не обов’язкова, - Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі документу, що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві є дискримінаційною для учасників процедури закупівлі та буде сприяти зниженню конкуренції, що є порушенням чинного законодавства. Звертаємось із вимогою внести зміни в тендерну документацію, вилучивши з неї вимогу, визначену пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації «Учасники закупівель повинні надати в складі своєї пропозиції документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», як таку, що є дискримінаційною та обмежує конкуренцію. Замовник може вимагати акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» без прив’язки до системи НАССР, що мінімізує ризики неоднозначного трактування учасниками та замовником положень Тендерної документац
Розгорнути
Згорнути
1) пунктом 7 Додатку 2 «Технічні вимоги» Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб учасник надав в складі своєї пропозиції «Експертний висновок щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)». Звертаємо вашу увагу, що згідно ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». Законодавчі акти, на які ви зсилаєтесь, - Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» та Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» не містять жодного посилння та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Зверніться до букви закону та сфери його дії, адже Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» поширюється на планування, проектування та здійснення практичної діяльності, а також на використання джерел іонізуючого випромінювання, а саме: виробництво і використання джерел іонізуючого випромінювання тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі в цілому ці закони не мають жодного відношення. Особливо звертаємо увагу Замовника на те, що вищевказані нормативно-правові акти не містять положень наступного змісту «Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів…а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів, що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини», що іноді цитують Замовники з невідомих джерел. Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який, власне, і встановлює гігієнічні та інші вимоги до транспортних засобів, що перевозять продукти харчування, також не містять таких положень та вимог до операторів ринку. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)» є такою, що не передбачена законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб, а отже не повинна вимагатись Замовником. Дана вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками в складі своєї пропозиції «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)».
2) абзацом пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб Учасник надав в складі своєї пропозиції: «документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».». Маємо зазначити, що згідно положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація НАССР «Сертифікат Системи управління безпекою харчових продуктів (ХАССП) (система НАССР є свідоцтвом відповідності системи безпеки харчових продуктів вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007, ISO 22000:2005, ISO -9001) не є обов’язковою для не виробників харчових продуктів. (зі змінами та доповненнями),: - Згідно до п.7 ст.21 – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках не є обов’язковою», - Згідно до ч.2, ч.3, ст.32 – «Сертифікація харчових продуктів не обов’язкова, - Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі документу, що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві є дискримінаційною для учасників процедури закупівлі та буде сприяти зниженню конкуренції, що є порушенням чинного законодавства. Звертаємось із вимогою внести зміни в тендерну документацію, вилучивши з неї вимогу, визначену пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації «Учасники закупівель повинні надати в складі своєї пропозиції документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», як таку, що є дискримінаційною та обмежує конкуренцію. Замовник може вимагати акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» без прив’язки до системи НАССР, що мінімізує ризики неоднозначного трактування учасниками та замовником положень Тендерної документац
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 березня 2021 12:17
Відповідь:
Замовник повідомляє наступне:
1. Відповідно до того , що Учасник вказує у вимозі, а саме:
Шановний Замовнику, керуючись частиною першою статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, що полягають в дискримінаційних вимогах тендерної документації, а саме:
1) пунктом 7 Додатку 2 «Технічні вимоги» Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб учасник надав в складі своєї пропозиції «Експертний висновок щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)». Звертаємо вашу увагу, що згідно ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». Законодавчі акти, на які ви зсилаєтесь, - Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» та Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» не містять жодного посилння та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Зверніться до букви закону та сфери його дії, адже Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» поширюється на планування, проектування та здійснення практичної діяльності, а також на використання джерел іонізуючого випромінювання, а саме: виробництво і використання джерел іонізуючого випромінювання тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі в цілому ці закони не мають жодного відношення. Особливо звертаємо увагу Замовника на те, що вищевказані нормативно-правові акти не містять положень наступного змісту «Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів…а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів, що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини», що іноді цитують Замовники з невідомих джерел. Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який, власне, і встановлює гігієнічні та інші вимоги до транспортних засобів, що перевозять продукти харчування, також не містять таких положень та вимог до операторів ринку. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)» є такою, що не передбачена законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб, а отже не повинна вимагатись Замовником. Дана вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками в складі своєї пропозиції «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)».
Шановний Учаснику, відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право надає можливість здійснювати заходи щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів , що можуть контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів загальної середньої освіти , та може мати негативний вплив на життя та здоров’я дітей.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям , а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) немає. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.
Щодо вимоги :
2. Абзацом пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб Учасник надав в складі своєї пропозиції: «документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».». Маємо зазначити, що згідно положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація НАССР «Сертифікат Системи управління безпекою харчових продуктів (ХАССП) (система НАССР є свідоцтвом відповідності системи безпеки харчових продуктів вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007, ISO 22000:2005, ISO -9001) не є обов’язковою для не виробників харчових продуктів. (зі змінами та доповненнями),: - Згідно до п.7 ст.21 – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках не є обов’язковою», - Згідно до ч.2, ч.3, ст.32 – «Сертифікація харчових продуктів не обов’язкова, - Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі документу, що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві є дискримінаційною для учасників процедури закупівлі та буде сприяти зниженню конкуренції, що є порушенням чинного законодавства. Звертаємось із вимогою внести зміни в тендерну документацію, вилучивши з неї вимогу, визначену пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації «Учасники закупівель повинні надати в складі своєї пропозиції документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», як таку, що є дискримінаційною та обмежує конкуренцію. Замовник може вимагати акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» без прив’язки до системи НАССР, що мінімізує ризики неоднозначного трактування учасниками та замовником положень Тендерної документац
Відповідаємо, що Статтею 22 п. 3 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, зокрема, що Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з підпунктом 1.4 пункту 1 постанови від 30.06.2010 № 20 Головного
санітарного лікаря України "Про удосконалення державного санітарно-епідеміологічного
нагляду за впровадженням системи НАССР" керівники підприємств, установ та організацій
незалежно від форм власності, що здійснюють діяльність з виробництва та обігу харчових
продуктів, повинні забезпечити виконання в повному обсязі вимог частини шостої статті 20
Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів" щодо застосування систем
HACCP (Система аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках) та/або
інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових
продуктів.
Впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 оператори потужностей повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону України "Про безпечність та якість
харчових продуктів" оператори потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з
виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі, повинні
отримати експлуатаційний дозвіл відповідного головного державного санітарного лікаря,
який видається на кожну з таких потужностей (об'єктів), що використовуються для
здійснення вищезазначеної діяльності. Потужностям (об'єктам), які потребують
експлуатаційного дозволу, присвоюється персональний контрольний (реєстраційний) номер.
Потужності (об'єкти) та їх оператори заносяться до реєстру потужностей (об'єктів), який
ведеться в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері охорони
здоров'я.
Таким чином, суб'єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність з
виробництва та/або обігу харчових продуктів (зокрема, переміщення, транспортування, або
зберігання) повинні отримати або бути процесі впровадження відповідних експлуатаційних дозволів та застосовувати санітарнізаходи, належну практику виробництва, системи НАССР та/або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Замовник повідомляє наступне:
1. Відповідно до того , що Учасник вказує у вимозі, а саме:
Шановний Замовнику, керуючись частиною першою статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, що полягають в дискримінаційних вимогах тендерної документації, а саме:
1) пунктом 7 Додатку 2 «Технічні вимоги» Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб учасник надав в складі своєї пропозиції «Експертний висновок щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)». Звертаємо вашу увагу, що згідно ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». Законодавчі акти, на які ви зсилаєтесь, - Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» та Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» не містять жодного посилння та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Зверніться до букви закону та сфери його дії, адже Закон України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» поширюється на планування, проектування та здійснення практичної діяльності, а також на використання джерел іонізуючого випромінювання, а саме: виробництво і використання джерел іонізуючого випромінювання тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі в цілому ці закони не мають жодного відношення. Особливо звертаємо увагу Замовника на те, що вищевказані нормативно-правові акти не містять положень наступного змісту «Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів…а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів, що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини», що іноді цитують Замовники з невідомих джерел. Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який, власне, і встановлює гігієнічні та інші вимоги до транспортних засобів, що перевозять продукти харчування, також не містять таких положень та вимог до операторів ринку. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)» є такою, що не передбачена законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб, а отже не повинна вимагатись Замовником. Дана вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками в складі своєї пропозиції «Експертного висновку щодо радіологічних вимірювань(іонізуючого випромінювання)транспортних засобів, які буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією)».
Шановний Учаснику, відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право надає можливість здійснювати заходи щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів , що можуть контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів загальної середньої освіти , та може мати негативний вплив на життя та здоров’я дітей.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям , а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) немає. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.
Щодо вимоги :
2. Абзацом пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації, Ви вимагаєте, щоб Учасник надав в складі своєї пропозиції: «документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».». Маємо зазначити, що згідно положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація НАССР «Сертифікат Системи управління безпекою харчових продуктів (ХАССП) (система НАССР є свідоцтвом відповідності системи безпеки харчових продуктів вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007, ISO 22000:2005, ISO -9001) не є обов’язковою для не виробників харчових продуктів. (зі змінами та доповненнями),: - Згідно до п.7 ст.21 – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках не є обов’язковою», - Згідно до ч.2, ч.3, ст.32 – «Сертифікація харчових продуктів не обов’язкова, - Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою. Таким чином, вимога тендерної документації щодо подачі учасниками закупівлі документу, що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві є дискримінаційною для учасників процедури закупівлі та буде сприяти зниженню конкуренції, що є порушенням чинного законодавства. Звертаємось із вимогою внести зміни в тендерну документацію, вилучивши з неї вимогу, визначену пп.3.5 п.3 Додатку 1 Тендерної документації «Учасники закупівель повинні надати в складі своєї пропозиції документ що підтверджує впровадження системи НАССР на підприємстві. Таким документом може бути сертифікат або останній акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», як таку, що є дискримінаційною та обмежує конкуренцію. Замовник може вимагати акт перевірки складений Держпродспоживслужби (про планову або позапланового заходу) стосовно додержання оператором ринку вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» без прив’язки до системи НАССР, що мінімізує ризики неоднозначного трактування учасниками та замовником положень Тендерної документац
Відповідаємо, що Статтею 22 п. 3 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, зокрема, що Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з підпунктом 1.4 пункту 1 постанови від 30.06.2010 № 20 Головного
санітарного лікаря України "Про удосконалення державного санітарно-епідеміологічного
нагляду за впровадженням системи НАССР" керівники підприємств, установ та організацій
незалежно від форм власності, що здійснюють діяльність з виробництва та обігу харчових
продуктів, повинні забезпечити виконання в повному обсязі вимог частини шостої статті 20
Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів" щодо застосування систем
HACCP (Система аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках) та/або
інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових
продуктів.
Впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 оператори потужностей повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону України "Про безпечність та якість
харчових продуктів" оператори потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з
виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі, повинні
отримати експлуатаційний дозвіл відповідного головного державного санітарного лікаря,
який видається на кожну з таких потужностей (об'єктів), що використовуються для
здійснення вищезазначеної діяльності. Потужностям (об'єктам), які потребують
експлуатаційного дозволу, присвоюється персональний контрольний (реєстраційний) номер.
Потужності (об'єкти) та їх оператори заносяться до реєстру потужностей (об'єктів), який
ведеться в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері охорони
здоров'я.
Таким чином, суб'єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність з
виробництва та/або обігу харчових продуктів (зокрема, переміщення, транспортування, або
зберігання) повинні отримати або бути процесі впровадження відповідних експлуатаційних дозволів та застосовувати санітарнізаходи, належну практику виробництва, системи НАССР та/або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | М`ясо яловиче заморожене |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 119 262,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 596,31 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
780 кг
М`ясо яловиче заморожене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80316, Україна, Львівська область, м.Рава-Руська, Заклади загальної середньої освіти
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти місцевого бюджету та кошти інших джерел власних надходжень ( батьківська плата) | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 15:00 |
тендерна документація м_ясо 2021.docx |
05 березня 2021 15:00 |
оголошення 2021.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Перетятко Людмила Валеріївна |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
87 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГАДАДА СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ" |
101 361,00
UAH з ПДВ
|
93 599,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" |
119 184,00
UAH з ПДВ
|
76 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" #3701005962 |
Відхилено |
76 440,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 15:02
|
ФОП Перетятко Людмила Валеріївна #2788315009 |
Переможець |
87 360,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 14:15
|
зменшення обсягів яловичина.jpg | зміни до договору |
17 вересня 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 17:09
|
Додаткова угода збільшення ціни яловичина.jpg | зміни до договору |
15 вересня 2021 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 11:23
|
договір яловичина.pdf | укладений |
14 квітня 2021 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 14/04/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 14/04/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |